Скачати 35.19 Kb.
|
Практична робота № 8 (продовження) Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Північної Америки Мета. Навчитися виявляти закономірності в розміщенні географічних об’єктів Північної Америки. Обладнання. Фізична та тематичні карти Північної Америки, контурні карти Північної Америки. Завдання 1. Визначте за фізичною картою Північної Америки: а) паралель, на якій розташована північна частина о. Гренландія………………………….. б) паралелі, між якими територія материка найширша……………………………………… в) країни, через територію яких проходить: - Північний тропік………………………………………………………………….................... ……………………………………………………………………………………………………. - Північне полярне коло………………………………………………………………………... ……………………………………………………………………………………………………. 2. За фізичною картою світу порівняйте Північну та Південну Америки.
Завдання 2. Позначте на контурній карті крайні точки Північної америки. Встановіть відповідність між колонками: ^ А) Півнісна – мис Мерчісон 1) 73° пн..ш.,95° зх..д.; Б) Південна – мис Мар’ято 2) 66° пн..ш.,168° зх..д.; В) Західна – мис Принца Уельського 3) 53° пн..ш.,56° зх..д.; Г) Східна – мис Сент-Чарльз 4) 8° пн..ш.,81° зх..д.; Відповідь: ……………………………………………………………………………………… Завдання 3. Користуючись картами атласу, нанесіть на контурну фізичну карту Північної Америки та запам’ятайте такі географічні об’єкти:
Примітка: країни та столиці позначати на політичній карті Північної Америки. Завдання 4. Часто люди досить влучно називають географічні об’єкти, маючи на увазі їх найхарактерніші ознаки. Спробуйте і ви пояснити, чому так називаються: Гори Кордильєри – «шнур, ланцюг»…………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. р. Колорадо – «червона річка»………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………. р. Міссісіпі – «велика річка»…………………………………………………………………... ……………………………………………………………………………………………………. р. Міссурі – «каламутна, мулиста»……………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. Ніагарський вдсп. – «гуркіт води»…………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………. п-ів Лабрадор – «землероб»…………………………………………………………………... ……………………………………………………………………………………………………. п-ів Флорида – «квітуча»……………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………. п-ів Юкатан – «не розумію»………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………. |
![]() | Тема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6 Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв) | ![]() | Практична робота ... |
![]() | Комплексна практична робота Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити текстовий процесор. Створюваному файлу присвоїти ім’я «Практична робота 6-5» | ![]() | ||Практична робота Практична робота Правила техніки безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Прийоми роботи з лабораторним |
![]() | Урок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв) | ![]() | Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». (25хв) |
![]() | Урок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль.... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв) | ![]() | Природознавство 6 клас – 35 годин Практична робота №3«Складання харчового ланцюга в екосистемі.» Контрольна робота |
![]() | Урок №6 Тема. Корисні операції та функції пр роботі з чисельними... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №. 14 «Використання операцій div, mod». (25хв) | ![]() | Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та... Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № Визначення географічних координат... |