Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців




Скачати 494.72 Kb.
НазваКалендарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців
Сторінка1/5
Дата конвертації16.03.2013
Розмір494.72 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5

“Затверджено”




Директор ОШ № 57 ___________

Календарно-тематичний план

з трудового навчання


для 5-ого класу
Варіант для хлопців

Складено у відповідності з програмою для загальноосвітніх


навчальних закладів “Трудове навчання для 5-9 класів” (2010р.)
Викладач трудового навчання ______________________
2010-2011 н. р.





уроку

Дата

уроку

Назва теми уроку

Теоретичне навчання



Практичне

навчання

Досягнення

учнів



















1

А

Б


^

Безпека праці в шкільних майстернях.

Поняття про


технологію

Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання у початковій школі. Завдання предмету трудового навчання.

Правила внутрішнього розпорядку в майстерні.

Правила безпечної праці.

Поняття про технологію. Основні види технологічної діяльності у побуті: ремонт сантехніки, ремонт приміщень тощо. Використання знарядь праці (плоскогубці, молоток, гайкові ключі, викрутки і т.д.).


Вивчення правил внутрішнього розпорядку в майстерні і загальних правил безпечної праці.

Ознайомлення із знаряддями праці.

Ознайомлення із

обладнанням майстерні.


Називає: правила внутрішнього розпорядку в майстерні та правила безпечної праці;

Характеризує: технологію як перетворюючу діяльність.

Розпізнає види технологічної діяльності у побуті;

Називає знаряддя праці, які використовують у побуті;

Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні.




Розділ 1. Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки (5 год.)



2

А

Б


^

Проектування об’єктів технологічної

діяльності


Загальні відомості про процес проектування виробу, його етапи. Загальні відомості про художньо-конструкторську діяльність: міні маркетингове дослідження (анкетування), використання біоформ та методу фантазування під час створення виробу.



Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері).


Розпізнає: об’єкти технологічної діяльності

Застосовує: метод фантазування у створенні нових об’єктів.

^ Уявляє і відтворює: фантастичний образ об’єкта на папері.

Застосовує міні маркетингове дослідження та метод фантазування під час створення виробу


3

А

Б


^

Технологічний процес. Розмічання.


Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для виготовлення виробів.

Технологічний процес. Деталь. Планування роботи з виготовлення виробу (вибір зразка, добір конструкційного матеріалу, інструментів, пристосувань тощо)

Розмічання: за шаблоном, копіюванням. Відомості про припуски на обробку.


Ознайомлення із видами конструкційних матеріалів.

Планування роботи з виготовлення виробу (вибір зразка, добір конструкційного матеріалу, інструментів, пристосувань тощо).

Розмічання: за шаблоном, копіюванням. Відомості про припуски на обробку.

Пояснює складові частини технологічного процесу виготовлення проектованого виробу.

Складає план роботи з виготовлення виробу;

Виконує розмічання за шаблоном;

Організовує робоче місце;

Використовує основні способи розмічання майбутнього виробу.

Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні.

4

А

Б


^

Загальні відомості про способи отримання деталей заданої форми із різних матеріалів.


Загальні відомості про способи отримання деталей заданої форми із різних матеріалів: різання, пиляння, штампування, лиття.

Підготовка заготовок до роботи.

Правила безпеки при роботі ножицями. Організація робочого місця. Санітарно-гігієнічні вимоги.


Різання матеріалів.

Підготовка заготовок до роботи.

Називає способи отримання деталей заданої форми.

^ Виконує різання матеріалів.

Виконує підготовку заготовок до роботи.

Організовує робоче місце;

Дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог в процесі виготовлення виробів

5

А

Б



Відомості про механічні способи з’єднання деталей із різних конструкційних матеріалів.


Відомості про механічні способи з’єднання деталей із різних конструкційних матеріалів: склеюванням, на цвяхах.

Оздоблення виробів.



Склеювання виробів.

Оздоблення виробів.

Виготовляє та оздоблює нескладний виріб за зразком;

Організовує робоче місце;

Пояснює складові частини технологічного процесу виготовлення проектованого виробу.

Розрізняє механічні способи з’єднання деталей.

Дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог в процесі виготовлення виробів

6

А

Б



Фанера та ДВП в конструюванні об’єктів технологічної діяльності.


Фанера та ДВП в конструюванні об’єктів технологічної діяльності.
^

Технологія роботи лобзиком. Правила безпеки при роботі лобзиком. Організація робочого місця.

Тематична


Особливості виконання виробів з фанери та ДВП.

Презентація робіт.


^ Розпізнає і називає види фанери і ДВП;

Дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог в процесі виготовлення виробів із фанери (ДВП).


^ Розділ 2. Конструювання та виготовлення виробів з фанери (10 год.)


7

А

Б


Інформаційні джерела.


Інформаційні джерела. Пошук необхідної інформації для проекту.

Вибір об’єкту проектування на основі зібраної інформації.

Художнє конструювання виробу.

Інформаційні джерела.

Види інформаційних джерел;

Пошук інформації ;

Ескізний малюнок виробу.


^ Розпізнає і називає види інформаційних джерел;

Здійснює пошук інформації ;

Виконує ескізний малюнок виробу.

Організовує робоче місце;

Добирає матеріали для виготовлення виробу з фанери;

8

А

Б

Виготовлення лекал.

Планування роботи з виготовлення виробу (вибір зразка, добір конструкційного матеріалу, інструментів, пристосувань)

Виготовлення лекал.

Планування роботи з виготовлення виробу

Виготовлення лекал.

Складає план роботи з виготовлення виробу;

виготовляє лекала.

Організовує робоче місце.

9

А

Б
^

Розмічання матеріалів


Розмічання фанери за лекалами.

Економія сировини.

Розмічання фанери

Виконує розмічання заготовок із фанери (ДВП);

Організовує робоче місце;

Дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.


10 - 12

А

Б


^

Різання матеріалів


Отримання деталей заданої форми із фанери.

Робота лобзиком.

Випилювання лобзиком

^ Обпилює заготовки;

Організовує робоче місце;

Дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог в процесі виготовлення виробів із фанери (ДВП).


13

А

Б


^

Шліфування виробів


Шліфування виробів

Шліфування виробів

Шліфує заготовки; Організовує робоче місце;

Дотримується правил безпечної праці в процесі виготовлення і оздоблення виробів із фанери (ДВП).


14

А

Б


^

Технологія свердління


Технологія свердління. Свердління отворів у фанері.


Розмічання та свердління отворів.


Свердлить заготовки;

Організовує робоче місце;

Дотримується правил безпечної праці в процесі виготовлення і оздоблення виробів із фанери (ДВП).


15

А

Б

^

Оздоблення виготовлених виробів із фанери


Оздоблення виготовлених виробів.


Оздоблення виготовлених виробів.

Оцінка результатів проектної діяльності.


Оздоблює виріб;

Організовує робоче місце;

Дотримується правил безпечної праці в процесі виготовлення і оздоблення виробів із фанери (ДВП).


16

А

Б



Оцінка результатів проектної діяльності.


Оцінка результатів проектної діяльності.


Тематична


Презентація виробів.

Презентує: виготовлений виріб;

Здійснює: самооцінку результатів діяльності.

  1   2   3   4   5

Схожі:

Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconКалендарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат
Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання у початковій школі. Завдання предмету трудового навчання
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconУ вас виникли труднощі під час календарно-тематичного
«Програм трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5—9 класи» (нова редакція), які допоможуть учителю трудового...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців icon1-го року навчання
Календарно тематичне планування для 8-річного навчання в школі мистецтв з пзв декоративно-прикладного мистецтва для 1 класу на І...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців icon2-го року навчання : «Стилізація природних форм»
Календарно тематичне планування для 78річного навчання в школі мистецтв з пзв декоративно-прикладного мистецтва для 2 класу на І...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconКалендарно-тематичний план практичних занять з дисципліни «сестринська...
Модуль «Основні обов'язки та професійні дії медичної сестри педіатричного відділення»
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconКалендарно-тематичний план занять курса за вибором для студентів...
Установка внутрисосудистых устройств (кава-фильтров, стент-фильтров и пр.) как метод профилактики тэла
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconКалендарно-тематичний план практичних занять з хірургії для студентів...
Гнійні захворювання легень. Класифікація. Особливості клінічного перебігу, диференційна діагностика. Методи консервативного І хірургічного...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconКалендарно-тематичний план лекцій з дисципліни «педіатрія» для студентів...
Особливості адаптації недоношених новонароджених. Організація виходжування та годування недоношених дітей
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconНавчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів 5 9 класи
Навчальна програма з трудового навчання для 5 – 9 класів підготовлена робочою групою у складі
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців iconКалендарно-тематичний план практичних занять на циклі «Педіатрія,...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка