Про педагога-організатора




Скачати 368.63 Kb.
НазваПро педагога-організатора
Сторінка1/4
Дата конвертації04.04.2013
Розмір368.63 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4
ДАНІ

про педагога-організатора

Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3

в 2007-2008 н. р.


№ п/п

ПІП

Рік народж.

Вуз, який закінч., рік закінч.

Фах

Пед стаж.

В яких класах працює, за якою прогр., кількість учнів

Тижн. наван-

таж.

Остан. рік атест.

Остан.

пере

підг.

Катего-

рія

Пед. звання

Метод. проблема, над якою працює учитель

Друко

вані твори

1

Кондратенко Галина Сергіївна

02.10.1984

Лебединське педуч. ім.. А.С. Макаренка, 2003

СДПУ ім. А.С. Макаренка,

2006 р.

Вчитель початкових класів

Вчитель укр. мови і літ. та зарубіж. літ.

-

5В, 11А

10

-

-

Молодий спец.

-

Розвиток комунікативних та організаторських здібностей учнів

-

Директор школи О. М. Волошина

ДАНІ

про вихователя групи продовженого дня

Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3

в 2007-2008 н. р.


№ п/п

ПІП

Рік народж.

Вуз, який закінч., рік закінч.

Фах

Пед стаж.

В яких класах працює, за якою прогр., кількість учнів

Тижн. наван-

таж.

Остан. рік атест.

Остан.

пере

підг.

Катего-

рія

Пед. звання

Метод. проблема, над якою працює учитель

Друко-

вані твори

1

Шевченко Тетяна Іванівна

04.02.83

СДПУ ім. А.С.Макаренка, 2005 р.

Поч.. навч., соц. пед.

2 роки

Вихователь групи продовженого дня

-

-

-

Спец.

-

Виховання в учнів працелюбності, взаємодопомоги, товариських відносин шляхом впровадження інноваційних технологій

-

Директор школи О. М. Волошина

ДАНІ

про кадровий склад вчителів етики

Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3

в 2007-2008 н. р.


№ п/п

ПІП

Рік народж.

Вуз, який закінч., рік закінч.

Фах

Пед стаж.

В яких класах працює, за якою прогр., кількість учнів

Тижн. наван-

таж.

Остан. рік атест.

Остан.

пере

підг.

Катего-

рія

Пед. звання

Метод. проблема, над якою працює учитель

Друко-

вані твори

1

Шаповалова

Жанна Дмитрівна

18.02.62

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1983 р.

Вчитель рос. мови та літ

24

5Б, 5В, 6Б

3

-

2006

вища

-

Урок літератури і гуманізація освіти.

-

Директор школи О. М. Волошина

ДАНІ

про кадровий склад вчителів української мови та літератури

Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3

в 2007-2008 н. р.


№ п/п

ПІП

Рік народж.

Вуз, який закінч., рік закінч.

Фах

Пед стаж.

В яких класах працює, за якою прогр., кількість учнів

Тижн. наван-

таж.

Остан. рік атест.

Остан.

пере

підг.

Катего-

рія

Пед. звання

Метод. проблема, над якою працює учитель

Друко-

вані твори

1

Кравченко Валентина Миколаївна

2.11.64

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1986 р.

Вчитель укр. мови та літ

18

6-А, 7-А,

7-Б, 11-А

16

2000

2004

І кат.

-

Гра як динамі

зуюча одиниця.




2

Остапенко Олена Миколаївна

27.02.60

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1981 р.

Вчитель укр. мови та літ

22

6-А, 7-А, 8-Б

14

2003

2001

вища

-

Активні форми роботи на уроках укр. мови.

-

3

Пономаренко Людмила Миколаївна

8.04.68

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1990 р.

Вчитель укр. мови та літ

14

8-А, 8-В, 10-А, 11-А

16

2000

2004

І кат.

-

Пошуково-дослідницькі

завдання випереджу-

вального характеру як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

-


Директор школи О. М. Волошина
ДАНІ

про кадровий склад вчителів зарубіжної літератури

Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3

в 2004-2005 н. р.


№ п/п

ПІП

Рік народж.

Вуз, який закінч., рік закінч.

Фах

Пед стаж.

В яких класах працює, за якою прогр., кількість учнів

Тижн. наван-

таж.

Остан. рік атест.

Остан.

пере

підг.

Катего-

рія

Пед. звання

Метод. проблема, над якою працює учитель

Друко-

вані твори

1

Кравченко Валентина Миколаївна

2.11.64

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1986 р.

Вчитель укр. мови та літ

18

7-А, 7-Б,

Прогр. для середньої загально-освіт. школи, Київ-2001

4

2000

2004

І кат.

-

Гра як динамі

зуюча одиниця.

-

2

Остапенко Олена Миколаївна

27.02.60

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1981 р.

Вчитель укр. мови та літ

22

6-А, 8-Б

4

2003

2001

вища

-

Активні форми роботи на уроках укр. мови.

-

3

Пономаренко Людмила Миколаївна

8.04.68

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1990 р.

Вчитель укр. мови та літ

14

8-А, 8-В,

4

2000

2004

І кат.

-

Пошуково-дослідницькі

завдання випереджу-

вального характеру як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

-

Директор школи О. М. Волошина
ДАНІ

про кадровий склад вчителів російської мови

Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3

В 2004-2005 н. р.


№ п/п

ПІП

Рік народж.

Вуз, який закінч., рік закінч.

Фах

Пед стаж.

В яких класах працює, за якою прогр., кількість учнів

Тижн. наван-

таж.

Остан. рік атест.

Остан.

пере

підг.

Катего-

рія

Пед. звання

Метод. проблема, над якою працює учитель

Друко-

вані твори

1

Шаповалова

Жанна Дмитрівна

18.02.62

СДПІ ім. А.С. Макаренка,

1983 р.

Вчитель рос. мови та літ

21

9-В, 10-А, 11-Б

Прогр. для середньої загально-освіт. школи, Київ-2001

4

2003

2002

вища

-

Урок літератури і гуманізація освіти.

-
  1   2   3   4

Схожі:

Про педагога-організатора iconПлан Особливості роботи педагога-організатора в умовах табірного...
План-щоденник як одна з форм особистого плану педагога-організатора; їх різновиди
Про педагога-організатора iconРоль педагога-організатора у створенні сприятливих умов для саморозвитку...
Роль педагога-організатора у створенні сприятливих умов для саморозвитку та самореалізації учнів – членів дитячої організації
Про педагога-організатора iconПосадові обов’язки педагога-організатора організовує
Особливу увагу приділяє дітям, схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей
Про педагога-організатора iconМіністерство освіти України Затверджую Відділ освіти райдержадміністрації...
Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-ква­ліфікаційної характеристики педагога-організатора
Про педагога-організатора icon        соціального педагога сзш №18
Міністерства освіти науки України, Положення про Центр практичної психології І соціальної роботи управління освіти Чернівецької міської...
Про педагога-організатора iconПосадова інструкція педагога соціального (код кп 2340) (
Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність педагога соціального загальноосвітнього навчального...
Про педагога-організатора iconВведення
Важливим є заміна ролі організатора, що була типової в умовах централізованого керування, на роль менеджера, керівника
Про педагога-організатора iconСамоосвіта педагога- необхідність сучасного суспільства
Самоосвіта педагога- необхідність сучасного суспільства: Методичний посібник. Алчевськ: впу-40, 2013. – 23с
Про педагога-організатора iconОрганізація роботи школи молодого педагога
Журавльова Л. С., майстер виробничого навчання ІІ категорії; «Організація роботи Школи молодого педагога»
Про педагога-організатора iconМіністерство освіти України Затверджую
Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфі­каційної характеристики викладача-організатора основ безпеки життєдіяльності,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка