Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word




Скачати 108.43 Kb.
НазваВикористання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word
Дата конвертації04.04.2013
Розмір108.43 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Тема: Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word.

Мета: систематизувати знання учнів про використання елементів панелі Малювання текстового редактора при створенні текстового документа, закріпити навички учнів щодо створення текстового документа. Розвинути логічне мислення, уяву, фантазію, естетичній смак. Виховати почуття відповідальності.

Тип уроку: узагальнення знань.

Вид уроку: практична робота
Хід уроку

І. Організаційна частина.

Привітання. Перевірка присутніх на уроці.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, позитивний настрій на урок.

За словами відомого французького письменника, „вчитись треба тільки весело; щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом”. Отже, давайте ми сьогодні завзято попрацюємо, щоб гарно засвоїти знання про призначення панелі Малювання текстового редактора, її основних елементів та способи застосування їх на практиці.

Мета нашого уроку полягає в тому, щоб закріпити знання про елементи текстового редактора Microsoft Word, а також навчитися створювати найпростіші текстові документи на основі вже набутих знань. Але досягти цієї мети можна лише під час нашої з вами спільної роботи.

Отже, після уроку ви повинні знати, для чого призначена панель Малювання, з яких елементів вона складається, коли і де їх можна використовувати, як правильно набирати текст. А головне – навчитися створювати текстовий документ, використовуючи різноманітні об’єкти.
ІІІ. Узагальнення знань, умінь і навичок.

1. Перевірка домашнього завдання.

Перевірка домашнього завдання проводиться у вигляді розгадування кросворда по темі уроку.





























1




















































2

















































3


























































4



















5







































































































6



















7




8





































9








































10







































































































11







12



























































































13





















































































14




















































































































































































^ Запитання до кросворду.

По-горизонталі:

2.Яку клавішу на клавіатурі потрібно натиснути, щоб зробити відступ між словами? (пробіл)

4. Шкільний урок, на якому вивчають роботу з комп’ютером? (інформатика)

9. Мигаючий символ на екрані монітора, в позицію якого вводять текст? (курсор)

12. Усунення помилок в документі? (редагування)

13. Що означає символ дискети на панелі інструментів? (зберегти)

По-вертикалі:

  1. Процес надання документу потрібного вигляду? (форматування)

3. Що з’являється на екрані монітора після завантаження текстового редактора? (вікно)

5. основний елемент документа Word? (текст)

6. Панель інструментів, яка дозволяє створювати графічні об’єкти в документі? (малювання)

7. Як по-іншому називають частину тексту або документу? (фрагмент)

8. Як називається об’єкт (файл), з яким працює текстовий редактор? (документ)

10. Перш ніж виконати над текстом будь-яку дію, його потрібно .........? (виділити)

11. Яку клавішу використовують для переходу на новий рядок, тобто для створення абзацу? (ентер)
^ 2. Проведення гри-естафети .

Для закріплення теоретичних знань проводиться гра-естафета у поєднанні з вправою „Мікрофон”. Для цього клас поділяється на 4 групи-команди. Кожна команда по черзі повинна взяти інтерв’ю в іншої (задати запитання по темі уроку). Увага звертається на правильність, швидкість та ерудованість у виборі відповіді. Точна відповідь оцінюється 2 балами, наполовину правильна – 1 балом. Виграє та команда, яка найкраще справилася із запитаннями і одержала найбільшу кількість балів.
Орієнтовні питання:

  1. Що таке текстовий редактор?

  2. Для чого він призначений?

  3. Види текстових редакторів?

  4. Які дії можна виконувати за допомогою текстового редактора?

  5. Способи завантаження текстового редактора?

  6. Який вигляд має піктограма-значок текстового редактора Word?

  7. Що з’являється на екрані після завантаження редактора?

  8. З яких елементів складається вікно документа?

  9. Які ви знаєте панелі інструментів?

  10. Для чого призначене меню текстового документа?

  11. З яких пунктів воно складається?

  12. В яких режимах екрана можна працювати з документом?

  13. Як зберегти текстовий документ?

  14. Які об’єкти можна розміщувати в текстовому документі?

  15. Що потрібно зробити з об’єктом, перш ніж виконувати над ним будь-яку дію?

  16. Які дії можна виконувати над об’єктами?

  17. Призначення панелей інструментів?

  18. Що називають видавничою системою?

  19. Де використовують видавничі системи?

  20. Основні види видавничих систем?

  21. Яких правил потрібно дотримуватися при наборі тексту?

  22. Що таке фрагмент тексту?

  23. Що ми розуміємо під редагуванням документа?

  24. Що ми розуміємо під форматуванням документа?


^ 3. Виконання творчого практичного завдання (робота в парах).

Отже, ми з вами пригадали всі основні поняття що стосуються роботи з текстовим документом. Тепер залишається лише показати їх застосування на практиці (учні об’єднуються у пари і сідають за комп’ютери).

Всі ви знаєте, що скоро настане зима, яка принесе нам багато свят, і найкращим з них є, звичайно, Новий рік! Саме в цей день прийнято вітати своїх родичів, друзів, вчителів, однокласників. Якими б теплими словами та побажаннями ви їх привітали.?

В цьому і буде заключатися ваше сьогоднішнє завдання: створити за допомогою текстового редактора вітальну листівку з Новим роком. Використовуйте всі свої вміння, фантазію та винахідливість. Найкраще виготовлена вітальна листівка буде оцінена високим балом.

^ 4. Підсумок творчого завдання.

Відмітити активність учнів, їх творчий підхід до завдання, проаналізувати виконання завдання.
IV. Домашнє завдання.

На домашнє завдання повторити даний матеріал по конспектах та підручнику.
V. Підсумок уроку.

Отже, на сьогоднішньому уроці ми з вами ще повторили відомості про основні елементи текстового редактора, зокрема про елементи панелі Малювання, та практично застосували одержані знання у вигляді створення вітальної листівки за допомогою текстового редактора Microsoft Word. Я сподіваюсь, що ці знання і навички вам знадобляться в майбутньому. На цьому урок завершено. До побачення!

Схожі:

Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word icon© 2007 Смірнова О. Ю
Даний навчальний посібник присвячений найпопулярнішому текстовому редактору Microsoft Word 2000, що входить до пакету Microsoft Office...
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconТекстовий процесор Microsoft Word. Створення та форматування нумерованих І маркірованих списків
Освоїти основні прийоми по створенню багаторівневих списків в текстовому процесорі Word. Закріпити уміння І навики роботи з нумерованими...
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconМетодичні рекомендації для виконання лабораторної роботи. Тема: Створення...
Мета: Навчитися створювати І форматувати документи в середовищі текстового редактора Microsoft Word
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconТема «Використання засобів графічного подання інформації»
Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити графічний редактор Paint. Переглянути вікно редактора, панелі інструментів, Підпункти...
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconУрок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв)
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconТема : «Використання спільних для прикладних програм засобів форматування та редагування даних»
В текстовому редакторі Word ввести текст з клавіатури – відповідь на питання, як виділити фрагмент тексту, як його скопіювати, І...
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconСтворення документів з різними об’єктами (формулами, діаграмами,...
Зображення, якими може оперувати процесор Word, можна розділити на дві категорії: малюнки І графічні об’єкти. Малюнки готуються за...
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconТема. Комплексна практична робота "Робота в середовищі текстового...
Створити вміщений нижче документ. (Текст та таблиці створюються у Word, діаграму створити у Word )
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconКореляція орієнтаційних та онтологічних метафор в інтерфейсі програми...
Кореляція орієнтаційних та онтологічних метафор в інтерфейсі програми microsoft word
Використання графічних елементів панелі Малювання в текстовому документі редактора Microsoft Word iconКомп'ютерна графіка. Системи опрацювання графічної інформації
Типи графічних файлів. Графічний редактор І його призначення. Система вказівок графічного редактора
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка