Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної




НазваДаний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної
Сторінка1/6
Дата конвертації05.03.2013
Розмір0.72 Mb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
  1   2   3   4   5   6

e:\рисунки_фото\0011.jpg

Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, і створений з метою формування інформаційної компетентності у молодших школярів.

В робочому зошиті для учнів 3 класу поєднано теоретичний матеріал, завдання практичного змісту для роботи на комп’ютері, логічні завдання-розваги. Зошит охоплює усі теми, що вміщено в програмі «Сходинки до інформатики. 3 клас».

Посібник призначено для учнів загальноосвітніх шкіл, вчителів, вихователів ГПД та батьків.
Зошит створений вчителем інформатики Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики

- Земляк І.В., вчитель першої категорії


Спеціальні позначення



  • теоретичні відомості для учнів, батьків, вчителів і вихователів ГПД.



  • обов’язкові для вивчення означення, правила.


  • завдання на повторення вивченого матеріалу, логічні вправи, завдання на розвиток творчих здібностей (додаткові завдання)






  • письмові завдання для виконання на уроці з допомогою вчителя.






  • завдання практичного характеру для виконання на комп’ютері.



- місце для запису дати


Урок 1
Правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером
Як ти вважаєш: Комп’ютер твій друг чи ворог?

Тобі подобається працювати за комп’ютером, грати в комп’ютерні ігри, але, чи думаєш ти про те, як він впливає на твоє здоров’я?

Тобі відомо, що ти ростеш? Твій організм швидко змінюється, кисть руки ще розвивається, і тому швидко втомлюється після роботи з клавіатурою. Коли ти працюєш на комп’ютері, дивишся то на дисплей, то на клавіатуру. Це призводить до втоми очей. Тебе здивує, але в твоєму вiцi можна бути за комп'ютером не більше 20-25 хвилин i, крім того, через день. Якщо ж проводити за комп’ютером більше часу, то у дітей з’являються:

рисунок11


  • порушення гостроти зору ;

  • порушення кістково-м'язевої системи;

  • захворювання шкіри;

  • збудження, дратівливість, поганий сон, головний біль.


Щоб цього не сталося потрібно:

  • Працювати на комп’ютері не більше 25 хвилин.

  • Проводити гімнастику для очей.

  • Вибирати якісні програми чи ігри, які відповідають твоєму віку.

  • Провітрювати та робити вологе прибирання приміщення.




  • Відстань від очей до центру екрану має бути не менше 50 – 60 см.

  • Всі пристрої комп’ютера мають бути в робочому стані.


Забороняється:


  1. Вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя.

  2. Торкатися проводів живлення, розеток, задньої стінки комп’ютера та екрана монітора.

  3. Працювати з мокрими руками або у вологому одязі.

  4. Класти речі на клавіатуру, натискати незнайомі клавіші та торкатися клавіш на сусідньому комп’ютері.

  5. Самостійно ремонтувати та пересувати комп’ютер з місця на місце.

Потрібно:


  1. Сидіти лише за постійно призначеним ПК.

  2. Сидіти за комп’ютером так, щоб лінія зору припадала на центр екрана. Відстань від очей до екрану має бути 60 –70 см.

  3. Працювати з чистими руками. На клавіші натискати легко та плавно.

  4. В разі аварійної ситуації вимкнути ПК, повідомити вчителя, в разі необхідності негайно звільнити приміщення .



Робота з комп’ютером


  1. Запусти програму „Сходинки до інформатики”

  2. Вибери пункт „Як поводитись з комп’ютером”

  3. Повтори правила поведінки за комп’ютером.

  4. Щоб перейти до наступного малюнку (слайду), натискай клавішу «пропуск» або використовуй клавіші «←», «»


Виконай завдання 
Яке речення зашифровано в магічному квадраті. Запиши всі букви, починаючи з 1 по 56.

Урок 2




Конфігурація комп’ютера
Комп’ютер – це електронна машина, яка не може працювати без програм. Тому говорять, що комп’ютеру для роботи потрібні дві речі: апаратне забезпечення і програмне забезпечення.


^ Зовнішні пристрої

1. монітор (дисплей)







2. клавіатура







3. системний блок -







4. принтер







5. сканер







маніпулятори

6. мишка




7. джойстик




8. трекбол




9. колонки -







10. модем -




Виконай завдання 


  1. Заповни таблицю. Запиши для чого призначений кожний пристрій.





^ Внутрішні пристрої

(в середині системного блоку)

призначені, як правило, для обробки та збереження інформації.

1. ^ Системна плата - на якій встановлені: процесор, пристрої внутрішньої пам’яті,;

2. Процесор - головна електронна схема, що виконує всі арифметичні обчислення і обробку інформації;

3. Пам'ять - для зберігання даних;

4.Дисковод

5.Накопичувач CD-ROM




Питання від Розумника

Для чого призначені зовнішні пристрої ПК? Заповни таблицю.


Урок 3




Підготовка комп’ютера до роботи
Для того, щоб комп’ютер почав працювати треба його підготувати або завантажити.

^ 1. Спочатку потрібно ввімкнути монітор.

2. Потім системний блок.

Комп’ютер ожив. Засвітився екран монітора, на ньому з’явилися написи: комп’ютер перевіряє працездатність, готовність всіх своїх пристроїв, тобто готується до роботи.

Завантаження комп’ютера відбувається за допомогою спеціального диска, який називається системним диском. На ньому знаходиться найважливіша програма – операційна система.

Процес закінчився. Комп’ютер, здається, зупинився. Він чекає від тебе команд.
Команда – це речення, наказ, який спонукає до дії.
^ Передати комп’ютеру команди можна через пристрій вводу інформації – клавіатуру або за допомогою мишки.
Для коректного (правильного) завершення роботи ПК потрібно:

  1. Закрити всі програми з якими ти працюєш;

  2. Натиснути кнопку Пуск Завершення роботи комп’ютера  Вимкнути комп’ютер(або OK )

  3. Спочатку вимикається системний блок, а потім – монітор.


Виконай завдання 

    1. Як ти вважаєш, для чого існують ці предмети?

А) Б) В) Г)

 Приймає інформацію____

 Обробляє інформацію____

 Зберігає інформацію____

 Передає інформацію____

Робота з комп’ютером

  1. Запустити програму „Сходинки до інформатики”

  2. Вибери пункт „Цифертон”

  3. Щоб розпочати роботу з програмою, вибери пункт «Нова гра» і вибери команду «Готовий».

  4. Уважно слідкуй за мерехтінням ліхтариків і запам’ятовуй звуки, які пропонує тобі комп’ютер.

  5. Спробуй відтворити мелодію, почуту від комп’ютера.


Питання від Розумника
Хочеш бути Розумником? Тоді, спробуй дати відповіді на питання.

  1. ^ Що називається командою?

  2. Як правильно включити (виключити) комп’ютер?


Допоможи працівникам комп’ютерної фірми доставити комп’ютерну техніку мешканцям Шкільної вулиці. Відгадай, власники якого будинку, яку техніку придбали.


Урок 4




Операційна система Windows та її об’єкти
Після завантаження операційної системи Windowsголовної програми в комп’ютері, на екрані з’являється Робочий стіл ,

на якому «стоїть» комп’ютер, «лежать» папки (каталоги) з документами, документи, значки програм.


Піктограми (значки) «Мій комп'ютер» і «Кошик» є обов'язковими на Робочому столі будь-якого комп’ютера.

«Мій комп’ютер » - головний інструмент, за допомогою якого можна відшукати і запустити будь-яку програму, знайти і працювати з будь-яким документом.
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconНавчальна програма для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів
У програмі ставиться за мету формування основ інформаційної культури, інформативно-комунікативної компетентності учнів, усвідомлення...
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconНавчальна програма для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів
У програмі ставиться за мету формування основ інформаційної культури, інформативно-комунікативної компетентності учнів, усвідомлення...
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconДаний методичний посібник схвалений
Даний посібник рекомендований для користування в роботі директорам шкіл, заступникам директорів шкіл з навчально – виховної роботи,...
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconДаний методичний посібник схвалений
Даний посібник рекомендований для користування в роботі директорам шкіл, заступникам директорів шкіл з навчально – виховної роботи,...
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconОснови інформаційних технологій
«Основи інформаційних технологій» передбачає здійснення першого етапу підготовки учнів до використання комп’ютерів у навчальній діяльності....
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconУрок №3. Тема
Принципи класифікації інформаційних систем. Інформаційні технології. Етапи розвитку інформаційних технологій. Сфери застосування...
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconЗаходи щодо впровадження у навчально – виховний процес Любимівської...
Створення на базі шкільних методичних кабінетів робочих місць для вільного доступу до електронних інформаційних ресурсів
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconУкраинский русский
На даний час зростає потреба у використанні інформаційних технологій в управлінні навчальним процесом у всіх навчальних закладах
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconВикористання інформаційно-комунікаційних технологій для удосконалення...
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для удосконалення уроку фізики з метою формування ключових компетенцій ( з досвіду...
Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, І створений з метою формування інформаційної iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано...
«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка