«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування»




Скачати 167.47 Kb.
Назва«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування»
Дата конвертації26.03.2013
Розмір167.47 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Розглянуто і схвалено на засіданні «Затверджую»

Ради районного методичного кабінету Завідуюча районним методичним

(протокол № __від ___серпня 2010р.) кабінетом відділу освіти Сквирської

районної державної адміністрації

____________________Л.А.Корбут


ПЛАН РОБОТИ

РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

на 2010-2011 н.р.

Сквира

2010
ВСТУП

Протягом 2009-2010 навчального року Районне методичне об’єднання заступників директорів з виховної роботи працювало над проблемою «Створення проектних технологій та їх роль у виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладах».

До складу районного методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи входить17 чоловік.

З них мають

– вищу освіту – 17 – 100%

– вищу кваліфікаційну категорію – 10 – 54%

– першу кваліфікаційну категорію – 6 – 30%

– другу кваліфікаційну категорію – 4 – 23%

– звання «Відмінник освіти України» – 2 – 6%

– «старший вчитель» – 2 – 6%

Протягом року проходили курсову перепідготовку заступники директорів шкіл з виховної роботи – Маційчук С.С. (Сквирська ЗОШ І-ІІІст. № 3), Твардовська Ю.Б. (Сквирська ЗОШ І-ІІІст. №5).

Аксьонова Є.О. – заступник директора з виховної роботи Оріховецького НВК пройшла курси за Міжнародним шкільним проектом «Майбутнє починається сьогодні»

Закінчила навчання в обласній школі передового педагогічного досвіду на базі Узинської гімназії – Ніколаєнко С.В. (Сквирський ліцей) з проблеми «Комплексний підхід до виховання особистості.

Для вирішення завдань сучасної школи щодо формування творчої, соціально активної, всебічно розвиненої особистості на основі проектних технологій районне методичне об’єднання заступників директорів з виховної роботи керується нормативно-правовими актами та методичними рекомендаціями щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах району.

Один із підрозділів роботи районного методичного об’єднання є «Постійно діючий семінар» для заступників директорів з виховної роботи. Методичне об’єднання в своїй роботі використовувало різноманітні форми проведення семінарів та інструктивно-методичних нарад. Були застосовані такі форми:

• семінар-практикум з елементами тренінгу на тему «Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування».
1

На семінарі тренінгові вправи проводила Твардовська Ю.Б.(заступник директора з виховної роботи Сквирської ЗОШ І-ІІІст. №5);

• виїздний семінар – практикум на базі Кривошиїнського НВО на тему «Використання проектних технологій в виховній роботі навчальних закладів». На семінарі пройшла презентація проектів з виховної роботи та , як результат пошукової діяльності під час проведення проекту, свято-зустріч з народними майстринями і їх роботами «Рушниками долю помережу»;

• спільний практичний семінар з лідерами учнівського самоврядування;

• проблемний семінар директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи та виховної роботи на тему «Проектна парадигма в освіті – показник інноваційної культури суб’єктів освітніх систем»;

• інструктивно-методичні наради;

• адресна допомога(заступнику директора з виховної роботи Кривошіїнського НВО, Антонівського НВО, Буківського НВК, Шамраївського НВК). Тема адресної допомоги «Моделювання програми виховної роботи школи».

У підготовці та проведенні заходів РМО були задіяні заступники директорів з виховної роботи Гаркуша Л.М. – Сквирська ЗОШ І-ІІІст. №2, Шастун В.В. – Пищиківська ЗОШ І-ІІІст., Твардовська Ю.Б. – Сквирська ЗОШ І-ІІІст. №5, Чвирук Н.М. – Сквирська ЗОШ І-ІІІст №1, Стогній Н.В.. – Кривошиїнське НВО.

У березні 2010 року на педагогічному фестивалі було представлено творчі звіти педагогів району. Подали свої творчі доробки заступники директорів з виховної роботи Кривошиїнського НВО – програма виховної роботи для учнів 1-4 класів «4 русла зростання» заступника директора з виховної роботи Стогній Н.В., «Програма з морально-статевого виховання для учнів 1-12 класів» Гаркуші Л.М. – заступника директора з виховної роботи Сквирської ЗОШ І-ІІІст №2, збірка сценаріїв та годин спілкування класного керівника Сквирського НВК Хвостенко К. – «Шкільні роки – дитинства світ казковий». Були подані матеріали з виховної роботи на обласний конкурс «Краща програма виховної роботи»: «Я – старшокласник» для учнів 8-9 класів класного керівника Сквирського ліцею Котюк Т.О.

У навчальному році проводилась експертна оцінка якості, результатів та організації виховної роботи в закладах освіти – Антонівському НВО, Сквирському НВК, Шапіївському НВК.

2

Фронтальне вивчення та аналіз виховної роботи в навчальних закладах, які перевірялися показав, що проблемні питання виховної роботи, над якими працюють навчальні заклади, намагаються вирішувати за допомогою інноваційних форм роботи.

Але в навчальних закладах з осторогою відносяться до впровадження проектних технологій, слабкий контроль за аналізом роботи класного керівника та рішенням виховних проблем тими заходами і засобами, які застосовують класні керівники в своїй роботі. Недієва співпраця учнівського самоврядування з педагогічним колективом навчального закладу, присутня фрагментарність виховних позакласних заходів, не використовуються комп’ютерні технології.

Протягом 2009 – 2010 навчального року недостатньо діяла школа класного керівника, яка тісно співпрацювала з психологічною службою районного методичного кабінету – методист Левчук С.С. Форма проведення школи класного керівника – тренінгові заняття та теоретичні питання щодо організації співпраці учнів з класним керівником, набуття життєвих навичок старшокласників. Школа класного керівника діяла в період шкільних канікул. Але канікулярний період був розписаний за тісним графіком роботи з дітьми, так як значний навчальний період діти знаходилися на карантині.

При проведені діагностичного опитування членів РМО з метою виявлення проблем в роботі заступників директорів з виховної роботи були виявлені утруднення з таких питань як педагогічне керівництво та організація дієвого самоврядування, методика створення виховної системи у загальноосвітньому навчальному закладі, єдність вимог школи і сім’ї, створення та впровадження проектних технологій у виховній роботі загальноосвітніх навчальних закладів, діагностика інтересів у виховному процесі. (узагальнена діагностична карта додається)

3

^ Узагальнена діагностична карта

заступників директорів з виховної роботи (2009-2010 навчальний рік)



^ Назва закладу

П І П

Тема досвіду, яким може поділитися

Проблеми, які викликають утруднення

1

Антонівське НВО

Приймаченко Тетяна Станіславівна

Організація і проведення виховних заходів

Забезпечення єдності вимог школи і сім’ї

2

Буківський НВК

Півторак Оксана Володимирівна

Сценарії шкільних свят

Використання інноваційних технологій

3

Великополовецький НВК

Хіврич

Світлана Миколаївна

Формування в учнів поглядів на необхідність ведення здорового способу життя


Робота з батьками

4

Горобіївський НВК

Хвиль

Леся Юріївна

Підготовка та проведення нетрадиційних батьківських зборів

Уміння вести психолого-педагогічні спостереження, керівництво самоврядуванням

5

Дулицьке НВО

Ковальчук

Алла Євгенівна

Проведення загально шкільних свят

Управління сучасним виховним процесом в школі.

6

Кривошиїнське НВО

Стогній

Наталія Володимирівна

Впровадження проектних технологій у виховний системі школи

Педагогічне керування центрами учнівського самоврядування

7

Оріховецький НВК

Аксьонова Євгенія Олександрівна




Методика керування (виховним процесом) навчальним закладом

8

Пищиківська ЗОШ

І-ІІІст

Шатун Володимир Володимирович

Розвиток учнівського самоврядування в умовах сучасної школи

Спільна робота батьків, учителів, громадськості по стимулюванню та реалізації творчого потенціалу школярів.

9

Пустоварівський НВК

Паламарчук Галина Ростиславівна

Виховання згуртованості, духовності, загальної культури учнів

Впровадження в позакласній діяльності інтерактивних форм для активізації пізнавального інтересу учнів.

10

Самгородоцька ЗОШ І-ІІІст.

Булгаченко Людмила Василівна

Розвиток учнівського самоврядування

Впровадження проектних технологій в навчально-виховний процес

11

Сквирський НВК

Сотниченко Світлана Анатоліївна

Організація та проведення КТС

Організація роботи дієвого самоврядування

12

Сквирська ЗОШ

І-ІІІст. №1

Чвирук

Наталія Миколаївна

Профілактична робота з дітьми з девіантною поведінкою

Методика проведення педрад

13

Сквирська ЗОШ

І-ІІІст. №2

Гаркуша Людмила Мефодіївна




Використання інформаційних технологій

14

Сквирська ЗОШ

І-ІІІст. №3

Маційчук Світлана Сергіївна

Профілактика бездоглядності, правопорушень серед учнів

Діагностика інтересів у виховному процесі

15

Сквирська ЗОШ

І-ІІІст. №5

Твардовські Юлія Броніславівна







16

Сквирський ліцей

Ніколаєнко Світлана Василівна

Проведення та організація колективної творчої справи

Удосконалення роботи учнівського самоврядування

17

Шамраївський НВК

Кравченко Світлана Леонідівна

Виховання всебічно розвиненої та самостійної особистості




2. РАДА Р М О
Керівник методичного об’єднання – Гаркуша Людмила Мефодіївна, заступник директора з виховної роботи Сквирської ЗОШ І-ІІІст. №2

Заступник керівника методичного об’єднання – ^ Шастун Володимир Володимирович –відповідає за координацію роботи районної Асоціації старшокласників, заступник директора з виховної роботи Пищиківської ЗОШ І-ІІІст.

^ Ніколаєнко Світлана Василівна – відповідальна за організацію Школи класного керівника, заступник директора з виховної роботи Сквирського ліцею.

Маційчук Світлана Сергіївна – відповідає за роботу постійно діючого семінару, заступник директора з виховної роботи Сквирської ЗОШ І-ІІІст. №3.
^ 3. ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
Методологічна переорієнтація (переорієнтація через наукове пізнання) виховного процесу щодо розвитку особистості, формування її основних компетенцій в загальноосвітніх навчальних закладах.

Шляхи розв’язання проблеми:

через підвищення потенційних творчих можливостей педагогічних колективів;

через впровадження інноваційних технологій в діяльність заступників директорів з виховної роботи;

шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класними колективами.
^ 4. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ТА ФАХОВОГО РІВНЯ
4.1. Секційні засідання

4.1.1. Серпень

– Про організацію виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році шляхом створення проектних технологій.

– Завдання районного методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи щодо розв’язання проблемного питання на новий навчальний рік.
4

4.1.2. Березень

Районний педагогічний фестиваль.

– творчі звіти заступників директорів з виховної роботи та класних керівників.


    1. Семінари-практикуми.

4.2.1. Листопад

Впровадження інноваційних технологій в діяльність заступників директорів з виховної роботи, класних керівників та умови виховної ефективності щодо організації та проведення шкільних свят, виховних заходів (основні групи шкільних свят та виховних заходів, методичні поради щодо організації шкільного свята, основні етапи роботи над сценарієм та вимоги до сценарного ходу, алгоритм написання сценарію).

(на базі Буківського НВК)
4.2.2. Грудень

Організація та підвищення потенційних творчих можливостей педагогічного колективу щодо керівництва учнівським самоврядуванням в сучасній школі (дитяче самоврядування: завдання та принципи діяльності, права та обов’язки лідерів дитячого самоврядування. З чого починати? Практичні поради зі створення учнівського самоврядування, нормативно-правові засади учнівського самоврядування)

(на базі Самгородоцької ЗОШ І-ІІІст.)
4.2.3. Квітень

Підвищення методичної компетенції класних керівників в процесі впровадження технології колективного творчого виховання у шкільний практиці (впровадження технології КТВ у навчально-виховний процес, методика підготовки та проведення колективних творчих справ)

(на базі Сквирського ліцею)

^ 5. ВИВЧЕННЯ, АПРОБАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ В ПРАКТИКУ ППД, НОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

5.1. Постійно діючий семінар заступників директорів з виховної роботи

«Розвиток особистості, формування її основних компетенцій шляхом переорієнтації процесу виховання на використання потенційних творчих можливостей в інноваційній діяльності заступників директорів з виховної роботи»
Керівник : Маційчук Світлана Сергіївна – заступник директора з виховної роботи Сквирської ЗОШ І-ІІІст. №3.
5

Вересень

Інноваційні підходи до співпраці школи, сім’ї та громадських організацій щодо результативності роботи по запобіганню правопорушень серед школярів.

(районний методичний кабінет)
Жовтень

Педагогічна інновація і ініціатива – найважливіший ресурс розвитку виховної роботи та учнівського самоврядування (готовність педагогів до роботи з учнівським самоврядуванням; функції директора школи, заступника директора школи з навчально-виховної роботи, класного керівника та учнівського самоврядування; співдружність та мотиви участі школярів у діяльності учнівського самоврядування)

(М.Лисовецький НВК)
^ Лютий

Уміння вести психолого-педагогічні спостереження, діагностика інтересів у виховному процесі.

(Тхорівський НВК)
Травень

Організація літнього оздоровлення школярів.

Підведення підсумків роботи районного методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи за 2010-2011 н.р.

(Районний методичний кабінет)
^ 5.2. Узагальнити педагогічний досвід заступника директора з навчально-виховної роботи М.Лисовецького НВК Рудюк Н.І.з теми «Педагогічна інновація і ініціатива – найважливіший ресурс розвитку учнівського самоврядування»


6

^ 5.3. Школа психологічних знань класного керівника
Керівник: Ніколаєнко Світлана Василівна – заступник директора з виховної роботи Сквирського ліцею
Психологічна підтримка «Школи класного керівника» – методист Р М К, який відповідає за районну психологічну службу – Левчук Світлана Станіславівна.





п/п

Тема занять

Слухачі

школи

Форма

проведення

Дата

проведення

Відповідальний

1

1. Особистість педагога як інструмент виховання.

Класні керівники 5 класів


Тренінгові заняття

серпень

НіколаєнкоС.В.

Левчук С.С.

2

Статус дитини, та шляхи створення сприятливого психологічного клімату в колективі


Класні керівники 5 класів.

Тренінгові заняття

Жовтень

НіколаєнкоС.В.

Левчук С.С.

3

Психолого-педагогічні підходи до взаємодії класного керівника з підлітками.


Класні керівники 7 класів

Теоретичні питання.

Тренінгові заняття.

жовтень

Левчук С.С.

НіколаєнкоС.В.


4

Мистецтво взаємодії класного керівника з батьками.



Класні керівники 5 класів

Теоретичні питання.

Тренінгові заняття.

січень

Левчук С.С.

НіколаєнкоС.В.


5

Попередження та подолання конфліктів в учнівських колективах


Класні керівники 7 класів

Тренінгові заняття

січень

Левчук С.С.

НіколаєнкоС.В.







































7
^ 6. ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
6.1. Фронтальне вивчення Буківський НВК Листопад 2010р.

Тхорівський НВК Лютий 2011р.

Пустоварівський НВК. Березень 2011р.

6.2. Атестація Малолисовецький НВК. Жовтень 2010р.

Самгородоцька ЗОШ І-ІІІст. Грудень 2010р.

Сквирський ліцей Квітень 2011р.


7. КООРДИНАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
7.1. Адресна допомога – М.Лисовецький НВК, Самгородоцькій ЗОШ І-ІІІст. – тема: «Структурно-функціоналні засади учнівського самоврядування»

    1. Методичні дні. (згідно циклограми районного методичного кабінету)


8. Інформаційно-видавнича діяльність

Збірник матеріалів з виховної роботи

Квітень 2010 р.

8

Схожі:

«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconПро забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням...
України, Міністерства освіти І науки України, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 11 листопада 2008 року №13/1–2/10/11/1...
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconПро забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням...
Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconДеякі питання організації виховної роботи
Міністерство надсилає для практичного використання методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах...
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconПрограми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх...
Тому, користуючись Програмою аналізу виховної роботи у класі, об’єктивно оцінюєте реальні результати виховної роботи за минулий рік...
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconМетодичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних...
Міністерство надсилає для практичного використання методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах...
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconЗміст Дошкільна освіта
Теорія та практика педагогічного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconПрограма дослідно-експериментальної роботи за темою «Проектування...
«Проектування моделі школи-родини на базі загальноосвітніх навчальних закладів І – ІІ ступенів»
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconВідділ освіти
України «Про основні орієнтири виховання учнів1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» від 31. 10. 11 №1243 та наказу...
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconМетодичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних...
Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році
«Програмування виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогічного проектування» iconМетодичні рекомендації щодо упровадження Дня туризму в загальноосвітніх,...
З метою активізації цієї роботи Міністерство рекомендує запровадити в загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка