Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства




Скачати 231.31 Kb.
НазваСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства
Дата конвертації27.03.2013
Розмір231.31 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
ЗВІТ ДИРЕКТОРА

СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОСНОВ ЕКОНОМІКИ І ПРАВОЗНАВСТВА

КЛІМОВИЧ Д.С.

ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПОСАДІ ЗА 2010-2011 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
10.06.2011 р.
Шановні присутні!
Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2010-2011 н.р.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Держава перед школою ставить завдання: виховати фізично здорову, творчу особистість, здатну знайти своє місце у складних умовах ринкової економіки та приймати самостійні рішення. Щоб виконати це завдання, я як керівник школи, в своїй діяльності особливу увагу звертаю:

  • на створення в школі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти;

  • на оновлення змісту освіти;

  • на забезпечення виконання концепції профільного навчання в школі ІІІ ступеня.

Важливе місце в моїй діяльності займає виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти, що включає охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9-х класів.

На обслуговуваній нами території міста всі діти 6-річного віку охоплені навчанням, а також діти шкільного віку. Двічі на рік списки ці поновлюються.

Щороку на загальношкільній батьківській конференції та класних батьківських зборах розглядається питання відповідальності батьків за відвідування дітьми школи. Школа зі своєї сторони робить все, щоб усі діти мікрорайону мали змогу навчатися.

З дітьми, які без поважних причин не відвідують школу та їхніми батьками проводиться постійна профілактична робота на рівні класного керівника, соціального педагога, заступників, директора школи і служби у справах дітей при міськвиконкомі.

Школа контролює подальше навчання учнів 9-х класів.

В цьому навчальному році закінчують школу 72 учні 9-х класів. Всі вони розуміють, що потрібно здобувати повну загальну середню освіту, ми вже працювали в цьому напрямку з учнями та їх батьками. На сьогодні маємо 50 заяв у 10 клас.

Уже 9 років наш заклад функціонує як спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства. В 2009-2010 навчальному році ми пройшли державну атестацію та отримали ліцензію на право здійснення освітньої діяльності. А в цьому році відсвяткували 75-річчя з дня заснування школи і реалізовувати право громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, допрофільне та профільне навчання, допрофесійну та професійну підготовку.

Профілізація дає змогу шляхом змін у структурі, змісті та організації навчального процесу повніше врахувати інтереси, схильності, здібності учнів відповідно до їхніх інтересів та намірів щодо подальшого навчання.

Тому, я приділяє велику увагу створенню умов для варіативності навчання відповідно до спеціалізації школи.
^ Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Організацію навчально-виховного процесу забезпечуємо у відповідності до сучасних наукових підходів, принципів, зокрема принципів єдності і варіативності, демократичності, національної спрямованості, загальнолюдських цінностей і гуманізму, інформативності й інноваційності, гнучкості і динамізму, персоніфікації особистості.

Для забезпечення реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості створено таку освітньо-виховну систему, за якої інваріантний компонент навчального процесу гармонійно поєднується з додатковими освітніми послугами, кількість і якість яких визначаються варіативним компонентом змісту освіти. Тому формування і впровадження шкільного компонента розглядаються як основна передумова виконання кожним учнем власних інтелектуальних, моральних та духовних завдань, зумовлених його можливостями, потребами, інтересами та здібностями. Щоб покращити навчання учня, в школі урізноманітнюються види його діяльності. За рахунок годин варіативного компонента читаються курси:

в школі І ступеня: «Цікава економіка», «Азбука споживача», «Права дитини», «Елементи геометрії», «Логіка», «Етика», «Сходинки до інформатики», хореографія;

в школі ІІ ступеня: «Подорож у світ економіки», «Основи економіки», «Європейські студії», «Інформатика»,

в школі ІІІ ступеня: «Фінансова математика», «Політична географія», «Економіка в задачах математики», «Основи споживчих знань», «Людина і світ», «Громадянська освіта».

Так, в 2010-2011 н. р. в навчальних планах на ці потреби було використано 91 год.: 30 год. в 1-4 класах, 21 год. в 5-9 класах, 40 год. в 10-11 класах. За рахунок платних освітніх послуг школярі відвідували танцювальний гурток «Світ танцю», функціонувала «Школа розвитку» для підготовки учнів до школи, проводились заняття з англійської мови в початкових класах, 10-11 класи будуть навчатись за програмами профільного навчання.

^ Навчальна діяльність учнів

За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень навчальних досягнень. З 696 учнів 1-11 класів високий рівень мають 77 (13,5%) учнів, достатній – 221 (38,7%) учнів; середній – 242 (42,4%) учнів, початковий – 31 (5,4%) учнів.

55 випускників 11 класів завершили навчальний рік, з них 5 стали золотими медалістами. З 72 випускників 9 класів – 1 закінчує навчання з відзнакою та маємо 2 відмінники.

В цьому навчальному році збільшилась кількість учнів, які взяли участь в міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Соняшник».

Саме завдяки оптимальному використанню варіативної складової навчальних планів, цілеспрямованої індивідуальної роботи з учнями, учні школи досягли вагомих результатів в олімпіадах, змаганнях, конкурсах, турнірах тощо. Всього брали участь в міських олімпіадах – близько 100 учнів. Вибороли призові місця та стали переможцями – 27 учнів, що на 7 учнів більше ніж минулому році.

З них:

І місць – 5

ІІ місць – 7

ІІІ місць – 15

У міському етапі Всеукраїнських предметних олімпіад переможцями стали:

- Месь Олексій, учень 11-А класу з географії, фізики;

- Кармаш Олександр, учень 11-Б клас – з біології;

- Ружанський Тарас, учень 11-А клас – з економіки;

- Романець Марія, учениця 10-А класу – з економіки;

- Лучко Мар’яна, учениця 10-Б класу – з правознавства;

- Козловський Едуард, учень 9-В класу – з економіки;

- Шлапак Анастасія, учениця 10-Б класу – з економіки.

^ Переможцем обласної олімпіади став:

  • Месь Олексій, 11-А клас з географії, вчитель Муштин Н.В.

Призерами міського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН стали 8 учнів з 10 учнів.

Призерами обласного етапу конкурсу стали:

  • Грибюк Діана – в секції «Інформаційні технології», вчитель

Михальчук І.І.;

  • Месь Олексій – в секції «Матеріалознавство», вчитель Каленюк Г.І.;

  • Ружанський Тарас – з відділення економічних наук, вчитель Лешкевич В.В.

  • Месь Дарина – в секції географії, вчитель Муштин Н.В.

Месь Олексій та Конончук Віта стали призерами Всеукраїнського колоквіуму «Космос. Людини. Всесвіт.»

Ружанський Тарас виборов ІІ місце в обласному етапі конкурсу «Новітній інтелект України».

Панасюк Світлана, учениця 11-А класу, виборола ІІІ місце в обласній інтернет олімпіаді з математики.

Четверо учнів школи (Месь Дарина, Ружанський Тарас, Месь Олексій, Грибюк Діана) за вагомі досягнення у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт відзначено премією міського голови.

^ Призерами міської виставки-конкурсу «Знай і люби свій рідний край» та «наш пошук і творчість – тобі Україно» стали:

  • у номінації «Вироби у стилі народних мистецтв» - Афінець Карина, учениця 1-А класу – за І місце;

  • у номінації «Бісероплетіння» - Попович Ірина, учениця 11-А класу;

  • у номінації «Технічні навчальні посібники» - Кравчук Сергій, учень 9-А класу.

^ Переможцями конкурсу «Людини та ліс» стали:

Сікорська Дарина та Горецька Анастасія.

Призерами заочної олімпіади з світової літератури (міський етап) стали:

Іщук Катерина, учениця 9-А класу – ІІ місце;

Грибюк Діана, учениця 11-А класу – ІІІ місце.

Призерами міського конкурсу читців були:

  • Гарбар Оксана, учениця 11-Б класу (І місце);

  • Сіденко Анна, учениця 8-А класу (ІІ місце);

  • Остапчук Катерина, учениця 11-А класу (ІІІ місце).

Призером Міжнародний мовно-літературний конкурс літературної творчості ім.. Т.Г.Шевченка (обласний етап) була:

  • Сікорська Дарина (ІІІ місце).

^ Призером Міжнародного мовно-літературного конкурсу літературної творчості ім. Т.Г.Шевченка (заочний) у міському етапі та учасником обласного етапу був:

  • Дмитрієв Ігор, учень 10-А класу.

Призерами міського етапу конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика вийшли:

  • Семенюк Анастасія, учениця 3-Б класу, за ІІ місце;

  • Соложенцева Маріанна, учениця 6-Б класу, за ІІІ місце;

  • Малярчук Анастасія, учениця 7-В класу, за ІІІ місце;

  • Сікорська Дарина, учениця 8-А класу, за ІІІ місце,

  • Іщук Катерина, учениця 9-А класу, за ІІІ місце;

  • Великойваненко Тетяна, учениця 10-А класу, за ІІІ місце;

  • Кармаш Олександр, учениця 11-Б класу, за ІІІ місце.

Солістам школи:

  • Мокряков Іван, учень 10-А класу відзначений Гран-прі в міському фестивалі-конкурсі «Патріотична пісня» та огляді художньої самодіяльності;

  • Соложенцева Маріанна учениця 6-Б класу виборола ІІІ місце в фестивалі-конкурсі вокалістів.

^ Ансамбль ксилофоністів і металофоністів «Дивограй» виборов І місце в обласному фестивалі-конкурсі художньої самодіяльності.

Шкільній команді КВК «Життя без контролю» - І місце в міському конкурсі «Молодь обирає здоров'я» та брала участь у обласному етапі конкурсу.

^ Хореографічна студія «Світ танцю» виборола І місце в міському конкурсі –огляді художньої самодіяльності.

Вокальній групі «Джерело» - І місце у міському фестивалі-конкурсі художньої самодіяльності.

^ Гуртку «Ізостудія» - І місце міського етапу конкурсу писанкарства.

Чупра Надія, учениця 6-А класу має ІІІ місце в міському конкурсі «Подільська писанка».

^ Ляльковий колектив «Мальвіна» виборов І місце у міському огляді-конкурсі художньої самодіяльності.

Театральний колектив «Барвінок» посів ІІ місце у міському огляді-конкурсі художньої самодіяльності.

Юні спортсмени школи вибороли ІІІ місце в Спартакіаді серед шкіл міста.

Для задоволення потреби учнів у розвитку їх творчих здібностей продовжувалася робота по розвитку творчої особистості школяра. Впровадження програми „Творча обдарованість ” дозволила залучити до участі у заходах (олімпіади, конкурси, КВК, робота гуртків) понад 300 школярів, виявити учнів, які мають виняткові здібності, створити умови для підтримки обдарованості. Так, 22 учні, які проявили особливі успіхи у навчанні, художній творчості, досягли значних результатів у олімпіадах, конкурсах, змаганнях, творчі колективи школи отримали на шкільному святі «Зоряні обрії» премії, дипломи, грамоти, подяки.

Забезпечуючи конституційне право громадян отримувати освіту різними формами, в школі діє індивідуальна форма навчання для дітей, які за станом здоров’я не спроможні відвідувати заняття (6 учнів).

Позаурочна навчально-виховна робота забезпечила принцип єдності у здійсненні економічного та правового навчання та виховання. Продовжено традицію організації інтерактивних економічних ігор, які є органічним поєднанням процесу навчання та виховання. Так, в 2010-2011 н. році проведено економічну гру під час якої учні ознайомились на практиці з функціонуванням ринкової системи, поняттями витрати, прибуток, податки тощо. В процесі гри учнями зароблено понад 200 грн., 50% з яких залишились у розпорядження класних колективів.

Використання сучасних мультимедійних та інформаційних технологій стає одним з важливих елементів навчально-виховного процесу, що забезпечує підвищення ефективності навчально-виховного процесу. В школі створено певну матеріально-технічну базу для проведення уроків з використанням мультимедійних технологій. Всього в школі функціонує 32 комп’ютери, що становить 5 комп’ютерів у розрахунку на 100 учнів.

Сприяє організації навчально-виховного процесу мультимедійний проектор, проекційний екран, цифрова фотокамера, відеокамера, сучасний ксерокс. В предметних кабінетах встановлено 8 комп’ютерів. Комп’ютери встановлені в навчальних кабінетах економіки, фізики, етики, кабінеті початкових класів (3-В клас), кабінеті біології, географії, правознавства, музики В наявності 5 принтерів, 5 сканерів, 3 ксерокси, один з яких встановлений в шкільній бібліотеці. Шкільна бібліотека забезпечена комп’ютером, сканером, принтером, підведено до локальної мережі Інтернет. Більшість навчальних кабінетів мають телевізори та DVD-програвачі.

Практично всі вчителі мають навички використання мультимедійної техніки на уроках та в позаурочний час. В цьому навчальному році 2 вчителі пройшли підготовку з інформаційних технологій за програмою Intel.

Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

Навчальні кабінети забезпечені електронними програмними засобами навчання, складено реєстр таких програмних засобів. Ліцензованих та сертифікованих електронних програмних засобів в навчальних кабінетах школи є більше 20.

Школа підключена до мережі Інтернет з необмеженим доступом, встановлена локальна мережа між усіма комп’ютерами по кабінетах, що забезпечило реальні можливості роботи в Інтернеті як для вчителів так і для учнів. Інтернет-технології широко використовуються при підготовці наукових робіт учнями та вчителями.

Вчителі активно впроваджують у навчально-виховний процес мультимедійні технології, зокрема із застосуванням мультимедійного проектора, комп’ютерних програмних засобів навчання.

Освітній сайт «Шкільна географія та економіка», адміністратором якого є Лешкевич В.В., виборов І місце у міському конкурсі сайтів.
^ Кадрове забезпечення

Сучасна парадигма освіти, застосування новітніх технологій потребує якісно нового підходу до підвищення фахової майстерності педагогів.

Неперервна освіта вчителів – головна проблема, якій підпорядкована вся методична робота в нашій школі. Мета її – вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних кадрів, підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом упровадження нових освітніх технологій, систематичне підвищення рівня ефективності професійної діяльності вчителів; розвиток мотивації до свідомої самостійної діяльності з професійного та особливого вдосконалення.

На сьогоднішній день у школі працює: 56 вчителів, з них:

19 вчителів вищої категорії;

17 вчителів І категорії;

10 – ІІ категорії;

10 – спеціалістів.

Серед них: 7 - «Відмінники освіти України», 6 вчителів-методистів, 6 старших вчителів.

Зараз школа забезпечена спеціалістами з усіх навчальних предметів. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті якості, працездатність, інші характеристики. Відбір кадрів проходить через ринок праці освітян.

^ Методична робота

У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Розвиток всебічно розвиненої особистості з високою національною і громадянською свідомістю через систему навчальних і виховних заходів, через реалізацію ресурсного забезпечення освітнього процесу як фактору компетентнісного розвитку учня і вчителя». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методкабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп'ютер, копіювальна техніка), тощо.

У школі працювала дослідницька лабораторія вчителів, м/о: вчителів-початкових класів, вчителів-філологів, математики, вчителів природничих дисциплін, естетичного циклу, вчителів фізкультури і 3В, чотири творчі групи, динамічні групи. Результативною була робота всіх методичних об'єднань та груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи з проблем, зросла їх педагогічна майстерність. На базі школи було проведено ряд семінарів з питань навчально-виховної роботи.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, технології продуктивного навчання.

У 2010-2011 навчальному році атестувалося 10 педагогів. За результати атестації:

- підтверджено кваліфікаційну категорію “Спеціаліст вищої категорії” - 2

- встановлено кваліфікаційну категорію “Спеціаліст вищої категорії” -1

- присвоєно педагогічне звання “Вчитель-методист” - 1

- присвоєно педагогічне звання “Старший вчитель” - 1

- встановлено кваліфікаційну категорію“Спеціаліст І категорії” - 4

- встановлено кваліфікаційну категорію ”Спеціаліст ІІ категорії” - 1

- представлено до нагородження Почесною грамотою обласного управління освіти – 2.
Педагоги школи активно залучаються до роботи у міських, обласних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі школи у навчальному році було організовано та проведено 5 міських семінарів.

Вчителі школи брали участь у міському конкурсі «Учитель року 2011». Переможцем конкурсу стала: Ніколайчук А.Д. у номінації «Початкові класи». Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педагогічних інновацій. У цьому році на обласний конкурс було представлено 23 розробки учителів по проблемах, над якими вони працювали. Статті вчителів нашої школи розміщені на сторінках освітянських видань. Альтернативою я вбачаю розміщення у наступному навчальному році статей учителів на офіційному веб-сайті школи.

Вчителька початкових класів Ніколайчук А.Д. стала лауреатом дев’ятого щорічного огляду-конкурсу «Панорама творчих уроків» у м.Києві.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

ЗНО

Вже четвертий рік в Україні йде впровадження ЗНО учасників вступної кампанії у ВУЗи. На базі нашої школи працює пункт тестування. Цьому процесу передувала значна підготовча робота. Не зважаючи на велику завантаженість по керівництву школою, додався цей значний обсяг роботи, що потребував великого нервового напруження та зусиль. На базі пункту тестування в нашій школі проходить 5 тестувань. Майже всі вчителі задіяні в процесі тестування.

^ Охорона здоров’я

Велику увагу приділяю організації харчування, медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

В шкільному кафе «Перлинка» організоване гаряче харчування, дієтичне харчування, функціонує буфет, варяться фіточаї.

Професіональні кухарі щодня готують по декілька видів салатів, є різноманітні соки.

Щодня більше 500 учнів і вчителів отримують гаряче харчування, послугами буфету користуються всі учні школи.

Маємо досвід проведення хвилинок ароматерапії; релаксації в кабінеті психологічного розвантаження.

Щороку учні і вчителі проходять медичне обстеження, їх результати аналізуються на нарадах при директорі, педрадах, педагогічних консиліумах.

У школі функціонує стоматологічний кабінет і діти обстежуються двічі на рік та кабінет щеплень.

Для збереження та зміцнення здоров’я, працює велика кількість спортивних секцій. Спортивний зал працює щодня до 20-00 години. Також до послуг учнів стадіон, спортивний майданчик. Плануємо влітку закінчити облаштування майданчика для гандболу і поставити куточок відпочинку біля спортивного майданчику.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю.

У планах виховної роботи кожного класного керівника заплановано певні заходи оздоровчого характеру з класом.

У своїй роботі приділяю значну увагу дотриманню вимог охорони дитинства, правил техніки безпеки, вихованню у школярів свідомого, дбайливого ставлення до власного здоров’я як найвищої цінності.

Проводиться просвітницька робота серед батьків з метою попередження побутового травматизму; проводяться заходи по профілактиці шкідливих звичок; працює кімната матеріальної допомоги дітям з соціально незахищених сімей; здійснюється посилений медичний нагляд за дітьми з особливими потребами, за учнями, що віднесені до спецмедгрупи.

У нас працюють найрізноманітніші гуртки: вокальний, гри на народних інструментах, туристичний, спортивний, театральний, ляльковий, хореографічний, діє команда КВК, юних пожежників, волонтерів, пластунів. В розклад шкільних предметів введено курс «Основи здорового способу життя» та «Основи безпеки життєдіяльності», розроблено ряд заходів з метою попередження травматизму.

Значна увага приділяється й формуванню особистих якостей дітей, їх почуттів, емоцій. У цьому напрямку працює психологічна служба закладу. У школі чимало дітей із проблемних сімей. Деякі діти не можуть вдома поділитися своїми проблемами з батьками. Тому для них завжди відчинені двері кабінету соціального педагога. Індивідуальні бесіди, групові тренінги, тестування, анкетування, аналіз дитячого мікроклімату, «скринька довіри», «крісло довіри» сприяють моральному здоров’ю учнів.

Зелені насадження на території школи, чистота, затишок і світло в усіх приміщеннях та дотримання режиму праці, відпочинку та оздоровчих процедур сприяють належній працездатності учнів.
Наданню соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування – особлива увага.

В школі на обліку перебуває 2 дітей, позбавлених батьківського піклування та 25 дітей з малозабезпечених сімей, а також

  • дітей-напівсиріт: 22

  • дітей, які перебувають в особливо складних умовах: 2

  • дітей із неблагополучних сімей: 7

  • дітей-інвалідів, які навчаються в закладі: 9

  • дітей, які проживають у багатодітних сім'ях: 27 (69 дітей)

  • дітей, які постраждали від аварії на ЧАЕС: 12

Завдяки активній волонтерській діяльності постійно поповнюється матеріальна база кімнати соціального захисту. За 2010-2011 н.р. була надана допомога шкільним приладдям, дитячим одягом б/у на суму близько 900 грн., а також в ході благодійних акцій "Милосердя", були зібрані кошти у сумі 2808 грн. (для лікування учня 4-А класу).

Для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей з малозабезпечених сімей організовано безкоштовне харчування.

В 2010-2011 навчальному році було звільнено від оплати за харчування учнів пільгових категорій на підставі довідок про отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям (99 учнів), підприємця - 10 учнів.

Дітям з малозабезпечених сімей було вручено подарунки до дня Святого Миколая (40 учнів ) та новорічні подарунки (20 учнів).

Організовано відпочинок та дозвілля для 5 дітей даних категорій в ДОТ "Чайка".

Слід відмітити, що для дітей даної категорії постійно організовується безкоштовний перегляд кінофільмів, концертів, циркових вистав , відвідування культурно-видовищних заходів (святкування Нового року у Будинку культури, захід до дня захисту дітей).

Вчителі, які мають дітей до 14 років, отримують додаткову оплачувану відпустку 10 днів, вчителі інформатики додатково 4 дні за шкідливі умови праці.
^ Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогів працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення

Практикуємо різні форми морального стимулювання:

  • оголошення подяки на загальношкільній лінійці;

  • привітання в інформаційному центрі;

  • шкільна дошка пошани “Крок до зірок”, де знаходяться фотографії кращих учнів, прізвища та імена всіх відмінників, прізвища вчителів-методистів, старших вчителів, вчителів вищої категорії.

Але крім морального ми ще й, по можливості, і матеріально намагаємось стимулювати навчальну діяльність учнів та роботу педагогів.

Протягом року проходить багато конкурсів, змагань, фестивалів, олімпіад, підсумки яких щорічно проводяться у нас на святі «Зоряні обрії», де переможці, призери, активні учасники громадського життя школи і міста відзначаються матеріальними нагородами. Так, в цьому навчальному році учні отримали призи, грамоти, грошові винагороди.

Окрім того, для вчителів і для певних категорій учнів щороку організовується безкоштовний відпочинок та оздоровлення влітку.

Цього року одна група дітей вже відпочивала на Азовському морі, набираємо групи в наметовий табір Сатанова, плануємо відпочинок дітей на Чорному морі в м.Одеса, с. Залізний Порт Херсонської області, а також категорійний туристичний похід у Карпати.

Вже з 2 червня в школі працює пришкільний оздоровчий табір «Сонячний зайчик», де діти весело та цікаво проводять час. 5 учнів безкоштовно харчуються у ньому за рахунок школи та підприємця.

Профспілкова організація школи дає можливість оздоровитись і вчителям, так що усі і учні і вчителі мають можливість повноцінно оздоровитись та відпочити влітку.
^ Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку

В своїй діяльності великого значення надаю профілактичній роботі з учнями щодо дотримання ними правопорядку та попередження правопорушень:

  • корекційну роботу проводить соціальний педагог для учнів, які стоять на внутрішкільному обліку, було створено індивідуальні корекційні програми, постійно контролювались відвідування школи цими учнями;

  • проводилися зустрічі з працівниками правоохоронних органів, будинку юстиції;

  • учні школи брали участь у роботі міського лекторію на правовиховну тематику;

  • проведено місячник правових знань;

  • учні спеціалізованого класу з поглибленим вивченням правознавства проходять навчальну практику на базі міської прокуратури, суду, управління юстиції.

З метою дотримання дисципліни і порядку в школі організоване чергування вчителів і учнів, проводяться лінійки дисципліни і порядку, рейди "Урок", діє батьківський клуб "Довіра ".

^ Стан дитячого травматизму.

Щодо показників стану дитячого травматизму, то можна стверджувати, що він залишається на тому ж рівні, що і в минулому році.

Однак, хочеться зауважити, що всі травми мають невиробничий характер і більшість травм діти отримують або під час канікул, або в позаурочний час.

Щомісячно ми проводимо аналіз стану дитячого травматизму і постійно вживаємо заходи, спрямовані на профілактику і попередження травматизму.

Серед них такі:

  • проведення різних видів інструктажів з техніки безпеки протягом року;

  • створення інформаційного стенда «Правила техніки безпеки та поведінки у побуті, в лісі, на річці, під час відпочинку»;

  • для дітей молодшої школи проводяться рухливі перерви на вулиці, розважальні ігри та естафети;

  • на кожному поверсі школи розміщена інформація про правила дотримання техніки безпеки на дорозі, проводилась гра-КВК «Від рідного порога – безпечна дорога»;

  • перед кожним виходом дітей на канікули класні керівники проводять відповідні інструктажі:

    • техніка безпеки у осінній період;

    • техніка безпеки у зимовий період (поведінка на льоду);

    • техніка безпеки у весняно-літній період;

    • техніка безпеки під час використання газових приладів

і ще багато різних інструктажів з метою максимального попередження травматизму в шкільному колективі.

У своїй діяльності співпрацюю з різними громадськими організаціями, залучаю до управління школою педагогічну та батьківську громад кість. Раджуся зі своїми заступниками, педагогічним колективом, батьками, учнями, прислухаюсь до їх думки.

На початку навчального року на Раді школи погоджуємо робочі навчальні плани; на засіданнях загально шкільного батьківського комітету, піклувальній раді розглядаємо питання зміцнення навчально-матеріальної бази школи, роботи шкільного кафе, оздоровлення, соціальний захист дітей, заслуховуються звіти учнів, які порушують дисципліну.

Я, як директор, за свідому дисципліну в школі.

Колектив наш великий: 56 вчителів, 22 технічних працівника, 696 учнів. Всі вони знають свої обов’язки і стараються сумлінно їх виконувати. В колективі панує позитивний мікроклімат. В 2010-2011 навчальному році колектив працював творчо і домігся результатів, про що говорилось раніше.

Отже, школа знаходиться в постійному розвитку.

Але незважаючи на наші успіхи і досягнення, у нас є багато невирішених проблем, які ми плануємо поступово вирішувати.

Це:

  • побудова автономної котельні;

  • ремонт шкільного подвір'я;

  • заміна лінолеуму в кабінетах;

  • заміна вікон;

  • поступова заміна парт, стільців;

  • ремонт автоматичної протипожежної сигналізації;

  • відповідно санітарно-гігієнічних вимог та припису СЕС заміна тюлів на жалюзі в усіх кабінетах.

Крім того є проблеми з недотримання основних вимог шкільного Статуту:

  • відвідування школи;

  • носіння шкільної форми;

  • культура поведінки учнів;

  • дисципліна;

  • відвідування учнями ігрових комп’ютерних залів міста під час навчально-виховного процесу.



Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. У 2011 році питання охорони праці та безпеки життєдіяльності перевірялося державним інспектором Держенергонагляду, пожежної безпеки.

^ Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 75 років назад. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюлі школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються працівниками школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Незважаючи на фінансову кризу, в школі йде повноцінна підготовка до нового навчального року, використовуються всі можливі резерви: бюджетні кошти, позабюджетні та спонсорські.

Мною вживаються належні заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази школи.

Шкільні приміщення постійно перебувають в належному технічному стані. Забезпечено дотримання світлового, теплового, повітряного режимів, санітарно-гігієнічного стану.

Вже ведуться роботи по підготовці до нового навчального року, почали побілку та покраску навчальних кабінетів. Для полегшення роботи влітку ремонтні роботи розпочали ще з весни, зробили ремонт бібліотеки, закінчується ремонт усіх внутрішніх санвузлів.

Залучення додаткових джерел фінансування школи та їх раціональне використання є першочерговим завданням директора школи.

В школі додатковими джерелами фінансування є:

  • оренда приміщень (столової; проведення курсів англійської мови);

  • проведення економічної гри;

  • здача макулатури;

  • заняття школи розвитку;

  • заняття хореографічного гуртка «Світ танцю»

та благодійні внески від батьківської громадкості, спонсорської допомоги.

Відповідно бухгалтерських документів всього надійшло коштів 17700 грн., які були витрачені (16899грн.) на:

    • господарські товари (лінолеум, світильники, миючі засоби) – 7515 грн.

    • комплектуючі до комп'ютера – 1696 грн.

    • спортінвентар – 195 грн.

    • теплолічильник - 2244 грн.

    • меблі (крісла, стінка) – 3600 грн.

    • новорічні подарунки – 234 грн.

    • для вітамінізації учнів закуплено аскорбінову кислоту на суму 116 грн.

    • послуги зв'язку становлять 261 грн.

    • канцтовари -1038 грн.

А також протягом 2010-2011 н.р. школою було зароблено 4260,00 грн., які були витрачені на:

- господарські товари – 400 грн.;

- канцтовари – 673 грн.

- спортінвентар – 423 грн.

- новорічні подарунки – 400 грн.

- комплектуючі до комп'ютера – 944 грн.

- оздоровлення – 425 грн.

- обладнання для мед. кабінету (тонометр) -141 грн.

- послуги зв'язку – 580 грн.

- книги – 274 грн.

Вся документація на витрати оформлена згідно чинного законодавства.

Управлінська діяльність

На наступний 2011-2012 навчальний рік ставлю завдання і надалі створювати позитивний імідж школи в місті, області, Україні, прикласти максимум зусиль для створення належних умов навчання учнів та праці колективу.

Як сказав В.Сухомлинський «Директором можна стати лише тоді, коли з кожним днем усе більше заглиблюєшся в деталі, в тонкощі педагогічного процесу». Дякую за увагу!

Схожі:

Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим...
Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconКласів спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів №2...
Передбачено використання диференційованих завдань, тестів, кросвордів, ілюстративного матеріалу тощо
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconСтруктура методичної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи...
Науково-методична проблема школи: «Розвиток особистості з високою національною І громадянською свідомістю через систему навчальних...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconНаукової роботи «Тіньовий сектор, його масштаби та особливості в...
Ружанський Тарас Анатолійович; Хмельницьке територіальне відділення ман; Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconКонсультпункт Керівник
Керівник: Смаровоз Оксана Анатоліївна, вчитель англійської мови Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconЦюрупинської районної державної адміністрації О. М. Антюшина
...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconНаукової роботи «Використання нанотехнологій в космічній галузі»;...
Олексій Сергійович; Хмельницьке територіальне відділення ман; Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconПоложення про Школу правової культури
Донецької спеціалізованої з інформаційних технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №61
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconВчитель І стор І ї та
Ш е в ч е н к І в с ь к о ї спеціалізованої школи – інтернату з поглибленим вивченням предметів гуманітарно – естетичного профілю...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconМетодичний кабінет Спеціалізована загальноосвітня школа №2 з поглибленим...
В даній роботі узагальнені матеріали, які допоможуть організувати роботу учнів на науковому рівні, спираючись на методику ландшафтних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка