Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку




Скачати 22.98 Kb.
НазваПсихолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку
Дата конвертації06.04.2013
Розмір22.98 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку
1) Точне і творче виконання програмно-методичних вимог до уроку; чітке визначення типів уроку і його місце в темі, бачення особливостей кожного уроку.

  1. Врахування реальних навчальних можливостей різних класів або груп, цілеспрямована ліквідація прогалин в знаннях.

  2. Обміркування та вирішення в єдності завдань освіти, виховання, психологічного розвитку.

  3. Вибір раціональної структури та темпу проведення уроку, які забезпечують вирішення поставлених завдань і продуктивне використання часу уроку: «Цілі визначають тип уроку. Тип уроку визначає його структуру, структура — розподіл часу на різних етапах».

  4. Забезпечення практичної і профорієнтаційної спрямованості навчального процесу, створення реальних можливостей щодо використання учнями знань, умінь, навичок, які вони отримали, з метою попередження формального засвоєння теорії.

  5. Концентрація уваги учнів на важливих наукових поняттях, висновках, правилах, світоглядних і виховних ідеях; виділення об'єкта міцного засвоєння. Зв'язок змісту уроку з життям, з практикою і особистим життєвим досвідом учня; використання міжпредметних зв'язків з метою формування цілісної наукової картини світу в інтересах економії часу.

  6. Розширення арсеналу вибору методів переважно за рахунок активних, інтенсивних методів; використання на уроці оптимального поєднання різних методів.

  1. Поєднання колективної форми роботи з груповими та індивідуальними.

  1. Здійснення на основі діагностики навчальних можливостей диференційованого підходу до учнів з акцентом на надання диференційованої допомоги учням з різним рівнем підготовки з предмета.

10)Формування у всіх учнів активного ставлення до навчальної діяльності, навичок раціональної організації навчальної праці безпосередньо на уроці.

11)Спілкування з учнями на основі поєднання вимогливості з повагою до особистості.

12) Розвиток кабінетної системи навчання відповідно до вимог науково-технічного процесу: цілевідповідність, раціональне і комплексне використання різних засобів навчання (підручників, наочних посібників, засобів інформації, EOT).

13)Удосконалення сприятливих для роботи гігієнічних та естетичних умов.

14)Визначення змісту і обсягу домашніх завдань з урахуванням часу, який необхідний на їх підготовку; якщо необхідно, коментувати методики їх виконання, намагатися, щоб навчання здійснювалося на самому уроці, а обсяг домашнього завдання скорочувався (там, де це можливо).

  1. Чітке дослідження задуму і одночасна готовність гнучко перебудувати його хід при зміні навчальної ситуації, вміння переходити до реалізації запасних методичних варіантів.

  2. Виявлення в ході самоаналізу результатів навчання, виховання, розвитку, які отримали на уроці; порівняння їх з поставленими учителем завданнями, знаходження важливих причин недоліків і успіхів; урахування результатів самоаналізу при плануванні наступних уроків.

Схожі:

Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку icon«формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів...
Психолого-педагогічні аспекти організації самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconМатеріали V і міжнародної науково-практичної конференції 24 26 жовтня 2011 року м. Хмельницький
Розглядаються проблеми особистості професіонала у сучасному інформаційно-технологічному просторі, ціннісні орієнтири сучасного професіонала,...
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconГігієнічні вимоги до умов праці з комп'ютером

Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку icon5-6 класи
Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги. Ор­ганізація робочого місця
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconБалл Г. О. Категорія особистості у психології: спроба впорядкування...
Балл Г. О. Категорія особистості у психології: спроба впорядкування поняттєвого по-ля // Психолого-педагогічні засади розвитку особистості...
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconМіністерство охорони здоров'я україни
Про затвердження Державних санітарних правил І норм "Вода питна. Гігієнічні вимоги до якості води централізованого господарсько-питного...
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconУроку на тему : «Місце хліба в повсякденному харчуванні Прості бутерброди...
Розробка уроку на тему : «Місце хліба в повсякденному харчуванні Прості бутерброди Технологія приготування бутербродів Правила безпечної...
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconПсихолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників...
Яценко Тетяна Володимирівна – аспірантка Інституту психології ім. Г. С. Костюка напн україни
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconГігієнічні вимоги визначають умови життєдіяльності
Згідно з гост 12 032-78 конструкція робочого місця І взаємне розташування всіх його елементів повинне відповідати гігієнічним, антропометричним,...
Психолого-педагогічні та техніко-гігієнічні вимоги до сучасного уро­ку iconПсихолого-педагогічні умови створення розвивального середовища для обдарованих дошкільників
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка