Скачати 37.34 Kb.
|
проект за методикою Іntel «Шпигунські пристрасті» Автор: вчитель інформатики першої категорії В. К. Бабич, НВК №16, м. Мелітополь Актуальність: людина завжди захищала свої секрети, а в сучасному світі майже неможливо обійтись без захисту інформації, вибір теми учнями в рамках загальної теми проекту показав, чим цікавиться молодь сьогодні. Розробка теми дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами сучасності. Даний проект також дозволив урахувати художні смаки учнів, їх власні інтереси та через особисту мотивацію підійти до вирішення проблем новаторства в інформатиці. ^ інформатика, історія, література, російська мова Учасники: учні 7 класу Цілі: навчальна: створити умови для учнів, щоб вони самостійно та охоче отримували знання з тем «Способи захисту інформації» та «Криптографія» з різних джерел, розширювали та поглиблювали ці знання, вчилися використовувати отримані знання для рішення пізнавальних та практичних задач; виховна: виробити в учнів відповідальне ставлення до праці, створити атмосферу сотворчості педагогів та учнів; розвиваюча: стимулювати пізнавальний інтерес; розвивати творче мислення та осознаність взаємодії суспільних і наукових проблем з сучасними технологіями. ^ -учні набувають навичок проводити опитування та аналізувати його результати; -вдосконалювати навички пошуку інформації в Інтернеті, літературі на задану тему, вміти аналізувати її; -удосконалювати вміння працювати з програмами PowerPoint, Publisher для створення презентацій, публікацій, веб-сторінок; -навчитися оформлювати проект (елементи дизайну); -удосконалювати вміння працювати в групах, доводити власну думку, робити висновки; -навчитися робити самооцінку та взаємооцінку своєї роботи та роботи своїх однолітків. ^
Матеріально-технічне, інформаційне та методичне забезпечення.
http:// lesnoe.itut.ru/forum/lofiversion/index.php/t770.html http://anti-orange.com.ua/article/noelections/65/12001 http://www.agentura.ru/culture007/art/007/ http://www.agentura.ru/press/about/jointprojects/inside-zi/civilwar/ http://www.rusgal.ru/biblio/list/kry1.html http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html http://cins.ict.nsc.ru/citonod/My/Crypto/zhelnik.html Інше. Відвідування шкільного музею ^ відбувається за допомогою спостереження за роботою учнів, ведення журналу, виконання завдань, а також створених ними кiнцевих продуктiв (презентацiй, публiкацiй, веб-сайтiв). ^ публікація, веб-сайт Опис проекту Робота над проектом дозволила детальніше ознайомити учнів з проблемами захисту інформації в давнину і наші часи. Проект пропонується для реалізації з учнями 7 класів, які починають вивчати інформатику за програмою поглибленого курсу, або учнів 10 класів. Працюючи над проектом, учні розширюють і поглиблюють отримані під час уроків знання про способи захисту інформації, використовуючи літературу, електронні енциклопедії, ресурси Інтернет. Знайомляться з наукою криптографія. ^ . Складається з двох етапів - теоретичного та практичного. Теоретичний: - ознайомлюються з учительською презентацією, прикладами учнівських робіт та формами оцінювання публікації, презентації, веб-сайту; - об’єднуються у групи за інтересами; - обирають тему для дослідження; - розподіляють обов’язки у групі; - знаходять відповіді на тематичні питання, знайомляться з ними, узагальнюють та створюють звіт у вигляді публікації, веб-сторінки та презентації; Практичний: - збирають матеріали у Інтернет, літературі, проводять соціологічне опитування ; - обробляють отриманий матеріал; - використовують дидактичний матеріал; - створюють діаграму, пишуть висновки, оформлюють звіт; - доповнюють звіт практичної частини у свою веб-сторінку, публікацію або презентацію. - оцінюють згідно з критеріями свою роботу та роботу своїх однокласників; - презентують свою роботу на конференції закладу. Презентація. Формою представлення результатів проектної діяльності була обрана колективна доповідь з використанням слайдової презентації. Працюючи над реалізацією проекту, учні підготували звіт у вигляді буклету та Web-сайта. По завершенні проекту учні обговорили результати своєї діяльності. Працюючи з листами самооцінки презентації, публікації, Web-сайта, створеними для цього проекту, кожний учень визначив свої навчальні досягнення, а також оцінив внесок свій власний та інших членів групи до реалізації проекту. |
![]() | Проект за методикою intel «шкільна соціальна реклама» Автор: вчитель англійської мови ІІ категорії Н. М. Савченко, вчитель англійської мови Н. П. Маруніна, нвк№16, м. Мелітополь | ![]() | Уроках за методикою критичного мислення У 2011-2012 н р кафедра вчителів природничо-математичного циклу працювала над проблемою „ Використання активних форм навчання на... |
![]() | Проект за методикою intel „таємничі місця світу” В багатьох країнах світу подібні пам’ятки є місцем паломництва туристів, але про Кам’яну могилу такого сказати не можна. Тему проекту... | ![]() | "Кримінальне право (укр.)" ... |
![]() | На дипломний проект: „Проект автопоїзда самоскида вантажопідйомністю 200 кН” Пояснювальна записка виконана в об’ємі стр., графічна частина — в кількості 10 листів | ![]() | Мета : познайомити вчителів з методикою проведення занять казкотерапії,... Мета : познайомити вчителів з методикою проведення занять казкотерапії, згуртування педагогічного колективу; навчити сворювати та... |
![]() | Рішення ... | ![]() | Від дитини до дитини Проект виховної роботи Дитина має бути не тільки Проект складається з 6 модулів. На опрацювання кожного модуля відводиться 1-1,5 місяці у 1-4 класах |
![]() | Щербанівська сільська бібліотека №1 Вона росла разом з людством, у неї кристалізувалися всі навчання, що потрясали ум, І всі пристрасті, що потрясали серця; в неї записана... | ![]() | Курсовий проект Стоянов Ю. М. Динистори. Розрахунок трансформатора малої потужності та випрямляча з ємнісним фільтром. Курсовий проект, факультет... |