Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word»




Скачати 77.51 Kb.
НазваУрок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word»
Дата конвертації10.03.2013
Розмір77.51 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Відкритий урок з інформатики ділова гра
10 клас


Тема ««Графічні можливості текстового процесора MS WORD»»

Вчитель Товкач К.В.

2007-2008 н.р.

Тема: Урок ділова гра «Графічні можливості текстового процесора MS WORD»

Мета:

навчальна: систематизувати і узагальнити знання учнів за даною темою;

  • розвивальна: розвинути практичні навички опрацювання графічної інформації під час роботи з текстовими документами, творчі здібності і естетичний смак, сприяти профорієнтації;

  • виховна: виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя, відповідальність за свої дії.


^ Тип уроку: урок застосування знань, умінь, і навичок на практиці.

Вид уроку: ділова гра.

Обладнання: персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD, комп'ютерна презентація, картки з завданнями.
^ ПЛАН УРОКУ

І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку (1 хв)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів(2 хв)

ІV. Підготовчий етап гри (5 хв)

V. Перший тур теоретичний (7 хв)

VІ. Другий тур практичний. Творча робота. (25 хв)

VІІ. Підведення підсумків уроку (3 хв)

VІІІ. Домашнє завдання (1 хв)


^ ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Зробив –це звершення

Не буду – це відступ

Не можу – це поразка

Повинний – це твій борг

Спроба – це слово кожної людини

Зроблю – це слово радості

Можу – це твоя сила

Так будьте ж сильними!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку





Мета сьогоднішнього уроку узагальнити одержані знання за текстовим процесором MS WORD. Протягом ряду уроків створюючи різні текстові документи, ви переконалися, що текстовий процесор має широкі можливості для введення, форматування і редагування тексту. Сьогодні на уроці ми з вами удосконалимо навички опрацювання графічних можливостей цієї програми.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Скажіть, чи часто вам доводиться набирати текстову інформацію, оформляти реферати? Дійсно, не тільки ви, але і безліч людей самих різних професій практично щодня стикаються з необхідністю публікації своїх матеріалів. Це письменники, поети, журналісти, дизайнери, учителі.

Пройде небагато часу, і ви обов'язково опинитеся в такій ситуації, коли вам доведеться влаштовуватися на роботу. Тому на цьому уроці я пропоную вам пережити, що випробовує людина, коли влаштовується на престижну роботу, на яку дуже великий конкурс, і провести заняття у формі ділової гри.

Підготовка друкарського видання – комплексний процес, який включає наступні етапи: набір, редагування і коректування тексту, підготовка ілюстрацій, розробка дизайну всього видання та багато іншого.

ІV. Підготовчий етап

Уявіть, що наш клас сьогодні – це салон оперативної поліграфії відомого друкарського видання. Ви дизайнери, я – головний редактор. Нашому виданню потрібно зробити додатковий набір співробітників. Ми отримали замовлення від туристичної фірми «АЛАС» на виготовлення емблеми цієї фірми та візиток для співробітників. Нашому виданню потрібно зробити додатковий набір співробітників. Ви виконуватимете роль тих, хто бажає влаштуватися на престижну роботу в нашу фірму. Ви повинні продемонструвати свої теоретичні знання, творчі здібності і естетичний смак при виконанні пропонованих завдань, цілеспрямованість, зосередженість на здійсненності завдань. Ваша мета - поступити на роботу в нашу фірму. Ви можете бути прийняті за однією з наступних спеціальностей:

  • менеджер за рекламою;

  • дизайнер;

  • помічник дизайнера.



Спеціальність

Теоретичні знання

^ Розробка візитки

Створення емблеми

Оцінка

Оклад за кваліфікацією

менеджер за рекламою

3

4

4

9, 10, 11

балів

$1 500,00

дизайнер

2

3

3

6, 7, 8

балів

$1 000,00

помічник дизайнера

1

2

2

3 , 4, 5

балів

$ 500,00


Доплата 100$ та оцінка 12 буде поставлена за оригінальність, додавання складних додаткових елементів, які будуть внесенні за ініціативою учнів.

Для того щоб визначити, за якою спеціальністю ви будете прийняті і який оклад вам буде запропоновано, вам необхідно пройти три відбірних тури.

Ті з вас, які впораються зі всіма завданнями і наберуть потрібну кількість балів, зможуть працювати в нашій фірмі. Бажаю вам всім успіху!

^ V. Перший тур (теоретичний)

Перше завдання відбіркового туру ви одержали на картках. Вам необхідно заповнити їх. На столах у вас 2 сигнальні прапорці: синій ви використовуєте, коли закінчите виконання завдання, а червоний – якщо вам необхідна методична допомого в ході його виконання.




^ VІ. Другий тур (практичний). Творча робота.

У другому турі, вам необхідно розробити візитку для туристичної фірми «АЛАС» на виготовлення емблеми цієї фірми та візиток для співробітників.
П
ерше завдання виконуєте 10 хвилин, після закінчення роботи також використовуйте прапорці. Ознайомтесь з критеріями оцінювання двох практичних завдань.


Використовуєте загальновідомі вимоги до емблеми.
Доки учні виконують перше завдання, на екрані зявляються слайди з прикладами різних емблем.





Підбиття підсумків першого практичного завдання. Аргументація результатів.

А зараз пропоную вам ознайомитись з другою частиною нашого завдання. Вам необхідно виконати візитку для фірми - замовника. Ознайомтесь з додатковою інформацією.



Емблему, яку ви зробили вставте в візитку фірми - замовника «АЛАС». Ознайомтесь з вимогами створення візиток.


На екрані приклади візиток.



^ VІІ. Підведення підсумків уроку

Підбиття підсумків уроку. Демонстрація і аналіз виконаних робіт. Виставлення оцінок. Всі учасники показали хороші знання текстового редактора, хороші навички роботи з використанням сучасних комп'ютерних технологій. Особливо хочеться відзначити роботу… Сьогодні ми беремо вас на роботу. Хочу побажати, щоб таке працевлаштування було завжди.

Безумовно, ви зрозуміли, що текстовий редактор Microsoft Word — це настільна видавнича система, що допомагає нам підготувати документ до публікації. Цей унікальний редактор володіє широкими можливостями для введення, форматування і редагування тексту, дозволяє вставляти в нього таблиці і ілюстрації, передбачає нумерацію сторінок, вставку колонтитулів, формування списків і багато що іншого, що дозволяє нам удосконалювати інформаційну культуру. А поняття інформаційної культури надто багатозначне і включає безліч видів роботи з найрізноманітнішою інформацією.

Сьогодні актуальна фраза: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».

Успіхів вам в постійному оволодінні новою інформацією і коректному розташуванні її при підготовці та оформлювані документів!
^ VІІІ. Домашнє завдання

Придумати і оформити рекламний проспект.

Самоаналізу уроку

Клас: _10_____________

Тема уроку: Урок ділова гра «Графічні можливості текстового процесора MS WORD»

Тип уроку та його структура: урок застосування знань, умінь, і навичок на практиці. ділова гра.
І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку (1 хв)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів(2 хв)

ІV. Підготовчий етап гри (5 хв)

V. Перший тур теоретичний (7 хв)

VІ. Другий тур практичний. Творча робота. (25 хв)

VІІ. Підведення підсумків уроку (3 хв)

VІІІ. Домашнє завдання (1 хв)
1. На тему «Текстовий процесор» відводиться 20 годин, цей урок 16. Цей урок є проміжною ланкою між попереднім та наступним.

2. У даному класі 12 учнів, які мають навчальні досягнення здебільшого достатнього рівня, учні вміють працювати індивідуально та в парах.

3. Мета:

  • навчальна: систематизувати і узагальнити знання учнів за даною темою;

  • розвивальна: розвинути практичні навички опрацювання графічної інформації під час роботи з текстовими документами, творчі здібності і естетичний смак, сприяти профорієнтації;

  • виховна: виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя, відповідальність за свої дії.

Мета досягнута в повному обсязі.

4. Зміст, форми і методи навчання підібрані відповідно до мети уроку. Головний етап уроку – закріплення вивченого матеріалу. Були застосовані такі види робіт: в основному застосовувалися практичні завлання, які учні виконували із задоволенням, адже в них була можливість проявити свої творчі здібності. На уроці було використано наочність. Учні виконали практичні завдання для закріплення нового матеріалу

5. Час, відведений на всі етапи уроку було розподілено раціонально. За допомогою бесід було встановлено логічні "зв'язки" між цими етапами.

6. Контроль засвоєння знань, умінь і навиків учнів здійснювався на кожному етапі уроку. Було застосовано усне опитування учнів вчителем, перевірка практичного завдання учителем.

7. На уроці панувала творча атмосфера. Учні одержали чудовий досвід створення емблем та візиток.

8. Вдалося реалізувати всі поставлені завдання уроку. Урок пройшов цікаво. Діти з захопленням працювали.






Схожі:

Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconУрок №24. Тема
Тема: Основи роботи з текстом. Програмні засоби готування текстових документів: призначення та класифікація. Знайомство з текстовим...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconУрок №22 Тема: Призначення, можливості І класифікація систем обробки...
Дидактична: доповнити та узагальнити знання учнів про призначення, основні можливості систем обробки текстів; ознайомити з середовищем...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconУроку Навчальна
Вдосконалити основні знання про текстовий редактор Microsoft Word та його можливості, навчити вводити та редагувати текст засобами...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconТема. Мова інтерфейсу текстового процесора. Створення списків. Сортування
Словник. У зв’язку із широким використанням пакету Microsoft Word доцільним є обумовлення короткого словнику – українсько-російсько-англійський...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconСтворення документів з різними об’єктами (формулами, діаграмами,...
Зображення, якими може оперувати процесор Word, можна розділити на дві категорії: малюнки І графічні об’єкти. Малюнки готуються за...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconПриклад завдання для перевірки рівня ікт компетентності вчителів
За допомогою текстового процесора Microsoft Word створіть документ з ім’ям «Автобіографія», в якому коротко опишіть про свій життєвий...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconУрок-гра. (Овсяницька Т. В.,учитель І кваліфікаційної категорії)...
Ознайомити заступників директорів з досвідом роботи школи щодо організаційно-методичного забезпечення особистісно орієнтованої роботи...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconУрок №10. Тема
Мета: Актуалізувати знання учнів про шаблон документа, етапи створення документа за допомогою майстра. Подати навчальний матеріал...
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconТема. Комплексна практична робота "Робота в середовищі текстового...
Створити вміщений нижче документ. (Текст та таблиці створюються у Word, діаграму створити у Word )
Урок з інформатики ділова гра 10 клас Тема ««Графічні можливості текстового процесора ms word» iconМожливості текстового редактора ms word 97
Діагональ бічної грані, що містить основу цого трикутника, утворює кут  з площиною основи призми. Знайдіть об'єм призми
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка