В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади




Скачати 49.12 Kb.
НазваВ конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади
Дата конвертації03.04.2013
Розмір49.12 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Інформатика > Конкурс
До уваги методистів з виховної роботи

районних та міських методичних кабінетів

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України за № 1133 від 17.12.2007 року «Про затвердження «Основних орієнтирів виховання учнів 1–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» пропонуємо усім навчальним закладам області взяти участь в обласному огляді-конкурсі виховних систем загальноосвітніх навчальних закладів.

Метою цього огляду-конкурсу є:

  • привернення уваги педагогічної громадськості до важливості створення та функціонування виховних систем навчальних закладів;

  • визначення оптимальних варіантів виховних систем;

  • створення інформаційного банку виховних систем області.

  • підтримання і стимулювання інноваційної діяльності педагогічної громадськості в процесі виховання та створення виховних систем.

Просимо ознайомитися з проектом «Положення про огляд-конкурс виховних систем загальноосвітніх навчальних закладів, організувати обговорення з директорами та заступниками директорів навчальних закладів та висловити свої пропозиції та зауваження, надіславши їх на адресу olga_krutenko@ukr.net або розмістивши на форумі сайту ЧОІПОПП.

З повагою

Ольга Крутенко, завідувач лабораторії виховної роботи ЧОІПОПП



Проект

Положення про огляд-конкурс виховних систем

загальноосвітніх навчальних закладів

Обласний конкурс інноваційних і традиційних виховних систем загальноосвітніх закладів проводиться з метою підвищення статусу виховання в загальноосвітніх закладах, оновлення змісту і структури виховання на основі вітчизняних традицій і сучасного досвіду щодо реалізації програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Організатори конкурсу: ЧОІПОПП

Мета та завдання:

Привернути увагу педагогічної громадськості до важливості створення та функціонування виховних систем навчальних закладів.

Визначити оптимальні варіанти виховних систем

Створити інформаційний банк виховних систем області.

Підтримати і стимулювати інноваційну діяльність педагогічної громадськості в процесі виховання та створенні виховних систем.

^ Учасники конкурсу:

В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади.

Порядок та термін проведення:

І етап ( районний ): до 20 квітня 2011 року – для тих навчальних закладів, які на даний момент мають розроблену виховну систему.

За підсумками проведення І етапу районного/міського огляду виховних систем необхідно відправити на адресу Черкаського ОІПОПП опис найкращої виховної системи одного із навчальних закладів

ІІ етап (районний): до 1 листопада 2011 року – для усіх навчальних закладів району/міста.

ІІІ етап ( обласний): до 20 листопада 2011 року.

За підсумками проведення ІІІ етапу районного/міського огляду виховних систем необхідно відправити на адресу Черкаського ОІПОПП опис найкращої виховної системи одного із навчальних закладів, які брали участь у ІІ етапі огляду.

^ Реалізація мети та завдань огляду-конкурсу сприяє:

  • подальшому підвищенню статусу та ефективності виховання в загальноосвітніх навчальних закладах;

  • виявленню і реалізації актуальних і перспективних педагогічних методик і технологій виховання;

  • упровадженню інтерактивних методів і прийомів виховання;

  • створенню сучасного науково-методичного, організаційного, кадрового, інформаційного забезпечення розвиваючого виховання в ЗНЗ;

  • розвитку творчого потенціалу, підвищенню активності педагогічних працівників;

  • поширенню реальних практичних досягнень в процесі виховання навчальних закладів області;

  • подальшому розвитку зв’язків з сучасною педагогічною наукою щодо виховного процесу.

Вимоги до робіт.

Опис виховної системи навчального закладу має містити наступну інформацію:

  • Концепція виховної системи навчального закладу.

  • Програма її реалізації.

  • Організаційний, методичний, педагогічний супровід програми (рекомендації, форми анкет, опитувальників, аналіз результатів впровадження в практику роботи навчального закладу та ін. ).

  • Презентація навчального закладу.

Схема характеристики виховної системи школи

І.Загальні дані про навчальний заклад (не більше 1-ї сторінки).

  1. Офіційна назва навчального закладу.

  2. Прізвище, ім’я, по батькові директора, адреса, телефон навчального закладу.

  3. Прізвище, ім’я, по батькові заступника директора з виховної роботи (або педагога-організатора, якщо посада заступника директора відсутня).

  4. Виховне середовище школи: соціальний та етнічний склад сімей, професії і заняття батьків, які серед них переважають, джерела позитивного та негативного впливу, молодіжне оточення, статус школи серед населення.

  5. Взаємодія із іншими закладами: дошкільними, культурно-просвітницькими організаціями, трудовими колективами.

  6. Кількісні характеристики ( кількість учнів, класів, груп продовженого дня, гуртків, забезпеченість кадрами ).

ІІ. Особливості виховної системи (до 15 сторінок).

  1. Педагогічна ідея, що лежить в основі будови виховної системи.

  2. Цілі виховання, діяльність спрямована на забезпечення реалізації цілей виховної системи. ЇЇ компоненти:

а) постановка і роз’яснення завдань діяльності, які необхідно виконати для досягнення мети;

б) взаємодія педагогів, дітей і батьків;

в) використання намічених методів, засобів і форм педагогічного процесу;

г) створення належних психолого-педагогічних умов для самовизначення, самореалізації і самовдосконалення учнів;

д) здійснення різноманітних заходів стимулювання діяльності учнівської молоді;

е) забезпечення зв’язку педагогічного процесу з іншими факторами виховного впливу оточуючого середовища.

3. Суб’єкти діяльності ( особи, які організовують діяльність у рамках виховної системи, і ті, хто беруть у ній участь ).

4.Пріоритетні види діяльності, їх організація.

5. Традиції закладу.

6. Об’єднання ( постійні, тимчасові )учнів, вчителів, батьків, громадськості, форми їх взаємодії.

7. Організація учнівського самоврядування.

8. Характеристика відносин ( учнів – вчителів, вчителів – учнів, батьків- учителів, педагогів - адміністрації ).

9. Захист вихованців від негативного впливу.

10. Опис найбільш оригінальних винаходів у житті школи.

11. Зв'язок з наукою ( науково-методична проблема закладу, дослідно-експериментальна діяльність ).

12. Протиріччя в розвитку виховної системи закладу.

13. Перспективи розвитку виховної системи.

Схожі:

В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconУкра ї н а пролетарська районна в м. Донецьку рада відділ освіти нака з
Всі загальноосвітні навчальні заклади, в яких навчаються діти-інваліди, прийняли участь у конкурсі, але в номінаціях «хореографія»,...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconПоложення (зі змінами)
Про освіту (1060-12) І поширюється на вищі, професійно-технічні, загальноосвітні, дошкільні, позашкільні навчальні заклади та заклади...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconЗагальноосвітні навчальні заклади Новомиколаївського району

В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconВ конкурсі прийняли участь наступні навчальні заклади
Нвп, з 01. 11. по 30. 11. 2012 року районним відділом освіти був проведений огляд-конкурс куточків з різних питань психології навчання...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconКонкурс фотоколажів «творімо історію дніпропетровщини разом» присвячений...
Конкурс проводиться з 1 січня по 1 лютого 2012 року. Прийом конкурсних робіт – до 27 січня 2012 року. Участь у конкурсі приймають...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconДонецька обласна державна адміністрація
Запрошуємо до участі в обласному етапі заходу загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні та вищі навчальні заклади відповідно...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconКонкурс „Знавці художнього мистецтва”
...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconКонкурс 1 вед
Вітаємо учасників І глядачів родинного свята. У сьогоднішньому конкурсі беруть участь родини …
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconРекомендації щодо заповнення паспорту бібліотеки загальноосвітнього...
Паспорт бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу (далі Паспорт) заповнюють всі загальноосвітні навчальні заклади державної...
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади iconРекомендації щодо заповнення паспорту бібліотеки загальноосвітнього...
Паспорт бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу (далі Паспорт) заповнюють всі загальноосвітні навчальні заклади державної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка