Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження




Скачати 234.81 Kb.
НазваЗгурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження
Дата конвертації30.03.2013
Розмір234.81 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы


.

ЗГУРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від <

08

>

вересня

2011 року

549


смт Згурівка

Про затвердження переліку відомостей, що становлять

службову інформацію в Згурівській районній державній

адміністрації, та інструкції з питань обліку, зберігання і

використання документів та інших матеріальних носіїв,

які містять відомості, що становлять службову інформацію

в Згурівській районній державній адміністрації


Відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 10.05.2011 № 450 „Про організацію в Київській облдержадміністрації роботи щодо доступу до публічної інформації”, розпорядження голови Згурівської райдержадміністрації від 24.05.2011 № 259 „Про організацію в Згурівській райдержадміністрації роботи щодо доступу до публічної інформації”:
1. Затвердити:

1.1. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в Згурівській районній державній адміністрації згідно з додатком 1;

1.2. Інструкцію з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію в Згурівській районній державній адміністрації згідно з додатком 2.
2. Рекомендувати виконкомам селищної, сільських рад на підставі Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” затвердити власні переліки відомостей, що становлять службову інформацію, та інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію.


3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату адміністрації Н.В.Хоменко.


Виконуюча обов′язки

голови адміністрації Н.В. Кам′янецька

Н.В. Хоменко

С.М. Грицай

Н.Б. Андрієнко

Додаток 1

до розпорядження голови адміністрації
від 08.09.2011 № 549
П Е Р Е Л І К
відомостей, що становлять службову інформацію в

Згурівській районній державній адміністрації

I. Інформація з питань взаємодії з правоохоронними

органами, Службою безпеки України.
1. Листування із органами Служби Безпеки України.
2. Розслідування конкретних злочинів, знешкодження органі-зованих угрупувань.
3. Кадрової роботи правоохоронних органів, їх штатної чисельності, надзвичайних подій, пов’язаних з особовим складом.
II. Інформація з питань забезпечення

охорони державної таємниці.
1. Відомості за окремими показниками про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці конкретного суб'єкта режимно-секретної діяльності.
2. Відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та в номенклатурах секретних справ.
3. Відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів.
4. Відомості про перелік посад, які дають право посадовим особам, що їх займають, надавати матеріальним носіям інформації грифи секретності та доступ працівників до секретних мобілізаційних документів.
5. Відомості про надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатури посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.

2
продовження додатка 1
6. Відомості щодо облікової картки про надання допуску громадянину до державної таємниці та мотивованого запиту до органу СБУ про його надання.
7. Відомості про заходи щодо захисту інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.
8. Відомості про тактико-технічні дані інженерно-технічних засобів охорони, систем сигналізації, зміст заходів пропускного та внутрішньо­об’єктового режиму.
9. Відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного або надзвичайного стану.
10. Відомості про порядок охорони державної таємниці під час прийому іноземних делегацій, груп, окремих іноземців.
III. Інформація з питань надзвичайних ситуацій

та цивільного захисту населення.
1. Інформація щодо стану системи оповіщення цивільного захисту району.
2. Загальні відомості щодо віднесення об’єктів національної економіки до відповідних категорій цивільного захисту.
3. Інформація щодо залучення територіальної підсистеми цивільного захисту в антитерористичних операціях та територіальній обороні.
4. Інформація щодо формування та використання районного страхового фонду документації.
IV. Інформація з питань оборонної та

мобілізаційної роботи.
1. Відомості про військовий облік громадян.

2. Відомості про бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнного часу.

3
Продовження додатка 1
3. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, що не містять інформації, віднесеної до зведених відомостей державної таємниці (далі – ЗВДТ) (440-05) щодо:

3.1. створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей підприємств, установ і організацій району;

3.2. виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;

3.3. виробництва, закупівлі та поставки продовольства сільсько-господарської продукції в особливий період;

3.4. мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;

3.5. кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування;

3.6. забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;

3.7. показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб економіки району на особливий період;

3.8. підготовки фахівців у закладах освіти району на особливий період;

3.9. надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в районі в особливий період;

3.10. виробництва найважливішої цивільної промислової продукції району в особливий період;

3.11. створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в районі в особливий період;

3.12. потреби сільського господарства району в хімічних, мікробіологічних засобах захисту рослин, мінеральних добривах в особливий період.

продовження додатка 1

4
4. Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки економіки району.
5. Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів із питань мобілізаційної підготовки економіки району.
6. Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій району, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них.
7. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них.
8. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів району Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.
9. Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується районної державної адміністрацій, органів місцевого самоврядування, окремих підприємств району.
10. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану районної державної адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району.
11. Відомості (за окремими показниками) про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району щодо життєзабезпечення населення в особливий період.
12. Відомості (за окремими показниками) про організацію оповіщення, управління і зв’язку, порядок переведення районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району на режим роботи в умовах особливого періоду.

Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, окремого підприємства, установи, організації району.
5

продовження додатка 1
13. Відомості (за окремими показниками) про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій району.
14. Відомості про організаційні заходи з територіальної оборони у зоні, районі територіальної оборони, що не містять інформації, віднесеної до ЗВДТ.
V. Інформація з питань будівництва, містобудування

та житлово-комунального господарства.
1. Відомості, що розкривають схеми та джерела водозабезпечення.
2. Відомості, що розкривають координати місць приєднань до комунальних водоводів об’єктів промисловості.
3. Відомості про координати астрономічних, гравіметричних, геодезичних пунктів на території України, які визначені з точністю до 20 м і точніше в умовній та місцевій системі координат.
VI. Інформація з питань кадрової роботи.
1. Особові справи державних службовців.
2. Декларації про доходи державних службовців.
3. Штатно-списковий склад працівників структурних підрозділів райдержадміністрації.
4. Документи про облік трудових книжок та журнал їх видачі.
5. Документи (звіти, акти, відомості) про облік трудових книжок та журнал їх видачі.
7. Журнал обліку видачі посвідчень працівникам.
VII. Інформація з питань бухгалтерського обліку.
1. Фінансові документи бухгалтерії.
2. Документи щодо:

2.1. штатно-кошторисної дисципліни та інвентаризації;

2.2. ревізій та перевірок фінансової діяльності.
6

продовження додатка 1
VIII. Інше.
1. Інформація, що міститься в документах районної державної адміністрації, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності районної державної адміністрації або здійсненням контрольних, наглядових функцій, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.
2. Інформація, одержана конфіденційно, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою.

Керівник апарату

адміністрації Н.В. Хоменко


Додаток 2
до розпорядження голови адміністрації

від 08.09.2011 № 549

І Н С Т Р У К Ц І Я
з питань обліку, зберігання і використання

документів та інших матеріальних носіїв, які містять

відомості, що становлять службову інформацію в Згурівській

районній державній адміністрації
І. Загальні положення.
1. Інструкція з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію (далі - Інструкція) визначає порядок обліку, зберігання, використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію (далі - документи) в апараті, управліннях, відділах інших структурних підрозділах Згурівської районної державної адміністрації (далі - структурні підрозділи райдерж­адміністрації).
2. До службової може належати інформація, що міститься в документах, які становлять внутрішньовідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності райдержадміністрації або здійсненням контрольних, наглядових функцій райдержадміністрацією, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.
3. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” при дотриманні сукупності таких вимог:

3.1. виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

3.2. розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;

3.3. шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.


2
4. Документам, які місять відомості, що становлять службову інформацію, присвоюється гриф „Для службового користування”.


продовження додатка 2

5. Проставлення грифу „Для службового користування” здійснюється відповідно до Переліку відомостей, що становлять службову інформацію, виконавцем документа.

6. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, розробляється експертною комісією за пропозиціями структурних підрозділів райдержадміністрації.
7. Експертна комісія утворюється розпорядженням голови.

До складу експертної комісії включаються головний спеціаліст з мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації, начальник загального відділу апарату райдержадміністрації та представники інших структурних підрозділів райдержадміністрації з числа найбільш кваліфікованих фахівців. У разі потреби для участі в роботі експертної комісії можуть залучатися фахівці управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдерж­адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) з метою розгляду питань, що належать до їх компетенції.
8. Рішення експертної комісії оформляється протоколом.
9. На підставі рішення експертної комісії відповідні відомості включаються до переліку відомостей, що становлять службову інформацію, який затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.
10. Наказом керівника апарату райдержадміністрації визначається працівник з числа працівників загального відділу апарату райдержадміністрації (далі - уповноважений працівник), відповідальний за роботу з документами, які містять відомості, що становлять службову інформацію.

Уповноваженому працівнику та іншим працівникам, які готують, підписують, обліковують чи здійснюють інші операції з документами, що містять службову інформацію, забороняється повідомляти будь-кому усно або письмово відомості, що містяться у цих документах, якщо на це не має письмової резолюції голови райдержадміністрації або його заступників.
11. У разі невідповідності інформації, яка міститься у документі, переліку відомостей, що становлять службову інформацію, рішенням експертної комісії з документа знімається гриф „Для службового користування”.

Рішення експертної комісії затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

3
ІІ. Приймання і реєстрація (облік) документів.


продовження додатка 2

1. Приймання і реєстрація (облік) документів з грифом „Для службового користування” здійснюється у загальному порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Згурівської районної державної адміністрації, затвердженою розпорядженням голови райдержадміністрації від 18.12.2008 № 820.

2. На документи з грифом „Для службового користування” поширюється вимога одноразовості реєстрації.

3. Кореспонденція з грифом „Для службового користування”, що надходить до апарату райдержадміністрації, приймається і розкривається уповноваженим працівником у загальному відділі апарату райдерж­адміністрації.

При цьому перевіряються номери, кількість сторінок та примірників документів, а також наявність додатків, зазначених у супровідному листі.

4. У разі відсутності у конвертах (пакетах) документів або додатків до них складається акт у двох примірниках, один з яких надсилається відправнику.

5. Документи з грифом „Для службового користування”, які надійшли помилково, повертаються відправнику або пересилаються адресатові.

6. У разі надходження документів з грифом „Для службового користування” у неробочий час, вони приймаються відповідальними черговими, а в апараті райдержадміністрації – відповідальними черговими приймальної.

7. Реєстрації підлягають усі вхідні, вихідні та внутрішні документи з грифом „Для службового користування”. Вони обліковуються за кількістю сторінок, а видання (книги, журнали, брошури) - за кількістю примірників.
8. Реєстрація документів, в тому числі видань з грифом „Для службового користування”, ведеться разом з іншою несекретною документацією. При цьому у журналі до реєстраційного номера документа або видання додається позначка „ДСК”.
9. Проходження документів з грифом „Для службового користування” повинно своєчасно відображатися у журналах реєстрації.
10. На кожному зареєстрованому документі, а також супровідному листі до видання з грифом „Для службового користування” проставляється штамп, у якому зазначаються найменування підприємства, установи, організації (далі – організація), реєстраційний номер документа та дата його надходження.

ІІІ. Розмноження і розсилання документів.


продовження додатка 2

1. Відповідальність за випуск документів з грифом „Для службового користування”, що тиражуються, несуть керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, у яких вони тиражуються. Документи з грифом „Для службового користування”, одержані від сторонніх організацій, можуть бути розмножені тільки за їх згодою.
2. Друкування документів з грифом „Для службового користування” здійснюється у загальному відділі апарату або уповноваженим працівником. При цьому до реєстраційного номера документа додається позначка „ДСК”.
3. Надруковані і підписані документи з грифом „Для службового користування”, разом з їх чернетками та варіантами, передаються для реєстрації уповноваженому працівнику.

Чернетки і варіанти знищуються виконавцем та уповноваженим працівником, про що на копії вихідного документа робиться запис: „Чернетки і варіанти знищені. Дата. Підписи”.
4. Розмноження документів з грифом „Для службового користування” у друкарні або на розмножувальних апаратах здійснюється уповноваженим працівником. Облік розмножених документів здійснюється за кількістю їх примірників.
5. Під час розмноження документів з грифом „Для службового користування” з використанням засобів копіювально-розмножувальної техніки заходи технічного захисту інформації здійснюються відповідно до законодавства.
6. Розсилання тиражу документів з грифом „Для службового користування” здійснюється на підставі розрахунків розсилання документів райдержадміністрації, підписаних виконавцем документа, із зазначенням облікових номерів примірників, що розсилаються.
7. Пересилання документів з грифом „Для службового користування” до інших організацій у межах України здійснюється рекомендованими, цінними поштовими відправленнями або кур’єрською поштою.

Пересилання документів з грифом „Для службового користування” за межі України допускається лише за письмовою резолюцією голови райдержадміністрації.

8. Документи, справи і видання з грифом „Для службового користування”, що розсилаються, повинні бути вкладені у конверти або упаковані таким чином, щоб виключалася можливість доступу до них.

5

продовження додатка 2
9. На упаковці або конверті зазначаються адреси і найменування одержувача та відправника, номери вкладених документів з проставленням позначки „ДСК”.

На конвертах (упаковках) документів з грифом „Для службового користування” не зазначаються прізвища і посади керівників структурних підрозділів райдержадміністрації і виконавців документів, а також найменування структурних підрозділів.
10. Ознайомлення представників засобів масової інформації з документами з грифом „Для службового користування” та передавання їм таких матеріалів допускається за письмовим дозволом голови райдержадміністрації. Такі документи попередньо розглядаються експертними комісіями, які приймають письмові рішення про доцільність їх передавання або можливість зняття грифа „Для службового користування”, якщо на момент ознайомлення або передавання відомості, що містяться у документах, втратили первісне значення.
11. Якщо в документах з грифом „Для службового користування” містяться відомості, що належать до компетенції інших організацій, передавання їх у засоби масової інформації може бути здійснене лише за письмовою згодою цих організацій. Забороняється надсилати за кордон видання з грифом „Для службового користування” у порядку книгообміну або експонування на виставках, презентаціях тощо.
ІV. Формування виконаних документів у справи.
1. Документи з грифом „Для службового користування” після їх виконання формуються у справи. Порядок формування цих справ передбачається номенклатурами справ для несекретного діловодства.

2. Документи з грифом „Для службового користування” залежно від службової потреби дозволяється формувати у справи окремо або разом з іншими несекретними документами з одного й того ж питання.

3. Після закінчення діловодного року справа „Документи з грифом „Для службового користування” переглядається посторінково членами експертної комісії організації та у разі потреби приймається рішення про переформування документів. Документи постійного зберігання, що містяться у цій справі, формуються в окрему справу, якій надається окремий заголовок і яка додатково включається до номенклатури справ. Документи тимчасового зберігання залишаються у цій справі згідно із затвердженою номенклатурою справ.

Якщо у справі „Документи з грифом „Для службового користування” містяться тільки документи тимчасового зберігання, вона може не переформовуватися. Термін зберігання такої справи встановлюється відповідно до найбільшого терміну зберігання документів, що містяться в цій справі.


6

продовження додатка 2
Якщо члени експертної комісії за результатами перегляду наявних у справі документів дійдуть висновку, що вони за сукупністю містять відомості, які становлять державну таємницю, про це складається відповідний акт. Цій справі надається гриф обмеження доступу згідно із законодавством про державну таємницю.
4. Справи з документами з грифом „Для службового користування” повинні мати внутрішні описи.
^ V. Використання документів із грифом „Для службового

користування”. Зняття грифа.
1. До роботи з документами, які місять гриф „Для службового користування” допускаються працівники, які відповідно до службових повноважень мають безпосереднє відношення до вирішення питань, про які йдеться у цих документах.

2. Забороняється користуватися відомостями з документів з грифом „Для службового користування” для відкритих виступів або опублікування у засобах масової інформації, експонувати такі документи на відкритих виставках, демонструвати їх на стендах, у вітринах або інших громадських місцях.

3. Представники інших організацій допускаються до ознайомлення і роботи з документами з грифом „Для службового користування” з дозволу голови райдержадміністрації, за наявності письмового запиту організацій, в яких вони працюють, із зазначенням характеру завдання, що виконується.

Виписки з документів і видань з грифом „Для службового користування” робляться працівниками, які відповідно до службових повноважень мають безпосереднє відношення до вирішення питань, про які йдеться у цих документах, у зошитах, що мають аналогічний гриф. Такі зошити після заповнення усіх сторінок здаються в режимно-секретний сектор.

4. Зняття копій, а також здійснення виписок з документів з грифом „Для службового користування” здійснюється працівниками, які відповідно до службових повноважень мають безпосереднє відношення до вирішення питань, про які йдеться в документах, проводиться з дозволу керівника чи заступника керівника структурного підрозділу райдержадміністрації.

5. Справи постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання з грифом „Для службового користування” періодично переглядаються з метою можливого зняття цього грифа. Перегляд здійснюється під час передачі справ із структурних підрозділів райдержадміністрації до її архівного підрозділу, у процесі зберігання справ в архівному підрозділі (як правило не менше як один раз на 5 - 10 років), а також під час підготовки справ постійного зберігання для передачі до державної архівної установи.

Рішення про зняття з документів грифа „Для службового користування” приймається експертною комісією.

7

продовження додатка 2
6. Рішення комісії оформляється актом, що складається за довільною формою та затверджується керівником апарату чи структурного підрозділу райдержадміністрації. В акті перелічуються заголовки та номери за описом справ, з яких знімається гриф „Для службового користування”.

Один примірник акта разом із справами передається до архівного підрозділу райдержадміністрації, а справи постійного зберігання - до відповідної державної архівної установи. Про зняття грифа обмеження доступу до документа повідомляються всі організації, яким надсилався цей документ.

7. На обкладинках справ гриф „Для службового користування” погашається штампом або записом від руки із зазначенням дати і номера акта, що став підставою для зняття грифа.

Відповідні відмітки вносяться до опису і номенклатури справ.
^ VI. Відбір документів для зберігання і знищення.
1. Проведення експертизи наукової, історико-культурної цінності документів і справ з грифом „Для службового користування”, розгляд і затвердження її результатів здійснюється відповідно до Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2007 року № 1004 „Про проведення експертизи цінності документів”.

2. Справи із апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації до її архівного підрозділу передаються в упорядкованому стані.
3. Підготовка справ для архівного зберігання (оформлення, опис справ на обкладинках і складання описів справ) здійснюється згідно з правилами, встановленими Державною архівною службою України (далі – Держкомархів).
4. Справи з грифом „Для службового користування” постійного зберігання передаються до державних архівних установ у встановленому Держкомархівом порядку з обов'язковою посторінковою перевіркою документів, включених до них.
5. Відібрані для знищення документи, справи і видання з грифом „Для службового користування” перед здачею на переробку, як макулатура, повинні в обов’язковому порядку подрібнюватися до стану, що виключає можливість їх прочитання.
6. Після знищення документів з грифом „Для службового користування” в облікових документах (картках, журналах, номенклатурах справ, описах справ тимчасового зберігання) робиться відмітка „Знищено. Акт № ____ від (дата)”.

8


продовження додатка 2

^ VII. Забезпечення схоронності документів.

Перевірка їх наявності.
1. Документи з грифом „Для службового користування” повинні зберігатися у службових приміщеннях і бібліотеках у шафах (сховищах), які надійно замикаються та опечатуються. Забороняється зберігати такі документи у непристосованих приміщеннях.
2. Справи з грифом „Для службового користування”, видані для роботи, підлягають поверненню у загальний відділ апарату райдержадміністрації того ж дня.
3. Окремі справи з грифом „Для службового користування” з дозволу керівника структурного підрозділу райдержадміністрації можуть перебувати у виконавця протягом терміну, необхідного для виконання завдання, за умови повного забезпечення їх схоронності і додержання правил зберігання.
4. Передача документів з грифом „Для службового користування” від їх виконавців іншим працівникам здійснюється тільки через відмітку у журналі передачі таких документів, який ведеться загальним відділом апарату райдержадміністрації або уповноваженими працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації.
5. Забороняється виносити документи з грифом „Для службового користування” за межі службових приміщень райдержадміністрації.

У разі потреби, керівник структурного підрозділу може дозволити виконавцю винести за межі службового приміщення райдержадміністрації документи з грифом „Для службового користування” для їх погодження, підписання в організаціях, що знаходяться у межах одного населеного пункту.
6. У разі зміни уповноваженого працівника, який є відповідальним за облік і зберігання документів (справ) з грифом „Для службового користування”, складається у довільній формі акт прийому-передачі цих документів (справ) іншому уповноваженому працівнику.
7. Перевірка наявності документів з грифом „Для службового користування” здійснюється щорічно експертною комісією. Комісія утворюється розпорядженням голови райдержадміністрації. До складу цієї комісії включаються працівники структурних підрозділів райдержадміністрації.

Результати перевірки наявності документів оформляються актом, відповідно до Інструкції з діловодства.
8. Про факти втрати документів з грифом „Для службового користування” або розголошення відомостей, що містяться в них, терміново доводиться до відома керівника апарату райдержадміністрації.
.

9

продовження додатка 2
9. Для розслідування факту втрати документів з грифом „Для службового користування” або встановлення факту розголошення відомостей, що містяться в них, наказом керівника апарату райдержадміністрації призначається комісія.
Відповідні записи про втрачені документи вносяться в облікові форми на підставі акта комісії.
10. Акти комісії про втрачені справи постійного зберігання передаються до архівного підрозділу для включення у справу фонду.
11. За порушення, що призвели до розголошення інформації „Для службового користування”, втрати або незаконного знищення документів з грифом „Для службового користування”, а також інших вимог цієї Інструкції, винні особи несуть відповідальність згідно із законодавством.

Керівник апарату

адміністрації Н.В. Хоменко



Схожі:

Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження
Про організацію в Згурівській райдержадміністрації роботи щодо доступу до публічної інформації
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження
України від 08. 07. 2011 №164, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28. 07. 2011 за №930/19668, на виконання розпорядження...
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація
Державного архіву Київської області від 01. 11. 2010 №80 «Про затвердження цін на роботи (послуги), що виконуються Державним архівом...
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження
Кабінету Міністрів України від 27. 04. 1998 №578, з метою забезпечення та надання додаткових гарантій щодо працевлаштування громадян,...
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація розпорядження від „
Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про захист суспільної моралі”, розпорядження голови Київської обласної державної...
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація київської області
Київської обласної державної адміністрації від 20. 04. 2007 №269 “Про організацію роботи, пов”язаної із частковим відшкодуванням...
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconЗгурівська районна державна адміністрація розпорядження від „
Згурівській райдержадміністрації, з метою забезпечення систематичного проведення консультацій з громадськістю з питань формування...
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconС квирська районна державна адміністрація київської області
Адреса: 09000 м. Сквира, Богачевського, 55. Тел. 268-5-25-75. e-mail: skvі
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconС квирська районна державна адміністрація київської області
Адреса: 09000 м. Сквира, Богачевського, 55. Тел. 268-5-25-75. e-mail: skvі
Згурівська районна державна адміністрація київської області розпорядження iconВеликобурлуцька районна державна адміністрація харківської області розпорядження великий Бурлук
Державною фінансовою інспекцією в Харківській області з метою приведення структури районної державної адміністрації у відповідність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка