Скачати 31.38 Kb.
|
| Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2010 р. Завдання 1. Школа-семінар (50 балів) Організовуючи роботу школи-семінару «Нові інформаційні технології в освіті» у процесі роботи якої планується виступи кожного з N учасників по окремими темами (кожен учасник проводить одну лекцію) організатори розуміють, що висвітлення деяких із запланованих тем лекцій може вимагати попереднього ознайомлення з іншими темами, що пропонуються на семінарі. (Так для прикладу, припустивши, що серед тем лекцій, які виносяться на семінар є такі: а) Методи сортування масивів; б) Основні способи організації масивів в пам’яті ПК, зрозуміло, що лекція по темі б) повинна бути прочитана скоріше ніж лекція на тему а). Враховуючи цей факт, перед організаторами постало питання запланувати виступи учасників. Інакше кажучи всі ^ запропонованих лекцій розподілити на К днів роботи школи і в межах дня розмістити їх в певному порядку. Кожен із лекторів семінару, попередньо, з списку всіх запропонованих лекцій, вказує ті теми лекцій, які на його думку, повинні бути розглянуті до того моменту, коли він буде виступати з своєю лекцією. Для і-го учасника такий список позначимо Мі. Скласти програму, яка виступить «помічником» для організаторів школи-семінару. А саме, програму яка, аналізуючи списки М1, М2, …, МN знаходить один із можливих варіантів розкладів виступу учасників в процесі роботи семінару (список виступаючих і порядок їх виступів на кожен з днів), причому кожен день проводиться однакова кількість лекцій (винятком може бути перший день роботи семінару, коли лекцій може бути менше ніж в інші дні). Вхідний файл: В першому із рядочків файлу Іnput.txt задано через пропуск – N, K. Кожен і-тий рядок з N наступних рядків файлу задає відповідно список тем Мі, числа в рядку відділені пропуском. Вихідний файл: OUTPUT.TXT Вихідний файл повинний містити N рядків. У і-му рядку повинен бути список лекцій і-го дня, перелічених в порядку їх проведення. Завдання 2. Євро 2012 (25 балів) При підготовці до проведення футбольного турніру Євро 2012 серед юнаків, спонсором якого виступає «^ », постало завдання підготувати N-м’ячів? пофарбувавши кожен з них в два кольори (одна половина м’яча в синій колір, а друга в жовтий). Процес фарбування м’яча складається з двох етапів: нанесення фарби (занурення половини м’яча в посудину з фарбою) і його сушка. Для якісного виконання сушки виготовили спеціальний пристрій-сушка. Пристрій-сушка являє собою K – гнізд в кожне із яких можна помістити одну половину м’яча. Для просушування половини м’яча необхідно, щоб вона знаходився в одному із гнізд пристрою 3 год. Враховуючи, що експлуатація такого пристрою несе немалі матеріальні затрати, виникло питання оптимізації його роботи в часі. Для заданих N, K знайти мінімальний проміжок часу, за який можна просушити всі м’ячі. Допоможіть організаторам турніру, написавши програму, яка знаходить мінімальний час, необхідний для сушки потрібної кількості м’ячів. ^ Вхідний файл: INPUT.TXT У першому рядку через пропуск записано N та K (1<=N, K<=1000). Вихідний файл: OUTPUT.TXT Вихідний файл повинний містити число, яке задає шуканий час. Приклади вхідних і вихідних файлів: Приклад 1 Input.txt 8 3 Output.txt 18 Приклад 2 Input.txt 11 5 Output.txt 15 Завдання 3. Цікаві числа (25 балів) Натуральне число називається цікавим число, якщо воно рівне сумі факторіалів його цифр. Зауважимо, що число 145 є цікавим числом, враховуючи, те що має місце рівність 1!+4!+5!=1+24+120=145. Знайти суму всіх цікавих чисел x які знаходяться на проміжку K<=x<=N. Технічні умови: Вхідний файл: INPUT.TXT У першому рядку через пропуск записано N та K (1<=N, K<=1000). Вихідний файл: OUTPUT.TXT Вихідний файл повинний містити число, що вказує суму всіх цікавих чисел з проміжку. |
![]() | Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р | ![]() | Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Примітка : Журі II етапу олімпіади розробляє критерії оцінювання запропонованих завдань І відповідно до них визначає рівень навчальних... |
![]() | Завдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики Симетричною назвемо таку стрічку, перший символ якої рівний останньому, другий – передостанньому, І т д. Знайти у стрічці симетричну... | ![]() | Проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики... Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики в Софіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 |
![]() | Завдання I ( шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади... | ![]() | Методичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської... Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу... |
![]() | Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської... Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади... | ![]() | 2. Схема проведення змагання Всеукраїнської шкільної олімпіади з інформатики (далі Олімпіада) проводиться відповідно до загальних правил та рекомендацій щодо... |
![]() | Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії... Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р | ![]() | Завдання ІІ (районного) етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2010–2011 н р Коротко, у вигляді запитання до кросворду – тобто, одним реченням, дайте характеристику історичним особам |