Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури»




Скачати 32.19 Kb.
НазваХудожньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури»
Дата конвертації12.03.2013
Розмір32.19 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Управління освіти і науки

Луганської обласної державної адміністрації

Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

ПРОЕКТ

«Формування професійних компетентностей учителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін»

Термін проведення: лютий – листопад 2008 року у м. Севередонецьк

ПРОГРАМА ПРОЕКТУ

Мета: - формування професійних компетенцій вчителя для забезпечення інтегрованого викладання мистецьких дисциплін.

Завдання:

  • Систематизувати знання щодо:

    • розуміння сутності інтеграції в шкільній мистецькій освіті;

    • змісту та структури курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;

    • педагогічних технологій, необхідних для інтегрованого викладання мистецьких дисциплін;

    • психолого-педаогічних засад процесу формування художньо- образного мислення на інтегрованих мистецьких курсах.




  • Сформувати вміння (навички):

    • здійснювати аналіз змісту та структури інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура»;

    • виявляти групи інтеграторів;

    • працювати в команді для викладання курсу «Мистецтво»;

    • використовувати технології: інтерактивні, інтегративні, комп’ютерні під час впровадження інтегрованих мистецьких курсів.

    • складати схеми інтегрованих уроків;

  • Розвинути установки до:

    • інтегративності

    • інноваційності;

    • комунікативності;

    • творчості.

Навчальна стратегія проекту:

Реалізація завдань для досягнення результатів проекту здійснюється у очному та дистанційному форматі шляхом:

  • розгляду навчального матеріалу на лекціях;

  • самостійного вивчення слухачами навчального матеріалу на основі розробленого для проекту комплексу навчально-меодичних матеріалів;

  • виконання практичних завдань, спрямованих на набуття слухачами вмінь і навичок на практиці застосовувати набуті теоретичні знання;

  • участі слухачів у семінарах з метою розвитку інтегративного, критичного мислення, установок і рис для використання здобутих знань, вмінь(навичок) у впровадженні нових інтегрованих мистецьких курсах;

  • проведення поточного само тестування (після кожної теми), а також підсумкового контролю;

  • написання та захист індивідуальної творчої роботи (ІТР) у вигляді розробки інтегрованого уроку та методичними коментарями до нього.


ТРЕНІНГ

Тема: Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури».

^ Тематичний план

  1. Інтеграція як педагогічна категорія. Зміст курсів «Мистецтво» та «Художня культура.

  2. Технології інтегрованого викладання мистецьких дисциплін.

О.В. Просіна асистент кафедри розвитку дитини ЛОІППО

  1. Впровадження та методичний супровід викладання інтегрованих курсів художньо-естетичного циклу

^ А.І. Велікандо, методист кафедри розвитку дитини ЛОІППО
Сценарій проведення тренінгу


^ Види навчальної діяльності

Тема

Організаційна частина

Знайомство, презентація навчальної програми тренінгу. Встановлення кодексу взаємодії. Вхідне анкетування

Лекція

Інтеграція як педагогічна категорія. Зміст курсів «Мистецтво» та «Художня культура.


Практична частина

Визначення споріднених понять, асоціацій, слуховізуальних відповідностей. Аналіз інтегрованих уроків, визначення групи інтеграторів.

Лекція

Технології інтегрованого викладання мистецьких дисциплін.

Практичне заняття

Засвоєння інтерактивного методу «Навчаючись учусь». Інсценізація пісні. Складання програми до проектної діяльності учнів на уроках художньої культури.

Семінарське заняття

Впровадження та методичний супровід викладання інтегрованих курсів художньо-естетичного циклу


Практичне заняття

Проаналізувати підручники «Мистецтво» 2.3,5,6 класи посібники по Художній культурі

Рефлексія

Схожі:

Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconДо уваги керівників навчальних закладів!
«Мистецтво» та «Художня культура» з проблеми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі фахівців художньо-естетичних...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного...
Освітня галузь "Мистецтво" реалізується навчальними предметами "Образотворче мистецтво", "Музичне мистецтво" або інтегрованим курсом...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconПоліхудожнє виховання учнів 9 класу на уроках художньої культури...
Головною метою художньо-естетичної освіти в загальноосвітній школі є розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишнього...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconМетодичні рекомендації щодо впровадження Основних орієнтирів виховання...
Наказом Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 31. 10. 2011р. №1243 затверджено Основні орієнтири виховання учнів...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconІ. квалiфiкацiйнi характеристики учитель II кваліфікаційної категорії
Математика 5-11 класи, Програми факультативних курсів та курсів за ви­бором з математики для загальноосвітніх навчальних закладів,...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з художньої культури
Учень (учениця) сприймає та відтворює тематичний матеріал з художньої культури на частковому рівні, однозначно його характеризує,...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconТема: «Художня культура»
Види мистецтв та специфіка їх художньо образної мови. Просторові, часові та просторово-часові (синтетичні) види мистецтва. Поняття...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу
Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, що зумовлена багатокомпонентністю...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу
Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, що зумовлена багатокомпонентністю...
Художньо-естетична освіта й виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» (1-8 кл.), «Художньої культури» iconПрограма гуртка гончарства
Народне мистецтво відіграє важливу роль у процесі формування осо­бистості. Оволодіння різними видами народних промислів сприяє входжен­ню...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка