Аналіз стану інформатизації закладів освіти району




Скачати 64.55 Kb.
НазваАналіз стану інформатизації закладів освіти району
Дата конвертації13.03.2013
Розмір64.55 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району

2010 – 2011 н.р.
Відмінною рисою процесу розвитку нашого суспільства є зміна домінуючого виду діяльності у сфері суспільного виробництва: відбувається перехід від індустріального суспільства до інноваційного, а саме інформаційного.

Під впливом процесу інформатизації в даний час складається нова структура інформаційного суспільства, яке характеризується високим рівнем інформаційних технологій, широким використанням комп’ютерних пристроїв у всіх галузях виробництва і управління, можливістю доступу до інформації з будь-якого куточка світу, радикальними змінами соціальних структур, наслідком яких є розширення сфери інформаційної діяльності.

Отже, однією з найважливіших задач закладів освіти є – озброювати учнів знаннями і навичками використання сучасної комп’ютерної техніки, готувати їх до життя в цифровому світі. А всього цього можна досягти лише якщо педагогічний контингент буде вільно володіти ІКТ. Саме на це і спрямована проблемна тема району: «Науково-методичне та психолого-педагогічне забезпечення інформаційно-комунікаційних технологій як умова індивідуального розвитку та самовдосконалення учня».

Комп’ютеризація ЗНЗ та відділу освіти

Упродовж останніх років питання забезпечення НКК закладів освіти успішно виконано завдяки державним та регіональним програмам. Так, станом на 01 травня 2011 року загальноосвітніх навчальних закладах району встановлено 27 НКК, загальна кількість комп’ютерів 222. шість загальноосвітніх навчальних закладів – Якимівська гімназія (2002;2007рр), Якимівська ЗОШ №2 (2001;2008рр), Переможненська ЗОШ (2005;2007рр), Червоноармійська ЗОШ (2002;2006рр), Радивонівська ЗОШ (2005;2007рр) та Азовська ЗОШ (2004;2007рр) – мають по 2 НКК. Школи ІІ – ІІІ і І – ІІІ ступенів на 100% забезпечені навчально – комп’ютерними комплексами, але 45% з них застарілі (встановлені до 2005 року). По місту цей показник є – 10%, тоді як по селу – 35%.це говорить про необхідність оновлювати склад НКК, на що і спрямована «Програма розвитку освіти в Якимівському районі на 2011 – 2012 роки».

На один комп’ютер в середньому по місту припадає 18 учнів, по селу – 13 учнів. По школах цей показник є наступним:

Назва навчального закладу

Кількість учнів на 1 комп’ютер

Назва навчального закладу

Кількість учнів на 1 комп’ютер

Якимівська гімназія

15

Ленінська ЗОШ

13

Якимівська ЗОШ №1

46

Новоданилівська ЗОШ

25

Якимівська ЗОШ №2

13

Охрімівська ЗОШ

39

Якимівська ЗОШ №3

36

Переможненська ЗОШ

8

Азовська ЗОШ

17

Радивонівська ЗОШ

9

Атманайська ЗОШ

14

Розівська ЗОШ

20

Великотернівська ЗОШ

22

Червоноармійська ЗОШ

8

Вовчанська ЗОШ

26

Чорноземненська ЗОШ

14

Володимирівська ЗОШ

24

Шелюгівська ЗОШ

17

Горьківська ЗОШ

14

Петрівська ЗОШ

29

Давидівська ЗОШ

19







У відділі освіти цей показник 1:1, у РМК на 1 комп’ютер припадає 4 працівника.

Актуальним питанням залишається використання вже наявної у школах комп’ютерної техніки. Так, навчальне навантаження на НКК в середньому станом на 01 травня 2011 року по району складає 29годин на тиждень. У порівнянні з минулим навчальним роком середній показник тижневого навантаження залишився без змін, в середньому 6 годин менше норми. Таке становище можна охарактеризувати як неефективне використання бюджетних коштів. Нормою вважається завантаження 35 – 40 годин.

Низький рівень завантаженості у 5 школах (22%) – це Атманайська ЗОШ (20год), Ленінська ЗОШ (20 год), Радивонівська ЗОШ (9 год), Чорноземненська ЗОШ (20год), Петрівська ЗОШ (20 год). Десять шкіл району (43%) мають середній рівень завантаженості - Якимівська ЗОШ №1, Якимівська ЗОШ №3, Великотернівська ЗОШ, Володимирівська ЗОШ, Горьківська ЗОШ, Давидівська ЗОШ, Охрімівська ЗОШ, Розівська ЗОШ. Сім шкіл району виконують норму тижневого завантаження(Якимівська гімназія, Якимівська ЗОШ №2, Азовська ЗОШ, Вовчанська ЗОШ, Новоданилівська ЗОШ, Червоноармійська ЗОШ, Шелюгівська ЗОШ).

Однак в деяких школах у порівнянні з минулими роками середній показник тижневого завантаження комп’ютерних класів став вищим. Це пояснюється тим, що інтерес вчителів до використання на своїх уроках ІКТ зріс.

На травень 2011 року за програмою «Партнерство для навчання» пройшло ___152__ вчителів.

За програмою «Intel®Навчання для майбутнього» за цей же час пройшло _211_____ вчителів.

«Сервіси Web 2.0» - 35 вчителів.

«Цифрові технології» ____42_____ вчителів.

Загальна кількість вчителів району – 499 особи. З них закінчили курси ІКТ різних видів ____440_____ осіб. Не сертифіковано __59____ вчителів.

Забезпечення ЗНЗ вчителями інформатики

№п\п

Педагогічний стаж

2010 – 2011 н.р.

Дані у %

1

Від 0 до 5 років

12

52,62

2

Від 6 до 10 років

7

30

3

Від 10 до 20 років

1

4,34

4

Від 20 до 25 років

3

13,04

Вчителі інформатики частіше суміщають викладання інформатики з іншими дисциплінами. Тільки інформатику викладають шість вчителів - 26% (у 2009 – 2010н.р. – 26%,; у 2008 – 2009 н.р. – 22%).

Вчителі, які суміщають викладання, при викладанні інших предметів використовують ІКТ. З метою підвищення кваліфікації вчителі інформатики використовують різні форми:

  • пролонговані курси (1 учитель);

  • тренінги (1 вчитель);

  • дистанційні курси (Охрімівська ЗОШ, Великотернівська ЗОШ);

  • семінари ЗОІППО.

Аналіз використання НКК показує, що близько 47% вчителів району використовує інформаційно-комунікаційні технології при вивченні інших предметів – це показує на значне покращення у порівнянні з минулими роками (2008 – 2009 н.р. – 105 вчителів (19%)).

Через брак коштів важко розв’язується проблема придбання ліцензійних електронних навчальних програм.

Усі заклади освіти оснащені комплектами – мультимедійний проектор + переносний екран. Усе це обладнання, зазвичай, використовується в якості мобільних мультимедійних установок.

Методична робота з впровадження ІКТ в освітню діяльність

Науково-методична тема району підпорядкована впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес. Сплановані і систематично проводяться засідання РМО, де відбувається обговорення методичних досягнень вчителів району, співставлення з досвідом вчителів області. Протягом року функціонувало 4 творчі групи (керівник Кривко Н.В., Скрябіна Г.М., Гвоздєва Л.В., Харенко Н.П.)

Вивчення інформатики

Пропедевтичний курс інформатики викладався в __18___ школах (у 2008 – 2009 н.р. – у 14 школах, у 2009 – 2010 н.р. – у 18 школах) за рахунок годин варіативної складової навчального плану (крім Радивонівської ЗОШ, Червоноармійської ЗОШ, Петрівської ЗОШ).

Ще одна форма залучення дітей до вивчення інформатики – це робота в гуртках. Ця робота продовжує проводитись у 8 школах району (Якимівській гімназії, Вовчанській ЗОШ, Давидівській ЗОШ, Охрімівській ЗОШ. Переможненській ЗОШ, Розівській ЗОШ, Шелюгівській ЗОШ).

Профільно вивчалась інформатика в Якимівській ЗОШ №1 та Якимівській ЗОШ №2 ___134__ учнів 10 – 11 класів.

Завдання на 2011 – 2012 навчальний рік

У 2011 – 2012 навчальному році ставляться такі завдання:

1. сприяти інтенсивному впровадженню ІКТ в освітній процес;

2. сприяти подальшій інформатизації навчальних закладів, розвитку та всебічному застосуванню інформаційних технологій в навчальному та поза навчальному процесі;

3. узагальнювати методичний досвід, набутий в навчальних закладах району, щодо застосування ІКТ за різними напрямами діяльності ЗНЗ для ефективного підвищення якості навчання;

4. активізувати роботу по залученню педагогічних кадрів до проходження курсів соціальних сервісів Web 2.0

Схожі:

Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconСучасний стан фінансування освіти України: суспільно-географічний аналіз
Планується підвищення у двічі стипендій студентам та учням професійно-технічних та вищих навчальних закладів. Збільшено видатки на...
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconІ. М. Козубцов Науковий центр зв’язку та інформатизації Військовий...
Оцінка стану методів прогнозування оптимальних робочих частот декаметрового діапазону
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconПлан заходів відділу освіти Чернігівської районної державної адміністрації...
Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів універсальними навчально-комп’ютерними комплексами
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconПро стан розвитку І діяльність психологічної служби системи освіти району
Станом на 01. 09. 13 року в системі освіти району, налічувалось 37 навчальних закладів з них: днз – 8; зош – 26; дитячий будинок...
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconМіністерство освіти І науки україни
Про затвердження Державної програми інформатизації та комп’ютеризації професійно-технічних навчальних закладів на 2004-2007 роки”...
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconВідділ освіти
України «Про основні орієнтири виховання учнів1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» від 31. 10. 11 №1243 та наказу...
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconПлан Вступ Загальна характеристика гкп «Харківкомуночиствод». Аналіз...
Аналіз показників технічного стану руху І ефективності використання основних фондів
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconНаказ
З метою вивчення організації роботи шкільних бібліотек, згідно з наказом відділу освіти райдержадміністрації від 03. 02. 2012 №24...
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconНауково-педагогічна оцінка адекватності концептуальної компетентної...
Науковий центру зв’язку І інформатизації Військового інституту телекомунікацій та інформатизації Національного технічного університету...
Аналіз стану інформатизації закладів освіти району iconПлан організаційних І практичних заходів щодо запобігання виникненню...
Аналіз стану виконання заходів щодо забезпечення пожежної безпеки лісів, польових захисних лісосмуг І сільськогосподарських угідь...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка