Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв'язання простих І складених задач. Мета




Скачати 65.25 Kb.
НазваТема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв'язання простих І складених задач. Мета
Дата конвертації01.04.2013
Розмір65.25 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Тема :

Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Розв'язання простих і складених задач.

Мета : формувати в учнів уміння рахувати десятками; утворювати числа з десятків та одиниць; удосконалювати обчислювальні навички шляхом розв'язування простих і складених задач.
Обладнання : картки для індивідуального опитування; нумераційна таблиця (кожному учню); таблиці з короткими записами умов задач, малюнки казкових героїв Вінні-Пуха, Кролика, П'ятачка, Сови.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель :

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Разом ми помандруємо до улюбленої вами казки, здогадайтесь, якої!

^ Він веселий і не злобний,

Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін

І товариш П'ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо, ... (Вінні-Пух).

- Так, разом із цим веселим героєм, ми, мандруючи казкою, будемо вчитись рахувати десятками, утворювати числа з десятків та одиниць, розв'язувати приклади і задачі.
Ш. Контроль, корекція і закріплення знань.
^ 1. Перевірка домашнього завдання (За стор. 48 № 238)

- Що треба було дізнатись в задачі? Якою дію розв'язали ії?

2. Індивідуальні картки.
Картка № 1

Запиши числа, в яких :

2 десятка 9 одиниць, 8 десятків 1 одиниця, 4 десятка, 3 десяткив 5 одиниць, 5 десятків 1 одиниця, 7 десятків 4 одиниці.

Підкресли найбільше і найменше числа.
Картка № 2

Поєднай стрілками приклади з однаковими результатами :

11-3 13-9 4 + 8 14-5

18-9 15-7 11-2 6 + 6
Картка № 3

З цифр 0, 1, 2, 3 утворити всі можливі двоцифрові числа. Підкресли найменше і найбільше числа.
Картка № 4

1. Який приклад допоможе обчислити різницю 11-6? Підкресли його.

5 + 5 = 10 5 + 6=11

6+11 = 17 5 + 11 = 16

2. З чисел 16, 8, 8 утворити по одному прикладу на додавання і віднімання.
3. Усна лічба.

1) Вчитель :

- Одного ранку ведмедик Вінні - Пух прокинувся і став міркувати :

- У П'ятачка немає кульки, а він їх дуже любить. Яку ж кульку йому подарувати?

Завдання : назвіть колір кульки з правильною відповіддю до прикладу 16 – 5





2) Робота з граф-схемами.

Вчитель :

- Взяв Вінні-Пух кульку та пішов. Але ж якою стежкою йти? Якщо вибере коротку, прийде швидше, але без апетиту. Якщо вибере найдовшу, то прийде до П'ятачка пізніше, але з гарним апетитом. Він вирішив йти найкоротшою, та апетит прийде сам собою. Допоможіть ведмедику знайти коротку стежку:

8 2

3




+ 4

5
_

+
-


(Відповідь: 8)

9 4 5 3 6






18 _ + _ + _




( Відповідь: 5)

4. Математичний диктант. Робота з нумераційною таблицею.

I варіант виписує числа з трикутниками

II варіант - з кружечками.





один

два

три

чотири

п’ять

шість

сім

вісім

дев’ять

двадцять




























тридцять




























сорок




























п’ятдесят




























шістдесят




























сімдесят




























вісімдесят




























дев’яносто































5.^ Запис двоцифрових чисел.

Вчитель:

- Потім Вінні дорогою рахував комашок. Запишіть двоцифрові числа (новий рядок у зошиті) :

2 десятки 7 одиниць ;

7 десятків 2 одиниці;

3 десятки 5 десятків.

Взаємоперевірка.

IV. Вивчення нового матеріалу.

^ 1. Пояснення вчителя :

Вчитель :

- Йдучи лісом, Вінні назбирав багато суниць. Але скільки ж їх усього? І тут на допомогу прийшла Сова. Вона порадила лічити ягоди десятками.

Десять - нова лічильна одиниця. Якщо предметів багато, то їх краще групувати в десятки, а потім вже лічити.

Спробуємо полічити суниці десятками.

Коментар :

Вчитель дістає картки, де суниці намальовані десятками.

1 десяток- 10

2 десятки - 20

3 десятки - 30 і т.д.

У вчителя 5 таких карток. Скільки всього суниць? (50).



2. Тренувальні вправи.

а) Порахувати десятками до 100.

б) робота за підручником № 243 с.49.
V. Розвиток математичних знань.

1 .Творча робота над задачею (Усно)

По дорозі далі Вінні -Пух зайшов у гості до Кролика.
Найкращий товариш,

По-моєму, Кролик :

Він кожного гостя саджає за столик

І меду в тарілку

Весь час підливає ...

Вірнішого друга,

Ніж кролик, немає.
Вінні знає, що Кролик його буде пригощати. Та мудрий Кролик спочатку задав задачу.
У Кролика 9 горщиків з медом і 7 банок з варенням. Про що ми дізнаємось, коли обчислимо вирази : 9 + 7, 9 – 7?

2. Фізкультхвилинка.

3. Розв'язування складеної задачі.

Поласував Вінні меду з варенням та пішов далі. Дорогою він рахував метеликів. І ось яка у нього вийшла задача :

На галявині літало 14 метеликів. 5 відлетіло до річки, а прилетіло 3 нових. Скільки метеликів стало на галявині?

^ 4.Робота з виразами.

Нарешті дістався Вінні будинку П'ятачка. Стоїть біля дверей, а скільки разів постукати у двері? Розв'яжіть виразі і знайдіть різницю результатів і тоді дізнаєтесь, скільки разів має кролик постукати у двері П’ятачка:

а) 8 збільшити на різницю чисел 11 і 6.

б) 17 зменшити на суму чисел 5 і 3.

Відповіді:

8+ (11-6) =13
17-(5 + 3) = 9

в) Від значення першого вираза відніміть значення другого.
13 -9 = 4

Вчитель :

  • Отже, Вінні має постукати до П'ятачка 4 рази у двері.


VI. Підсумок уроку.

- Що навчились на уроці?

- Що повторили на уроці?

Схожі:

Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Урок математики
Додавання І віднімання розрядних чисел другого розряду(круглих десятків). Розв’язування простих І складених задач
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Тема: Запис та читання трицифрових чисел. Порівняння трицифрових...
Тема: Запис та читання трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Розв'язання задач на три дії
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Урок 47 Тема. Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у...
Мета: закріплювати вміння порівнювати числа, встановлювати порядок чисел; формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми...
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Тема: Розв’язування текстових задач
Мета: навчити учнів використовувати поняття середнього арифметичного при розв’язуванні задач на знаходження двох чисел за їх сумою...
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток Мета
Мета: закріпити навички додаван­ня та віднімання двоцифрових чи­сел із переходом через десяток; роз­вивати мислення, пам'ять, навички...
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Читання І записування чисел у межах 200 000. Утворення числа 200 000....
Тема: Читання І записування чисел у межах 200 000. Утворення числа 200 000. Лічба сотнями тисяч. Мільйон. Перетворення іменованих...
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Урок. Математика. Громадянська освіта
Мета: повторити вивчені прийоми додавання й віднімання трицифрових чисел; опрацювати розв’язання задач на зведення до одиниці; розвивати...
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Тема: Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку....
Тема: Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Задачі на на зменшення на кілька одиниць Порівняння чисел
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Теми науково-дослідницьких робіт
Розв'язання рівнянь І систем рівнянь з допомогою пк. Рекурентні обчислення в прикладах задач, які розв'язують на пк. Метод координат...
Тема : Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків І одиниць. Розв\Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів...
Ця надзвичайно благородна І відповідальна місія потребує від людини високої професійної компетентності, постійної творчості, невтомної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка