Урок № Тема




Скачати 45.04 Kb.
НазваУрок № Тема
Дата конвертації12.03.2013
Розмір45.04 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок



Макіївський міський ліцей





Тема

Апаратне забезпечення

інформаційних систем



Розробила:

Учитель інформатики

Фоміна Л. О.

Макіївка- 2009
Урок № 3.

Тема.

Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації.

Класифікація та основні характеристики процесорів. Принцип дії та основні характеристики найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв: дискових накопичувачів оперативної та флеш-пам’яті.

^ Тип уроку: урок систематизації знань.


Компетенції

Задачі

1. Пізнавальна

Ознайомити учнів з архітектурою персонального комп’ютера, з класифікацією та призначенням апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації, з класифікацією та основними характеристиками процесорів, з принципом дії та основними характеристиками найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв: дискових накопичувачів, оперативної та флеш-пам’яті.


2. Інформаційна

Сприяти самостійному отриманню учнями інформації щодо класифікації та призначення апаратних засобів.

3. Самоосвітня

Навчити учнів готувати комп’ютер до роботи;

використовувати теоретичні знання на практиці;

користуватися пристроями введення, виведення, зберігання та обробки інформації.

4. Творча

Сприяти вивченню структури інформаційної системи;

основних характеристик пристроїв;

правил функціонування основних пристроїв.

5. Алгоритмічна

Сприяти формуванню алгоритма підготовки ПК до роботи.

6. Моделююча

Моделювати схему функціонування комп’ютера.

7. Дослідницька

Дослідження додаткових питань щодо роботи пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації.

Методи роботи: бесіда, робота з електронним посібником, тестування, виконання практичних завдань.
^

Перебіг уроку


Модуль 1. Установчо-мотиваційний
УЕ № 1. Організаційний момент. Готуємося до уроку.

УЕ № 2. Перевірка домашнього завдання.

Робота з тестовою оболонкою за темою: «Інформація. Інформаційні процеси»

УЕ № 2. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Після цього уроку ви зможете готувати комп’ютер до роботи; користуватися пристроями введення, виведення, зберігання та обробки інформації.
УЕ № 3. Знайомство з електронним підручником. Работа за ПК.

Програвач уроків” можна запустити за допомогою кнопки «Пуск»: „Пуск → Програми → ДП ІПІТ → ППЗ Інформатика, 10 клас → Програвач уроків”.

Після завантаження „Програвача уроків” буде відображено зміст у вигляді переліку уроків, що входять до складу курсу.

Для перегляду потрібного уроку необхідно клацнути мишкою на його назві.




При цьому з'явиться вікно, аналогічне вікну перегляду уроку основної програми
Крім того, при натисненні на кнопку при роботі з уроком буде зійснено повернення до змісту, з якого можна вибрати інший урок.

В розділі „Ви дізнаєтесь” необхідно вибрати першу частину уроку.



Наступна частина обирається натисканням кнопки з подвійною стрілкою.

На деяких частинах уроку передбачено виконання поточних практичних завдань. Виконання практичних завдань викликається натисканням на кнопку „Діємо”.





Відкривати файл для практичного завдання натисканням кнопки „Завантажити”.
Кнопка „Додаток” передбачає проведення таких етапів уроку:

  • звернення до глосарію уроку з метою закріплення понять теми;

  • обговорення питань поточної теми;

  • дослідження проблем і питань уроку;

  • тестування.

УЕ №4. Індивідуальна робота за ПК з електронним посібником.

Учні індивідуально працюють з електронним посібником з теми „Систематизуємо знання про інформаційну систему та її складові”.

Чи є комп’ютер інформаційною системою?

Які суттєві ознаки має комп’ютер?

Що містить апаратна складова комп’ютера?

Чи може працювати комп’ютер без процесора?

За допомогою яких пристроїв можна вводити дані до запам’ятовуючих пристроїв комп’ютера?

За допомогою яких пристроїв можна виводити дані?

Що і як можна зберігати в пам’яті комп’ютера?

Що належить до носіїв даних?

Під час роботи з посібником учні також виконують поточні практичні завдання.
^ УЕ №5. Релаксація.

Ми всі дружно працювали, А тепер рівненько стали!

Руки вгору підняли, підтягнулися.

Опустили руки вниз, посміхнулися.

Нахилились вправо, вліво.

Сіли на місця красиво.
Учні, які справились із завданням працюють з додатковим завданням з теми:
За якими принципами працюють комп’ютери?

Як здійснити під’єднання зовнішніх пристроїв до комп’ютера?

За якими принципами працюють принтери?

Які особливості мають додаткові пристрої введення-виведення?

Як обрати кращий комп’ютер для роботи?
УЕ №6. Перевірочна робота. Тестування.

Тест містить 6 питань з теми уроку.


УЕ №7. Висновки роботи на уроці. Результати тесту.

Ви познайомилися з типовою архітектурою комп’ютера.

Що містить апаратна складова комп’ютера?

За якими принципами працюють комп’ютери?

Що належить до носіїв даних?
УЕ №5. Домашнє завдання.

Проект «Як обрати кращий комп’ютер для роботи?».

Я. М. Глинський, ч1, р1, §3,4,5.



Схожі:

Урок № Тема iconУрок Тема. Система охолодження Урок Тема. Система мащення Урок Тема....
Опис досвіду II. Інформаційна картка
Урок № Тема iconУрок №7. Тема
Тема: Підсумковий урок з тем «Інформація. Інформаційні процеси та системи», «Апаратне забезпечення інформаційних систем»
Урок № Тема iconУрок №8 Тема. Урок контролю знань учнів
Учні відповідають на поставлені вчителем запитання І демонструють відповідь на пк
Урок № Тема iconУрок №17. Тема
Тема: Підсумковий урок з теми «Системне програмне забезпечення. Службове програмне забезпечення»
Урок № Тема iconУрок засвоєння нових знань. Урок-пам'ять, урок-спогад. Обладнання....
Тема. Олександр Довженко. «Україна в огні» – твір про трагедію українського народу в Другій світовій війні
Урок № Тема iconУрок №7 Тема. Підсумковий урок за темами: «CorelDraw» та «Турбо Паскаль»
Для чого призначений інструмент Вільна форма?Як його використати. Продемонструйте
Урок № Тема iconУрок №1 Тема: Основні принципи будови та функціонування
Урок №1 Тема: Основні принципи будови та функціонування World Wide Web, протокол нттр, адресація в мережі
Урок № Тема iconУрок 15 Тема. Підсумковий урок з тем: «Модульcrt розгалуження І вибір», та
Будь-яка програма, записана на мові Паскаль, завжди закінчується службовим словом
Урок № Тема iconУроку з математики у супроводі ікт тема: «числові функції»
Комбінований урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (урок проводиться у комп’ютерному класі з мультимедійним...
Урок № Тема iconУрок №25. Тема
Тема: Сортування й фільтрування даних в таблицях. Використання розширених фільтрів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка