Скачати 32.19 Kb.
|
Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ПРОЕКТ «Формування професійних компетентностей учителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін» Термін проведення: лютий – листопад 2008 року у м. Севередонецьк ПРОГРАМА ПРОЕКТУ Мета: - формування професійних компетенцій вчителя для забезпечення інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. Завдання:
Навчальна стратегія проекту: Реалізація завдань для досягнення результатів проекту здійснюється у очному та дистанційному форматі шляхом:
ТРЕНІНГ Тема: Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури». ^
О.В. Просіна асистент кафедри розвитку дитини ЛОІППО
^ Сценарій проведення тренінгу
|
![]() | До уваги керівників навчальних закладів! «Мистецтво» та «Художня культура» з проблеми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі фахівців художньо-естетичних... | ![]() | Методичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного... Освітня галузь "Мистецтво" реалізується навчальними предметами "Образотворче мистецтво", "Музичне мистецтво" або інтегрованим курсом... |
![]() | Поліхудожнє виховання учнів 9 класу на уроках художньої культури... Головною метою художньо-естетичної освіти в загальноосвітній школі є розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишнього... | ![]() | Методичні рекомендації щодо впровадження Основних орієнтирів виховання... Наказом Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 31. 10. 2011р. №1243 затверджено Основні орієнтири виховання учнів... |
![]() | І. квалiфiкацiйнi характеристики учитель II кваліфікаційної категорії Математика 5-11 класи, Програми факультативних курсів та курсів за вибором з математики для загальноосвітніх навчальних закладів,... | ![]() | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з художньої культури Учень (учениця) сприймає та відтворює тематичний матеріал з художньої культури на частковому рівні, однозначно його характеризує,... |
![]() | Тема: «Художня культура» Види мистецтв та специфіка їх художньо образної мови. Просторові, часові та просторово-часові (синтетичні) види мистецтва. Поняття... | ![]() | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, що зумовлена багатокомпонентністю... |
![]() | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, що зумовлена багатокомпонентністю... | ![]() | Програма гуртка гончарства Народне мистецтво відіграє важливу роль у процесі формування особистості. Оволодіння різними видами народних промислів сприяє входженню... |