Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг




Скачати 418.43 Kb.
НазваВернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг
Сторінка1/7
Дата конвертації03.04.2013
Розмір418.43 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5   6   7
ВЕРНІСАЖ СУЧАСНИХ ПРОФЕСІЙ
Андеррайтер
Андеррайтинг (англ. underwrite — підписувати) — процес аналізу запропонованих на страхування ризиків.
Андеррайтер - в перекладі з англ. – той, хто “підписався” нижче. Андеррайтер - одна з ключових професій в страхуванні, особа, уповноважена страховою компанією приймати всі види ризику. Даний фахівець бере на себе зобов'язання з будь-якого виду контрактів страхування, гарантуючих фінансову компенсацію. Андеррайтер відповідає за формування страхового портфеля. Двоє або більше андеррайтерів часто утворюють синдикат, виступаючий гарантом при розміщенні випуску цінних паперів.    В середньому - кожен андеррайтер приймає декілька мільярдів доларів відповідальності в рік.

  Андеррайтер - типовий функціонал, до сфери його діяльності входить: перевірка правильності заповнення полісів страхування; аналіз, оцінка, класифікація ризиків; ухвалення рішення про укладення договору страхування; узгодження умов страхування; розрахунок тарифних ставок; оформлення договорів страхування; розробка, впровадження, оптимізація страхових продуктів; моніторинг збитковості; аналіз страхових показників; консультування менеджерів і агентів; розробка методичних матеріалів по андеррайтингу.
Протипоказання:

До основних медичних протипоказань до навчан­ня та виконання функціональ­них обов'язків андеррайтера належать: епілепсія, гіпертонія, гіпотонія, черепно-мозкові травми, інфекційні захворювання, захворювання опорно-рухового апарату, захворювання нервової та серцево-судинної системи.

Працювати андеррайтером не можуть люди неврівноважені, конфліктні, некомунікабельні.
Споріднені професії: страховий агент, ризик-менеджер.
Бренд-менеджер
Бренд-менеджер (бренд від англ. – клеймо) – основний носій і реалізатор ідеї бренда. Бренд – добре знайома торгова марка. На ринку бренд- це знак якості.

Професія бренд-менеджера виникла в Procter & Gamble в 1930 роки.

Бренд-менеджер в своїй роботі опирається як на логічні висновки, основані на дослідженнях ринку, так і на власну інтуїцію. Саме бренд-менеджер формулює задачі рекламістам у так званому креативному брифі - прес-релізі для фахівців: ситуація на ринку, стратегія бренда, його потенційний покупець і ті думки, почуття, до яких повинна реклама апелювати. Там же вказується вид бажаної реклами. Брифи розсилаються в рекламні агентства - останні у відповідь надсилають свої пропозиції. Бренд-менеджер їх коментує, обговорює з керівництвом і вибирає кращого виконавця. Після того, як товар з'явився на ринку, бренд-менеджер повинен забезпечити йому системну підтримку: сюди входить реклама та різні акції. Ще одне завдання бренд-менеджера - підтримка оптимального за ціною і якістю асортименту, відстеження поводження на ринку конкурентів.

Типовий функціонал аналізує ринок і конкурентів; вивчає попит; розробляє концепції розвитку бренда; веде контроль над існуючою продуктовою матрицею; оцінює ефективність маркетингових заходів; планує і організовує рекламні і РR компаній.
Бренд - менеджер повинен володіти наступними якостями:

  • відповідальність;

  • комунікабельність;

  • енергійність;

  • самостійність;

  • креативність;

  • ініціативність.



Спеціаліст повинен мати освіту за однією із наступних спеціальностей: економіка, маркетинг, менеджмент, технічні спеціальності.

Візажист


Візажист - це людина, яка розбирається в кремах, особливостях шкіри, він не просто вміє робити макіяж, він - професіонал у макіяжі. Візажистів швидше за все можна назвати “ make-up artist”, тобто художник по косметиці.

Косметикою користуються з давніх часів. Фарба для підведення очей була знайдена в єгипетських похованнях, що відносяться до 3000 р. до нашої ери. Римські дами використовували пофарбовану пудру і бронзові ложки з довгими ручками для витягу і змішування косметичних засобів. Довгий час використання декоративної косметики вважалося аморальним: присвячена етикету книга, написана на початку століття, затверджує, що східний звичай підфарбовувати губи допускається лише на сцені.
На щастя, останнім часом думка змінилася, і абсолютно усі жінки можуть вільно користуватися декоративною косметикою.

Домінуючі види діяльності:
- маскування недоліків обличчя, косметичних дефектів за допомогою

засобів декоративної косметики;
- підкреслення окремих рис обличчя за допомогою вмілого нанесення

макіяжу з урахуванням форми обличчя, кольору шкіри, волосся, очей;
- підбір косметичних засобів, що підходять тільки для конкретного клієнта;
- допомога в створенні індивідуального зовнішнього вигляду, образу;
- проведення консультативної роботи з людьми (надання рекомендацій,

порад з підбору декоративної косметики).

Успішному виконанню професійної діяльності сприяють:

  • здібність встановлювати контакти з людьми;

  • художні здібності;

  • розвинута творча уява;

  • високий рівень розвитку сприйняття кольору;

  • розвинута образна пам’ять;

  • відчуття гармонії і симетрії;

  • гарний зір;

  • акуратність;

  • комунікабельність;

  • уважність;

  • ввічливість;

  • терплячість.

Робота не рекомендується людям, що мають:
• алергічні реакції на хімічні речовини;
• захворювання опорно-рухового апарату.
Можливості застосування професійних знань:
- інститути косметології ;
- спеціалізовані медичні установи системи Міністерства охорониздоров’я, які надають косметологічну допомогу (косметологічні лікарні і кабінети);
- спеціалізовані установи в сфері побутового і комунального господарства (косметичні кабінети, салони, перукарні, лазні, готелі).


Девелопер

Девелопер – одна з спеціалізацій професіонала по операціям з нерухомістю (ріелтера). Діяльність девелопера полягає у наступному: він замовляє проект, купує і бере в оренду земельні ділянки, “прив’язує” проект до ділянки, узгоджує проведення всіх комунікацій та будує об’єкт, яким може бути, наприклад, офісне приміщення. Він може здавати в оренду окремі офіси або цілий будинок, може його продавати. Головне покрити затрати і отримати прибуток. Від девелопера вимагається здатність знаходити нестандартні рішення, вміння аналізувати та прогнозувати ступінь ризику тієї чи іншої комерційної угоди.

На ринку існує схема за якою власники земельних ділянок та інвестори кожен зі своєї сторони звертаються до девелоперських компаній. Змусити гроші і землю принести максимальний прибуток при мінімально можливому ризику, знайти для ділянки інвестиції і для інвестицій ділянку – місія спеціалістів інвестиційного бізнесу – девелоперів. Девелоперські компанії таким чином слугують посередниками між власниками землі та грошей, вкладаючи третій елемент необхідний для реалізації інвестиційного проекта – ідею, що може принести прибуток та пропонуючи механізм її реалізації

Все це потребує знань в сфері нерухомості, будівництва, економіки, досвіду роботи і довіри з боку забудовників і інвесторів.

Девелопер повинен володіти наступними якостями:

  • комунікабельність;

  • вміння вести переговори;

  • відповідальність;

  • сильний характер;

  • гнучке творче мислення.

До основних медичних протипоказань до навчання та виконання функціональних обов'язків девелопера належать:

  • захворювання опорно-рухового аппарату;

  • захворювання нервової та серцево-судинної системи;

  • епілепсія;

  • черепно-мозкові травми;

  • дефекти мови. 

Навчальні заклади не готують за спеціальністю девелопер. Спеціаліст повинен мати економічну освіту.
Споріднені професії: ріелтер
Кліпмейкер

Кліпмейкер - фахівець, що професійно займається розробкою і постановкою рекламного ролика чи іншого творчого замовлення.

Ця професія є однією з найбільш молодих професій. Її поява пов'язана з науково-технічним прогресом і появою в XX столітті телебачення і перших телекамер, а згодом з могутнім розвитком кіноіндустрії і шоубізнеса. Якщо на Заході перші кліпмейкери з'явилися в середині XX століття, то ця професія у нас з'явилася зовсім недавно - наприкінці минулого сторіччя.

Домінуючі види діяльності:
- створення творчого проекту замовлення;
- розробка і створення сприятливого образу (іміджу) рекламного продукту;
- збір додаткової інформації про товар чи подібну продукцію;
- підбір акторів для зйомок (організація прослуховування і конкурсу);
- організація і регламентація кожного знімального дня (постановка цілей і

задач на кожен етап зйомок);
- монтаж знятого матеріалу;
- презентація створеної роботи.
Успішному виконанню професійної діяльності сприяє наявність:
-
творчих здібностей;
- глибина і багатство уяви;
- добре розвинута словесно-логічна, образна й емоційна пам'ять;
- організаційні здібності;
- комунікативні здібності (уміння знаходити контакт, налагоджувати

стосунки і т.д.);
- вербальні здібності (вміння говорити чітко, ясно, виразно);
- високий рівень розвитку концентрації і переключення уваги (здатність

протягом тривалого часу зосереджуватися на одному предметі і швидко

переходити з одного виду діяльності на інший;
- психоемоційна врівноваженість;
- ораторські здібності (уміння грамотно виражати свої думки);
- здатність впливати на навколишніх.
Необхідні особистісні якості, інтереси і схильності: експресивність, креативність, емоційність, чутливість, терплячість, наполегливість, уміння імпровізувати, інтуїтивність, оригінальність, індивідуальність,
спритність,цілеспрямованість.


Копірайтер


Професія копірайтера потребує вміння чітко виражати комерційні ідеї в словах і доносити необхідну інформацію споживачеві. При цьому текст створюється з урахуванням закономірностей психології людини і суспільства, реклами, PR. Важливе в роботі копірайтера це ідея самої подачі інформаційного матеріалу, драматургія, форма. Тоді лише текст стає активним інструментом продажів, формування громадських думок і цінностей. Письменник повинен володіти фантазією і логікою, талантом вникати в суть речей, умінням виразити її в яскравих словесних образах. А головне - бачити і відчувати того, для кого він пише, з ким говорить, уміло підбираючи слова. Головна його робота - писати тексти, які продають ідеї.

Копірайтеров можна умовно розділити на групи залежно від специфіки їх роботи:

"дрібнокаліберні" - це профі, які спеціалізуються в неймінге, написанні слоганів, гасел, коротких рекламних повідомленнях, текстів для POS-матеріалів і коротких спічів. Ці майстри слова можуть виразити "максимум сенсу в мінімумі слів". Це майстерність, яку потрібно довго відточувати, навіть за наявності здібностей виражати думки афоризмами. У таких людей мозок налаштований на короткий, чіткий результат розумового процесу;

"великокаліберні" – спеціалізуються на красивих літературних зворотах, яскравих образах і приємних складах. Навіть рекламні тексти читатимуться, як художня література або журналістський нарис.

копірайтери-сценаристи, в основному режисери, які не тільки представляють те, про що пишуть, але і промовляють в слух слова, які будуть озвучені.

SEO-копірайтери – пишуть тексти для сайтів. Вони знають, як потрібно створити текст, щоб пошукові системи максимально "помічали" даний сайт в Інтернет-просторі.

Специфіка професії копірайтера полягає в тому, що робота з текстом припускає не тільки уміння писати, виражати думки за допомогою слова, але і хороших знань у сфері реклами, маркетингу, PR, політтехнологій і тієї області, для якої готується текст. У копірайтіге важливо зрозуміти бажання і потреби клієнта, кінцеву мету, яку хочуть досягти за допомогою тексту. Тому клієнт повинен чітко поставити завдання перед копірайтером.

Вимоги. Фантазія, уміння аналізувати, обробляти велику кількість нової інформації, синтезувати її, концентруватися на суті питання. Володіючи при цьому терпінням і уважністю, умінням нестандартно мислити.
Косметолог

"Косметика" (kosmetike)- у перекладі з грецького означає "мистецтво прикрашати".

Поняття "косметика" - це мистецтво прикрашення зовнішності людини за допомогою численних способів і засобів, а "косметологія" - поняття, що включає в собі методи науково обґрунтованого лікування косметичних дефектів, способи створення косметичних засобів.

Ця професія знаходить усе більше застосування і стає популярною. Вищої косметологічної освіти ще не існує. Ближче усього до косметолога приближений лікар-дерматолог. Досвідчені косметологи, що працюють у салонах класу люкс, як правило, проходять додаткові курси по методах апаратної косметології в європейських країнах.

Косметолог повинен уміти:

- визначити тип шкіри людини і призначити процедури;

- знати хвороби шкіри і методи їхнього лікування;

- уміти поставити діагноз і запропонувати методи лікування;

- володіти практично всіма методами терапевтичної косметології .

Якості, що забезпечують успішність, професійної діяльності:
-
здатність установлювати контакти з людьми;
- гарний розвиток довгострокової пам'яті;

- спритність і гарний розвиток дрібної моторики рук;
- високий рівень концентрації і стійкості уваги;

- акуратність;

- охайність;

- товариськість;

- терплячість;

- ввічливість.


Професійно – важливі якості:
- висока рухливість пальців рук

- тонка зорово-рухова координація;
- розвинена просторова уява;
- гарна зорова пам'ять.


  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconТема: Світ професій «людина-людина». Виготовлення вітальної листівки...
Мета: Розширювати знання учнів про світ професій, ознайомити професіями, що працюють з людьми
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconМода на постижерські вироби
Перукарська майстерність з кожним роком йде до своїх злетів. Саме завдяки високій майстерності сучасних майстрів, перукарське мистецтво...
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconПерелік заходів Тижня презентації професій зв’язку
...
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconКонкурс-гра «Голосую за професію»
Мета: Ознайомити з різноманітним світом професій; звернути увагу підлітків на таке важливе питання, як вибір професії; розширяти...
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconРекомендації міської методичної секції енергетичних професій І професій...
Оривши питання: роль ключових та професійних компетенцій в оновленні змісту підготовки робітників енергетичної галузі; впровадження...
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconЩодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних...
Перелік протипоказань для роботи за професіями, визначеними в Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconПро затвердження державних стандартів професійно-технічної освіти...
Затвердити державні стандарти професійно-технічної освіти з конкретних професій (далі – державні стандарти), що додаються
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconУзагальнена довідка про вивчення стану підготовки професій, зв’язаних...
В донецькій області в 7 професійно-технічних закладах ведеться підготовка професій, зв’язаних з монтажем, регулюванням та ремонтом...
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconПлан засідань шкільної президентської служби Деражнянського нвк зош І-ІІІ ступенів №2, гімназія
Про розподіл доручень серед центрів для успішного проведення шкільних свят, а вданий час свята квітів «Осінній вернісаж»
Вернісаж сучасних професій андеррайтер Андеррайтинг iconНовомаячківська зоші-ш ст. Презентація літературно-поетичного гуртка
«Поетичний вернісаж»; за матеріалами шкільного конкурсу випущено збірку. І хоча перемоги у обласному конкурсі ми не отримали, але...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка