Векторна графіка




Скачати 94.83 Kb.
НазваВекторна графіка
Дата конвертації11.03.2013
Розмір94.83 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

Векторна графіка

Мета роботи


Оволодіти навичками редагування векторних зображень за допомогою програмних засобів Adobe Illustrator, Adobe Dimensions, Adobe Streamline.

Вивчити формати файлів векторних зображень.

Стислі теоретичні відомості


Для створення новогог малюнка на основі існуючого графічного об'єкту, можна виконати його трасування. Наприклад, можна створити малюнок на основі олівцевого ескіза, намальованого на папері, або растрового зображення, збереженого в іншому графічному редакторові, шляхом перенесення в Illustrator цього зображення з його наступним трасуванням.

Простий спосіб трасування графічного об'єкту - відкрити або помістити файл в Illustrator і виконати автоматичне трасування за допомогою команди "Швидке трасування". Можна управляти рівнем деталізації і заливкою трасування. Коли буде отриманий задовільний результат, можна перетворити трасування у векторні контури або в об'єкт зі швидкою заливкою.
Параметри трасування

Стиль - Задає стиль трасування.

Режим - Задає колірний режим для результуючого зображення.

Ізогелія - Задає значення для формування чорно-білого зображення з початкового зображення при трасуванні. Усі піксели світліші за порогове значення перетворяться в білі, а усі піксели темніші за це значення - в чорні (цей параметр доступний, тільки якщо параметр "Колірний режим" має значення "Чорно-біле").

Палітра - Задає палітру для формування зображення в кольорі або в градаціях сірого з початкового зображення при трасуванні (цей параметр доступний, тільки якщо параметр "Колірний режим" має значення "Кольорове" або "В градаціях сірого"). Щоб застосування Illustrator самостійно визначило кольори для трасування, виберіть значення "Авто". Щоб використовувати при трасуванні замовлену палітру, виберіть ім'я бібліотеки кольорів (щоб бібліотека кольорів була доступна в меню "Палітра", вона має бути відкрита).

Макс. кількість кольорів - Задає максимальну кількість кольорів, яка використовуватиметься в результуючому зображенні (цей параметр доступний, тільки якщо параметр "Колірний режим" має значення "Кольорове або "В градаціях сірого", а для палітри вказано значення "Авто").

Додавати кольору в палітру - Створює новий зразок в палітрі "Зразки" для кожного кольору в результуючому зображенні.

Розмиття - Розмиття початкового зображення перед формуванням результуючого зображення. Виберіть цей параметр, щоб зменшити кількість дрібних артефактів і згладити зубчасті краї в результуючому зображенні.

Ресамплинг - Ресамплинг початкового зображення в задану роздільну здатність перед формуванням результуючого зображення. Цей параметр дозволяє прискорити процес трасування для великих зображень, але може давати менш якісні результати. Дозвіл при ресамплинге не зберігається при створенні стилю.

Суцільні області - Створює області із заливкою в результуючому зображенні.

Штрихи - Створює контури з обведенням в результуючому зображенні.

Макс. товщина лінії - Задає максимальну ширину деталей початкового зображення, які можуть бути перетворені в обведення. Деталі з шириною більше максимальної перетворяться в результаті трасування в контури.

Мін. довжина обведення - Задає мінімальну довжину деталей початкового зображення, які можуть бути перетворені в обведення. Деталі меншого розміру не потрапляють в результуюче зображення.

Підгонка контура - Управляє точністю трасування початкового растрового зображення. Менше значення дозволяє створювати точніший контур, більше - приблизний контур.

Мін. площа - Задає найменшу деталь початкового зображення, що враховується при трасуванні. Наприклад, при значенні 4 деталі розміром менше 2 пікселів завширшки і 2 у висоту не потраплять в результуюче зображення.

Кут - Задає величину вигину в початковому зображенні, яка розглядатиметься як кутова опорна точка в результуючому зображенні.

Растрові - Задає спосіб відображення растрових компонентів об'єкту трасування. Цей параметр перегляду не зберігається як частина стилю трасування.

Векторні - Задає спосіб відображення результуючого зображення. Цей параметр перегляду не зберігається як частина стилю трасування.

Для перегляду результуючого зображення з поточними налаштуваннями виберіть в діалоговому вікні "Параметри трасування" параметр "Перегляд". Щоб задати параметри трасування за умовчанням, відмініть вибір усіх об'єктів, перш ніж відкривати діалогове вікно "Параметри трасування". Коли усі параметри будуть задані, клацніть "За умовчанням".

Об'єкт трасування складається з двох компонентів: початкового і результуючого зображень (результуюче зображення - векторне). За умовчанням відображується тільки результуюче зображення. Проте при необхідності можна змінити параметри відображення як початкового, так і результуючого зображення.

Порядок виконання роботи

Автоматичне трасування графічного об'єкту за допомогою команди "Швидке трасування"


1 Відкрийте або помістіть файл, який використовуватиметься в якості початкового зображення для трасування.

2 Коли буде вибрано початкове зображення, виконайте одну з наступних дій:

- Для трасування зображення із застосуванням стилю трасування натисніть кнопку "Стилі і параметри трасування" на панелі "Управління" і виберіть стиль.

- Для трасування зображення з використанням параметрів за умовчанням натисніть кнопку "Швидке трасування" на панелі "Управління" або виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Створити".

- Щоб задати параметри трасування перед його виконанням, натисніть кнопку "Стилі і параметри трасування" на панелі "Управління" і виберіть "Параметри трасування". Також можна вибрати команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Параметри трасування". Задайте параметри трасування і натисніть кнопку "Трасування".

3 (Необов'язково) Скоректуйте результати трасування.

4 (Необов'язково) Перетворіть трасування в контури або в об'єкт зі швидкою заливкою.

Зміна способу відображення об’єкта трасування


1 Виділіть об'єкт трасування.

За умовчанням усі об'єкти трасування в палітрі "Шари" мають ім'я "Трасування".

2 Виконайте будь-яку з наступних дій :

- Щоб змінити спосіб відображення результуючого зображення, натисніть кнопку "Перегляд векторного зображення" на панелі "Управління" або виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування", а потім потрібний режим: "Не показувати результат трасування", "Показати результат трасування", "Показати контури" або "Показати контури з трасуванням".

- Щоб змінити спосіб відображення початкового зображення, натисніть кнопку "Перегляд растрового зображення" на панелі "Управління" або виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування", а потім потрібний режим: "Не показувати зображення", "Показати початкове зображення", "Показати налагоджене зображення" (при цьому зображення виводиться з усіма корективами, внесеними при трасуванні) або "Показати прозоре зображення".

Для перегляду початкового зображення необхідно спочатку задати для параметра "Показати векторне зображення" значення "Не показувати результат трасування" або "Показати контури".

Стилі трасування містять зумовлені параметри трасування для конкретних типів графічних об'єктів. Наприклад, при трасуванні зображення, яке планується використовувати як технічний малюнок, виберіть стиль "Технічний малюнок". Усі параметри трасування зміняться для проведення оптимального трасування технічного малюнка : буде заданий чорно-білий колір, встановлено розмиття в 0 пікселів, товщина обведення буде обмежена 3 пікселами і т. д.

Корекція результатів трасування об'єкт


Після створення об'єкту трасування можна у будь-який момент скоректувати результуюче зображення.

1 Виділіть об'єкт трасування.

2 Виконайте будь-яку з наступних дій:

- Задайте основні параметри на панелі "Управління".

- Для перегляду усіх параметрів трасування натисніть кнопку "Діалогове вікно параметрів трасування" на панелі "Управління". Також можна вибрати команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Параметри трасування". Скоректуйте параметри і натисніть кнопку "Трасування".

Для швидкої зміни результуючого зображення використовуйте стилі трасування.

Налаштування кольорів, використовуваних при трасуванні


1 Створіть бібліотеку кольорів, що містить кольори, які повинні використовуватися в трасуванні.

2 Відкрийте бібліотеку і натисніть кнопку "Діалогове вікно параметрів трасування" на панелі "Управління". Також можна вибрати команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Параметри трасування".

3 Виберіть ім'я бібліотеки кольорів в меню "Палітра" і натисніть кнопку "Трасування".

Використання стилю трасування


Вибір стилю

- Виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Параметри трасування". (Альтернативний спосіб: виберіть об'єкт трасування і натисніть кнопку "Діалогове вікно параметрів трасування" на панелі "Управління".) Задайте параметри трасування для стилю і натисніть кнопку "Зберегти стиль".

Введіть назву стилю і натисніть кнопку "ОК".

- Виберіть команду "Редагування" > "Стилі трасування". Натисніть кнопку "Новий", задайте параметри трасування для стилю і натисніть кнопку "Готове".

Щоб створити новий стиль на основі існуючого, виберіть стиль і натисніть кнопку "Новий".

Редагування і видалення стилів


1 Виберіть команду "Редагування" > "Стилі трасування".

2 Виберіть стиль і натисніть кнопку "Редагувати" або "Видалити".

Стилі за умовчанням не можна редагувати і видаляти (стилі за умовчанням поміщені в квадратні дужки [ ]). Проте можна створити редаговану копію стилю за умовчанням. Для цього виберіть потрібний стиль і натисніть кнопку "Новий".

Спільне використання стилів


1 Виберіть команду "Редагування" > "Стилі трасування".

2 Виконайте одну з наступних дій :

- Натисніть кнопку "Експортувати", щоб зберегти стилі у файл.

- Натисніть кнопку "Імпортувати", щоб завантажити стилі з файлу.

Перетворення об'єкту трасування в об'єкт зі швидкою заливкою


Коли будуть отримані задовільні результати трасування, можна перетворити об'єкт трасування в контури або об'єкт зі швидкою заливкою. Цей остаточний етап дозволяє працювати з об'єктом трасування точно так, як і з будь-яким іншим векторним зображенням. Після перетворення об'єкту трасування корекція параметрів трасування стане неможлива.

1 Виділіть об'єкт трасування.

2 Виконайте одну з наступних дій :

- Щоб перетворити об'єкт трасування в контури, натисніть кнопку "Розібрати" на панелі "Управління" або виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Розібрати". Використовуйте цей спосіб, якщо треба працювати з компонентами графічного об'єкту, що трасує, як з окремими об'єктами. Контури, що вийшли, групуються разом.

- Щоб перетворити об'єкт трасування в контури, одночасно зберігаючи поточні параметри відображення, виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Розібрати як показано".

Наприклад, якщо для результату трасування вибраний параметр "Показати контури", то відображуватимуться тільки розібрані контури (а не із заливкою і обведенням). Крім того, знімок об'єкту трасування разом з його поточними параметрами відображення зберігається і групується з розібраними контурами. Використовуйте цей спосіб, якщо треба зберегти зображення трасування в якості направляючої для розібраних контурів.

- Щоб перетворити об'єкт трасування в об'єкт зі швидкою заливкою, натисніть кнопку "Швидка заливка" на панелі "Управління" або виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Перетворити в швидку заливку". Використовуйте цей спосіб, якщо треба застосувати заливку і обведення до графічного об'єкту, що трасує, за допомогою інструменту "Швидка заливка".

Щоб за один прийом створити об'єкт трасування і перетворити його, виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Створити і розібрати" або "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Створити і перетворити в швидку заливку".

Розформування об'єкту трасування


Щоб видалити результуюче зображення, але зберегти початкове, можна розформувати об'єкт трасування.

1 Виділіть об'єкт трасування.

2 Виберіть команду "Об'єкт" > "Швидке трасування" > "Розформувати".

Ручне трасування графічного об'єкту з використанням шаблонних шарів


Шаблонні шари - це заблоковані, недруковані шари, які використовуються для трасування зображень вручну. Шаблонні шари затінені на 50%, щоб було добре видно усі контури, які малюються перед шаром. Шаблонні шари можна створювати при розміщенні зображення або на основі існуючих шарів.

1 Виконайте одну з наступних дій :

- Для приміщення зображення в якості шаблонного шару для трасування виберіть "Файл" > "Помістити", виберіть файл формату EPS, PDF або растрове зображення для трасування, виберіть параметр "Шаблон" і натисніть кнопку "Помістити". Під поточним шаром в палітрі з'явиться новий шаблонний шар.

- Для трасування існуючого зображення переконайтеся, що воно знаходиться у власному шарі, двічі клацніть цей шар в палітрі "Шари", виберіть параметр "Шаблон" і натисніть кнопку "OK".

Альтернативний спосіб: можна вибрати шар і команду "Шаблон" в меню палітри.

Значок ока зміниться на значок шаблону, а шар буде заблокований.

2 Протрасуйте файл за допомогою інструменту "Перо" або "Олівець".

3 Щоб приховати шаблонний шар, виберіть команду "Перегляд" > "Приховати шаблон". Виберіть команду "Перегляд" > "Показати шаблон", щоб він відобразився знову.

4 Щоб перетворити шаблонний шар в звичайний, двічі клацніть шаблонний шар в палітрі "Шари", відмініть вибір параметра "Шаблон" і натисніть кнопку "ОК".


Рис. 1.Початкове та результуюче зображення

Завдання до самостійної роботи


        1. Проведіть трасування растрового зображення в автоматичному та ручному режимі.

        2. В якості початкових зображень можна використовувати файли, що використовувались в попередній роботі.

Схожі:

Векторна графіка iconУрок №1 Растрова, векторна І фрактальна графіка. Історія анімації....
Ційними методами – малюванням або друкуванням. Комп’ютерна графіка включає методи І засоби створення І обробки зображень за допомогою...
Векторна графіка iconКонспект уроку № Тема: Векторна, растрова, фрактальна, 3д графіка
Формувати початкові навички роботи в графічному редакторі Paint, засвоїти його призначення, ознайомитись із інтерфейсом програми...
Векторна графіка icon«Векторна графіка» за такою структурою
Поняття інформації. Види та властивості інформації, форми представлення інформації (навести приклади)
Векторна графіка iconКомп’ютерна графіка. Тривимірна графіка
Тривимірна графіка призначена для імітації фотографування або відеозйомки тривимірних образів об'єктів, які можуть бути попередньо...
Векторна графіка iconКомп’ютерна графіка з’явилась достатньо давно вже у 1960-х роках...
Сьогодні прийнято користуватися термінами «комп’ютерна графіка» І «комп’ютерна анімація». Поняття «комп’ютерна графіка» об’єднує...
Векторна графіка iconФормати gif та jpg(jpeg). Який кращий? Оптимізація у PhotoShop
В жодному з наведених прикладів графіка не замінить собою текст, але безумовно, вона зможе вигідно доповнити І проілюструвати його....
Векторна графіка iconТел дом. (032) 291-63-88 моб. 8-067-905-63-08 e-mail: metellja
Досвід роботи у сфері 3D моделювання та багатьох інших сферах графіки (растрова, векторна І т п.) а також у сфері веб дизайну (розробка,...
Векторна графіка iconКонтрольна робота №6 (тестові завдання) Фонетика Графіка Орфографія Орфоепія

Векторна графіка iconГраф І к
Друга середа кожного місяця – прийом у сільських та селищних радах згідно графіка
Векторна графіка iconА б в г д
Знайдіть кут, який утворює з додатним напрямком осі Ох дотична до графіка функції у точці
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка