Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р




Скачати 170.53 Kb.
НазваЗвіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р
Дата конвертації27.03.2013
Розмір170.53 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Звіт

В.о. директора Любівської загальноосвітньої школи

І-Ш ступенів

ПОНОМАРЕНКО ЛЮДМИЛИ АНАТОЛІЇВНИ

про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н.р.
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1.Загальна інформація про школу.
Любівська загальноосвітня школа є комунальною власністю Краснокутської районної ради. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти, якому делеговані відповідні повноваження. Розрахована на 140 учнів. Має три корпуси та приміщення майстерні. Будівля корпусу №2 є не діючою. Будівля корпусу №1 школи одноповерхова, стіни дерев’яні, обкладені цеглою, стеля дерев’яна, дах залізний,підлога дощана, вікна подвійні прості, прийнята в експлуатацію в 1906 році, земельна ділянка, яка знаходиться під даною спорудою має площу 324 метрів квадратних. Будівля корпусу №3 одноповерхова, цегляна,стеля-залізобетонні плити, дах залізний,підлога дощана, вікна подвійні прості, прийнята в експлуатацію в 1971 році, земельна ділянка, яка знаходиться під даною спорудою має площу 565.9 метрів квадратних.

У 2010-2011 навчальному році працювало 16 педагогічних працівників та 6 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 55 учнів у 11 класах, середня наповнюваність класів становить 9 учнів. У 2010-2011 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою. 50 % педагогів школи володіютькомп’ютерними інформаційними технологіями. Перспектива в освіті така, що років через п'ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп'ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, секретар, а й заступники, непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена у їх кабінетах та використовується для адміністративної роботи. Далеко не кожна школа може похвалитися таким оснащенням адміністрації.

По якісному складу педагогічних працівників наша школа посідає достойне місце у районі. Більша частина педколективу, а це 13 учителів має першу,вищу кваліфікаційні категорії та звання, що говорить про значний досвід колективу.

У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 19,5 год.
2. Методична робота.
У школі діє певна система методичної роботи. її сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Сучасний урок як засіб реалізації творчого потенціалу учня та педагога»

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають

педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп'ютер, копіювальна техніка), тощо.

У школі працювали методоб’єднання: вчителів-філологів, вчителів природничих дисциплін, вчителів початкових класів. Результативною була робота всіх методичних об'єднань та груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюся у навчально-виховному процесі також: проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.

У 2010-2011 навчальному році атестувалося 5 учителів. За результатами атестації 1учителю підтверджено кв. кат. «спеціаліст вищої категорії», 1 учителю встановлено кв. кат. «спеціаліст вищої категорії», 1 учителю встановлено кв. кат. «спеціаліст першої категорії», 1 учителю встановлено кв. кат. «спеціаліст другої категорії», 1 учителю встановлено кв. кат. «спеціаліст». Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Вчителі школи Колісник Н.С. та Шмат Н.М. брали участь у районному конкурсі «Учитель року 2010». Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педтехнологій. У цьому році на районний конкурс було представлено розробки учителів по проблемах, над якими вони працюють

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.
3.Навчальна діяльність учнів.
Згідно з Програмою розвитку школи на 2004-2012р.р. Програмою науково - дослідницької експериментальної роботи школи, відповідно до етапу роботи,

протягом 2010-2011 навчального року діяльність педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2010року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років.

Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців фізики «Колосок» стали 14 учнів, а конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 19 учнів, «Смішний колосок» -23 учні. У конкурсі-захисті робіт МАН брали участь 4 учнів, де посіли призові (ІІ та ІІІ) місця.

.

За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень досягнень.

З 55 учнів 2-11 класів високий рівень показали 5 учнів (7 %), достатній- 30 учнів (53%), середній рівень -18учнів (40%), початковий рівень – 0 учнів (0%). 5 учнів нагороджено Похвальними грамотами за особливі успіхи у вивченні окремих предметів.
4. Виховна та позакласна робота.

Педагогічний та учнівський колективи у 2010-2011 навчальному році продовжили роботу над виховною проблемою «Виховання свідомого, компетентного і відповідального громадянина, який є соціально та політично активною особистістю, повноправним членом громадянського суспільства.»

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

•Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

  • Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

  • Ціннісне ставлення до природи.

  • Ціннісне ставлення до мистецтва.

  • Ціннісне ставлення до праці.

  • Ціннісне ставлення до себе.



Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати;

•Парад до День Перемоги.

  • Конкурс ораторського мистецтва.

  • Всеукраїнський конкурс «Моральний вчинок»

  • Всеукраїнський конкурс «Вірю в майбутнє твоє, «Україно!».

  • Численні конкурси малюнків.

  • Районний огляд художньої самодіяльності.

Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система

самоврядування «Президентська республіка». При президенті діють кілька комісій: «Знання», «Дисципліна і порядок», «Здоров'я», «Рада суспільно-корисних і добрих справ», «Центр національного і культурного відродження». «Дозвілля», «Прес-центр». Силами активістів республіки під керівництвом заступника директора Шмат Н.М., педагога-організатора Павлюченко Ю.Г., президента шкільної республіки Шмат О. та за допомогою учителів, класних керівників було організовано роботу позакласну та позашкільну роботу. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній друкованій шкільній газеті «Республіканський вісник» .

Протягом року учні школи активно брали участь у спортивних змаганнях, виборюючи призові місця з шахмат, футболу, легкоатлетичного єдиноборства.
5. Правовиховна робота.
. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,

- зустрічі з представниками правохоронних органів.

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування.

- уроки правознавства.

.- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- батьківські лекторії.

- відвідування проблемних сімей вдома.

Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів,, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Краснокутського РВ УМВС учні школи відсутні.
6. Соціальний захист.
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

•напівсиріт-5

• інваліді в- 2

• чорнобильців - 1

• матерів-одиначок-3

• багатодітних - 13

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: районний фестиваль «Повір у себе», участь у новорічних заходах з подарунками, безкоштовне відвідування вистав, подарунки до нового навчального року, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі «Зміна». Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 5 грн.
7.Профорієнтаційна робота.
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи -підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у шкалі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на

уроках. Якісному вихованню сприяють позакласні виховні заходи.

Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Серед минулорічних випускників 11-х класів 85% вступили у ВУЗи, 15 % - у коледжі, училища, причому 51% випускників вступили на бюджетну форму навчання.
8. Співпраця з батьками.
Виховання учня в школі і сім’ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

Однією з традиційних з форм роботи з батьками у школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, запрошуються працівники РВУМВС, медичні працівники амбулаторії сімейного лікаря.
9.Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів зі школою тісно співпрацюють працівники Любівської АСЛ, які організовують систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі Любівської АСЛ діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у березні-серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється два дні Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директра школи.

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування учнів 1-11 класів відбувається згідно графіку на перервах у їдальні школи. Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі «Зміна». Цього року вихованцями табору стали 39 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі проведено цікаві масові заходи: екскурсії, конкурси, розваги.
10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. У 2010-2011 навчальному році питання охорони праці та безпеки життєдіяльності перевірялося адміністрацією школи. По результатам перевірки стан охорони праці та безпеки життєдіяльності визнано добрим.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.
11. Фінансово-господарська діяльність.
Будівля корпусу №1 прийнята в експлуатацію сто років назад. Але не зважаючи на вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проте протипожежна система оповіщення потребує негайних капітальних ремонтів. Це величезні кошти, яких не має у бюджеті району. Не в кращому

стані і вікна. Є потреба негайного капітального ремонту даху школи, капітальний ремонт сходинок центрального входу корпусу №3, закупівля наочних посібників, мультимедійного проектору, меблів у три класні кімнати. За позабюджетні (батьківські) кошти здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це комп'ютерний клас та кілька комп'ютерів і принтерів для адміністративних потреб), оновлення спортивної зали, поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку, туалетів. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Краснокутського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи. Фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Організовується винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Про видатки у цьому році на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить - їх просто не має, Та ще й підключилася фінансова криза - ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

В 2010-2011 навчальному році адміністрація школи працювала над зміцненням матеріально-технічної бази:

  1. Використано на ремонт школи кошти зі спец рахунку у сумі 2104 грн.

  2. За спонсорські кошти було придбано для школи:

  • Нова печатка на суму 390 грн.

  • Матеріали для обладнання бібліотеки у новому приміщенні на суму 336 грн.

  • Замінено новий картридж у принтері на суму 100 грн.

  • Замінено частину залізної труби у їдальні на суму 269 грн.

  • Придбано матеріалів для господарських потреб (миючі засоби, дошка та ніж для їдальні, цвяхи, вимикачі, розетки, лампочки) на суму 100 грн.

  • Придбано 4 ємкості для води на суму 240 грн.

  • Придбано матеріалів для покриття лінолеумом канцелярії школи на суму 511 грн.

  • Придбано для ремонтних робіт ДВП та вапно на суму 150 грн.

  • Придбано матеріалів для ремонту стелі на суму 40 грн.

  • Придбано пальне для поїздки у Пархомівську ЗОШ за склом на суму 59.94 грн.

  • Зроблена дератизація приміщення корпусу №3 на суму 39.98 грн.

  • На оздоровлення у пришкільному таборі з денним перебуванням витрачено коштів на суму 1610 грн.

Всього використано спонсорських коштів на суму:3455.92 грн.

  1. Ремонт у класних кімнатах здійснено за батьківські кошти.

  2. Депутатом обласної ради Біловол Т.В. нашій школі подаровано оргтехніку(комп’ютер, принтер, телефон-факс), 5 м’ячів та магнітну дошку.



12. Управлінська діяльність.
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективи. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступниками директора школи Колісник Н.С. та Шмат Н.М. використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп'ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей - шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, ай від своїх заступників.
Директор школи звітувала перед батьками про реалізацію освітньої програми загальноосвітньої школи. Під час обговорення доповіді виступили заступники директора школи Колісник Н.С. та Шмат Н.М : заступник директора школи Колісник Н.С про навчальну роботу школи, заступник директора Шмат Н.М про систему виховної роботи школи в умовах демократизації, про діяльність учнівського самоврядування у заохоченні

школярства, З оцінкою діяльності школи виступила голова Ради школи Сургай В.І. її підтримали члени батьківського комітету.

Було проведено таємне голосування оцінки школи Більшістю голосів робота школи визнана доброю
Рішення

звітної конференції від 14червня 2011 року
І. Продовжити роботу Любівської ЗОШ І-ІІІ ст.по реалізації освітньої програми закладу згідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України, Концепції розвитку навчального закладу на 2004-2012 роки.

2. Продовжити реалізацію потреб учнів та їх батьків через мережу участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах та змаганнях для розширення учнівського кругозору та пізнавальних інтересів.

3.Здійснювати моніторинг досягнень учнів у навчальній та позанавчальній діяльності.

4. Продовжити роботу, спрямовану на оволодіння вчителями школи ІКТ.

5. Впроваджувати в практику закладу програми обміну, розширювати діяльність школи через Благодійні організації «Вчителі за демократію та партнерство» та «Вчителі за мир та демократію», «Міжнародного фонду Відродження», міжнародні проекти «Завжди разом», «Молодь в дії».

6. Обладнати кабінети новими сучасними стендами.

7. Укріпити спортивну матеріальну базу школи через придбання інвентарю за спонсорські кошти.

8. Відремонтувати дах та замінити вікна у корпусі № 1 .

Схожі:

Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconЗвіт директора Великовільшанської зош І-ІІІ ступенів Васильківського...

Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим...
Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconЗвіт директора Кобеляцької зош І-ІІІ ступенів №2 імені О. Гончара...
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим...
Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconДиректора Софіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1
Це звіт директора школи перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, громадськістю селища
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconЦиблівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Звіт директора школи Дідичука В. А. про свою діяльність педагогічному колективу, батьківському комітету, раді навчального закладу...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconПро роботу навчального закладу
Шановні присутні! Закінчується навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconСтатут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Учнівське самоврядування Мелітопольської зош І-ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconПоложення про батьківський комітет середньої загальноосвітньої школи I iii ступенів №1 8
Батьківський комітет школи керується у своїй роботі Положенням про батьківський комітет загальноосвітньої школи, планом роботи школи,...
Звіт В. о директора Любівської загальноосвітньої школи і-ш ступенів пономаренко людмили анатоліївни про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011н р iconЗвіт про роботу директора Чорноморської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Чорноморська зош І-ІІІ ступенів у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка