Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня




Скачати 24.74 Kb.
НазваОцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня
Дата конвертації03.03.2014
Розмір24.74 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Географія > Документы

З досвіду роботи
Київського ОІПОПК

КРИТЕРІЇ


оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня

  1. Критерії оцінювання змісту освітніх інновацій

    1. Узгодженість змісту освітньої інновації з нормативно-правовими актами, чинним законодавством, що регламентують функціонування освітньої системи в Україні.

    2. Відповідність змісту освітньої інновації загальним тенденціям, цілям, напрямам та перспективам розвитку національної системи освіти.

    3. Наукова обґрунтованість змісту освітніх інновацій (врахування попередніх результатів наукових досліджень, накопиченого досвіду з проблеми; відповідність сучасним досягненням науки і техніки).

    4. Новизна (використання форм, методів, засобів або їх систем, що є новими для сучасних умов розвитку освіти).

    5. Системність та цілісність змісту освітньої інновації.

  2. Критерії оцінювання можливостей апробації та впровадження освітньої інновації

    1. Актуальність впровадження освітньої інновації для закладу освіти та регіону; відповідність освітньої інновації умовам розвитку регіональної освітньої системи.

    2. Оптимальність та ефективність (впровадження інновації дозволить досягти спрогнозованих результатів діяльності закладу освіти з оптимальними витратами зовнішніх та внутрішніх ресурсів).

    3. Кадровий потенціал колективу, який здатний реалізувати освітні інновації; кількісний та якісний склад.

    4. Рівень готовності педагогічних працівників до впровадження освітньої інновації.

    5. Наявність організаційно-інформаційного забезпечення апробації та впровадження освітньої інновації (наявність структурних підрозділів, що організовують, координують, інформують, узагальнюють та аналізують хід і результати впровадження освітньої інновації).

    6. Наявність науково-методичного забезпечення апробації та впровадження освітньої інновації (угоди про наукове керівництво та методичну підтримку; посібники, підручники, методичні рекомендації з проблеми дослідження).

    7. Наявність навчально-методичного забезпечення апробації та впровадження освітньої інновації (експериментальні програми, плани, підручники).

    8. Відповідність матеріально-технічного забезпечення змісту інноваційної діяльності.

  3. Критерії оцінювання документів на апробацію та впровадження освітніх інновацій

    1. Наявність та якість оформлення документів на апробацію та впровадження освітньої інновації (концепція, програма дослідно-експериментальної роботи, заявка на проведення дослідно-експериментальної роботи).

    2. Відповідність представлених документів вимогам Міністерства освіти і науки України щодо оформлення матеріалів на проведення інноваційної освітньої діяльності.

    3. Наукове забезпечення та супровід заявленої дослідно-експериментальної роботи.

    4. Відповідність мети і завдань темі дослідно-експериментальної роботи.

    5. Визначеність термінів та етапів дослідно-експериментальної роботи, їх адекватність змісту інноваційної діяльності.

    6. Наявність критеріїв результативності реалізації програми дослідно-експериментальної роботи та впровадження освітньої інновації.


Схожі:

Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconТерміни проведення дослідно-експериментальної роботи
Нформація про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів оболонського...
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconТерміни проведення дослідно-експериментальної роботи
Система ступеневої допрофесійної та професійної підготовки фахівців “Перспективна освіта”
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconНаказ
Донецького регіонального центра оцінювання якості освіти №04/01-878 16. 12. 2010 «Про проведення уроку інформатики на тему «Проведення...
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconДоговір на проведення науково-дослідницьких, дослідно-конструкторських І технологічних робіт
Замовник доручає, а виконавець бере на себе проведення нас- тупних науководослідницьких, дослідно-конструкторських І техно
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня icon«Педагогічна рефлексія як один із інструментів освітніх інновацій» Лозова 2012
Цільова група: заступники директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навальних закладів
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconКонкурс проводиться щорічно з метою підтримки дослідницько-експериментальної...
України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року №410, з метою підвищення рівня трудового виховання учнівської...
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconОсновні завдання та поняттєвий апарат експериментального дослідження всеукраїнського рівня
Азу та додатків до нього (заявка на проведення експериментальної роботи, мережа загальноосвітніх навчальних закладів та вищих педагогічних...
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconНака з
Департаменту освіти І науки Донецької облдержадміністрації від 09. 09. 2013 №01/20-2199 «Про проведення моніторингових досліджень...
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconЗапровадження освітніх інновацій; використання ресурсів позашкільної...
Програма розвитку освіти м. Горлівка на період 2012-2016 років (далі Програма) визначає перспективи та стратегічні напрямки розвитку...
Оцінювання освітніх інновацій та заявок на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня iconМетодичні рекомендації до проведення уроків інформатики сайт Харківського...
Мета використання матеріалів: ознайомлення випускників загальноосвітніх навчальних закладів із структурою сайту хрцояо, який є каналом...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка