Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті»




Скачати 37.34 Kb.
НазваПроект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті»
Дата конвертації01.04.2013
Розмір37.34 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті»
Автор: вчитель інформатики першої категорії В. К. Бабич, НВК №16, м. Мелітополь

Актуальність: людина завжди захищала свої секрети, а в сучасному світі майже неможливо обійтись без захисту інформації, вибір теми учнями в рамках загальної теми проекту показав, чим цікавиться молодь сьогодні. Розробка теми дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасності. Даний проект також дозволив урахувати художні смаки учнів, їх власні інтереси та через особисту мотивацію підійти до вирішення проблем новаторства в інформатиці.

^ Навчальні предмети: інформатика, історія, література, російська мова

Учасники: учні 7 класу

Цілі:

навчальна: створити умови для учнів, щоб вони самостійно та охоче отримували знання з тем «Способи захисту інформації» та «Криптографія» з різних джерел, розширювали та поглиблювали ці знання, вчилися використовувати отримані знання для рішення пізнавальних та практичних задач;

виховна: виробити в учнів відповідальне ставлення до праці, створити атмосферу сотворчості педагогів та учнів;

розвиваюча: стимулювати пізнавальний інтерес; розвивати творче мислення та осознаність взаємодії суспільних і наукових проблем з сучасними технологіями.

^ Очікувані результати:

-учні набувають навичок проводити опитування та аналізувати його результати;

-вдосконалювати навички пошуку інформації в Інтернеті, літературі на задану тему, вміти аналізувати її;

-удосконалювати вміння працювати з програмами PowerPoint, Publisher для створення презентацій, публікацій, веб-сторінок;

-навчитися оформлювати проект (елементи дизайну);

-удосконалювати вміння працювати в групах, доводити власну думку, робити висновки;

-навчитися робити самооцінку та взаємооцінку своєї роботи та роботи своїх однолітків.

^ Вхідні знання та навички.

  • Поняття інформації та інформаційних процесів; властивості інформації, носії інформації.

  • Знання клавіатури та вміння користуватися мишкою; вміння друкувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері.

  • Базові вміння роботи з програмами Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint та Publisher).

  • Початкові вміння працювати в Інтернеті

  • Аналізувати, порівнювати, вибирати, ілюструвати, робити висновки

  • Свідомо та правильно складати речення, необхідні для використання у найбільш типових ситуаціях.

  • Продуктувати писемне повідомлення з дотриманням мовних правил

  • Формулювати думку у різних стилях і жанрах мовлення.

  • Підготувати виступ і виголосити його з урахуванням ситуації спілкування

  • Досвід групової роботи

Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення.

  • ПК

  • Література:

  • А. П. Алексеев, П. А. Алексеев, О. М. Мартяшина, Е. Н. Сухова. Изучение криптографии на уроках. Информатика и образование, №4 – 2003 г., стр. 33.

  • А. В. Бабаш, Ю. И. Гольев, Д. А. Ларин, Г. П. Шанкин. Криптография в XIX веке. Первое сентября, №33 – 2004 г., стр. 17.

  • А. Васильков. История криптографии, Первое сентября, №47 – 2003 г., стр. 28.

  • дані анкетування, зібрані 4 групою

  • URL-адреси, використаних веб-сайтів:

http:// lesnoe.itut.ru/forum/lofiversion/index.php/t770.html

http://anti-orange.com.ua/article/noelections/65/12001

http://www.agentura.ru/culture007/art/007/

http://www.agentura.ru/press/about/jointprojects/inside-zi/civilwar/

http://www.rusgal.ru/biblio/list/kry1.html

http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html

http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html

Інше.

Відвідування шкільного музею

^ Оцінювання знань та вмінь:

відбувається за допомогою спостереження за роботою учнів, ведення журналу, виконання завдань, а також створених ними кiнцевих продуктiв (презентацiй, публiкацiй, веб-сайтiв).

^ Кінцевий продукт:

публікація, веб-сайт

Опис проекту

Робота над проектом дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами захисту інформації в давнину і наші часи. Проект пропонується для реалізації з учнями 7 класів, які починають вивчати інформатику за програмою поглибленого курсу, або учнів 10 класів. Працюючи над проектом,  учні розширюють і поглиблюють отримані під час уроків знання про способи захисту інформації, використовуючи літературу, електронні енциклопедії, ресурси Інтернет. Знайомляться з наукою криптографія.

^ Діяльність учнів.
Складається з двох етапів - теоретичного та практичного.

Теоретичний:
- ознайомлюються з учительською презентацією, прикладами учнівських робіт та формами оцінювання публікації, презентації, веб-сайту;
- об’єднуються у групи за інтересами;
- обирають тему для дослідження;
- розподіляють обов’язки у групі;
- знаходять відповіді на тематичні питання, знайомляться з ними, узагальнюють та створюють звіт у вигляді публікації, веб-сторінки та презентації;
Практичний:
- збирають матеріали у Інтернет, літературі, проводять соціологічне опитування ;

- обробляють отриманий матеріал;
- використовують дидактичний матеріал;

- створюють діаграму, пишуть висновки, оформлюють звіт;
- доповнюють звіт практичної частини у свою веб-сторінку, публікацію або презентацію.
- оцінюють згідно з критеріями свою роботу та роботу своїх однокласників;
- презентують свою роботу на конференції закладу.

Презентація.

Формою представлення результатів проектної діяльності була обрана колективна доповідь з використанням слайдової презентації.

Працюючи над реалізацією проекту, учні підготували звіт у вигляді буклету та Web-сайта. По завершенні проекту учні обговорили результати своєї діяльності. Працюючи з листами самооцінки презентації, публікації, Web-сайта, створеними для цього проекту, кожний учень визначив свої навчальні досягнення, а також оцінив внесок свій власний та інших членів групи до реалізації проекту.

Схожі:

Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconПроект за методикою intel «шкільна соціальна реклама»
Автор: вчитель англійської мови ІІ категорії Н. М. Савченко, вчитель англійської мови Н. П. Маруніна, нвк№16, м. Мелітополь
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconУроках за методикою критичного мислення
У 2011-2012 н р кафедра вчителів природничо-математичного циклу працювала над проблемою „ Використання активних форм навчання на...
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconПроект за методикою intel „таємничі місця світу”
В багатьох країнах світу подібні пам’ятки є місцем паломництва туристів, але про Кам’яну могилу такого сказати не можна. Тему проекту...
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» icon"Кримінальне право (укр.)"
...
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconНа дипломний проект: „Проект автопоїзда самоскида вантажопідйомністю 200 кН”
Пояснювальна записка виконана в об’ємі стр., графічна частина — в кількості 10 листів
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconМета : познайомити вчителів з методикою проведення занять казкотерапії,...
Мета : познайомити вчителів з методикою проведення занять казкотерапії, згуртування педагогічного колективу; навчити сворювати та...
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconРішення
...
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconВід дитини до дитини Проект виховної роботи Дитина має бути не тільки
Проект складається з 6 модулів. На опрацювання кожного модуля відводиться 1-1,5 місяці у 1-4 класах
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconЩербанівська сільська бібліотека №1
Вона росла разом з людством, у неї кристалізувалися всі навчання, що потрясали ум, І всі пристрасті, що потрясали серця; в неї записана...
Проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» iconКурсовий проект
Стоянов Ю. М. Динистори. Розрахунок трансформатора малої потужності та випрямляча з ємнісним фільтром. Курсовий проект, факультет...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка