Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний




Скачати 207.99 Kb.
НазваОмельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний
Дата конвертації12.03.2013
Розмір207.99 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
САМОАНАЛІЗ

Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний стандарт освіти; • індивідуальне навчання; Головне завдання, яке ставить перед собою педагогічний колектив школи – це забезпечення рівного доступу дітей та підлітків 5-18 років до отримання повної загальної середньої освіти. Для цього в школі створюється така педагогічна система, яка повинна забезпечити повноцінний розвиток особистості кожного учня за рахунок організації особистісно зорієнтованого навчально-виховного процесу, умови для самореалізації, творчого самовиявлення учнів у різних видах діяльності та міжособистісного спілкування. Самоаналіз, який пропонується, підготовлений на основі опрацювання нормативно-законодавчих документів про освіту. Це: - Конституція України; - Закон України «Про освіту» від 23.05.1991р., № 1060-ХІІ; - Закон України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999р., № 651-ХІV; - Національна доктрина розвитку освіти України, Указ Президента України від 17.04.03р. № 317/2002; - Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.01р., № 964; - Указ Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» від 04.07.05р. № 1013/2005; - Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження комплексного плану заходів щодо розвитку загальної середньої освіти в 1999-2012 роках»; - «Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку», затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р., № 646; - «Порядок державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», а також наукова та методична література про педагогічний менеджмент, матеріали внутрішньошкільного контролю та моніторингу навчальних досягнень учнів. Для самоаналізу були використані матеріали діяльності за 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 навчальні роки. АДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИ Директор школи Марченко Галина Олександрівна, 1954 року народєження, освіта вища, вчитель математики, стаж педагогічної роботи – 40 років, керівної – 27. Заступник директора: - з навчально-виховної роботи Півень Ольга Сергіївна, 1981 року народження, освіта вища, вчитель початкоих класів, стаж педагогічної роботи – 10 років, керівної – 2. ЗАГАЛЬНІ ДАНІ ПРО ШКОЛУ № п/п Показники Стан 1. Мова навчання українська 2. Кількість класів 7 3. Всього учнів 51 - навчаються в І зміну 51 4. Кількість учнів І-х класів 1 (інд.) 5. Кількість учнів, забезпечених безкоштовним гарячим харчуванням 51 6. Працівників школи, всього, в т.ч. 22 - педагогічних 16 - обслуговуючих 6 7. Загальна площа всіх приміщень 698м2 - в т.ч. навчальних 648м2 8. Кількість майстерень 2 9. Кількість комп’ютерних класів, в них робочих місць 1-4 10. Забезпеченість навчальними кімнатами 100% 11. Забезпеченість підручниками 80% 12. Кількість їдалень, в них посадових місць 1-50 13. Актова зала, кількість посадових місць 1-60 14. Опалення автономне 15. Водопостачання автономне 16. Проживає дітей шкільного віку в мікрорайоні станом на 01.09.11р. 54 з них навчаються: в школі 51 - технікумах, - коледжах 2 - дошкільного віку 30 - дітей 6-річного віку, які не навчаються - - не підлягають навчанню 1 1. Матеріально-технічна та навчально-методична база. 1.1. Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу. Основне приміщення школи збудовано в 1966 році за типовим проектом. У 1986 році була побудована шкільна майстерня. В цих двох приміщеннях і працює школа зараз. Загальна площа всіх приміщень складає 698 м2. На території школи розташоване приміщення їдальні, яке збудовано у 1983 році і розраховане на 50 посадочних місць. Стан будівель задовільний. В літній період минолого року проведено перекриття даху, поточний ремонт усіх класних кімнат та навчальних кабінетів. За результатами обстеження школи комісією райдержадміністрації в серпні 2011 року та актом районної санітарно-епідеміологічної станції, визнано, що технічний та санітарно-гігієнічний стан будівель і приміщень школи відповідає державним санітарним правилам та нормам. Визнані такими, що відповідають державним санітарним нормам та правилам, видані акти на експлуатацію кабінетів хімії, фізики, інформатики, майстерень з технічної та обслуговуючої праці. Кабінет інформатики обстежено санітарно-епідеміологічною станцією. За результатами обстеження кабінет визнано таким, що відповідає державним санітарним нормам. 1.2. Зовнішня естетична культура школи. Загальна площа земельної ділянки школи складає 0,5га. На цій території розташовані основне приміщення школи, майстерня, їдальня, надвірний туалет та корпус №2, який не використовується для навчально-виховного процесу. Територія школи огороджена, зелена зона складає 20% території. Під’їзні путі та прилягаючі до школи території заасфальтовані. Значну частину території школи займає спортивний майданчик. В 2008 році встановлено спортивний майданчик з різноманітними тренажерами, який значно покращив загальний естетичний вигляд фізкультурно-спортивного комплексу школи. В 2010-2011 роках були замінені вхідні двері в приміщенні основного корпусу школи та їдальні, пофарбовані з зовнішньої сторони віконні пройми, що теж значно поліпшило зовнішній вигляд школи. Зважаючи на те, що традиційно дуже добре вирощуються квіти і декоративні насадження на клумбах біля школи, можна зробити висновок, що зовнішній стан шкільних будівель та пришкільної території виглядає естетично привабливим. 1.3. Дотримання техніки безпеки, охорони праці. Робота з охорони праці та техніки безпеки в школі проводиться на основі Законів України „Про освіту”, „Про охорону праці”, наказу Міністерства освіти та науки №563 від 01.08.01 „Про організацію роботи з охорони праці в установах і закладах освіти”, іншими галузевими нормами та інструкціями. Управління системою роботи з охорони праці в школі ведеться на належному рівні. Матеріальне забезпечення виконання норм та правил техніки безпеки та охорони праці поліпшилося за останні роки. В 2009 році придбано вогнегасники, інвентар та посуд для шкільної їдальні. Відремонтовані туалети для учнів та вчителів, проведено частковий ремонт системи опалювання, що значно покращило температурний режим в школі. Обновлені і оформлені згідно з вимогами плани евакуації та куточки протипожежної безпеки, цивільної оборони. Всі навчальні кабінети та робочі місця в них проатестовано з техніки безпеки, робітники та учні інструктуються з правил техніки безпеки за затвердженими планами і графіками. Розроблені інструкції з техніки безпеки для кожного навчального кабінету і по кожному виду практичних та лабораторних робіт, які пов’язані з можливістю отримання учнями травм, або при виконанні яких виникає загроза життю або здоров’ю учнів. Розроблені також інструкції з техніки безпеки та пожежної безпеки для кожного робітника школи. Всі інструкції та посадові обов’язки робітників школи узгоджено з профспілковим комітетом школи. За останні три роки випадків травмування співробітників та учнів із-за порушень правил техніки безпеки або із-за нестворення безпечних умов праці чи навчання в школі не було. 1.4. Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів, майстерень, спортмайданчика, навчально-дослідної ділянки. Навчальні класи та кабінети школи забезпечені обладнанням та меблями в обсязі, який дає можливість проводити навчально-виховний процес на належному рівні. Обладнання кабінетів фізики та хімії частково відповідає вимогам Типового переліку для загальноосвітніх шкіл. Класні кімнати початкових класів та навчальні кабінети обладнані меблями згідно з вимогами до вікового складу учнів. Майстерні обслуговуючої та технічної праці укомплектовано згідно з типовим переліком обладнання шкільних майстерень. На спортивному майданчику розташовані футбольне поле розміром 85х50 метрів, комбіноване поле для міні–футболу та баскетболу, бігова доріжка довжиною 300 метрів, волейбольний майданчик та новий майданчик з тренажерами. В 2004 році за сприяння народного депутата України О.Бойка був придбаний та обладнаний меблями комп’ютерний клас. На жаль, крім комп’ютерного класу та нового спортивного майданчика, обладнання і меблі навчальних кабінетів, класних кімнат не поновлювалися за браком коштів майже 20 років, частина обладнання застаріла морально та й фізичний стан його іноді не відповідає естетичним вимогам. 1.5. Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою. В школі функціонує комп’ютерний клас з загальною кількістю 5 комп’ютерів. Він був придбаний за кошти Міністерства освіти. Програмне забезпечення Windows XP. В кабінеті проводяться уроки інформатики в 9-11-х класах, біології, англійської мови, хімії, фізики, історії, образотворчого мистецтва. Крім того, в кабінетах інформатики проводяться окремими вчителями уроки математики, української мови та літератури. . Вчителі школи широко застосовують при підготовці уроків та при їх проведенні дидактичний і методичний матеріал та інформацію на магнітних накопичувачах дисках. Школа підключена до мережі Internet, вчитель інформатики має можливість і використовуює на уроках ресурси Інтернету. 1.6. Забезпеченість навчально-методичною та довідковою літературою, ефективність її використання. Фонд шкільної бібліотеки складає 4595 екземплярів примірників. Стабільний фонд підручників в школі складає 2722 екземпляри. Кількість екземплярів довідкової літератури складає 101 примірник, близько 70% якої застаріла, особливо, енциклопедії та довідкова література з історії. Так, в 2010-2011 роках ми в подарунок отримали 4 довідники та 2 словники в тому числі: - Великий тлумачний словник; - Довідник з історії України; - Орфографічний словник української мови в 2-х томах; - Тематичний словник. - Ілюстрована енциклопедія. За три останніх роки за рахунок спонсорських коштів було придбано довідкової літератури на суму 500 гривень. Треба зауважити, що заявки школи на підручники, які подаються вчасно і в повному обсязі, виконуються далеко не повністю, а іноді ми отримуємо літературу, що не відповідає вимогам програм. 2. Організація та ефективність навчально-виховного процесу 2.1.Відповідність робочого навчального плану закладу вимогам типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України. Навчально-виховний процес у школі організовується відповідно до навчального плану і плану роботи школи. В структуру навчального плану входить інваріантна частина, в якій враховані освітні галузі, які забезпечують формування особистісних якостей учнів відповідно до загальнолюдських ідеалів і культурних традицій. 2.2 Варіативна частина відсутня, в звязку з відсутністю бюджетних коштів. 2.3 Під час складання розкладу занять дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги 2.4 Рівень навчальних досягнень учнів Рівень навчальних досягнень учнів за результатами річного (семестрового) оцінювання Успішність та рух учнів Омельницької ЗШ І-ІІІ ступенів за І семестр 2011-2012 н. р. Клас Кількість учнів Прибуло Вибуло Початковий рівень Середній рівень Достатній рівень Високий рівень На початок І сем. На кінець І сем. 1 1 1 - - - - - - 2 6 6 - - - - - - 3 3 3 - - 3 - - - 4 9 10 1 - 4 5 1 - 6 9 10 1 - 4 3 3 - 8 6 6 - - 1 2 3 - 9 6 6 - - 2 - 4 - 10 4 4 - - 1 2 1 - 11 5 5 - - 5 - - - Всього 49 51 2 - 20 12 12 - Участь та результативність участі учнів у міжнародних Всеукраїнських, обласних, районних олімпіадах, турнірах, конкурсах (за останніх три роки) Учні школи постійні учасники районних, всеукраїнських конкурсів, предметних олімпіад, змагань, турнірів. В школі діє комплексна система підготовки та роботи з обдарованими дітьми. Протягом 2009-2011 років учні приймали участь та ставали призерами як індивідуальних, так і командних змагань. Серед них : • переможці районних предметних олімпіад з української мови, біології, хімії, англійської мови. • призери творчих конкурсів «Український сувенір», Всеукр. конкурсу з української мови імені Петра Яцика. На жаль, не представлені учні школи в обласних спортивних змаганнях та турнірах. Подальше навчання та працевлаштування випускників закладу за останні три роки. Випускники 9-х класів Навчальний рік Всього випускників Продовжують навчання Працюють Не навчаються і не працюють 10 клас Середні спеціальні заклади Професійно-технічні заклади 2008- 2009 11 8 2 1 - - 2009-2010 13 7 4 2 - - 2010-2011 6 4 1 1 - - Випускники 11-х класів Навчальний рік Всього випускників Продовжують навчання Працюють Не навчаються і не працюють ВНЗ (3-4 рівень акредитації) ВНЗ (1-2 рівень акредитації) Професійно-технічні заклади 2008- 2009 4 1 1 1 - 1 2009-2010 9 3 1 5 - - 2010-2011 - - - - - - 2.5 Результати виховної роботи. Ступінь впливу навчального закладу на соціальну адаптацію учнів У виховній та позакласній роботі Омельницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів керується Законом України «Про освіту». В умовах величезних змін у соціальному, економічному житті України постала проблема у сфері виховання, мета якого - формувати людину. Провідною ідеєю системи виховної роботи школи є виховання активної творчої особистості, самовдосконалення, збагачення культурного та інтелектуального потенціалу як найвищої цінності нації. На сучасному етапі естетичне виховання розглядається як соціальне, громадянське виховання, спосіб самореалізації особистості. Оскільки саме краса повинна спасти світ, тому всю структуру роботи розглядаємо з позиції естетичного виховання. Побачити красу у звичайному, буденному - ось завдання нашої школи. Також важливу роль у вихованні підростаючого покоління відіграє краєзнавча робота. Людина може впевнено рухатися у майбутнє тільки тоді, коли досконало знає своє минуле, звичаї, традиції рідного краю. Працюючи над концепцією навчального закладу, педагогічний колектив організував і проводить різноманітні виховні заходи. Серед них мали місце і традиційні – свято Першого та Останнього дзвоника, свято, присвячене Дню Учителя, новорічне свято, День Збройних Сил України, свято Соборності України, День Захисника Вітчизни, свято 8 Березня, День Святого Валентина, День Святого Миколая, День Перемоги. Головним напрямком виховної роботи з учнями є громадянське виховання. На уроках, класних годинах вивчаються державні символи, учні писали реферати "Символи Української державності”, "Український народний календар”, проводився день самоуправління, в старших класах проводилася рольова гра "Якби я був президентом”, вивчався рівень вихованості учнів. Важливе місце для адаптації учнів до соціального середовища є правова освіта, яка забезпечується не лише курсом правознавства у 9-10 класах, а й систематичною виховною роботою з даного напрямку. Бесіди «Основи правових знань», класні години «Мої права та обов’язки» пройшли у всіх класах початкової та середньої ланки. Головним завданням родинного виховання є гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовка її до життя, формування моральних цінностей. В школі проводяться родинні свята до дня 8 Березня, до Дня матері. Велика увага надається вивченню родоводу. Діти дізнаються більше про родичів - учасників Великої Вітчизняної війни. Результатом стало написання рефератів, творів з даної теми. Заслуговує на увагу робота з батьківською громадськістю класних керівників. Моральне виховання спрямоване на прищеплення та розвиток почуття моралі, міцних переконань, постійно перебувати в центрі уваги колективу. Проводяться диспути "Моє відношення до служби в Армії”, "Краса дівчини”, психологічний тренінг "Як сказати "ні”, гра мозковий штурм "Як боротися з труднощами” по попередженню суїциду серед підлітків, виховуємо у дітей толерантне ставлення до однолітків, бесіди в 10-11 класах про сексуальне виховання та попередження ранніх абортів, класні години на морально-етичні теми, розв’язання конфліктних ситуацій між дітьми старшого віку. Мета напрямку "Формування здорового способу життя” – забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров’я, формування фізичних здібностей особистості. Педагогічним колективом проводиться робота у цьому напрямку: проходить свято Дня фізкультурника, тижні безпеки дитини, проведений виступ агітбригади "За чистоту душі і поглядів”, конкурси малюнків, змагання з футболу, шахів, "Веселі старти”, змагання, присвячені Дню Збройних Сил України, зустріч з медичним працівником, круглий стіл "Чи модно бути здоровою людиною?”, розроблено та проведено загальношкільні та класні заходи з попередження захворювань на грип, попередження вживання алкогольних напоїв, інфекційних захворювань тощо. Серед заходів превентивного виховання, яке передбачає попередження злочинів і злочинності серед неповнолітніх, мали місце такі як бесіди зустрічі з батьками, відвідування вдома, співпраця з дільничним інспектором. Проведення анкетувань, опитувань за темами «Що ти знаєш про СНІД», «Шкідливі звички», «Моя самооцінка» тощо дають можливості не тільки з’ясувати ставлення та обізнаність дітей до соціальних проблем, а накреслити шляхи відповідної роботи з дитиною. Стан розвитку учнівського самоврядування Роль учнівського самоврядування в системі управління школою постійно зростає. Це є прояв демократизації освіти, умова формування громадянської позиції. В школі працює учнівський парламент, до складу якого входять представники всіх класів. Структура парламенту включає в себе основні напрямки виховної роботи, працюють сектори – навчальний, культурно-масовий, спортивно-масовий та ін. Керує роботою парламенту педагог-організатор. Значна роль самоврядуванню надається класними керівниками старших класів. Традиційним для школи стало проведення дня учнівського самоврядування. В цей день учні виконують функції управління школою, навчально-виховним процесом, в повному об’ємі замінюючи вчителів, класних керівників, а також директора та його заступника. Такі дні самоврядування корисні не тільки для учнів (формування відповідальності, ініціативи), а й для педагогів (мають можливість побачити себе, у виконанні учнів). Загалом стан розвитку самоврядування в школі потребує реформування. Участь учнів у виховних заходах Переважна більшість школярів приймають активну участь у різноманітних заходах. Протягом 2009-2012 років, майже, всі учні школи приймали участь у різноманітних конкурсах, виховних заходах, шкільних предметних олімпіадах. Особливо висока активність при проведенні загально шкільних змагань, походів, екскурсій. Учні дотримуються Статуту школи, але бувають пропуски без поважних причин. Наявність та результативність роботи гуртків для розвитку творчих здібностей учнів. За ініціативою вчителів у школі працюють такі гуртки: «Проба пера» (керівник – вчитель української мови та літератури Чаун М.С.), «Юний художник» (керівник – вчитель образотворчого мистецтва Півень О.С.), «Вокальний» (керівник – вчитель музики Рибачук В.М.), «Книжкова лікарня» (керівник – бібліотекар Міняйло О.В.). Крім цього учні школи відвідують заняття гуртків у сільському будинку культури та районній музичній школі. Основне завдання національного виховання в школі полягає в захисті людини в дитячі роки, коли відбувається становлення особистості, поліпшення становища дітей, захисту материнства та дитинства в конкретних умовах життя і діяльності. Особливого значення мають питання соціального захисту, валеологічна робота, ліквідації негативних наслідків екологічної кризи та її впливу на здоров’я дітей. Завдання національного виховання полягає також в отримані дітьми освіти, суспільному вихованні дітей які залишились без піклування батьків, або проживають у складних умовах, запобігання дитячої злочинності. Сприяння у створені відповідних матеріально – побутових, соціальних умовах навчання та виховання сільської молоді, що сьогодні відстає по багатьом показникам у порівнянні зі змістом також вимагає комплексного вирішення. В школі сформовані традиції проведення урочистих свят, вечорів, класних заходів, пов’язаних з звичаями національної культури, національною історичною спадщиною. Використання традицій народної педагогіки, сімейного виховання впроваджуються в практику роботи класних керівників, у роботі з батьками. Педагогічним колективом визначені і сплановані основні завдання національного виховання. В роботі враховуються психологічні особливості учнів і професійні та особистісні якості вчителів - класних керівників. Педагогічний колектив здійснює виховання з питань естетичної культури особистості, екологічної орієнтації та фізичного розвитку. Формуються загальнолюдські моральні якості школярів. Важливим місцем у виховній роботі закладу є формування в учнів загальнолюдських моральних та духовних цінностей. В річному плані роботи школи, планах виховної роботи школи та класних керівників виділені дані напрямки діяльності. Серед заходів Омельницької ЗШ І-ІІІ ст., які проводяться у становленні та формуванню загальнолюдських цінностей, слід виділити наступні: - шефська допомога ветеранам, вдовам та дітям війни, що проводиться в рамках тимурівської роботи; - вшанування воїнів-інтернаціоналістів та учасників бойових дій в рамках військово-патріотичного виховання; - відзначення Дня матері, Міжнародного жіночого дня; - проведення циклу заходів щодо вшанування людей праці, похилого віку, інвалідів тощо; - цикл класних та позакласних заходів, етичного напрямку, міжособистісного спілкування, взаємоповаги між людьми. Форми і методи роботи застосовуються різноманітні ( благодійні акції, толоки тощо) Рівень сформованості загальнолюдських і духовних цінностей здійснювався через аналіз планів виховної роботи, матеріали виховних заходів, співбесіда з педагогом-організатором, класними керівниками, учнями, анкетування, спостереження. Щорічно учні школи приймають участь в міжнародному конкурсі ім. П.Яцика, конкурсах, присвячених дням слов’янської писемності. До шевченківських свят приурочується проведення тижня рідної мови і літератури. В класах проходять літературні години, конкурси читців, учні пишуть власні вірші, твори. Школа забезпечена нормативними документами про мову. Педагогічний і учнівський колективи дотримуються норм єдиного мовного режиму. Учні забезпечені підручниками та довідковою літературою. Здійснюється контроль за викладанням української мови. 2.6. Кадрова політика школи спрямована на: - реалізацію основних напрямків модернізації системи освіти; - розвитку та вдосконаленню творчого потенціалу педагогічних працівників; - вдосконалення нормативно-правової бази професійної діяльності освітян; - оволодіння педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями; - періодичне оновлення і взаємоузгодження змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; - поліпшення системи стимулювання професійного зростання педагогічних працівників. Укомплектованість закладу педагогічними кадрами, вмотивованість їх розстановки В школі на початок 2011-2012 н. р. нараховувалось 16 педпрацівників, 1 перебуває у відпустці по догляду за дитиною. Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 До 30 років 4 5 4 31 – 40 років 3 2 2 41- 50 років 4 5 5 51- 55 років 2 - - Понад 55 рокі 4 5 5 Всього 17 17 16 Якісний склад вчителів за педагогічним стажем Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 До 3 років 2 2 1 3 – 10 років 3 5 3 10- 20 років 3 3 3 Понад 20 років 9 9 9 Всього 17 17 16 Відомості про вчителів-пенсіонерів Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 55 років 2 - - 55-60 років 2 3 3 Понад 60 років 2 2 2 Відомості про молодих спеціалістів Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 1 2 1 Аналіз плинності педагогічних кадрів Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 прибуло 1 1 1 вибуло - 1 - Забезпеченість навчально-виховного процесу здійснюється за рахунок штатних працівників та сумісників. При розстановці кадрів враховується педагогічний досвід, кваліфікація вчителя, наступність у роботі. Позитивні тенденції: наявність фахової низька плинність, стабільність кадрового складу, Зменшення навантаження, в зв’язку ізпідготовки у всіх працівників. Негативні: «старіння» педколективу. Освітній рівеньскороченням кількості дітей педагогічних працівників Всі педагогічні працівники школи мають фахову освіту, серед яких – 14 вищу педагогічну, 2 – середню спеціальну. Навчальний рік Всього педагогічних працівників 3 них мають Повну вищу педагогічну освіту Базову вищу педагогічну освіту Навчаються заочно 2009-2010 17 13 2 3 2010-2011 17 12 2 3 2011-2012 16 14 1 1 Організація атестації педагогічних працівників Атестація педпрацівників школи проводиться відповідно до вимог нормативних документів. Щорічно наказом по школі встановлюється склад атестаційної комісії, яка здійснює свої повноваження на протязі навчального року. Документація та планування роботи атестаційної комісії ведеться на належному рівні. Вчителі, що атестуються проводять відкриті уроки та заходи, приймають участь у роботі динамічних групп та шкільних методичних обєднань, готують творчі звіти. Атестаційна компанія відбувається демократично, відкрито, із залученням батьківського комітету, ради школи, представників громадськості. Результати атестації педагогічних працівників Кількість педпрацівників Навчальний рік 2009-2010 2010-2011 2011-2012 Всього атестувалися - 2 2 В т.ч. Вища категорія - 2 - І категорія - - 1 ІІ категорія - - - Старший вчитель - 1 - Спеціаліст - - 1 Дані про вчителів Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, що атестуються в 2011-2012 н. р. № п/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада (із зазначен. предмету, професії) та рік призн. Освіта (назва закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом та отримана кваліфікація) Стаж пед.. роботи Рік поперед. атестації та її результ. Вид атестації (чергова, позачергова) Назва установи і рік проходження курсів підвищення кваліфікації Очікувані результ. атестації 1. Базалевська Лідія Іванівна Вчитель початкових класів, Вища, Кіровоград. ДПІ, 1982 р., вчитель поч.класів 26 2006 Чергова 2012 Обл.інститут післядипломної пед. освіти ім. В.О.Сухомлин-ського. Курси для вчителів початкових класів Підтверд. І категорії 2. Рибачук Василь Михайлович Вчитель музики, Середня спеціальна, Олександрій. культосвітнє училище, 1981 керівник. самодіяльного хорового колективу 20 2006 Чергова 2011 Обл.інститут післядипл.пед. освіти ім.В.О. Сухомлинського. Курси для вчителів музики Підтверд категорії «спец. 9 розряду» Кваліфікаційні збільшення кількостікатегорії педагогічних працівників Позитивні тенденції: якісне зростанняпедагогів з вищою та першою кваліфікаційною категорією недостатнє стимулювання творчої діяльності. Негативні: майстерності вчителя, матеріальне і моральне стимулювання . Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стажування, курси підвищення кваліфікації, перепідготовка). Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється відповідно до Перспективного плану курсової перепідготовки, затвердженого відділом освіти. Проводиться аналітичний моніторинг розвитку і вдосконалення педагогічної майстерності вчителів. Всі педагоги школи проходять чергову курсову підготовку на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені В.О. Сухомлинського. В 2012 році курсову перепідготовку пройдуть 3 вчителя школи: вчитель початкових класів Базалевська Л.І., Вчитель світової літератури Бендюженко І.А. та педагог-організатор Міняйло О.В. Позитивні тенденції: практична направленість та предметна орієнтація курсової перепідготовки зростання можливостей самопідготовки засобами інформаційних технологій, доступ до фахової навчально-методичної літератури потребує значнихНегативні: низька швидкість Інтернет мережі для доступу доматеріальних затрат інформаційних джерел Наявність педагогічних працівників з почесними педагогічними званнями та нагородами Список вчителів Омельницької ЗШ І-ІІІ ст., що мають педагогічні звання або нагороди № Вчитель Педзвання Грамоти Відзнаки Подяки Старший вчитель Вчитель-методист Міністерства освіти і науки Обласного управління освіти Обласної ради або держ адміністрації Відмінник народної освіти УРСР Відмінник освіти України Обласної ради або держ адміністрації 1. Марченко Г.О. 2005 1991 1992 2004 2. Рудовська Т.І. 2004 2003 1999 2011 3. Півень О.С. 2011 4. Ващенко А.О. 2005 5. Мусевіч В.П. 6. Чаун М.С. 7. Рибачук В.М. 2006 2000 8. Клименко Т.М. 2011 9. Іваненко О.І. 2008 2002 1999 10. Базалевська Л.І. 2006 11. Міняйло О.В. 2008 12. Бендюженко І.А. 2003 Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників Науково-методична робота здійснюється через діяльність шкільної науково-методичної ради, шкільних методичних об’єднань. Даний напрямок у школі проходить свій початковий етап. Але вже є певні напрацювання. Проведено дослідження з історії Голодомору (1932-33 рр.). В 2010 році зібрано та видано брошуру дитячих творів «Соняшник» під керівництвом вчителя української мови та літератури Чаун М.С. Вчителі школи приймали активну участь у роботі районних, шкільних методичних об’єднань. Відсутні у роботі школи авторські програми, підручники, посібники, створені нашими педагогами. Також не публікувались роботи в центральних фахових журналах. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. Організація науково-дослідницької та експериментальної роботи. Пріоритетними напрямками діяльності педколективу є впровадження інноваційних технологій у освітній процес. Дане питання на постійному контролі адміністрації школи, досліджується на засіданнях шкільних методичних об’єднаннях, засіданнях динамічної групи вчителів. Дані напрямки розглядалися на засіданнях педагогічної ради школи: "Інформаційно-комунікаційні технології у діяльності школи в умовах формування інформаційного суспільства”, "Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості в умовах сільської школи”. Також, за останній навчальний рік на базі школи відбувся районний семінар вчителів світової літератури. Інноваційні, інтерактивні, комунікаційні педагогічні технології використовують практично більшість педагогів школи як безумовний атрибут сучасної освіти. Організації методичної роботи та її результативності Основні напрями в методичній роботі школи: - науково-методичне забезпечення освітньо-кваліфікаційних рівнів педагогічних працівників школи; - впровадження в практику державного стандарту освіти відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту”, ідей освітньої реформи та Національної доктрини розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті; - наукові дослідження в галузі освіти, впровадження ідей гуманізації, демократизації та особистісного підходу в практичну діяльність школи; - підтримка інноваційних та інформаційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів. Працюють шкільні методичні об’єднання вчителів початкових класів (проблема «Використання елементів інноваційних та проектних технологій у початкових класах» та класних керівників (проблема «Майстерність педагога, його творча ініціатива, удосконалення методів і форм роботи з учнями»), динамічні групи природничого-математичного (проблема «Формування в учнів стійкого інтересу до точних наук та створення умов для різнобічного розвитку та саморозвитку») та суспільно-гуманітарного (проблема «Використання інноваційних, мультимедійних технологій на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін») циклів. В їх роботі застосовувалися такі форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами. Продовжує працювати постійно діючий психолого-педагогічний семінар за темою: "Психологічні аспекти у вихованні інноваційної особистості ”. Протягом двох років школа активно працює над провідною науково-методичною проблемою «Створення духу творчості, партнерства, взаємодопомоги та демократизму, оновлення діяльності на основі освоєння новітніх технологій, спрямованих на розвиток дитини». Педагогічний досвід вчителів школи (2011-2012 р. р) № п/п Прізвище та ініціали вчителя Методична тема, над якою працює вчитель 1. Марченко Г.О. «Комп’ютерні технології в навчально-виховному процесі» 2. Рудовська Т.І. «Використання різних форм і методів опитування учнів» 3. Півень О.С. «Особливості індивідуального навчання в початковій школі» 4. Ващенко А.О. «Формування мовленнєвої грамотності на уроках англійської мови» 5. Мусевіч В.П. «Активізація пізнавальної активності учнів на уроках математики. 6. Чаун М.С. «Розвиток творчих умінь на уроках української мови та літератури» 7. Рибачук В.М. «Формування музичної культури школярів» 8. Клименко Т.М. «Формування в учнів навичок читання і каліграфії» 9. Іваненко О.І. «Формування і вдосконалення техніки читання молодших школярів» 10. Кобилецька В.М. «Формування здорового способу життя у підлітків» 11. Крамаренко В.М. «Естетичне виховання на уроках іноземної мови» 12. Базалевська Л.І. «Особливості використання пізнавальних завдань – шлях до вивчення особистості дитини» 13. Бендюженко І.А. «Спонукання учнів мислити, висловлювати власні думки. відстоювати свої погляди на уроках світової літератури» Профорієнтаційна робота робота, спрямована на вибір учнями педагогічної професії. Система роботи школи з професійної орієнтації спрямована на обдуманий вибір професії та подальшого життєвого шляху учнів. Система профорієнтаційної роботи включає в себе спільну діяльність класного керівника, педагога-організатора, громадських організацій. Існують зв’язки школи з професійно-технічними училищами Кременчука, Світловодська, Олександрії. В школі є куточок профорієнтації, інформаційні стенд. Учні 10-11 класів навчаються в районному МНВК на спеціальностях «Агросправа», «Швейна справа». З метою популяризації професії педагога, педагогічний колектив планує та проводить ряд заходів, спрямованих на вибір учнями педагогічної професії. До них відносяться: - щорічне проведення Дня учнівського самоврядування, коли учень випробовує себе в ролі вчителя; - конкурси творчих робіт на тему: «Коли б я був директором школи», «Якщо я стану вчителем»; - конкурс-захист власної моделі сучасної школи; - тематичні вечори «Вчительська доля – висока зоря»; - пошукова робота учнів по збору відомостей про вчителів рідної школи, які праювали і працюють в школі, створення «вчительського дерева» «Наша педагогічна родина». Як результат роботи по популяризації професії педагога, яка постійно проводиться в школі, за останні 3 навчальних роки 8 випускників школи вибрали професію педагога. Учні нашої школи навчаються у педагогічних училищах (4 чол.) та університетах (4 чол.). Участь педагогічних працівників закладу в конкурсах та навчальних проектах. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. №900 «Про внесення змін до Положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», наказу Міністерства освіти у науки «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в школі проводився шкільний тур конкурсу «Учитель року» . У цьому конкурсі приймали участь всі педагоги. Учасники проводили відкриті уроки, робили їх самоаналіз, приймали участь у діловій грі «Я роблю так», презентували власні педагогічні ідеї, давали відповіді на запитання контрольної роботи, виконували колективну роботу «Від чого сміється та плаче учитель». Вчителі виконували тестові завдання , розповідали про роботу над своєю методичною проблемою. Виступи педагогів на конкурсі оцінювало журі, створене з учителів, батьків та учнів. Педагогічний колектив школи працює над створенням збірки «Панорама творчих уроків», яку плануємо видати найближчим часом. Вчителі школи участі у навчальних проектах не приймали. 3. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників закладу 3.1. Створення умов для забезпечення прав і свобод учасників навчально-виховного процесу Для забезпечення конституційних прав і свобод учасників навчально-виховного процесу в Омельницькій ЗШ І-ІІІ ст. вся діяльність навчального закладу відбувається відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Статуту Омельницької ЗШ І-ІІІ ст., Колективного договору між адміністрацією школи та профспілковим комітетом, чинних нормативно-правових актів. Обговорення та вин

Схожі:

Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconПлан роботи кленівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богодухівської...
Кленівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богодухівської районної ради Харківської області
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconОсобистісно-орієнтоване навчання математики на основі результатів...
Пасько Ганна Михайлівна, учитель математики 11 класу Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної...
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconПастирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Смілянської районної...
Керівник: Степаненко Олена Іванівна, вчитель початкових класів Пастирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconСписок педагогічних працівників станичненської загальноосвітньої...
Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди вчитель інформатики І обчислювальної техніки
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconРічний план станичненської загальноосвітньої школи І ііі ступенів...
Аналіз роботи школи за минулий навчальний рік та завдання на новий навчальний рік
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconРобочий навчальний план станичненської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Головного управління освіти І науки від 11. 05. 2012 №268 «Про затвердження робочих навчальних планів на 2012/2013 навчальний рік...
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconСписок педагогічних працівників станичненської загальноосвітньої...
Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди вчитель інформатики І обчислювальної техніки
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconНаказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської...
З метою забезпечення розвитку освіти, школи, розвитку особистості учня, вчителя у Володимирівській загальноосвітній школі І ііі ступенів...
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconКонцепція софіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Софіївської...
Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 софіївської районної ради дніпропетровської області
Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Онуфріївської районної ради Кіровоградської області 2012 рік Вступ Школа надає освітні послуги: • державний iconНауковий керівник: Якимчук Людмила Володимирівна – вчитель математики...
Квітневської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білогірської районної ради Хмельницької області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка