Скачати 40.05 Kb.
|
Будьмо знайомі Життя, праця, навчання щоразу висувають нові і нові вимоги. Щоб їх задовольнити, людина не може зупинитися у своєму розвитку. Той, кого заспокоїть почуття самовдосконалення, хто перестане працювати над самими собою, неминуче почне відставати. Мета: допомогти один одному бути впевненими в собі, відкритими, щирими, об'єктивно оцінити себе та інших однокласників. Привітання. Учні, станьмо в коло і скажемо наше привітання: Станем разом ми у коло, Скільки друзів — глянь навколо. ^ З другом сварку не почну. Будемо ми впевнені. А для друзів і присутніх Щирими й відвертими. Передаючи м'ячик по колу, учні називають свої імена так, як їм подобається. А зараз перейдемо до вправи «Подаруй ласку», адже ця ласка деколи має велике значення для людини. Наведемо приклад експерименту: студенти вибрали невпевнену в собі дівчину і говорили їй завжди свої компліменти. Через рік сором'язливе, непомітне дівча стало зовсім іншою людиною — впевненою в собі, активною, відкритою. А зараз цими студентами і цією дівчиною будете ви самі. Станьте у два кола, обличчям один до одного, парами. Зовнішнє коло говорить своєму партнерові комплімент. Інше дякує й, крім того, говорить про себе щось гарне. А потім ви обміняєтесь ролями. Зверніть увагу на те, що ви маєте звертатися один до одного так, як того хочуть ваші однокласники, адже ви запам'ятали їхні імена. Обговорення.
Вже давно один філософ заявив: «О, якби мені один день бачити себе так, як бачать мене інші!». Хто з вас хоче побачити себе так, як вас бачать інші люди, свою внутрішню сторону — характер і поведінку, а не зовнішню, на яку в більшості люди звикли звертати увагу? (2—3 учні виходять на середину класу, і однокласники описують їхні характери і поведінку). 5 добрих слів Кожний із вас має пелюстку квітки різних кольорів, згрупуйтеся за кольорами. Ви маєте обвести свою руку на аркуші і на долоньці написали своє ім'я. Потім ви передаєте свій аркуш сусідові праворуч, а самі одержуєте малюнок від сусіда ліворуч. В одному з «пальчиків» ви пишете яку-небудь привабливу, на ваш погляд, якість її власника. Інший робить запис на іншому пальчику і так на п'яти пальчиках, поки кожен учень отримає свою долоню. Коли всі надписи будуть зроблені, ведучий збирає малюнки і зачитує «компліменти», а інші групи дітей повинні здогадатися, кому вони призначаються. (Питання до учня, малюнок якого зачитувався). — Чи всі твої якості, про які написали інші, тобі відомі? — Які відчуття були в тебе, коли ти усвідомлював, що мова ведеться саме про тебе? Отже, в ході тренінгу ви навчилися оцінювати однокласників, порівнювати себе з ним, оцінювати самих себе. Працювати над собою має змогу кожен із нас, відкидати своє негативне і удосконалювати позитивне. Обговорення. Гра «Квітка-семицвітка» (підготувати пелюсткі 5-ти різних квіток). Діти по черзі тягнуть пелюстку з квітки з надписо продовжують речення. ^ • Найбільше мені подобається в собі... •Я хотів би бути людиною... •Я почуваюся щасливим, коли... •Я сумую тоді... • Моя улюблена гра... •Понад усе я люблю... •Я думаю, що моє ім'я означає...
•Я дякую вчителям за те, що...
•Я вважаю, що справжній друг має бути наділен: такими рисами: ...
•Якби я був чарівником, я б в гімназії... •Якби я мав право...
•У гімназії я навчився...
•Щоб мати друзів, я... Якщо ти людина, то повинен... Я зачитую вам вислови, якщо в них правильна дум-ви піднімаєте праву руку, якщо неправильна — ліву руку (Тільки думати і піднімати руку треба швидко).
Почати ніколи не пізно Прощання (діти знову стають у коло і говорять слова прощання). Станем знову ми у коло, Скільки друзів — глянь навколо. До побачення ми скажем, Дружно грать як, всім розкажем. |
![]() | Державний стандарт початкової загальної освіти Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності... | ![]() | Державний стандарт початкової загальної освіти Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності... |
![]() | Державний стандарт початкової загальної освіти Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності... | ![]() | Державний стандарт початкової загальної освіти Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності... |
![]() | Державний стандарт початкової загальної освіти Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності... | ![]() | Дитина зустрічається зі школою До дитини в цей період висуваються нові вимоги, у неї з'являються нові обов'язки; нові товариші, нові стосунки з дорослими, які також... |
![]() | Коли людина покаялася, життя починає рухатися в іншому напрямку.... З'являється нова ціль життя. Це нове та захоплююче життя. Але з'являються нові виклики. З'являються нові проблеми та нові спокуси.... | ![]() | Які предмети буде вивчати першокласник? Початок навчання дитини у першому класі – це дуже відповідальний І досить складний період у житті дитини. Адже відбувається багато... |
![]() | «інтелектуальна власність в Інтернеті: нові можливості чи нові проблеми» У наш час, коли комп’ютерні І мережеві технології с кожним днем набувають все більшого розвитку, інформація І інтернет стали невід’ємною... | ![]() | Пріоритетні напрямки розвитку освіти дітей з особливими освітніми потребами Сучасний стан розвитку України зумовлює визначення нових пріоритетів І перспектив розвитку спеціального освітнього закладу та висуває... |