Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід




Скачати 37.04 Kb.
НазваІнформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід
Дата конвертації29.03.2013
Розмір37.04 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Інформаційні ресурси ДНЗ

Передовий педагогічний досвід:

6.1. Кошман Василь Іванович

Не секрет, що для кращого засвоєння учнями новітніх технологій і матеріалів в навчальні програми введено регіональний компонент (20%), адже будівельні фірми замовляють робітників – опоряджувальників, які б вміли виконувати роботи саме з новими сучасними будівельними матеріалами. Але на сьогодні практично немає посібників, які б розкривали питання впровадження регіонального компоненту в навчання майбутніх будівельників.

У методичній розробці на тему «Опоряджування поверхонь новими будівельними матеріалами» описана технологія виконання сухими будівельними сумішами штукатурних і шпаклювальних робіт, облицювання на клею, обшивання каркасів гіпсокартонними плитами, утеплення та звукоізоляція будівель, а також попереднє ґрунтування та заключне фарбування поверхонь.

Крім цього, в методичній розробці зазначені:

  • поурочно-тематичний план уроку;

  • план проведення першого та останнього уроку з теми;

  • порівняння маркувань СБС компанії «Полірем», фірми Хенкель Баутехнік (Україна), торгівельної марки «Церезит», НВП «Геліус» торгівельної марки «Ферозіт» та фірми «Кнауф» - однакових за призначенням.

Дана методична розробка призначена для бібліотек ліцеїв будівельного профілю системи ПТО, щоб педагоги навчальних закладів могли ознайомитись з новітніми технологіями і провести урок з регіонального компоненту та впроваджувати рекомендації та матеріали, подані в даній розробці на уроках спецтехнології штукатурних та лицювальних робіт.
Побережна Людмила Іванівна - методична розробка-дослідження «Використання наочності на уроках спец дисциплін при підготовці висококваліфікованого фахівця» розкриває основні можливості використання наочності в процесі навчання, ті аспекти впровадження наочності на уроках теоретичного циклу та виробничого навчання, які полегшують процес засвоєння знань учнями та сприяють розвитку інтересу до знань, допомагають сприймати об’єкт у розмаїтті його сторін і зв’язків, стимулюють розвиток мотиваційної сфери учнів. Робота розкриває правила використання наочності на уроці, її сприйняття учнями, доцільність запровадження наочних засобів навчання у структурі того чи іншого типу уроку.

Використання наочності – це складова загальної системи навчання, яка дозволяє подати новий матеріал у доступній формі за найменший проміжок часу, орієнтована на закріплення теоретичного блоку знання або є зразком для виконання практично-орієнтованої форми уроку. Оцінка впливу наочності на учнів проводиться з двох аспектів: освітньо-змістовного та практичного.
Богач Світлана Валентинівна – розробила урок української мови з використанням інформаційних технологій «Подорож у казковий світ фразеологізмів», який включає:

  1. використання мультимедійних засобів навчання:

а) створення плану навчального проекту;

б) створення учнівської презентації «Чарівна сила слова» з застосуванням ефектів анімації для виділення ключових слів та речень;

в) створення учнівської публікації «У дзеркалі слова»;

г) створення учнівського веб-сайту.

2. Розроблений цикл уроків «Вивчення професійної лексики на уроках української мови» з використанням інноваційних методів навчання – гра «Термінологія»; створення реклами ПТНЗ; виготовлення словничків професійної лексики з обраної професії, наприклад «Словничок авто кранівника»

Побережна Лариса Анатоліївна – науково-дослідна робота на тему: «Підготовка до сімейного життя підлітків в умовах ПТНЗ і ЗОШ»
6.3. Засідання школи передового педагогічного досвіду проходять відповідно плану роботи школи на рік. В роботі школи беруть участь викладачі спец дисциплін, майстри в/н. Основна тематика засідань – впровадження інноваційних методів і технологій на уроках; формування навчально-виховних компетенцій шляхом впровадження педагогіки співробітництва тощо.
7. Інформаційно-видавнича діяльність

7.1. Підготовлено до друку і видано:

навчальні посібники :

  • «Основи охорони праці в системі навчально-виховних закладів», - Рущак М.Ю.;

  • «Сторінками музею народознавства», інформаційно-ілюстрований посібник, автор Богач С.В.


методичні рекомендації:

- «Охорона праці», методичні рекомендації , Рущак М.Ю., Плахтій П.Д.

- «Професійна етика при підготовці перукаря», - Рущак О.Д.

методичні бюлетені:

  • «Такий відомий, але незнаний геній», присвячений Дню народження Т.Шевченка; автор – Боднар С.О.

7.2. Публікації у фахових виданнях:

Рущак М.Ю., «Оновлення змісту професійного навчання через впровадження інноваційних педагогічних і виробничих технологій у навчально-виробничий процес та розвиток матеріально-технічної бази ліцею»; «Професійна освіта», науково-методичний вісник, №1-2(34-35)/2010р.

Прісняк П.В. «Тестові завдання з історії», затверджено до друку у науково-методичному віснику НМЦ ПТО ПК.
8.Використання у навчально-виробничому процесі програмних засобів навчання:

8.1. Розробили і впровадили в практику роботи ліцею електронний посібник з перукарської справи «Технологія створення сучасних зачісок», автор Михайловська М.Я.

8.2. В ліцеї проходила апробація ППЗ із професії «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування», - «Санітарно-технічне обладнання будинків», викладач Нікольчук Д.В.
9. Участь у виставках

Педагоги ліцею брали участь у виставці «Сучасні заклади освіти – 2010», яка проходила у м. Києві, де посіли призове місце.

Схожі:

Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconВиявлення, вивчення, узагальнення й впровадження передового педагогічного...
Передовий педагогічний досвід це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на реалізацію актуальних...
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconПлан роботи творчої групи єлизаветівської сзш обговорено на засіданні творчої групи
Виявляти, вивчати І розповсюджувати передовий педагогічний досвід вчителів школи
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconЦентральна районна бібліотека ім. Т. Г. Шевченка Інформаційні ресурси органів влади
Пропонуємо Вам покажчик Інтернет-ресурсів „Інформаційні ресурси органів влади. Законодавство України”
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconДошкільна освіта за кордоном
У всіх країнах існують системи підготовки педагогічних працівників (курси, середні спеціальні, вищі навчальні заклади). Кожна національна...
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconІнформаційний лист
«Бібліотечні та інформаційні ресурси в сучасному світі науки, освіти та культури»
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconНаприкінці 80-х років Україна опинилася в стані глибокої соціальне...
Життя наполягало на переході від існуючої десятиріччями тоталітарної економіки до нової економічної системи, яка б враховувала передовий...
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconЕлектронний уряд як складова електронного урядування єдиної інфраструктури...
Електронне врядування, інформаційні технології, ресурси та сервіси на державній службі
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconТитул власності на природні ресурси України
України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони (далі – природні ресурси України) є об’єктами...
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconФункціонально-компонентна структура дошкільної освіти волинської області ільїв О. М
Днз, які відновили роботу в поточному році, 10 днз, які переведено на постійний режим роботи з введенням в експлуатацію приміщень,...
Інформаційні ресурси днз передовий педагогічний досвід iconФункції методичної служби днз
Змі, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність днз
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка