Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях




Скачати 22.54 Kb.
НазваЛекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях
Дата конвертації10.03.2013
Розмір22.54 Kb.
ТипЛекція
uchni.com.ua > Інформатика > Лекція
УЯП-ІК 2012. Лекція 1 (06.09.2012) - Довідковий матеріал
тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях.
1. Процеси функціонування мереж та систем зв’язку можна представити деякою сукупністю систем масового обслуговування (СМО), для яких визначаються характеристики QoS. Одним з класів СМО є системи розподілу інформації (СРІ), до яких належать мережі зв’язку в цілому, а також окремі під мережі, вузли комутації. Наукова дисципліна, яка досліджує якість інформаційного обслуговування в мережах зв’язку є теорія телетрафіка.

2. Основним змістом теорії телетрафіка як наукової дисципліни є дослдіждення пропускної здатності СРІ, а також окремих показників якості обслуговування. Теорія телетрафіка оперує математичними моделями систем розподілу інформації (СРІ). Існуюче різноманіття видів та топологій мереж, способів надання мережного ресурсу та обслуговування клієнтських запитів обумовлює відповідне різноманіття математичних моделей і методів управління QoS. Зокрема, в сучасних системах динамічного керування мережами та перероззподілу інформаційних потоків вимагає розробки нових, більш ефективних моделей телетрафіка на основі заданої нормованої якості обслуговування.

3. Поняття телетрафіка включає в собі такі поняття як телефонні повідомлення, що передаються за методами комутації каналів, а також мультимедійні повідомлення, які передаються по комп’ютерним мережам на основі методу комутації пакетів і статистичного мультиплексування.

^ 4. В телефонних мережах заявкою на обслуговування вважається клієнтський (або проміжний) запит на встановлення телефонного з’єднання. Відповідно, основними показниками QoS в телефонних мережах є вірогідність встановлення з’єднання (або вірогідність відмови), середньостатистична затримка встановлення з’єднання, та інші параметри.

5. Експериментальні дослідження встановили, що потік заявок на встановлення телефонного з’єднання представляє собою т.зв. марковський дискретний випадковий процес (або ланцюг Маркова), і цей потік може бути апроксимоване т.з. пуассонівським законом розподілу ймовірності. Для таких процесів достатньо добре розроблено теорію телетрафіка. Великий вклад у розвиток цієї теорії внесли А.Ерланг, Д.Литтл, Д.Кляйнрок, Д.Джексон, Д.Кендал та багато інших.

6. В пакетних мережах діє принцип статистичного мультиплексування (тобто в одному каналі заданої пропускної спроможності передаються у довільному порядку окремі пакети різних повідомлень). Кожен такий пакет обробляється окремо і незалежно від інших. Ймовірність потоку заявок на обслуговування окремих пакетів не є марковським ланцюгом (оскільки існує кореляція між окремими пакетами кожного окремого повідомлення – принцип пачкування пакетів). Відповідно, закон розподілу потоку пакетних заявок на обслуговування у кожному окремому вузлі комутації чи маршрутизації (тобто СРІ) не може бути апроксимованим пуассонівським законом. Пакетний трафік є дуже імпульсивним та нерівномірним. Цей фактор є головним чиннимком, який ускладнює моделювання і управління якістю в пакетних мережах. Однак саме пакетний трафік має стати основним видом у мережах майбутніх поколін.

Схожі:

Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconЛекція 9 (01. 11. 2012, ауд. 402) Довідковий матеріал тема: Математичні...
Предмет теорії телетрафіка: встановлення залежностей між потоками вимог на обслуговування, кількістю каналів обслуговування, продуктивністю...
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconЛекція №4 Тема: Основні поняття реляційної бд
Функція (Визначення даних). Субд допускає визначення даних (зовнішні схеми, концептуальну схему, внутрішню схему, а також всі зв'язані...
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconЛекція 4 (26. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Методи забезпечення якості послуг на рівнях
В традиционных сетях ip, в общем случае, маршрутизация пакетов осуществляется на основе ip адреса назначения (destination ip address)....
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconТема. Методи контролю якості
Мета. Охарактеризувати сутність управління якістю. Назвати методи управління якістю
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconНа практиці для визначення діяльності по координації роботи людей...
Поняття адміністрування поширюється на управління державними органами, а також використовується для визначення процесів керівництва...
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях icon27 травня 2011 року на Кафедрі управління якістю Національного фармацевтичного...
...
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconПлан. Вступ. Поняття злочину, як суспільно небезпечного діяння. Визначення...
Соціальна природа І причини злочинів. Причини які зумовлюють вчинення злочинів в Україні
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconТема : управління процесом
Основні поняття: теорія, теорія управління, процес управління, паблік рилейшнз, інформація, засоби поширення інофрмації, комунікація,...
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconЛекція №3 Тема: "Система управління охороною праці в галузі"
Основні вимоги до побудови І функціонування системи управління охороною праці (суоп)
Лекція 1 (06. 09. 2012) Довідковий матеріал тема: Вступ. Основні поняття та визначення теорії управління якістю обслуговування в інфокомунікаціях iconЛекція 8 Довідковий матеріал Тема: Метод контролю І оцінки якості...
Зглянемо одновимірну шкалу s з 16 різних типів віртуальних з’єднань для одного фіксованого значення r середньої пропускної спроможності...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка