Скачати 0.72 Mb.
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Даний посібник входить до серії робочих зошитів для вивчення основ інформаційних технологій в молодшій школі, і створений з метою формування інформаційної компетентності у молодших школярів. В робочому зошиті для учнів 3 класу поєднано теоретичний матеріал, завдання практичного змісту для роботи на комп’ютері, логічні завдання-розваги. Зошит охоплює усі теми, що вміщено в програмі «Сходинки до інформатики. 3 клас». Посібник призначено для учнів загальноосвітніх шкіл, вчителів, вихователів ГПД та батьків. Зошит створений вчителем інформатики Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики - Земляк І.В., вчитель першої категорії Спеціальні позначення ![]()
![]()
![]()
- місце для запису дати Урок 1 Правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером ![]() Як ти вважаєш: Комп’ютер твій друг чи ворог? Тобі подобається працювати за комп’ютером, грати в комп’ютерні ігри, але, чи думаєш ти про те, як він впливає на твоє здоров’я? Тобі відомо, що ти ростеш? Твій організм швидко змінюється, кисть руки ще розвивається, і тому швидко втомлюється після роботи з клавіатурою. Коли ти працюєш на комп’ютері, дивишся то на дисплей, то на клавіатуру. Це призводить до втоми очей. Тебе здивує, але в твоєму вiцi можна бути за комп'ютером не більше 20-25 хвилин i, крім того, через день. Якщо ж проводити за комп’ютером більше часу, то у дітей з’являються: ![]()
Щоб цього не сталося потрібно:
Забороняється:
Потрібно:
Робота з комп’ютером
Виконай завдання Яке речення зашифровано в магічному квадраті. Запиши всі букви, починаючи з 1 по 56. ![]() Урок 2 ![]() Конфігурація комп’ютера Комп’ютер – це електронна машина, яка не може працювати без програм. Тому говорять, що комп’ютеру для роботи потрібні дві речі: апаратне забезпечення і програмне забезпечення.
Виконай завдання ![]()
![]()
![]() Питання від Розумника ![]() Для чого призначені зовнішні пристрої ПК? Заповни таблицю. ![]() Урок 3 ![]() Підготовка комп’ютера до роботи Для того, щоб комп’ютер почав працювати треба його підготувати або завантажити. ![]() ^ 2. Потім системний блок. Комп’ютер ожив. Засвітився екран монітора, на ньому з’явилися написи: комп’ютер перевіряє працездатність, готовність всіх своїх пристроїв, тобто готується до роботи. Завантаження комп’ютера відбувається за допомогою спеціального диска, який називається системним диском. На ньому знаходиться найважливіша програма – операційна система. Процес закінчився. Комп’ютер, здається, зупинився. Він чекає від тебе команд. Команда – це речення, наказ, який спонукає до дії. ^ Для коректного (правильного) завершення роботи ПК потрібно:
Виконай завдання
А) Б) В) Г) Приймає інформацію____ Обробляє інформацію____ Зберігає інформацію____ Передає інформацію____ Робота з комп’ютером
Питання від Розумника ![]() Хочеш бути Розумником? Тоді, спробуй дати відповіді на питання.
Допоможи працівникам комп’ютерної фірми доставити комп’ютерну техніку мешканцям Шкільної вулиці. Відгадай, власники якого будинку, яку техніку придбали. ![]() Урок 4 ![]() Операційна система Windows та її об’єкти Після завантаження операційної системи Windows – головної програми в комп’ютері, на екрані з’являється Робочий стіл , ![]() на якому «стоїть» комп’ютер, «лежать» папки (каталоги) з документами, документи, значки програм. Піктограми (значки) «Мій комп'ютер» і «Кошик» є обов'язковими на Робочому столі будь-якого комп’ютера. «Мій комп’ютер » - головний інструмент, за допомогою якого можна відшукати і запустити будь-яку програму, знайти і працювати з будь-яким документом. |
![]() | Навчальна програма для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів У програмі ставиться за мету формування основ інформаційної культури, інформативно-комунікативної компетентності учнів, усвідомлення... | ![]() | Навчальна програма для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів У програмі ставиться за мету формування основ інформаційної культури, інформативно-комунікативної компетентності учнів, усвідомлення... |
![]() | Даний методичний посібник схвалений Даний посібник рекомендований для користування в роботі директорам шкіл, заступникам директорів шкіл з навчально – виховної роботи,... | ![]() | Даний методичний посібник схвалений Даний посібник рекомендований для користування в роботі директорам шкіл, заступникам директорів шкіл з навчально – виховної роботи,... |
![]() | Основи інформаційних технологій «Основи інформаційних технологій» передбачає здійснення першого етапу підготовки учнів до використання комп’ютерів у навчальній діяльності.... | ![]() | Урок №3. Тема Принципи класифікації інформаційних систем. Інформаційні технології. Етапи розвитку інформаційних технологій. Сфери застосування... |
![]() | Заходи щодо впровадження у навчально – виховний процес Любимівської... Створення на базі шкільних методичних кабінетів робочих місць для вільного доступу до електронних інформаційних ресурсів | ![]() | Украинский русский На даний час зростає потреба у використанні інформаційних технологій в управлінні навчальним процесом у всіх навчальних закладах |
![]() | Використання інформаційно-комунікаційних технологій для удосконалення... Використання інформаційно-комунікаційних технологій для удосконалення уроку фізики з метою формування ключових компетенцій ( з досвіду... | ![]() | Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 класах подано... «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному... |