Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики




Скачати 41.74 Kb.
НазваКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики
Дата конвертації14.03.2013
Розмір41.74 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів з етики


Рівень навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

І. Початковий

1

Учень /учениця може:

  • назвати одне-два етичних поняття, моральних чи етикетних норми

2

Учень/учениця може:

  • назвати декілька етичних понять теми, моральних і етикетних норм, правил поведінки;

  • сформулювати моральну оцінку ситуації чи вчинку на рівні «добре»-«погано»

3

Учень/учениця може:

  • двома-трьома простими реченнями пояснити сутність чи зміст етичного поняття;

  • навести приклади окремих фактів і явищ з моральної практики;

  • дати власну оцінку окремих фактів і явищ моральної практики (на рівні «добре-погано») і пояснити її 1-2 реченнями;

  • сформулювати правило поведінки у відповідності до норми моралі чи етикету

ІІ. Середній

4

Учень/учениця може:

  • репродуктивно відтворити (у вигляді 4-6 простих речень) частину матеріалу уроку;

  • дати пояснення етичних понять і термінів уроку;

  • навести приклади морального та аморального в житті людей;

  • оцінити прості моральні ситуації та пояснити свою оцінку у відповідності до норм моралі;

  • на елементарному рівні описати ситуацію морального вибору.

5

Учень/учениця може:

  • відтворити основний зміст навчального матеріалу уроку, відповідаючи на запитання учителя;

  • визначити окремі ознаки етичних понять;

  • проаналізувати ситуацію за питаннями вчителя, підручника;

  • за допомогою вчителя співвіднести ситуацію конкретні вчинки з відповідними нормами моралі й етикету і висловити оцінне судження.

6

Учень може:

  • у цілому самостійно відтворити матеріал теми;

  • охарактеризувати подію, ситуацію, явище з точки зору моральних критеріїв;

  • правильно вживати етичні поняття і пояснювати їх на прикладах;

  • використовуючи приклади з історії та літератури, висловити просте оцінне судження про відповідність чи невідповідність поведінки моральним нормам.

ІІІ. Достатній

7

Учень/учениця може:

  • у цілому послідовно, самостійно відтворює матеріал теми;

  • демонструє розуміння етичної термінології;

  • дає загальну характеристику етичних феноменів (сутність, прояви, ознаки, приклади);

  • аналізує етичні судження і наводить приклади, на їх підтвердження чи спростування;

  • обґрунтовує власну думку, моральну оцінку прикладом.

8


Учень/учениця може:

  • значною мірою самостійно опанувати матеріал уроку;

  • розповідати про етичні феномени, застосовуючи необхідні поняття і терміни;

  • аналізувати відповідні явища і ситуації суспільного життя, визначаючи ознаки моральної поведінки;

  • моделює прості ситуації морально-етичного змісту і пропонує шляхи їх розв’язання;

  • добирає 1-2 аргументи на підтвердження висловлених учителем чи підручником етичних висновків.

9

Учень/учениця може:

  • оперувати основним навчальним матеріалом, викладаючи його у розгорнутому і згорнутому вигляді;

  • самостійно аналізувати етичні феномени і робити власні нескладні висновки;

  • обґрунтовувати власні судження і оцінки за допомогою власних прикладів і аргументів;

  • порівнювати і узагальнювати окремі явища морально-духовного життя суспільства;

  • систематизує та узагальнює набуті знання.

ІV. Високий

10

Учень/учениця може:

  • самостійно опрацювати матеріал уроку за підручником;

  • моделювати морально-етичні ситуації, пропонувати шляхи їх розв’язання і пояснювати їх;

  • самостійно розв’язати ситуацію морального вибору і пояснити свій вибір, спираючись на етичні категорії;

  • самостійно оцінити моральні явища;

  • з незначною допомогою учителя працювати з іншими джерелами інформації етичного змісту (фото, художній текст, усна розповідь);

  • систематизувати події життя з погляду їх моральної цінності.

11

Учень/учениця може:

  • вільно викладати навчальний матеріал в усній та письмовій формі відповідно до завдання;

  • самостійно здобути нескладну інформацію етичного змісту з інших, крім підручника і розповіді вчителя, джерел;

  • пояснити зміст понять і категорій етики, застосувати їх для аналізу нових ситуацій, зокрема з власного життя;

  • висловити і обґрунтувати свої думки, оцінки щодо моральної сфери суспільного життя;

  • самостійно порівнювати й оцінювати моральні явища.

12

Учень/учениця може:

  • послідовно і логічно викладати навчальний матеріал, застосовуючи і пояснюючи етичні поняття і терміни;

  • виявляти творчий підхід у розв’язанні ситуативних завдань, оперуючи набутими знаннями і уміннями;

  • моделювати ситуації морально-етичного змісту, проявляючи гнучкість і мобільність, здатність упереджувати і вирішувати конфлікти;

  • оцінити рівень власної підготовки та підготовки інших учнів з предмету;

  • підготуватись до уроку, використавши власні джерела інформації

Схожі:

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconПравознавство. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconМатематика. Критерії оцінювання навчальних досягнень Затверджені...
Теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconІноземні мови. Критерії оцінювання навчальних досягнень Затверджені...
Оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання критерії оцінювання навчальних досягнень учнів...
Ці  Критерії  визначають  загальні  підходи  до визначення рівня навчальних досягнень учнів  (вихованців)  (далі  -  учні)  у системі ...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
За відмінностями між обсягом І глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями І способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка