Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама»




Скачати 43.59 Kb.
НазваПроект за методикою intel «шкільна соціальна реклама»
Дата конвертації29.03.2013
Розмір43.59 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
ПРОЕКТ ЗА МЕТОДИКОЮ Intel «ШКІЛЬНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА»
Автор: вчитель англійської мови ІІ категорії Н.М.Савченко, вчитель англійської мови Н.П.Маруніна, НВК№16, м.Мелітополь.

Актуальність. Кожен з нас прагне жити краще, щоб краще жили його батьки, діти, друзі, щоб краще жила його країна! Об’єднавши енергію творчості та пізнання, ми можемо примусити говорити про соціальні проблеми.

Учні, працюючи у міжпредметному телекомунікаційному проекті, обирають актуальну для них соціальну проблему класу, школи, громади для створення соціальної реклами. Учні вивчають та досліджують соціальну рекламу та техніки пропаганди. Створюють власну соціальну рекламу, якою обміняються з партнерами по всій Україні, проводять акцію «Соціальний прорив» у школі.

^ Навчальні предмети: українська мова і література, образотворче мистецтво, історія, біологія, іноземна мова.

Учасники: учні 8 класу

Цілі:

  • учні отримають нові знання, пов’язані з особливістю сприйняття людьми інформації, засобів і прийомів пропаганди; навчаться розрізняти різні види реклами: комерційну, політичну, соціальну. через аргументацію своїх рішень в учнів розвиватимуться навички мислення високого рівня (оцінювання).

  • формувати навички роботи в команді, парах, малій групі; навички критичного мислення; навички оцінювання суспільних явищ і процесів; життєві та комунікативні навички.

  • набувати уміння користуватися комп’ютерними мережами і працювати з комп’ютерними системами різного призначення. В учнів формуватиметься вміння виступати перед аудиторією, використовуючи мультимедійні засоби і можливості.

  • формувати в учнів почуття власної гідності, відповідальності, особистого ставлення до подій і явищ суспільного життя, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі, спрямовані на розвиток суспільства, держави.

^ Очікувані результати:

  • учні набувають навичок формулювати, висловлювати та доводити власну думку, робити вибір і пояснювати позицію;

  • вдосконалювати навички пошуку інформації, вміння аналізувати її;

  • розвиватимуть навички критичного мислення;

  • отримують знання прав і обов’язків особи;

  • формуються уміння користуватись комп’ютерними програмами (Publisher, Power Point);

  • удосконалюються навички аргументовано доводити власну думку, вміння ілюструвати ідеї, думки, дослідження, висновки;

  • отримають знання і вміння використовувати відповідний етикет електронного спілкування.

^ Вхідні знання та навички. Учні повинні мати початкові комп’ютерні навички, в залежності від в обраного виду реклами володіти відповідними комп’ютерними програмами. Мати знання іноземної мови для створення кінцевого продукту.

^ Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення:

Оцінювання знань та вмінь. Для оцінювання розроблених учнями презентацій, бюлетенів та буклетів розроблені спеціальні форми оцінювання, з якими вчитель ознайомлює учнів до початку виконання ними завдань. Створені учнями рекламні продукти будуть оцінюватись шкільною комісією та партнерами з інших міст та шкіл за розробленими ними критеріями.

^ Кінцевий продукт: 1 група – постери за темою «Приниження гідності один одного»; 2 група – календарики за темою «Зупинимо СНІД!»
Опис проекту.

Перед початком проекту учні переглядають учительську презентацію «Чи можу я впливати на світ?». Їм повідомляється, що вони мають шанс змінити своє оточення на краще за допомогою телекомунікацій. Вони розроблятимуть соціальні рекламу, яку буде розтиражовано в школі, в громаді. Для того, щоб учням обрати теми для майбутньої реклами, вчитель пропонує ознайомитись з проблемами класу, школи, громади та обрати декілька цікавих тем. Обговорюючи проблеми вони обирають одну актуальну на їх погляд для класу чи громади, аргументуючи свою думку за методом ПРЕС. Вдома учні підраховують, переписують або фотографують рекламу у місті та зображують у вигляді таблички чи діаграми Excel, якої реклами більше: політичної, соціальної, комерційної. Протягом наступного заняття учні вивчають, що таке пропаганда, і як вона впливає на людей. Використовуючи Інтернет та матеріали сайтів знаходять Закон України про рекламу, порівнюють закони про рекламу України та інших держав. Готуючись до створення власно реклами учасники однієї групи створюють презентацію у програмі Power Point, а другої - публікацію у програмі Publisher. Розробивши макети реклами діти намагаються створити оригінальний заголовок та віршовані рядки за темами. За темою «Приниження гідності один одного» було розроблено та створено два постери, а за темою «Зупинимо СНІД!» - календарики. Учасники проекту тиражують рекламну продукцію, готують презентації цільових груп: показ соціальної реклами на батьківських зборах, розміщують рекламу в Інтернеті. Учасники телекомунікаційного проекту обмінюються створеними рекламними продуктами з партнерами по всій Україні через Інтернет. По закінченні проекту проводиться моніторинг ефективності створеної реклами ( опитування з метою визначення, що змінилося в школі, громаді).

Презентація.

Формою представлення результатів проектної діяльності було обрано участь у шкільному конкурсі на кращий проект, яка оцінювалась комісією у складі керівників НВК №16. Під час презентації учні, використовуючи мультимедійні засоби, розповіли про шляхи та етапи роботи над створенням рекламного продукту. Представники однієї групи використали презентацію у програмі Power Point, яка допомогла глядачам визначитись з видами реклами, із засобами пропаганди тощо. Друга група презентувала публікацію своєї групи у програмі Publisher, з якої теж можна побачити всі етапи роботи над проектом, шляхи вирішення та цікаві життєві ситуації. Велика кількість доказів, чому саме вони вважають обрану ними тему актуальною, була показана представниками груп. Закінчуючи презентацію, діти представили на розсуд комісії свої вірші за темами, які можна знайти на рекламних продуктах. По завершені проекту учні обговорили результати своєї діяльності. Працюючи з листами самооцінки кожен учень визначив свої навчальні досягнення, а також оцінив внесок свій власний та інших членів групи до реалізації проекту.

Схожі:

Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconПроект за методикою intel „таємничі місця світу”
В багатьох країнах світу подібні пам’ятки є місцем паломництва туристів, але про Кам’яну могилу такого сказати не можна. Тему проекту...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconПроект за Програмою intel «Скільки я коштую»
Розробка теми дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасносної сім'ї. Даний проект також дозволив урахувати художні...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconПроект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті»
Розробка теми дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасності. Даний проект також дозволив урахувати художні смаки...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconЗаявк а на участь у виставці для українських учасників Навчальний заклад/підприємство
Чорно-біла реклама в каталозі 1 сторінка А4 формату; □ Кольорова реклама в каталозі 1 сторінка А4 формату; □ Кольорова реклама на...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconКонкурс «Intel-Техно Україна» проводиться 14-17 лютого 2012 року...
Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти І науки та Київським національним університетом...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» icon«Психологія реклами»
Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconКонкурс «Intel-ЕкоУкраїна» проводиться 15-18 лютого 2011 року за...
Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти І науки та Київським національним університетом...
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconЗа матеріалами видання «Шкільна бібліотека»
«Золотими» манівцями Скіфії. (до 75-ї річниці від дня народження українського археолога Бориса Мозолевського)/Шкільна бібліотека/-2011-№1,стор....
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconIntel® «Навчання для майбутнього» Основний курс
Проект передбачає вивчення учнями біографії та діяльності( першої жінки в історії Великої Британії), прем'єр міністра Маргарет Тетчер....
Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» iconСучасна реклама та рекламна діяльність
Сучасна реклама та рекламна діяльність : рекомендаційний бібліографічний покажчик / Бібліотека кпі двнз «Криворізький національний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка