Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1




Скачати 336.02 Kb.
НазваАкт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1
Сторінка1/2
Дата конвертації25.03.2013
Розмір336.02 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2
АКТ

атестаційної експертизи Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
03.04.2009 року
Відповідно до річного плану роботи відділу освіти, перспективного плану атестації закладів освіти району і керуючись Порядком державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25.07.2001 № 553, зареєстрованого Міністерством Юстиції України 08.08.2002 № 678/5869 та наказом МОНУ від 16.08.2004 № 658 «Про внесення змін до Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», зареєстрованого Міністерством юстиції України 31.08.2004 № 1071/9670 у термін з 09.03.2009 року по 20.03.2009 року проведено атестацію Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1.

Для здійснення атестаційної експертизи Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 було сформовано районну експертну комісію, до складу якої входили працівники відділу освіти, методисти РМК, керівники РМО.

Основними завданнями атестації було:

1. Оцінка умов роботи навчального закладу, матеріально-технічної, науково-методичної, навчально-виробничої, культурно-спортивної, корекційно-відновної, лікувально-оздоровчої бази, санітарно-гігієнічних норм, можливостей здійснення загальної середньої освіти; перспектив розвитку закладу.

2. Аналіз і оцінка реального стану організації та здійснення навчально- виховного процесу; відповідності навчально-виховних досягнень учнів вимогам навчальних програм, підготовки до продовження навчання або подальшої трудової діяльності; реалізації навчально-виховних програм закладу; якісного складу та професійної майстерності керівних кадрів і педагогічних працівників, ефективності управління навчальним закладом.

3. Оцінка реального стану та здійснення позаурочної виховної роботи закладу; забезпечення виховання та розвитку учнів; стан роботи бібліотеки.

4. Робота школи по виконанню та створенню умов з безпеки життєдіяльності закладу.

5.Стан роботи з обдарованою молоддю, курсова перепідготовка вчителів.

6. Стан методичної роботи у школі.

7. Робота школи з охорони дитинства та профілактика й попередження правопорушень.

8. Оцінка забезпечення використання та навчання українською мовою у закладі, задоволення освітніх потреб у вивченні російської мови.

^ 1. Організація навчально-виховного процесу.

Очолює Вільнянську ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 адміністрація у складі: директора Малиш В.А., яка має педагогічний стаж роботи 29 років, на керівній посаді 15 років, має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», звання «Вчитель-методист»; заступника директора з навчально-виховної роботи Дудник Л.В., яка має педагогічний стаж 31 рік, на займаній посаді другий рік, має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший вчитель»; заступника директора з виховної роботи Романько Н.П., яка має педагогічний стаж 25 років, кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», на займаній посаді перший рік.

Всього у закладі 25 педагогічних працівників, з них 19 має повну вищу освіту, 1 – базову вищу, 5 – неповну вищу освіту. Показники щодо встановлення кваліфікаційних категорій наступні: 8 має вищу кваліфікаційну категорію, що складає 32%, спеціалістів І категорії – 6 (24%), спеціалістів ІІ категорії – 4 (16%), спеціалістів – 7 (28%). Звання «Вчитель-методист» присвоєно 2 вчителям (Малиш В.А., Супруненко А.Г.), звання «Старший вчитель» має 5 вчителів (Дудник Л.В., Стешенко О.В., Сухонос Л.М., Хмара С.М., Павлівський К.В.). За стажем роботи педагогічні працівники розподіляються так: до 3 років – 2 (8%), від 3 до 10 років - 4 вчителя (16%), від 10 до 20 років – 9 (36%), від 20 і більше - 10 вчителів (40%). Зазначені показники свідчать про те, що 76% педагогів школи досвідчені. Педагогічному колективу школи не вистачає творчості, активності, бо вчителі не беруть участі у конкурсах-виставках авторських програм, неохочі до участі у конкурсі вчительської майстерності “Учитель року” (за останні 10 років один учасник у 2004 році). Водночас адміністрація школи спрямовує форми та методи роботи з педагогічними кадрами на пошук змін та інновацій в освітній діяльності, допомагає вчителю повірити у свої можливості й перетворитися на нестандартного, творчого педагога, працівника з оригінальним мисленням. З цією метою у закладі проведено конкурс педагогічної майстерності «Класний керівник» (наказ по школі від 15.05.2008 № 29).

Слід відзначити, що у плані роботи на 2008-2009 навчальний рік вміщено розділ «Керівництво діяльністю педагогічного процесу», визначено довгостроковий прогноз щодо забезпечення закладу педагогічними кадрами.

Атестація педагогічних працівників у школі здійснюється відповідно до Типового Положення та доповнень до нього. Готуються накази «Про створення атестаційної комісії», «Про атестацію педагогічних працівників», «Про підсумки проведення атестації педагогічних працівників». У річному плані роботи є розділ з атестації педагогічних працівників. Складено план роботи атестаційної комісії, оформлено папки на кожного вчителя, що атестується, в яких є конспекти уроків, доповіді на засідання шкільних методичних об’єднань, сценарії виховних годин, свят, лекції для батьків, результати моніторингу, олімпіад. У школі оформлено куточок атестації педагогічних працівників. Книга протоколів засідань атестаційної комісії ведеться. Питання атестації педагогічних працівників розглядалося на засіданні педагогічної ради (наприклад, протокол від 19.04.2007 № 4), але це рішення сформульовано всупереч вимогам положення. Зазначене питання обговорювалося на нарадах при директору та заступнику директора.

Контроль і керівництво курсовою перепідготовкою педагогічних працівників закладу здійснює заступник директора з навчально-виховної роботи Дудник Л.В.. Нормативна база впорядкована: є необхідні нормативні документи, накази (організаційні і підсумкові). Здійснено аналіз курсової перепідготовки педагогічних працівників закладу за 2004-2008 роки; складено заходи з питань підвищення кваліфікації педагогічних працівників; заповнені анкети результативності курсової перепідготовки вчителями, картки атестаційного обліку педагогічних працівників; ведеться облік у журналі вивчення результативності підвищення кваліфікації, що дає змогу зробити глибокий аналіз і чітко визначити результативність роботи вчителів після навчання на курсах. Проте, у ході перевірки виявлено, що в школі впродовж декількох років накази про курсову перепідготовку не видаються. У міжкурсовий період педагоги працюють над докурсовим завданням з допомогою адміністрації школи, яка кожному вчителю дає конкретні рекомендації щодо його підготовки та використанні у практиці. Самостійній роботі, як найважливішому напрямку підвищення кваліфікації, сприяють шкільні методичні об’єднання, на яких систематично розглядаються питання використання інноваційних технологій на уроках, сучасні методи навчання, передовий педагогічний досвід, професійна майстерність учителя.

Перевіркою стану управлінських дій шкільної методичної служби по створенню умов для підвищення рівня професійної майстерності педагогічних кадрів встановлено, що методичну роботу очолюють директор Малиш В.А. і заступник директора з навчально-виховної роботи Дудник Л.В.. Методична робота спланована як у перспективному, так і у річному плані. Слід відзначити різноманітність форм методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, шкільні методичні об’єднання, робота з молодими і малодосвідченими вчителями, методичні наради – практикуми («Організація навчально-виховної діяльності педагогів в умовах переходу на 12-річний термін навчання», «Від творчого вчителя до творчого учня»), засідання «круглого столу» («Педагогіка успіху», «Пошук та впровадження інноваційних технологій в процесі роботи з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час»), методичний семінар («Не втратити жодного учня»), тренінгові заняття («Самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості», «Як підготувати сучасний урок»), індивідуальні консультації, самоосвіта вчителів. У школі діє методична рада, яку очолює заступник директора з навчально-виховної роботи Дудник Л.В.. У закладі працюють шкільні методичні об’єднання: вчителів природничого циклу (голова – Брус О.І.), вчителів фізико-математичного циклу (голова – Квас О.І.), вчителів іноземної мови (голова – Папка Т.І.), вчителів – філологів (голова – Хмара С.М.), класних керівників (голова Дудник Л.В.). Всі методичні об’єднання мають річні плани роботи, засідання проводяться чотири рази на рік, в наявності протоколи засідань, матеріали виступів. Вчителі мають теми самоосвіти. Методичні об’єднання працюють над проблемними темами, що відповідають проблемній темі школи. Слід зазначити, що на особливу увагу заслуговують матеріали шкільного методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу (голова Квас О.І.) та вчителів іноземної мови (голова Папка Т.І.). Педагоги закладу беруть участь у роботі районних методичних об’єднань. На базі школи проведено засідання творчої групи вчителів фізики (вчитель Рябчук Л.О.), РМО вчителів інформатики (вчитель Мезенцева І.М.), РМО вчителів математики (вчитель Квас О.І.), засідання динамічної групи вчителів зарубіжної літератури (вчитель Усенко С.М.), динамічної групи вчителів французької мови (вчителі Малиш В.А., Папка Т.І.), засідання школи молодого вчителя початкових класів (вчитель Хмара С.М.). Вчителі біології Брус О.І., географії Стешенко О.В. та фізики Рябчук Л.О. брали участь у конкурсі «Якісний тест – шлях до якісної освіти», де посіли призове ІІ місце у відповідних номінаціях.

У закладі створено методичний кабінет, де належним чином упорядковано документацію з питань організації методичної роботи у закладі. За результатами атестації школи робоча комісія відзначає роботу заступника директора з навчально-виховної роботи Дудник Л.В. щодо діяльності шкільної методичної служби по створенню умов для підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників школи.

Адміністрація закладу проводить профорієнтаційну роботу серед випускників для вступу на навчання до вищих навчальних закладів на напрями і спеціальності педагогічного профілю. На засіданнях педагогічної ради заслуховувалося питання щодо надання цільового направлення випускникам школи на навчання за педагогічними спеціальностями. Крім цього відповідно до п.6.4.6 Договору про співпрацю випускники школи навчаються у Гуманітарному університеті «ЗІДМУ».

В ході атестації школи вивчалося питання стану матеріально-технічної та навчально-методичної бази. Будівля школи забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку. У школі є в достатній кількості класні кімнати, навчальні кабінети, майстерня, роздатковий пункт, бібліотека, та інші приміщення. Усі навчальні приміщення мають природне та штучне освітлення. Температурний режим на час перевірки відповідав вимогам. Опалення вугільне, здійснюється через шкільну котельню. Водопостачання централізоване. Всі приміщення обладнані відповідно до потреб та вимог, хоча меблі потребують оновлення. Навчально-виховний процес регламентується затвердженим режимом. Земельна ділянка школи поділена на навчальну, навчально-дослідну, фізкультурно-спортивну зони (спортивний зал на базі ДЮСШ) та зону відпочинку. Обладнання шкільних приміщень в цілому відповідає санітарно-гігієнічим вимогам і забезпечує навчально-виховний процес у закладі. Стан шкільної та пришкільної території підтримується у порядку, вхід у школу має естетичний вигляд, а на першому поверсі школи встановлено сучасні дверні блоки. Кожна класна кімната в достатній мірі забезпечує умови для проведення навчальних занять. Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів, лабораторій, майстерні, спортзалу, спортивного майданчика та інших приміщень в достатній мірі відповідає вимогам. Слід зазначити, що кошти на поповнення матеріально-технічної бази закладу використовуються ефективно, при можливості керівник закладу залучає додаткові джерела фінансування.

У ході перевірки здійснено аналіз діяльності закладу по створенню здорових та безпечних умов навчання та праці. Обов’язки контролю і керівництва за роботою безпеки життєдіяльності закладу наказом по школі (від 01.09.2007 № 62, від 02.09.2008 № 70) покладені на заступника директора з НВР Дудник Л.В.. Планування роботи закладу передбачає ряд заходів по забезпеченню здорових і нешкідливих умов навчання і праці. Відповідно до вимог чинного законодавства з охорони праці проводяться необхідні інструктажі, заведені встановленої форми журнали. Проводяться наради, на яких обговорюються питання щодо забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу (протокол від 26.09.2007 № 15), дотримання правил та інструкцій на уроках (протокол від 22.10.2007 № 16), про роботу педагогічного колективу щодо дотримання охорони праці, виробничої санітарії під час навчально-виховного процесу. Проведено навчання та перевірку знань з питань охорони праці (наказ по школі від 20.10.2008 № 84), оформлено протоколи і видано посвідчення працівникам.

Не залишаються без уваги організаційні питання підготовки навчально-виховного закладу до нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період, розроблені правила внутрішнього розпорядку працівників школи. Проводяться попередні і періодичні медичні огляди працівників і учнів. У відповідності до вимог чинного законодавства розроблено посадові інструкції та інструкції з охорони праці. З метою контролю за виконанням вимог законодавства з охорони праці розроблені та затверджені інструкції за видами діяльності, ведеться реєстрація та облік видачі цих інструкцій у журналах відповідної форми. Виконання організаційних заходів щодо утримання приміщень у навчально-виховному закладі відповідає вимогам Правил пожежної безпеки України. Проте система профілактично-роз’яснювальної роботи потребує удосконалення. Діяльність закладу спрямована на формування здорового способу життя, застосування комплексних медико-профілактичних, спортивно-оздоровчих заходів для зниження захворюваності серед учнівської молоді. Навчальні приміщення, їх площа, санітарний стан, забезпечення питним режимом закладу на час перевірки відповідають вимогам.

У ході атестації закладу перевірявся стан комп’ютеризації, інформатизації та ефективності використання інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до районної програми “Інформатизація та комп’ютеризація закладів освіти Вільнянського району на 2007-2010 роки” адміністрацією закладу розроблено та затверджено заходи, спрямовані на розвиток інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідальним за інформатизацію закладу призначено Дудник Л.В. (наказ по школі від 12.08.2008 № 11), відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 17.09.2008 № 846 введено у школі 1 штатну одиницю лаборанта комп’ютерного класу. До складу комп’ютерного класу входить 10+1 комп’ютерів, на 1 комп’ютер припадає 20 учнів школи, клас оснащений мультимедійним проектором та екраном. У школі створено мультимедійний клас, до складу якого входить екран+проектор+комп’ютер для роботи вчителів з електронними педагогічними засобами. Для роботи із звітною документацією закладу встановлено по 1 комп’ютеру у шкільну бібліотеку та у секретаря закладу. В управлінській діяльності не задіяно жодної одиниці комп’ютерної техніки. Заклад підключений до мережі Інтернет безлімітним ADSL зв’язком. Школа має власну поштову скриньку та веб-сайт.

Директором школи Малиш В.А. проведена значна робота щодо обладнання комп’ютерного класу згідно з санітарно-гігієнічними нормами та нормами протипожежної безпеки. До навчального обладнання комп’ютерного класу, крім комп’ютерної техніки, входить сканер, принтер, багатофункціональний пристрій. Всі комп’ютери навчального класу об’єднані у локальну мережу. Школа має необхідне програмне забезпечення на підтримку шкільного курсу інформатики, постійно поповнюється вільно розповсюдженими програмними засобами на підтримку шкільних дисциплін, у закладі налічується 110 ППЗ. Середня завантаженість НКК складає 15,5 годин на тиждень. У школі проводиться робота щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Всього у школі в наявності 110 найменувань ЕПЗН.

Фонд бібліотеки Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 нараховує 14644 примірника, з них художньої літератури – 9129, підручників – 5515. Бібліотека обслуговує 214 читачів, серед них 199 учнів. Середня кількість відвідувань – 18 учнів в день. Бібліотека займає приміщення розміром 49 кв.м, в якому знаходиться абонемент і читальний зал. Бібліотекарем у даному закладі працює 9 років Крамаренко Л.В.. Бібліотечний фонд систематизовано, операції щодо обліку книг ведуться відповідно до вимог, оформлено картотеку підручників. Бібліотекар веде щоденник роботи шкільної бібліотеки, облік загублених книг та ряд книг, які забезпечують належний облік книговидачі, подарованої літератури, відвідування шкільної та районної бібліотеки учнями. Аналіз читацьких формулярів показав, що найчастіше учні початкових класів беруть довідкову літературу, а учні середньої ланки – літературу суспільно-політичної тематики, найбільш активні учні 2 та 3 класів. Спільно із вчителями бібліотекар проводить роботу по вихованню активних читачів. Поповнення бібліотечного фонду, в основному, відбувається із рознарядок відділу освіти. Поряд з цим бібліотекар організовує акцію “Подаруй школі книгу” і тому впродовж поточного навчального року школі подаровано 38 примірників. На спонсорські кошти оформлено передплату на 37 періодичних видань. Бібліотекар оформлює книжкові виставки, куточок для молодших школярів, тематичні папки, добірки матеріалів до знаменних дат, щорічно проводить акцію «Живи, книго!»; масова робота з читачами проводиться через бесіди, огляди книжкових виставок, бібліотечні заняття. На час перевірки учні забезпечені підручниками на 97%. Слід зазначити, що адміністрація закладу тримає на контролі питання роботи шкільної бібліотеки, приймає відповідні управлінські рішення за результатами перевірок. Питання роботи бібліотеки заслуховуються на педагогічних радах щорічно.

Отже, згідно з критеріями оцінювання діяльності, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 14.02.2005 № 99, організація навчально-виховного процесу у закладі оцінена 11,25 балами, що свідчить про достатній рівень освітньої діяльності школи з даного питання.
  1   2

Схожі:

Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconНаказ м. Балаклія
Вишнівської зош І-ІІІ ступенів, Червонодонецької зош І-ІІІ ступенів №2, Балаклійської зош І-ІІІ ступенів №1 ім. О. А. Тризни з питання...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconЗвіт про стан організації профілактичної та правовиховної роботи...
...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconІсторія Карлівської зош І-ІІІ ступенів №1
До 1940 р у місті Карлівка існувала всього одна школа (нині корпус №2 Карлівської зош І-ІІІ ступенів №1 ). Її першим директором був...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconНака з
У відповідності до Положення надіслали супровідні документи (заявку) Чигиринська сзош-інтернат, Боровицький, Головківський, Рацівський,...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconУкра ї н а відділ освіти вільнянської районної державної адміністрації запорізької області наказ
Командирувати бібліотечних працівників із матеріалами огляду-конкурсу на очний етап Конкурсу, що відбудеться 27-28 квітня у приміщенні...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconСлавутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Затвердити схему роботи з обдарованими учнями у Славутицькій зош І-ІІІ ступенів №2 (додаток 1)
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconСлавутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
Затвердити схему роботи з обдарованими учнями у Славутицькій зош І-ІІІ ступенів №2 на 2012-2013 н р. (додаток  1)
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconЧорноморська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
На основі тарифікаційного списку Чорноморської зош І-ІІІ ступенів на 2012-2013н р та з метою забезпечення зайнятості учнів у позаурочний...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconІ. Загальні положення
Славутської міської ради 23 скликання від 27. 07. 2001 року “Про реорганізацію зош №2 І-ІІІ ступенів у навчально-виховний комплекс...
Акт атестаційної експертизи Вільнянської зош І-ІІІ ступенів №1 iconПравила внутрішнього розпорядку Комунального закладу «Зеленівська...
Кз «Зеленівська зош І-ІІІ ступенів природничо-математичного напряму» Приморської районної ради
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка