Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій




Скачати 23.84 Kb.
НазваВивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій
Дата конвертації11.04.2013
Розмір23.84 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Вивчення і впровадження ЕПД

та інноваційних педагогічних технологій.
Моніторинг інноваційної діяльності в 11 школах району та діагностичне опитування педпрацівників, проведені у квітні –травні 2007 року, свідчать про те, що значна частина вчителів (73%) поінформована про кращий педагогічний досвід у своїй галузі чи з фаху, зацікавлено вивчали відповідні педагогічні публікації , літературу, 48% педагогів впроваджують елементи ЕПД у власну практику, 13% освітян системно використовують у навчально-виховному процесі кращий досвід вчителів України і Росії, адаптуючи його до своїх умов.

Найбільший відсоток таких вчителів у Золочівській гімназії №1, Золочівській ЗШ №2, Довжанській , Сковородинівській , Ряснянській ЗШ.

Не менш важливим є уважне ставлення до значимих результатів роботи педагогів району, адже вивчення і розповсюдження паростків кращого досвіду колег дозволяє мобільно засвоїти , легко адаптувати і швидко використати його для корекції власної системи роботи. Однак відсутність у деяких школах різноаспектного моніторингу навально-виховного процесу стали причиною того, що адміністрація навчального закладу не має достатньої інформації для визначення об`єктів ефективного педагогічного досвіду. Саме тому кращий досвід членів педколективу вивчали лише у 8 із 18 шкіл: Золочівській гімназії №1, Золочівській ЗШ №2 , Довжанській , Жовтневій , Сковородинівській , Феськівській ЗШ І-ІІІ ступенів та Цапівській ЗШ І-ІІ ступенів.

У березні 2007 року районна рада методкабінету розглянула і схвалила перспективний досвід таких вчителів:

- Стогній К.І. з проблеми „Морально-етичне виховання учнів на традиціях українського народу”;

- Мирошник В.В. – „Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики”;

- Сухоломенко Н.В. – „Ігрова діяльність в навчально-виховному процесі як ключовий засіб розвитку моральних інтелектуальних сил і можливостей 6-річок”;

- Щербини Т.М. –„Актуалізація пізнавальної діяльності учнів під час вивчення „Довкілля” через особистісно орієнтований підхід”;

- Рябовол Н.П. – „Формування здорового способу життя як складова соціалізації дитини”;

- Рябко В.С. – „Інтерактивні форми навчання на уроках у початкових класах”;

- Ткаченко О.М. – „Формування компетентностей школярів шляхом застосування продуктивних методик та технологій на уроках математики”;

- Пантелей Л.М.- „Використання проектних технологій у громадянському вихованні учнів”.

Матеріали досвідів зберігаються в РМК в електронному виді та будуть надруковані в методичній збірці „Криниця” у серпні 2007 року.

Вивчення районним методкабінетом стану впровадження інноваційних технологій засвідчило , що переважна більшість вчителів (62%) вважають, що освоїли у 2007 році технологію особистісно орієнтованого уроку. Для значної частини освітян доступними стали проектні технології, популярністю користуються також інтерактивні технології та методика розвитку критичного мислення, які відпрацьовувались на районних семінарах і РМО. Знаменним є те , що майже всі відкриті уроки, проведені у 2006-2007 н.р., відзначалися сучасними підходами і використанням вищезгаданих методик і технік. Значно менше опитаних ( 7%) впроваджує предметні та авторські технології. Більшість вчителів не застосовують їх , мотивуючи тим, що не проходили відповідного навчання, а лише поінформовані. Таким чином, великої актуальності набувають нижче названі форми навчання: авторські семінари, спецкурси, тренінги. В усіх районних методичних об`єднаннях є вчителі, які освоїли комп`ютер і хотіли б використовувати ІКТ у навчальному процесі, але практично роблять це лише одиниці.

Схожі:

Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconВпровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний...
Використання комп’ютерних технологій у навчально-виховній І проектній діяльності
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій icon«Впровадження інноваційних технологій як засіб розвитку творчо ї особистості»
«високими технологіями». Апробація та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес є вимогою сьогодення. Свою...
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconПерелік інноваційних педагогічних технологій
Засоби інтерактивних технологій дозволяють вчителю реалізувати основні завдання навчальної діяльності
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconТворчі групи у системі інноваційної освітньої діяльності інтеракція...
Пометун, Т. Ремех, «Проблемне навчання», «Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу», з 2010...
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconОсновні напрямки роботи міського методичного кабінету на 2011/2012 н р. м. Комсомольськ 2011 р
«Вдосконалення професійної майстерності педагогічних працівників шляхом впровадження інноваційних технологій, створення оптимальних...
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій icon«Впровадження комп'ютерних технологій у роботу шкільних бібліотек»....
Ці слова є основою у роботі нашої бібліотеки. Особливо актуальний цей вислів сьогодні у час інноваційних технологій
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconСучасні педагогічні технології вивчення іноземних мов шумський О. Л. 
Саме необхідність впровадження в освітній процес новітніх педагогічних технологій з метою підвищення ефективності набуття студентами...
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconУроках англійської мови
Впровадження інноваційних технологій, пошук ефективних форм І методів виховання
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconПро педагога-організатора
Виховання в учнів працелюбності, взаємодопомоги, товариських відносин шляхом впровадження інноваційних технологій
Вивчення І впровадження епд та інноваційних педагогічних технологій iconКласифікація інноваційних педагогічних технологій (методик, систем)
Технологія    комунікативного    навчання    іншомовної    культури (Є. Пассов).        
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка