Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти




Скачати 101.77 Kb.
НазваДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Дата конвертації12.03.2013
Розмір101.77 Kb.
ТипДиплом
uchni.com.ua > Інформатика > Диплом




У К Р А Ї Н А



ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ


83001, м. Донецьк, вул. Артема, 129-а, тел/факс: (062) 305-18-86, е-mail: ipoprim@narod.ru




21.09.2011 № 444/02 Завідувачам (директорам)

районних(міських)

на № методичних кабінетів (центрів)


На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України ініціювала конкурс «Вчитель-новатор», який стартував 5 вересня 2011 року. Мета конкурсу – опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання. Конкурс спрямовано на підвищення якості навчання учнів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), виявлення кращого досвіду створення інноваційних освітніх програмних продуктів на основі ресурсів Microsoft, розвиток ініціативи педагогів, студентів та науковців у розробці та вдосконаленні навчально-методичних матеріалів, мотивування педагогів до використання ІКТ в навчально-виховному процесі.

Про подробиці конкурсу ви зможете дізнатись на сторінці освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» (http://ua.partnersinlearningnetwork.com, положення про конкурс – додаток №1). Щоб стати учасником конкурсу, потрібно зареєструватися на сайті професійної освітньої Мережі «Партнерство в навчанні», вступити до спільноти Восьмий всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор» та подати конкурсні матеріали в форматі Microsoft PowerPoint. Це може бути «Віртуальний тур до класної кімнати» – навчальні, екологічні, соціальні проекти, проектна діяльність вчителя з учнями з використанням сучасних ІКТ, або оригінальні матеріали освітніх інновацій, що були реалізовані із залученням інформаційно-комунікаційних технологій, наприклад, програми автоматизації робочого місця вчителя, розробки уроків, тощо (детальніше – на сторінці конкурсу).

Хочемо відзначити, що наявність переможних матеріалів враховуватиметься під час чергових атестацій вчителів-учасників конкурсу. Крім того, організатори відбирають одного чи кількох переможців конкурсу для участі у Європейському конкурсі «Вчитель-новатор», що проходитиме навесні 2012 року.

Кінцевий термін подання матеріалів – 31 жовтня 2011 року, а підсумки конкурсу будуть підведені в листопаді 2011 року.

Просимо методичні служби міст та районів надати інформацію до 20.10.2011 р. за електронною адресою vchitel.novator@gmail.com про вчителів, які будуть брати участь у Восьмому всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор» в Донецький облІППО.

Форма звітності додається (додаток №2).


Ректор О.І. Чернишов

додаток №1
^ ВОСЬМИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР»

На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Інституту іноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України ініціює конкурс, мета якого – опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання. Конкурс спрямовано на підвищення якості навчання учнів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), виявлення кращого досвіду створення інноваційних освітніх програмних продуктів на основі ресурсів Microsoft, розвиток ініціативи педагогів, студентів та науковців у розробці та вдосконаленні навчально-методичних матеріалів, мотивування педагогів до використання ІКТ в навчально-виховному процесі.
^ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВОСЬМОГО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР»
1. Загальні положення:

1.1. Організаторами конкурсу є компанія «Майкрософт Україна» та Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

1.2. Інформаційну підтримку конкурсу забезпечують інформаційні партнери: освітній портал osvita.com, всеукраїнська освітня мережа shodennik.ua та науково-методичний журнал «Комп’ютер у школі та сім’ї».

1.3. Завдання конкурсу:

  • удосконалення фахової майстерності вчителів, стимулювання творчого самовдосконалення педагогів;

  • створення умов для професійного зростання педагогів, обміну досвідом підготовки та проведення успішних навчальних проектів з використанням нових інформаційних технологій;

  • виявлення та поширення кращих зразків учительської творчості у розробці та застосуванні інноваційних освітніх програмних продуктів;

  • популяризація інноваційних методик організації навчальних занять та виховних заходів з використанням ІКТ;

  • заохочення педагогів до активного використання ІКТ у навчально-виховному процесі.

1.4 Конкурс проводиться за такими номінаціями:

  • Навчальний проект

  • Виховний проект

  • Позашкільний проект

  • Навчальний контент

  • Он-лайновий освітній ресурс

  • Навчально-методичне забезпечення

Номінацію конкурсу конкурсант обирає самостійно. За рішенням журі конкурсна робота може оцінюватися в іншій номінації.

1.5. Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу здійснює організаційний комітет.
^ 2. Регламент проведення конкурсу
2.1. Конкурс проводиться з 05.09.2011 р. до 01.11.2011 р. Термін подання матеріалів не пізніше 31.10.2011 р.

2.2. Оцінка робіт журі буде відбуватися протягом 1 місяця.

2.3. Про підсумки конкурсу буде оголошено під час проведення Форуму вчителів-новаторів у м. Києві у листопаді 2011 р.

2.4. Підсумки конкурсу будуть опубліковані на сторінках спільноти Восьмого конкурсу "Вчитель-новатор", а також на сайтах інформаційних партнерів на www.osvita.com, www.shodennik.ua.
^ 3. Умови участі:

3.1. Конкурс є відкритим для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, науковців, викладачів та студентів педагогічних навчальних закладів.

3.2. Участь у конкурсі є добровільною і здійснюється на безоплатній основі.

3.3. Реєстрація учасників відбувається на сайті освітньої мережі Майкрософт ^ МЕРЕЖА ПАРТНЕРСТВО В НАВЧАННІ http://ua.partnersinlearningnetwork.com з обов’язковим заповненням профілю учасника.

3.4. Після реєстрації учаснику необхідно приєднатися до спільноти ^ ВОСЬМИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР».
4. Захист авторських прав розробників:

4.1. Роботи, які беруть участь у конкурсі мають індивідуальний та творчий характер.

4.2. Якщо робота була виконана спільно з іншими авторами, то слід вказати повний список усіх співавторів.

4.3. Організатори Конкурсу залишають за собою право систематизації, оформлення і поширення конкурсних матеріалів в різних форматах з дотриманням закону про авторське право.
^ 5. Загальні вимоги до конкурсних робіт:

5.1. Кожен учасник Восьмого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» повинен докладно заповнити свій особистий профіль та профіль своєї школи в мережі, надавши вичерпну інформацію про себе та навчальний заклад (установу тощо), який він представляє.

5.2. Матеріали учасників, які не заповнили повністю свій особистий профіль та профіль школи, розглядатися не будуть.

5.3. Роботи надаються в одній з двох можливих форм:

а) Презентацій освітньої інновації «Віртуальний тур до класної кімнати», створених відповідно до шаблону (ВТК-проект в форматі MS PowerPoint), в яких представлені: навчальні проекти, екологічні проекти, соціальні проекти, проекти з енергозбереження, захист навколишнього середовища, здоров’язберігаючі проекти, проектна діяльність вчителя з учнями з використанням сучасних ІКТ і таке інше). Проекти представлені на конкурсі можуть бути розроблені як одним автором так і в співпраці з колегами.

б) Оригінальних матеріалів освітніх інновацій, що були реалізовані з залученням ІКТ (навчальний контент):

    • тематичні Web 2.0 проекти;

    • програми автоматизації робочого місця вчителя, викладача, адміністратора навчального закладу;

    • розробки уроків, практичних і лабораторних робіт, семінарських занять, виховних заходів тощо;

    • електронні (мультимедійні) довідники, енциклопедії, словники, посібники і підручники;

    • матеріали для аудіо- та візуального супроводу навчального процесу (презентації, флеш-анімація, відео тощо);

    • розробки в сфері мережних ресурсів та сервісів освітнього спрямування;

    • програми автоматизованої перевірки рівня навчальних досягнень учнів (тести);

    • підручники (у тому числі електронні), навчально-методичні посібники з тематики відповідного класу і предмету;

    • інші програмні засоби навчального призначення.

5.4. Роботи повинні відповідати наступним вимогам:

5.4.1. Всі матеріали мають бути представлені у цифровому форматі і виконані з використанням продуктів Microsoft, які водночас є результатом роботи автора з впровадження ІКТ у навчально-виховний процес.

5.4.2. Роботи учасників, які завантажуються на сайт, ПОДАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО У ^ ШАБЛОНІ ВТК і архівуються виключно у форматі ZIP.

5.4.3. Назва архіву або папки з файлами повинна відповідати прізвищу учасника латинськими літерами (наприклад petrenko), якщо файлів декілька то: petrenko1, petrenko2 і т.д.).

5.5. Матеріали, які не відповідають вимогам та Шаблону Віртуального туру до класної кімнати (для ВТК-проекту), розглядатися не будуть.
^ 6. Основні критерії оцінювання робіт:

Конкурсні роботи оцінюються за п'ятибальною шкалою по кожному з наступних критеріїв:

  • педагогічна доцільність виконаної розробки;

  • актуальність та оригінальність ідеї проекту/навчального контенту;

  • різноманітність і обґрунтованість використаних інформаційних технологій;

  • урахування вікових та психологічних особливостей учнів;

  • орієнтація освітнього процесу на розвиток учнів (формування здібностей шукати, оцінювати, відбирати і організовувати інформацію, орієнтація на дослідницьку роботу школярів тощо);

  • якість та рівень методичного та мультимедійного супроводу;

  • практична значущість розробки для учнів;

  • наявність чітко описаної методики для використання іншими школами.


^ 7. Розміщення матеріалів.

7.1.Файли з конкурсними матеріалами учасники повинні завантажити не пізніше 31.10.2011 р.у розділі ^ МАТЕРІАЛИ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ спільноти ВОСЬМИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР».

7.2. Розміщення матеріалів на сайті ^ МЕРЕЖА ПАРТНЕРСТВО В НАВЧАННІ (http://ua.partnersinlearningnetwork.com.) означає згоду учасника на вільне використання цих матеріалів у навчально-виховному процесі.
^ 8. Визначення переможців.

8.1. Оцінювання робіт учасників конкурсу проводиться журі шляхом присвоювання балів.

8.2. Персональний склад журі визначається організаторами конкурсу.

8.3. Журі визначає 10 переможців конкурсу – 10 учасників, які набрали найбільшу кількість балів в різних номінаціях, один з переможців отримує суперприз.

8.4. Статистику призів та імена переможців буде висвітлено у спільноті конкурсу.

8.5. Рішення журі є остаточним і не підлягає спростуванню.

8.6. Відповідно до програми «Партнерство в навчанні» компанією «Майкрософт Україна» для переможців конкурсу встановлюється 10 подарунків. Найкраща робота конкурсу відзначається спеціальним гран-прі від компанії «Майкрософт Україна» - участю в Європейському форумі Microsoft «Партнерство в навчанні». Журі може запросити одного чи декількох переможців конкурсу на Європейський форум Microsoft «Партнертсво в навчанні». Ці переможці повинні підготувати презентації своїх робіт англійською мовою.

8.7.Журі рекомендуватиме до публікації в збірці «Вчитель-новатор» роботи, які відповідають Положенню про Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (документ розміщено у розділі ^ ПОРТФОЛІО ДЛЯ УЧАСНИКА спільноти ВОСЬМИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР». Збірку буде видано компанією «Майкрософт Україна» з грифом Міністерства освіти і науки України. Із методичним посібником робіт десяти фіналістів Сьомого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» можна ознайомитись в ^ СПІЛЬНОТІ ВОСЬМОГО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР».

8.8. Матеріали переможців Восьмого Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» буде надруковано у журналі «Комп’ютер у школі та сім’ї»

8.9. Всі учасники конкурсу отримають сертифікати, які підтверджують їх участь в конкурсі.

Консультаційна допомога учасникам конкурсу в ^ СПІЛЬНОТІ ВОСЬМОГО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР» буде надана експертом конкурсу - Черненко Віктором Олександровичем.
Контактна особа: Войтко Оксана тел. 093 990 88 28 e-mail 9908828@ukr.net
За довідками звертайтеся до менеджера освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» Ольги Свириденко тел. 098 1999-110, e-mail pilnetwork@hotmail.com.

додаток №2

Форма
звітності про вчителів,
які забажали взяти участь у Восьмому всеукраїнському конкурсі
«Вчитель-новатор»


^ Місто (район)



Повна назва навчального закладу

ПІП вчителя або список усіх співавторів

Предмет який викладає (викладають)

Номінація

Тема конкурсної роботи

1
















2
















Схожі:

Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Становлення нової освітньої парадигми неперервної освіти дорослих, готовність навчатися впродовж життя – головна вимога часу, яка...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Суттєвою перевагою післядипломної освіти є її здатність швидко реагувати на соціальні й економічні зміни, що сталися в суспільстві,...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconКомунальний заклад «запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти повідомляє, що згідно з планом реалізації програми «Intel® Навчання...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Критерії оцінювання: ступінь пояснення кожного терміна – 0-3 бали, оригінальні приклади -1 бал
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
У посібнику розкрито теоретичні та практичні аспекти проблеми мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Напишіть твір-мініатюру «Вічна слава тим, хто смертю хоробрих загинув!», взявши за епіграф такі слова
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Напишіть твір-мініатюру «Вічна слава тим, хто смертю хоробрих загинув!», взявши за епіграф такі слова
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconКіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Яке поняття відображує незалежність та рівноправність держави як суб’єкта міжнародних відносин з іншими державами, неприпустимість...
Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти iconДонецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Міністерстві юстиції України 02. 12. 2011 за №1395/20133, визначено порядок проведення зно-2012. Відповідно, у 2012 році випускники...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка