Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год




Скачати 154.07 Kb.
НазваУмкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год
Дата конвертації15.03.2013
Розмір154.07 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Завдання

до проведення

підсумкового уроку

з теми

«ЦИКЛІЧНІ ПРОГРАМИ»


Завдання №1.

Одноклітинна амеба кожні три години ділиться на три клітини. Скільки буде клітин через t годин, якщо у початковий момент було х амеб?

Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

Початкова кількість амеб х=1

Час спостереження t=3 год

3 амеби

2

Початкова кількість амеб х=5

Час спостереження t=9 год

135 амеб

3

Початкова кількість амеб х=___

Час спостереження t=___ год

___ амеб

4

Початкова кількість амеб х=___

Час спостереження t=___ год

___ амеб


Завдання №2.

Богатир б’єтьбся зі Змієм Гориничем, який на початку поєдинку має k голів.Першим ударом богатир відрубав Змію одну голову, а с кожним наступним ударом йому вдається відрубати на одну голову більше, ніж за попереднім ударом. Але якщо Змій ще живий, у нього після кожного удару відростає три нові голови. За скільки ударів богатир зможе перемогти Змія?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

Кількість голів на початку k=1

Кількість ударів: 1

2

Кількість голів на початку k=2

Кількість ударів: 5

3

Кількість голів на початку k=5

Кількість ударів: 6

4

Кількість голів на початку k=____

Кількість ударів: ___


^ Завдання №3.

Дівчинка збирає ягоди у лісі. Кожної хвилини вона збирає n ягід. Через півгодини вона зголодніла і з’їла 10 ягід. Через скільки хвилин кошик стане порожнім, якщо кожні півгодини її апетит подвоюється?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

Урожай за хвилину n=1

Кошик спорожніє через t= 120 хвилин

2

Урожай за хвилину n=2

Кошик спорожніє через t= 180 хвилин

3

Урожай за хвилину n=5

Кошик спорожніє через t= 210 хвилин

4

Урожай за хвилину n=____

Кошик спорожніє через t= ____ хвилин

^ Завдання №4.

В кінотеатрі є надзвичайний кінозал. Для того, щоб глядачі не заважали один одному переглядати фільми, зал побудовано таким чином, що у першому ряду лише 2 крісла, у другому – 6, у третьому – 12, у четвертому 20. (загалом виходить послідовність – 2; 6; 12; 20; 30; 42; 56…) Скільки місць у залі, якщо там є n рядів?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

Кількість рядів n=5

70 місць

2

Кількість рядів n=10

440 місць

3

Кількість рядів n=15

1360 місць

4

Кількість рядів n=____

____ місць

Завдання №5.

Створити програму обчислення суми парних цілих чисел у діапазоні [A,B].

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

A=10, B=30

S= 220

2

A=50, B=100

S= 1950

3

A=150, B=300

S= ____

4

A=____, B=___

S= ____

Завдання №6.

Число A підносять до квадрату і результат збільшують на 1.Цю процедуру продовжують, поки не буде отримане число, більше за X. Визначити за скільки повторень отримане це число.

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

A=1, X=500 000

5

2

A=5, X=500 000

3

3

A=10, B=10 000

____

4

A=____, X=___

____


Завдання №7.

Маленькому світлячку потрібно доставити павуку лист від мухи. Він починає повзти зі швидкістю v см\хв по вертикальній павутині, яку спустив з гілки павук. Початкова відстань між світлячком та павуком S м. Бажаючи якнайшвидше доставити листа світлячок кожної хвилини збільшує свою швидкість удвічі, але павук не перестає плести павутиння, тому кожної хвилини відстань між ними збільшується на 50%. Скільки часу знадобиться для доставки листа?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

v= 20 см\хв, S= 1 м

4 хвилини

2

v= 1 см\хв, S= 10 м

21 хвилина

3

v= 5 см\хв, S= 25 м

____ хвилин

4

v= _____ см\хв, S=____ м

____ хвилин


Завдання №8.

Компанія бабусь поїхала на мотоциклах на курси комп’ютерної грамотності. Попереду без глушника їхала одна бабуся, за нею – дві, потім – три і т.д. Скільки бабусь їхало на заняття, якщо приголомшені пішоходи всього нарахували N рядів? Чи вистачило місця на курсах, якщо бабусі заповнили k класів по m комп’ютерів у кожному? Скільки вільних місць залишилось?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

N= 5, k= 2, m=10

вистачить, 5 вільних місць

2

N= 8, k= 3, m=12

вистачить, вільних місць немає

3

N= 10, k= 5, m=10

місць всім не вистачить

4

N= __, k= ___, m=____

_________________________

Завдання №9.

Створити програму обчислення суми непарних цілих чисел у діапазоні [A,B].

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

A=5, B=15

S= 60

2

A=55, B=77

S= 792

3

A=113, B=339

S= ____

4

A=____, B=____

S= ____


Завдання №10.

Коли Василині Премудрій виповнилося 18 років, Чахлик Невмирущий вирішив одружитися з нею. А щоб вона погодилась, похвалився, що зараз у нього n скринь і кожного року додається ще по m скринь. Василина пообіцяла, що вийде заміж тоді, коли у Чахлика буде k скринь із золотом. Скільки років буде тоді нареченій?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

n= 10, m= 5, k=200

Нареченій виповниться 56 років

2

n= 5, m= 2, k=100

Нареченій виповниться 66 років

3

n= 1, m= 1, k=70

Нареченій виповниться ___ років

4

n= __, m= __, k=___

Нареченій виповниться ___ років

Завдання №11.

Створити програму обчислення значення виразу S= 2!+4!+6!+...+n! ( де n – парне натуральне число).

Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

n= 8

S=41066

2

n= ___

S= _____

3

n= ___

S= _____

4

n= ___

S= _____


Завдання №12.

Створити програму обчислення значення виразу Y= (a+1)*(a+3)*(a+5)*…(a+x) ( де a – дійсне число, x – натуральне непарне натуральне число).

Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

a=3.5, x=9

Y=32632.03

2

a= ___, x=____

Y=_______

3

a= ___, x=____

Y=_______

4

a= ___, x=____

Y=_______

Завдання №13.

Нещасний Петрик їсть несмачну макаронину завдовжки n км. Першого дня він зїв половину, другого дня – третину від того, що залишилось, третього дня четверту частину від того, що залишилось другого дня і т.д. Скільки макаронини ще залишилось йому «домучувати» на m -й день?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

n=100 км , m=9

Залишилась макаронина 10 км

2

n=500 км , m=49

Залишилась макаронина 10 км

3

n=200 км , m=39

Залишилась макаронина 5 км

4

n=___ км , m=____

Залишилась макаронина ___ км


Завдання №14.

Капосний папуга навчився висмикувати у дідуся волосся. Почавши з однієї волосини, він щодня збільшував порцію вдвічі. Через скільки днів дідусеві не знадобиться гребінець, якщо спочатку у нього на голові було N волосин?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

N= 5000

13 днів

2

N= 1000

10 днів

3

N= 20

___ днів

4

N= ______

____ днів

Завдання №16.

Голодний Стецько перед обідом пробрався до буфету, де вже були накриті столи, і почав швиденько їсти булочки. З 1… n столів він з’їв, відповідно, x1… xn булок, вартістю 2 грн. Але черговий Андрій уважно зафіксував кількість збитків. Скільки грошей повинні заплатити батьки Стецька за хуліганську поведнку сина?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

n=3, x1… xn = 3,2,4

18 грн

2

n=5, x1… xn = 2, 3, 5, 5, 3

42 грн

3

n=8, x1… xn = 5, 7, 3, 5, 3, 2, 1, 5

___ грн

4

n=___, x1… xn = __ ...___

___ грн


Завдання №15.

Маленька Моська наїлася таблеток «Озвірин» та біжить за Слоном зі швидкістю X м/хв, а Слон тікає від неї зі швидкістю Y м/хв. Моська втомлюється, тому її швидкість кожні 10 хв падає на H м/хв. Через скільки хвилин Моська наздожене Слона, якщо початкова відстань між ними була S м?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

X=100, Y=5, H=10, S=195

50 хвилин

2

X=150, Y=15, H=5, S=510

100 хвилин

3

X=120, Y=10, H=8, S=300

не наздожене

4

X=____, Y=___, H=__, S=___

________


Завдання №17**.

Два хлопчики одночасно стартували з однієї точки і побігли – один по колу, а другий по сторонам квадрата. Якщо вважати, що радіус R та сторона квадрата A- цілі числа, а π=3,14, то при яких значеннях радіуса та сторони квадрата вони знову одночасно зустрінуться у початковій точці?

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1

R=300, A=471

зустрінуться

2

R=____, A=____

зустрінуться

3

R=____, A=____

зустрінуться

4

R=____, A=____

зустрінуться



Завдання №18**

Петрик, Дуська та жабенятко беруть участь у спринтерських змаганнях. Довжина кола стадіону S. Петрик робить x кроків за хвилину (довжина кроку 70 см), Дуська перебирає лапами зі швидкістю m разів (по 10 см) за секунду, а жабенятко кожні півхвилини робить n стрибків(по 50 см). Змагання закінчаться коли хто-небудь з учасників наздожене суперника на наступному колі. ??????

^ Перевірити правильність виконання програми та розробити власні тести.



Аргументи

Результат

1






2







3







4








^ Завдання №19.

Привчаючи голодного, а тому сердитого ягуара до вегетаріанської їжі, травоїдні мешканці джунглів Амазонки щодня відправляють йому смачні овочі та фрукти. Першого дня вони відправили хижаку 10 овочів та фруктів, але ягуарові це меню не сподобалось. Тому на другий день ягуарові було відправлено 20 овочів та фруктів, щоб він зміг пригостити своїх родичів. Наступного дня голодний ягуар вимагав вже 30 делікатесів, а на четвертий день сім’я хижаків забажала поласувати 40 овочами та фруктами. Ураховуючи, що для святкування Дня вегетаріанця родині хижаків знадобиться 960 ласощів, визначте, на який день від початку овочевого харчування ягуара травоїдні мешканці можуть призначити це свято та сміливо прогулюватись джунглями. (відповідь: 96-й день)


Схожі:

Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconУроку тема програми. Дефекти зварних з’єднань та їх усунення
Мета уроку: а навчальна: узагальнення І систематизація знань з теми програми, закріплення вмінь з виявлення зовнішніх І внутрішніх...
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconУрок № Тема. Практична робота №6 „Розроблення та реалізація найпростіших...
Використовують в програмуванні три форми циклів: цикл з параметром, цикл з передумовою, цикл з післяумовою
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconУроку та вимоги до неї
Методична розробка це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології...
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год icon2 год на тиждень у I семестрі – 32 год
Контрольна робота з теми: «Алгебраїчні дроби. Додавання І віднімання алгебраїчних дробів»
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconПлан-конспект уроку художньої культури для 10 класу Тема: Мистецтво...
Оголошення теми уроку. Постановка мети І завдань. Перевірка домашнього завдання
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconКалендарний план курсу «Основи інформатики. 8 клас» (2 год на тиждень, 70 год на рік) №
Актуалізація базових знань з теми «Операційна система Windows» Основні елементи вікон та правила роботи з ними
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconРобочий тематичний план навчальної дисципліни “соціальна економіка”...
Семінар (Теми 1, 2) Предмет, метод І завдання соціальної економіки. Соціально-економічний розвиток І прогрес людства (2 год.)
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconУ 5, 6, 9 класах – 1 год на тиждень; у 7-8 класах – 2 год на тиждень;...
Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя,...
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconМетодична розробка уроків та вимоги до неї
Методична розробка це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології...
Умкового уроку з теми «циклічні програми» Завдання №1. Одноклітинна амеба кожні три год iconУроку: «Особливості обробки прорізних кишень у виробах верхнього одягу»
Учні групи об‘єднаються в три бригади. Призначається бригадир, який отримує завдання в конверті для членів своєї бригади
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка