Вони обрали учительську долю




Скачати 36.65 Kb.
НазваВони обрали учительську долю
Дата конвертації25.03.2013
Розмір36.65 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Вони обрали учительську долю

Професія вчитель — це вічний екзамен

На мужність, на чесність, порядність, добро…
Цього року Всеукраїнський конкурс «Учитель року-2013» проходив за номінаціями: «фізика», «інформатика», «російська мова». Для участі й заочному етапі подали матеріали 7 учителів району.

У номінації «фізика» взяли участь: Пашковська Світлана Степанівна, вчителька Погребищенської ЗОШ №1 І-ІІІст., Антонюк Олександр Миколайович, вчитель Степанківської ЗОШ І-ІІІст. та Новіцька Людмила Олександрівна, вчителька Павлівської ЗОШ І-ІІст.

Педагоги Варбанець Олег Васильович (Погребищенська ЗОШ №1) та Шайгородський Микола Олександрович (Погребищенська ЗОШ №2) стали конкурсантами у номінації «інформатика».

У номінації «російська мова» презентували свої напрацювання Людмила Миколаївна Соборова (Погребищенська ЗОШ №1) та Зінаїда Степанівна Пенькова (Степанківська ЗОШ).

Члени районного журі розглянули надіслані матеріали і дали можливість кожному конкурсанту розкрити свою педагогічну майстерність на очному турі. Їм було запропоновано презентувати свій досвід роботи, розкрити своє педагогічне кредо, розв’язати тестові завдання з питань методики викладання того чи іншого предмету, а також підготувати фрагмент уроку під рубрикою «Я роблю це так…».

У номінації «інформатика» І місце посів вчитель інформатики Погребищенської ЗОШ №1 Варбанець Олег Васильович— ініціативний, знаючий педагог, який досконало володіє вміннями та навичками, викладає предмет на високому науковому та методичному рівні. Його життєве кредо: "Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться ".

Впродовж кількох років працює над методичною проблемою «Розвиток алгоритмічного та логічного мислення учнів на уроках інформатики шляхом використання традиційних та інноваційних технологій». Олег Васильович - ерудований, має належний рівень фахової підготовки, досконало володіє ефективними формами та методами організації навчально-виховного процесу. Вчитель значну частину часу приділяє індивідуальним та колективним проектам, формує в учнів не лише знання з інформатики, а й сприяє формуванню їх життєвих компетентностей.

Вчитель інформатики Гопчицької ЗОШ Микола Олександрович Шайгородський обрав своїм педагогічним кредом слова стародавньої народної мудрості «Учень – не посудина, яку потрібно заповнити, а факел, який треба запалити». Хоча досвід роботи Микола Олександровича ще зовсім невеликий, але він намагався довести членам журі, що використання інтерактивних технологій є необхідністю сучасності для розвитку інформаційних компетентностей учнів на уроках інформатики.

Почесне ІІ місце у номінації «фізика» посіла талановита, творча, ініціативна вчителька фізики Погребищенської ЗОШ №2 Світлана Степанівна Пашковська. Велику увагу вчителька приділяє оптимальному вибору методів навчання. Інтегрує новітні технології проблемного навчання, частково-пошукового і дослідницького, не відмовляючись при цьому і від використання репродуктивного методу як умови вироблення фундаментальних умінь та навичок.

На уроках у Світлани Степанівни завжди панує атмосфера самоповаги, взаєморозуміння та творчої співпраці. Вчителька прокладає шлях до розуму дитини через серце, впевнена, що вчаться у тих, кого люблять, переконана, що наука без виховання – меч в руках божевільного.

Хоча Людмила Олександрівна Новіцька, вчителька фізики Павлівської ЗОШ І-ІІст. молодий спеціаліст, але намагається на своїх уроках розвивати творчі здібності учнів шляхом використання комп’ютерних технологій. Її уроки завжди цікаві та результативні. У своїй діяльності Людмила Олександрівна наслідує слова Дмитра Ушинського «Тільки прагнення до справи, що переходить в успішну діяльність супроводжується і свободою і насолодою…».

Учителька Степанківської ЗОШ І-ІІІст. Зінаїда Степанівна Пенькова на конкурс прибула у супроводі команди-підтримки своїх учнів, які представляли її.

Зінаїда Степанівна використовує ігрові технології на уроках російської мови. Завжди творчо і цікаво будує свої уроки, вважає, що саме гра активізує пізнавальну діяльність учнів, що родина дає коріння, а саме школа – крила.

Переможцем у номінації «російська мова» стала вчителька російської словесності Погребищенської ЗОШ №1 І-ІІІст. Соборова Людмила Миколаївна – професійний педагог, який на своїх уроках створює оптимальні умови для практичного оволодіння російською мовою, допомагає кожному учневі творчо проявити себе. Справедлива, об’єктивна, тактовна, працює творчо та результативно, у своїй праці переконана, що справжній педагог не стільки той, хто навчає, скільки той, хто відчуває як дитина навчається.

Почесне третє місце у номінації «фізика» посів вчитель Степанківської ЗОШ І-ІІІст. Антонюк Олександр Миколайович – людина надзвичайної сумлінності й працездатності. Професійно-компетентний, добросовісний, цілеспрямований, працює на майбутнє. Своїм секретом успіху вважає наполегливість у досягненні мети. Його праця живить віру в людину.

Районний етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2013» продемонстрував високий рівень педагогічної майстерності вчителів.

За сумою набраних балів переможцями стали вчителі Погребищенської ЗОШ №1 І-ІІІст. в номінації «інформатика» - Варбанець Олег Васильович та в номінації «російська мова» - Соборова Людмила Миколаївна. Відповідно до наказу відділу освіти та засідання президії районної ради профспілки працівників освіти і науки переможці будуть нагороджені грошовими преміями у розмірі 500грн.

Районний методичний кабінет вітає переможців конкурсу з успіхом та зичить творчих злетів на педагогічній ниві, успіху в роботі і особистому житті.

Садова Н.В., методист РМК

Схожі:

Вони обрали учительську долю iconПереглядаючи англомовні канали супутнигово телебачення в мене склалось...
Британії. Приводом до скандалу був позов у суд. Позивачем, як ви могли здогадались, виступили вічні захисниці своїх жіночих прав,...
Вони обрали учительську долю icon14 Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління
Стратегічні рішення безпосередньо визначають долю підприємства, впливають на його розвиток І життєздатність. Обгрунтованість рішень,...
Вони обрали учительську долю iconСубота. Сімнадцята година. Лежу на дивані, читаю книжку. Планів на...
Субота. Сімнадцята година. Лежу на дивані, читаю книжку. Планів на вечір ніяких. «Як можна зустріти свою долю, валяючись на дивані?»...
Вони обрали учительську долю iconЯк спостерігати з дітьми сезонн ими змін ами в природі (Рекомендації для батьків) Восени
Спостерігайте за птахами що шукають вони в траві? За метеликами чому вони літають біля квітів? Що вони роблять? Висновки зробіть...
Вони обрали учительську долю iconТроянди І часник: красиве І корисне
Вони не мають яскравої вроди, як троянди, вони не вміють накопичувати білкове багатство, як квасоля та горох, вони не вражають площами...
Вони обрали учительську долю iconМета: перевірити знання учнів з вивченої теми. Знайти правильну відповідь
Представники просвітницького реалізму головним об’єктом зображення у своїх творах обрали
Вони обрали учительську долю iconВ своїй хаті—своя правда, І сила, І воля! Учитеся, брати мої, Думайте,...
Кожний повинен знати, як жили наші діди й пра­діди, за що вони боролися, як добували собі ліпшу долю. Всі ми повинні знати, хто перед...
Вони обрали учительську долю iconУ 1914 році школа змінила свій зовнішній вигляд. Було побудовано...
До 1917 року у нашій школі навчався Боцула О.І. – режисер Гадяцького народного театру, Заслужений працівник культури урср, Пройдак...
Вони обрали учительську долю iconІV. перевірка фонематичного слуху
Цим ти начебто вкажеш мені на мою помилку. А далі назвеш те слово, яке я назвала помилково. Якщо ж я називатиму тільки те слово,...
Вони обрали учительську долю iconУкраїнська література
Тема: Леся Українка «Бояриня» Проблема відповідальності за долю батьківщини у драмі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка