Тема уроку
| Кількість
год
| Дата
|
1
| ВСТУП (1 год). Українська мова у світі. Українська діаспора
| 1
|
|
ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ, ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ І СТИЛІСТИКИ (9 год)
|
2
| Найважливіші відомості з синтаксису і пунктуації: словосполучення і речення, синтаксичні зв′язки в них. Класифікація речень за будовою. Стилістичні особливості простих і складних речень. Синтаксичні норми
| 1
|
|
3
| КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ І КОМУНІКАЦІЯ (3 год)
ЗМ. Поняття комунікації як діяльності учасників спілкування з метою інформаційного обміну та взаємовпливу. Усне й писемне ділове спілкування. Дотримання ознак культури мовлення – важлива передумова ефективної комунікації
| 1
|
|
4
| Особливості вживання в мовленні односкладних і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних, ускладнених і неускладнених простих речень. Інтонування різних видів простих речень
| 1
|
|
5
| ЗМ. Переклад текстів різних стилів, типів, жанрів. Синхронний переклад текстів на професійну тематику, сприйманих слухом. Усний переказ тексту на професійну тематику із творчим завданням
| 1
|
|
6
| Особливості вживання в мовленні різних видів складних речень. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз
| 1
|
|
7
| Тематичне оцінювання №1. ЗМ. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації.
| 1
|
|
8
| ЗМ. Письмовий стислий переказ із творчим завданням.
| 1
|
|
9
| Основні пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях з прямою мовою та в діалозі. Пунктуаційний аналіз.
| 1
|
|
10
| Способи цитування.
ЗМ. Складання і розігрування діалогів до запропонованих ситуацій на професійну тему.
| 1
|
|
11
| Текст як середовище функціонування мовних одиниць. Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Текст у професійному спілкуванні.
| 1
|
|
12
| ЗМ. Комунікація в професійній сфері. Особистість і комунікативна діяльність. Комунікабельність як риса характеру людини. Етика професійного спілкування.
| 1
|
|
13
| ЗМ. Відгук про телепередачу.
| 1
|
|
14
| Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле. Актуальне членування речення. Способи зв’язку речень у тексті.
| 1
|
|
15
| Класифікація текстів за сферою використання, метою, структурними особливостями. Види текстів у діловому, професійному мовленні. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення. Основні види переробки тексту.
| 1
|
|
16
| Тематичне оцінювання №2. Контрольний диктант. ЗМ. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту.
| 1
|
|
17
| ЗМ. Модель вербальної комунікації: адресант (автор висловлювання), повідомлення, створене в певних умовах спілкування, адресат (той, кому адресоване повідомлення). Використання вербального й невербального коду (засобу передачі інформації) в комунікації. Міжкультурна комунікація і професійна діяльність. Універсальне й національне в міжкультурній комунікації. Символіка в міжмовній комунікації.
| 1
|
|
ІІ семестр
|
Тема уроку
| Кількість
годин
| Дата
|
^
|
18
| Удосконалення правописної грамотності.
| 1
|
|
19
| ЗМ. Твір на морально-етичну тему.
| 1
|
|
20
| Правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих орфограм.
| 2
|
|
21
| ЗМ. Ділові папери. Протокол. Витяг з протоколу. Звіт про виконану роботу.
| 1
|
|
22
| Правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих пунктограм.
| 1
|
|
23
| Тематичне оцінювання №3. ЗМ. Контроль аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації.
| 1
|
|
24
| ^ ЗМ. Риторика як наука й мистецтво: наука про переконливе, впливове, ефективне мовлення; мистецтво самореалізації мовної особистості.
| 1
|
|
25
| ЗМ. Риторичні вимоги до мовця. Імідж оратора. Професійний імідж.
| 1
|
|
26
| ЗМ. Підготовка промови: систематична підготовка і підготовка до конкретного виступу.
| 1
|
|
27, 28
| ЗМ. Письмовий переказ із творчим завданням.
| 2
|
|
29
| ЗМ. Вибір теми, цільова установка, характеристика аудиторії, добір матеріалу, його систематизація, відбір аргументів, виклад теми, контроль і корекція виступу, аналіз власної діяльності і поведінки аудиторії.
| 1
|
|
30
| ЗМ. Виступ на семінарах, зборах, конференціях.
| 1
|
|
31
| ЗМ. Конспект публічного виступу. Конспектування висловлювання, що сприймаються на слух.
| 1
|
|
32
| ЗМ. Полеміка у професійному спілкуванні. Полемічні прийоми: спростування помилкового твердження фактами, критика доказів опонента, атака запитаннями тощо. Етика полемічної майстерності.
| 1
|
|
33
| Тематичне оцінювання №4. Контрольний диктант. ЗМ. Контроль читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Визначення пізнавальної цінності прочитаного.
| 1
|
|
34
| ЗМ. Стаття.
| 1
|
|
35
| Повторення в кінці року (1 год.).
| 1
|
|