Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р




Скачати 26.68 Kb.
НазваЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р
Дата конвертації11.04.2013
Розмір26.68 Kb.
ТипЗадача
uchni.com.ua > Інформатика > Задача
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р.
Задача 1. Перевезення (40 балів)

Із Одеського порту в місто Тернопіль на «Фабрику меблів «Нова» необхідно перевезти N різних вантажів (0k тон (0<k<=50). Вантажі пронумеровані і інформація про вагу кожного із вантажів зберігається в масиві M[N]. Визначте, скільки рейсів необхідно зробити автомобілю при умові, що вантажі нероздільні. (Припускають, що вага окремо взятого вантажу не перевищує k тон).

(Можна розглянути частковий випадок, коли вантажі перевозяться тільки в порядку їх нумерації). (10 балів)
Задача 2. Трикутник (20 балів)

Задано точку з координатами (х, у) і трикутник з координатами вершин (х1, у1), (х2, у2), (х3, у3). Визначте, чи лежить точка всередині чи зовні трикутника.
Задача 3. Банківська справа (40 балів)

Молодий ломбардець Гучно Бальйоні (герой серії творів французького письменника Моріса Дрюона) часто виконував таємні доручення сучасних йому можновладців Франції, Англії та Італії. Не маючи можливості протягом трьох років безпосередньо самому займатися справами, він вирішив отримати зиск, вклавши гроші у справи паризьких банкірів. Виявилося, що розмір винагороди (% зиску) різний у різних банкірів. Звичайно, чим більшу суму він дасть банкіру, тим більшу суму отримає через 3 роки, і не менше, ніж дав банкіру. Але в кожного банкіра % зиску різний для різних сум. Нажаль, за розрахунками Гучно, йому ніколи не отримати більше 1000 ліврів (середньовічних французьких монет).

Завдання

Створіть програму profit.*, яка допоможе молодому ломбардцю отримати якнайбільші статки.

Вхідні дані

Перший рядок вхідного файлу profit.in у вказаному порядку містить 2 натуральних числа:

m – кількість ліврів, яку молодий Гучно може використати для збагачення;

n – кількість паризьких банкірів.

Тут m і n не перевищують 100. Для j в межах від 1 до m (j+1)-ий рядок цього файлу містить послідовність n натуральних чисел. k-ий член цієї послідовності – це кількість монет, яку отримає Гучно через три роки від k-го банкіра, віддавши йому j монет перед від’їздом.

Вихідні дані

Перший рядок вихідного файлу profit.out має містити найбільшу кількість ліврів, яку може мати молодий ломбардець через 3 роки, використавши m ліврів належним чином. Другий рядок цього ж файлу має містити послідовність n невід’ємних цілих чисел. k-ий член цієї послідовності – це кількість ліврів, яку має дати Гучно k-му банкіру, щоб отримати максимальний зиск від своїх капіталовкладень (потрібно подати хоча б один з варіантів розподілу).

Приклад
profit.in

3 10


1

1

6

2

2

5

2

1

3

3

2

4

7

8

3

7

8

4

8

5

7

10

12

10

4

9

11

6

13

7


profit.out

14

0 0 1 2 0 0 0 0 0 0

Схожі:

Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
Примітка : Журі II етапу олімпіади розробляє критерії оцінювання запропонованих завдань І відповідно до них визначає рівень навчальних...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconЗавдання III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
Симетричною назвемо таку стрічку, перший символ якої рівний останньому, другий – передостанньому, І т д. Знайти у стрічці симетричну...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconПроведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики в Софіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconЗавдання I ( шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...

Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconПротокол засідання журі ІІ етапу учнівської олімпіади з правознавства...
Згідно з наказом управління освіти І науки обласної державної адміністрації від 24. 09. 2009
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р icon2. Схема проведення змагання
Всеукраїнської шкільної олімпіади з інформатики (далі Олімпіада) проводиться відповідно до загальних правил та рекомендацій щодо...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconЗавдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
Так для прикладу, припустивши, що серед тем лекцій, які виносяться на семінар є такі: а Методи сортування масивів; б Основні способи...
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 26 грудня 2009 р iconПро проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії...
Про проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка