Володимир Бараннік: "Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення"




НазваВолодимир Бараннік: "Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення"
Дата конвертації27.03.2013
Розмір44.3 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Володимир Бараннік: "Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення"
Все вище і вище, і вище піднімають нас ліфти наших будинків, тим самим... наражаючи нас на небезпеку. Бо бути повністю спокійним за своє життя та здоров я у ліфтах нашого міста можуть тільки абсолютно байдужі або суїцидально налаштовані люди, як би жахливо це не звучало. І проблема, перш за все, викликана недофінансуванням ліфтової галузі. Щоразу, очікуючи ліфт та думаючи "доїду - не доїду", кожен з нас має розуміти, що така непримна альтернатива виникає у нас лише тому, що хтось там, нагорі, у міській раді поклав гроші, виділені на ремонт чи заміну Вашого ліфта прямісінько собі в кишеню. Як ніхо інший на проблемах ліфтового господарства знається директор ТОВ "Тотус-сервіс" Володимир Бараннік, кандидат в депутати до Білоцерківської міської ради по одномандатному мажоритарному округу №17 від Білоцерківської міської організації Партії регіонів.
- Володимире Григоровичу, компанія "Тотус-сервіс" вже 10 років на ринку Білої Церкви займається обслуговуванням ліфтів. У чому, на Вашу думку, головна проблема ліфтової галузі нашого міста?

- Передусім потрібно розуміти, що ліфт - це небезпечний вид транспорту, який прирівнюється до трамваїв, тролейбусів, ескалаторів та ін. Цей вид транспорту дорогий у придбанні та обслуговуванні - саме з цього і починаються проблеми ліфтової галузі. Треба розуміти, що це проблема не тільки нашого міста - в Україні насьогодні 100 000 ліфтів, 45% з яких потребують заміни. У Білій Церкві мають бути замінені 350 ліфтів. До речі, їх заміна закладена у передвиборчій програмі кандидата на пост міського голови Олександра Олійника та у моїй власній. Треба розуміти, що кошти на ремонт ліфтів повинні бути закладені при формуванні і прийнятті міського бюджету. На жаль, останнім часом ця стаття витрат ігнорується. Так, наприклад, протягом останніх років ця частина бюджету виконується тільки на 4% (з необхідних 28 мільйонів гривень виділяється лише 700 тисяч). До 2005 року, коли я був депутатом міської ради, я лобіював ці питання і гроші на ремонт ліфтів виділялися. Влада змінилася і про проблему забули, хоча програма розвитку ліфтового господарства у нас є, вона була прийнята ще у 2004 році. У цій програмі закладені основи і для ремонту, і для модернізації, і для заміни ліфтів.

- Що, окрім коштів, потрібно для збільшення ефективності обслуговування ліфтів міста?

- Потрібен, перш за все, комплексний підхід до цього питання. У нашомі місті звикли займатися цим питанням "наскоками" - ніхто не фінансуватиме поточний ремонт ліфта, за голову хапаються тільки тоді, коли ліфт зупиняється. І навіть тоді замість того, щоб фінансувати ремонт ліфта повністю, фінансують лише якусь його частину. Це дає змогу ліфту пропрацювати протягом певного часу, але потім з ладу виходять і старі, і нові його деталі - працює принцип "скупий платить двічі". Окрім цього, для ефективного обслуговування старих ліфтів механік повинен робити їх огляд не один раз на місяць, а три. Згідно з нормами, за одним механіком закріплено 25-30 ліфтів. Виходить, що механік може обслуговувати один ліфт на день (більше, як показала практика - неможливо). Відповідно, щоб компанії, які займаються обслуговуванням ліфтів мали змогу повністю виконувати норми, вони повинні мати втричі більший штат співробітників, що тягне за собою збільшення фонду заробітної плати. З таким нехлюйським ставленням влади до ліфтового господарства сьогодні це просто неможливо. Окрім того, існують окремі норми і по оплаті послуг з обслуговування ліфтів. За нормами новий ліфт повинен обслуговуватися за 340 гривень на місяць, старий ліфт - за 800 гривень на місяць (це так само, як з автомобілями - обслуговування нового автомобіля потребує значно менших коштів, ніж старого). Ці норми теж не виконуються, що значно ускладнює процес обслуговування взагалі. Тож лише завдяки не завжди вдячнй роботі компаній, що займаються обслуговуванням ліфтів, у тому числі "Тотус-сервіс" вдаєтсья хоч якось підтримувати ліфтову галузь "на плаву".

- Чи є в Україні приклади якісного вирішення ліфтової проблеми, чи ця галузь пов язана тільки з проблемами?

- Є, звісно. В таких містах як Одеса, Дніпропетровськ, Київ, Донецьк, Запоріжжя до вирішення цієї проблеми підходять комплексно. Там вона озвучена на всіх рівнях, її вирішення займаються конкретні люди - заступники міських голів, які контролюють накопичення та виділення коштів на обслуговування ліфтів, тісно співпрацюють з організаціями, які виконують ці роботи. При такому підході до проблеми відбувається планова, а не аварійна заміна ліфтового парку.

- Тож якими є Ваші пропозиції щодо удосконалення ліфтового господарства Білої Церкви?

- Окрім вирішення усіх тих проблем, про які я говорив вище, я переконаний, що старі ліфти повинні бути замінені на нові, сучасні, ті, які відповідають європейським стандартам. В Україні є підприємства, що випускають ліфти, відзначені високими європейськими оцінками. Серед них Вишгородський завод "Ліфткомплект", який працює у співдружності з компанією "Могилівліфт" - саме ліфти, виготовлені цими компаніями сьогодні встановлюються по всій Україні. В ідеалі сесіями міської ради повинні бути запрограмовані заміни та ремонти ліфтів, під це моють виділятися кошти. Організації ж, що займаються обслуговуванням ліфтів, повинні вчасно і якісно виконувати цю програму. Я наполягатиму на встановленні систем диспетчеризації. Жоден ліфт в Україні сьогодні не має права функціонувати без неї - це є вимога Міністерства з охорони праці. Незважаючи на це, теперішня міська влада ці вимоги ігнорує, тим самим наражаючи на небезпеку мешканців міста. Бо ж ліфт, оснашений системою диспетчеризації та комп ютерного контролю роботи працює в абсолютно інших умовах. Я пропоную створити у місті єдиний диспетчерський пункт, завдяки якому диспетчери завжди зможуть бачити, де з тих чи інших причин зупинився ліфт і для усунення неполадок не потрібно буде чекати на заяву. Всі проблеми будуть усуватися оперативно. Полегшиться і ситуація зі звільненням людей, які застрягли у ліфті. Зараз кнопки зв язку з диспетчером у ліфтах не працюють, тож людина, яка потрапила у ліфтовий полон змушена або по мобільному телефону, або стукаючи у двері ліфта викликати сусідів, щоб ті звернулися до ліфтової служби. Зараз по регламенту дається 1 година на звільнення людини з ліфту - протягом такого часу сидіти в кабіні ліфту не лише неприємно, а, з огляду на вік більшості ліфтів, ще й небезпечно. З допомогою диспетчерської служби цей час можна буде скоротити до 10-20 хвилин. Окрім цього, кабіни нових ліфтів будуть більш комфортними для пасажирів.

- Як скоро Ви плануєте вирішувати цю проблему?

- Ця проблема потребує вирішення нагального, бо з кожним роком вона зростає, як сніжний ком. Насьогодні 97 ліфтів у Білій Церкві працюють більше 25 років (це максимальний срок їхньої експлуатації), у наступному році ця цифра зросте до 110, ще через рік - до 140. Тому відкладання вирішення цієї проблеми викличе тільки її зростання, аж до катастрофічних масштабів. Саме тому нова команда влади повинна серйозно займатися цим питанням - усі проблеми треба вирішувати в команді, бо ж відомо, що один у полі не воїн. Крім того, нова команда має розуміти, що коли людина сідає в аварійний ліфт, вона ризикує і будь-яка непередбачувана ситуація в ліфті буде на совісті тих, хто повинен забезпечувати його бездоганну роботу, і, передусім - міської влади.
Юлія Бачківська

Схожі:

Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconМетодичні рекомендації для написання
Студентська наукова робота виконується з метою закріплення, поглиблення І узагальнення знань, одержаних студентами за час навчання...
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" icon„Продовольча проблема: зміст, історична зумовленість, шляхи вирішення”
Вступ
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconВолодимир цигилик, Володимир касюхнич
Гончарна І залізоробна справа на прикарпатті на початку та в наприкінці i-го тисячоліття нашої ери
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconЩо таке самотність?
У підлітковому віці, як би дивно це не звучало, проблема самотності- це дуже актуальне та важливе питання, яке потребує відповіді....
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconПрограма Державного комплексного іспиту для студентів Спеціальності 030403
Питання для складання комплексного державного іспиту на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст з курсів
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconАс. Д. В. Ломотько (Хардазт)
Курсом на адаптацію залізниць до ринку є рішення про створення системи комплексного транспортного обслуговування (скто) І утворення...
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconВолодимир Боніфатійович Антонович
Володимир Антонович був організатором І натхненником першого всеукраїнського суспільно-культурного руху з центром у Києві
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconІгрові методи вирішення конфліктів
В першому випадку вирішити конфліктну ситуацію можна, відновивши взаєморозуміння. Проблема відновлення взаєморозуміння не є простою,...
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconДержіспит білети
Конституція України І проблема свободи слова. Законодавчі акти у цій галузі. (Закони, де говориться про свободу слова)
Володимир Бараннік: \"Проблема ліфтової галузі потребує комплексного вирішення\" iconПлан роботи з обдарованими дітьми в Маловільшанській зош І-ІІІ ступенів...
Дуже актуальною є проблема виявлення розвитку І педагогічної підтримки здібних та обдарованих учнів, розкриття їхнього потенціалу....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка