"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання "




Скачати 11.43 Kb.
Назва"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання "
Дата конвертації05.04.2013
Розмір11.43 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы


Кроссворд по предмету "Маркетинг" на тему "Маркетингова комунікаційна політика. стимулювання "


По горизонтали

2. Видання в виді блоку скріплених в корінцілистівпечатного матеріалу в обкладинці чи оправлені, що має постійну рубрикацію, що містить статті з різних питань

4. Зігнутий один або декілька разів лист паперу з текстом або ілюстраціями

6. Скорочений варіант, візитна картка реклами, що стисло передає основну думку

7. Багатосмугове друковане видання, що містить в собі детальну інформацію про ціни, характеристики, перелік товарів або послуг пропонованих компанією

12. Підприємство, яке є ініціатором та замовником реклами та несе всі повязані з цим витрати

13. Неперіодичне текстове книжне видання об’ємом більше 4, але не більше 48 сторінок, з’єднаних між собою за допомогою шиття скріпкою чи ниткою, навивка (на пружині), кбс (клей)
По вертикали

1. Один із основних носіїв інтернет-реклами

3. Друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про

5. Лаконічне, помітне, найчастіше кольорове зображення з коротким текстом, виконане, як правило на великому аркуші паперу, виготовляється з рекламною, інформаційною, навчальною метою

8. Одностороннє або двостороннє зображення, текст, що розміщуються на листі невеликого формату

9. Некомерційне стимулювання попиту на товар, послугу, шляхом поширення інформації про нього у некомерційних програмах, статтях, репортажах

10. Популярний вид зовнішньої реклами в містах з жвавими магістралями

11. Комплекс скоординованих дій по впливу на громадську думку, націлених на те, щоб змінити на свою користь існуючі установки і поведінку людей

Схожі:

\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" icon"Маркетингова політика комунікацій (укр.)"
Неособисте стимулювання попиту, завдяки розповсюдженню комерційне важливих відомостей в засобах масової інформації
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" icon«Маркетингова політика комунікацій підприємства (на прикладі тов ра “ad-world”)»
Метою випускної роботи є запровадження І вдосконалення системи політики комунікації
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" icon"Маркетингова політика комунікацій (укр.)"
Це цілеспрямовані, систематичні спроби формувати сприйняття, маніпулювати свідомістю та спрямовувати поведінку в необхідний пропагандисту...
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" iconКомплекс господарських операцій, повязаних з наданням споживачеві...
Кроссворд по предмету "Маркетинг" на тему "Маркетингова політика розподілу (укр.)"
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" iconСутність маркетингової товарної політики. Маркетингова концепція товару
Традиційно ця політика становить основний зміст маркетингової діяльності, бо коли підприємство не виготовляє корисних споживачам...
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" icon3 Комплексний підхід щодо ефективного формування системи стимулювання...
Для досягнення найкращих результатів підприємства розробляють систему стимулювання збуту. Проведення заходів щодо стимулювання збуту...
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" iconТеоретичні положення формування програми стимулювання продажу товарів...
Сутність та місце стимулювання продажу у системі маркетингових комунікацій підприємства
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" iconРеферат Звіт про бр: стор., табл., рис., джерел, додатків
Ключові слова: маркетинг, маркетингові комунікації, стимулювання, послуга, програма стимулювання, оцінка ефективності, кредитування,...
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" icon1. Сутність маркетингової цінової політики, основні завдання та фактори,...
Чити задоволення потреб споживачів І отримання фірмою прибутку, а також вирішення стратегічних завдань фірми. Основна кінцева мета...
\"Маркетингова комунікаційна політика стимулювання \" iconОб’єктом якої науки є політика та її відносини з людиною І суспільством?
Хто це сказав: «Політика – це владний розподіл цінностей всередині суспільства»?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка