Скачати 48.37 Kb.
|
Тирлич Василь Максимович – Вчитель образотворчого мистецтва Горбівської ЗОШ I – III ст. РОЗРОБКА УРОКУ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В 5 КЛАСІ НА ТЕМУ:ВИГОТОВЛЕННЯ КОМПОЗИЦІЇ З ТИРСИ «НІЧКА – ЧАРІВНИЧКА» ![]() Тема: Виготовлення композиції з тирси на тему «Нічка – чарівничка» Мета: розкрити перед дітьми красу місячної ночі; розвивати почуття прекрасного, уяву, фантазію дітей. Продовжувати формування творчих здібностей дітей. Розширювати навички сприймання й оцінки творів мистецтва. Вчити виконувати композицію з тирси. Сприяти формуванню інтересу до образотворчого мистецтва. ^ комбінований. Матеріали: альбоми, пензлі, олівці, клей, тирса. Обладнання: репродукція картини А.І. Куїнджі «Місячна ніч на Дніпрі»; аудіо запис «Місячної сонати» Л. Бетховена, роботи однолітків, ілюстрації із зображенням картин місячної ночі. Види діяльності учнів: сприймання, пізнавальна діяльність, художньо-практична, творча. Зв'язок з іншими видами мистецтва: музикою і літературою. Х І Д У Р О К У I Організаційна частина. Ось урок нам дав сигнал Працювати час настав. ^ Й працювати почали. II Актуалізація набутих знань.
Учні діляться на 2 команди за пазлами. Завдання: з’єднати поняття з визначеннями. III Подання нового матеріалу.
Непорушно стоять ліси, повні мороку, відкинули величезну тінь від себе. Тихо й спокійно сплять озера. І тільки місяць милується на свою вроду у тиші їх вод. Спить все навкруги. А вгорі все дихає, все живе. А на душі все прекрасно й спокійно. І казкові видіння виникають перед очима. Чарівна диво-ніч! Казкова ніч! І раптом… все ожило: і ліси, і ставки, і луки. Сиплеться величний спів українського солов’я і здається, що й місяць заслухався ним посеред неба.
(Ще раз звучить початок сонати з коментарем вчителя). Звучать низькі, глибокі звуки. Темне небо, імла. І як краплі, прозорі й чисті, з’являються звуки високі і срібні. Це виглядає з-за хмар місяць і кидає на землю срібне сяйво. Так, місячна ніч чарує кожного. Напевно, і у вашому житті була така мить, коли ви зупинилися, завмерли на хвильку зачаровані, щоб прислухатися до нічної тиші, помилуватися яскравим місяцем вгорі, вдихнути пахощі сонної природи. Можливо, підставляли долоню, сподіваючись, що якась, хоч маленька, зіронька знайде на ній притулок, прошепоче чарівну казку і виконає найзаповітніше бажання. Послухайте вірш П. Сиченка (читає учениця). Над зеленим гаєм Та над бережком Місяць виринає Золотим ріжком. Посріблив отаву, Віття лугове, І на той бік ставу Човником пливе. Ген туман вітрила Підніма навстріч… Ой, яка ж ти мила, Українська ніч!
Демонстрація репродукції картини «Ніч на Дніпрі»
Поетапно наносьте на ваш малюнок клей і тирсу.
( поки учні працюють, лунає запис мелодії «Одинокий пастух»).
На картах записані завдання для пантоміми:
Вчитель: Кажуть, що в кожного із нас є своя зірочка. І кожен з нас не раз і не двічі замислювався над тим, чи щаслива вона? Як складеться життя? Я мрію, вірю і знаю, що кожен з вас буде доброю, хорошою людиною. З гідністю пройде по життю з правдою і справедливістю, і кожному з вас зірка на небосхилі палатиме яскравим вогнем. Кожен з вас знайде в житті свою пару, бо кожному потрібний хтось близький і люблячий, все розуміючий і пробачаючий. А сьогодні ніч-чарівниця дарує цей зорепад для вас. Загадайте найзаповітніше бажання, впіймайте зіроньку, і бажання обов’язково збудуться. Урок закінчено. Ідіть з миром, добром і любов’ю. |
![]() | Штойко Володимир Максимович № п/п Прізвище, ім’я, по батькові | ![]() | Капніст, Василь Васильович Капніст, Василь Васильович (1758, за іншими даними 1757—1823) — російський поет, драматург, освітній І громадський діяч |
![]() | 7 клас «Коли», зі здобного тіста І з гарячої сковорідки, на яку потрапила вода. Зараховуючи всі ці явища до хімічних, Василь вирішив, що... | ![]() | Урок читання в 2 класі Вчитель: Тирлич О. В. Тема. Дитячі розмови ... |
![]() | Вчитель: Тирлич В. М. Урок образотворчого мистецтва у 5 класі. Друкування на тканині на тему Мета. Продовжити знайомство учнів з технікою штампування. Поширити поняття про декоративно – прикладне мистецтво та його види | ![]() | Всеукраїнська учнівська Internet-олімпіада (2010 рік) Завдання І заочного туру з хімії Василь ― учень 9-го ― класу вже два роки цікавився хімією, про це, зви-чайно, знали його однокласники. Одного разу дівчина, яка дуже... |
![]() | Стенограми найважливіших виступів Л. Косаківського у Верховній Раді України Ми знаємо, хто буде обраний. Знає це І в’ячеслав Максимович Чорновіл. Чим краще він це зрозуміє І закличе свою фракцію віддати голоси... | ![]() | Василь симоненко цар плаксій та лоскотон |
![]() | Плекаймо справжню дружбу (Василь Яременко) Розділ І | ![]() | Лекції: «Василь Стефаник видатний український новеліст, майстер соціально-психологічної... Тема лекції: «Василь Стефаник — видатний український новеліст, майстер соціально-психологічної новели. «Новина» |