Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього!




Скачати 69.65 Kb.
НазваШахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього!
Дата конвертації10.03.2013
Розмір69.65 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы






Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 8




Життя – щастя, створи його,

Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього!

Сьогодні в номері:


  • за здоровий спосіб життя!

  • до твого записника

  • сторінка психолога


За здоровий спосіб життя!


Кожній людині у житті доводиться вибирати, адже зрештою, вона має на це право. Для того, щоб зробити правильний вибір, людина повинна усвідомити: ким вона хотіла б стати в житті, що слід зробити, щоб досягти цього. І тільки тоді можна зробити свій власний вибір і набути шкідливих звичок, яких потім важко позбутися. Мається на увазі куріння, пияцтво, наркотики і т. і.

В Україні серед 15-річних курять принаймні один раз на тиждень - 45%, хлопці та дівчата 23%, а щодня у цьому віці курять 35% підлітків. Це один з найбільших показників у Європі. Від хвороб, пов’язаних з курінням, в Україні гине 110 – 120 тис. людей.

Результати показали, що вік в якому молодь спробувала цигарки – це від 9 до 13 років. В основному всі починали курити в компанії під впливом друзів.

Алкоголь – отрута! Він викликає захворювання шлунку та інших органів людини. Особливо алкоголь небезпечний для дітей. Навіть декілька ковтків спиртного викликають отруєння, яке може привести до смерті.

Наслідки вживання алкоголю страшні:

  • провали пам’яті;

  • порушення функцій головного мозку та нервової системи;

  • серцево-судинні захворювання;

  • цироз печінки.

Наркотики були відомі ще в давні часи (гр.narke – заціпеніння, заніміння; mania – пристрасть, божевілля).

Ейфорія і неадекватна веселість, дивне заціпеніння після. Вживання зілля з різних рослин незмінно супроводжували грецькі вакханалії, релігійні свята мешканців джунглів і Амазонки або верхів'я Нілу. У наші дні наркоманія стала хворобою незахищених верств суспільства, а точніше, самих слабких її членів.

Наркоманія в світі продовжує "молодіти". За останніми даними, більше 60% наркоманів - люди у віці 18-30 років і майже 20% - школярі.
Середній вік прилучення до наркотиків становить 15-17 років, але почастішали випадки первинного вживання наркотиків дітьми 11-13 років. Відзначено і випадки вживання наркотиків дітьми 6-7 років!

У першу чергу наркотики впливають на психіку, вона призводить до духовної деградації і повного фізичного виснаження організму. Наркоман - раб наркотика; заради нього він піде на будь-яку низість і злочин, що рано чи пізно приведе його до смерті. Навіть одного прийому достатньо, щоб стати "залежним".
Дорогі наші діти! Гра в життя і смерть починається легко і весело – з друзями, компанією, бо одна із причин вживання шкідливих звичок – це прагнення бути як усі. А з бездни доводиться вбиратися поодинці. Мало в кого вистачає на це сил. Тож жити чи не жити – ось в чом питання. І вам обирати свій шлях самим.

Сашки і Артеми, Євгени, Артури, Оленки, Маринки та Наталки, всі наші учні! Якщо ви не стали рабами шкідливих звичок – не робіть до цього перший крок. Добре знайте, що це може зруйнувати ваше здоров’я, не починайте ані курити, ані пити, не за компанію, не без компанії. Бережіть своє здоров’я!





В новом тысячелетии

Наступает момент, когда

Мы за все бываем в ответе,

Перелистывая года.

Человек, покоривший небо,

Чудо техники изобретая,

Приобщаясь к дурным привычкам,

О здоровье своём забывает.









Сторінка психолога

Привіт! Дякую за запитання у «Скриньці довіри». Як і обіцяла, даю відповіді на сторінках нашої газети, хоча деякі питання потребують особистої зустрічі і окремої розмови. Тому зараз я даю більш загальні відповіді і поради, ніж могла б дати на консультації.

^ Питання стосується труднощів спілкування з однолітками.

Все залежить від того, які цілі спілкування ти переслідуєш. Якщо твоя мета  виграші, маніпуляції товаришами, помста, - розібратися треба в собі.

Ви вже знаєте, що означає «дружити». На перший погляд може здатися, що товаришування - те саме, що й дружба. Недарма слова «друг», «товариш», «приятель» вживаються як синоніми. Між ними й справді багато спільного. Проте товаришування виникає між людьми, волею випадку змушених спілкуватися - у шкільному класі чи в студентській групі, на роботі тощо. Це зовсім не означає, що в класі або на роботі ми не можемо мати друга. Йдеться про те, що дружба вимагає більшої довірливості, теплоти, ніж товаришування.

Зрозуміти тонку грань між дружбою та товаришуванням допомагає прикметник «товариський» , тобто «той, який любить і вміє спілкуватися з людьми». Отже, товаришування охоплює більш широке коло людей. Воно ґрунтується не стільки на почуттях взаємної прихильності, симпатії, скільки на доброзичливості, тобто на вмінні спілкуватися з людьми, виконуючи спільну справу.

Згадайте «золоте правило » етики: “ Ніколи не роби іншому того, чого сам собі не бажаєш, і стався до інших так, як хотів би, щоб ставилися до тебе ”. Тому спочатку треба замислитись, чи ставишся ти до своїх товаришів добре, з повагою чи ні?

Я хочу запропонувати тобі тест, за допомогою якого ти можеш перевірити свою здатність до товаришування й дружби «Чи товариські ви?».

1.    Ваш товариш захворів і не прийшов до школи. Ви:

а)    зателефонуєте йому й поцікавитеся здоров'ям - 5;

б)    ніяк не відреагуєте -1;

в)    відвідаєте його, якщо хвороба неінфекційна, - 10.

2.    Товариш не впорався із домашнім завданням. Ви:

а)    дасте йому списати - 5;

б)    допоможете розібратися - 10;

в)    удасте, що вас це не стосується, - 1.

3.    Вам дуже хочеться морозива, і ви маєте гроші, та поряд з вами товариш, у якого немає грошей. Ви:

а)    купите морозиво тільки собі - 1;

б)    позичите товаришеві гроші - 5;

в)    купите два морозива, сподіваючись, що і товариш для вас нічого не пожаліє, - 10.

^ 4.    Вам подобається одна й та сама дівчинка (хлопчик). Ви:

а)    обидва (обидві) намагаєтеся якнайдужче сподобатися їй (йому) - 10;

б)    удаєте, що нічого не помічаєте, і намагаєтесь уникати цієї теми - 5;

в)    при нагоді намагаєтеся розповісти про друга (подругу) щось не дуже гарне - 1.

^ 5.    Однокласник запросив вас на день народження, а товариша - ні. Ви:

а)    нічого не скажете йому і підете самі - 1;

б)    попросите однокласника запросити й товариша - 10;

в)    підете самі, попередньо пояснивши товаришеві ситуацію, що склалася, - 5.

^ 6.    Товариш отримав не дуже приємне доручення: прибрати клас чи вимити вікна. Ви:

а)    залишитеся після уроків і допоможете йому - 10;

б)    поспівчуваєте йому і підете додому - 5;

в)    порадієте тихцем, що таке доручення отримав він, а не ви, - 1.

7.    Ваш товариш виграв приз у складному конкурсі. Ви:

а)    постараєтеся взяти участь у подібному конкурсі -5;

б)    порадієте за свого товариша - 10;

в)    у душі позаздрите йому - 1.

Якщо ви набрали:

60—70 очок. Ваші друзі можуть пишатися дружбою з вами. Ви дуже надійна людина, з вами - хоч у вогонь, хоч у воду. У вас із другом повне взаєморозуміння.
20—59 очок. Ви непоганий товариш. Та тільки й того. Ви обережний, нерішучий, все заздалегідь розраховуєте. Але часом щось дуже важливе в житті проходить повз вас. Поміркуйте над цим.

Менше 20 очок. Навряд чи поруч з вами є справжній друг. І винні в цьому ви самі. Бо вам і самому не хотілося б мати такого друга. Спробуйте змінити свої стосунки з товаришами, якщо не хочете залишитися самотнім.

Завершивши роботу, порадьтеся зі своїми однокласниками: чи збіглися ваші думки про себе з результатами тесту? Що вам хотілося б у собі змінити?


Пиши!

Ваш психолог - Безродня Е.Є.

Редактор випуску – Кочерга Т.М.


Схожі:

Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconЗагальноосвітня школа І-ІІІ ст №14
Ми не цінуємо те, що маємо, І плаче­мо за тим, що втратили. Щастя жити — величезне благо. Потрібно щодня дякувати за щастя жити,...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconШахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8
На відміну від орієнтації класичної науки на психологічні проблеми та патології, основними темами досліджень галузі є щастя, оптимізм,...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconЄвангеліє основний принцип духовного життя світських францисканців
Його смерті та повній самотності на хресті. Ця любов Франциска до покірного та вбогого Ісуса нехай допоможе І нам прийняти Христа...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconБесіда на тему: Життя — це шанс кожного
Формувати усвідомлене розуміння понят­тя «життя», його унікальності, цінності, значу­щості для кожної особистості; спонукати учнів...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconБесіда на тему: Юність — це пік вашого життя
Формувати усвідомлене розуміння понят­тя «життя», його унікальності, цінності, значу­щості для кожної особистості; спонукати учнів...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа- інтернат для слабочуючих...
Ніколи не будуть забуті імена тих,хто в тяжкий для нашої країни час здійснив неповторні подвиги,хто не пощадив самого життя,заради...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа- інтернат для слабочуючих...
Ніколи не будуть забуті імена тих, хто в тяжкий для нашої країни час здійснив неповторні подвиги, хто не пощадив самого життя заради...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconШахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8
Духовний світ людини. Він глибокий, багатогранний, не пізнаний до кінця. Чим він багатший, тим цікавіша людина, тим змістовніше й...
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconВступ. Феномен життя І здоров’я людини (1 год.)
Життя як феномен. Здоров'я як явище людського життя, його необхідна І докорінна характеристика
Шахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8 Життя – щастя, створи його, Життя надто прекрасне, не загуби його, Життя – це життя, борися за нього! iconШахтарська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №8
Чому нерідко слово «школа» викликає неприємні асоціації приблизно з п`ятого класу? А тому, що учні все частіше відчувають щоденні...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка