Заходу Її актуальність І вмотивованість




Скачати 80.01 Kb.
НазваЗаходу Її актуальність І вмотивованість
Дата конвертації12.04.2013
Розмір80.01 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА АНАЛІЗУ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ
Дата ________ Клас_________ Вихователь_____________________
1. Тема заходу

Її актуальність і вмотивованість.

Відповідність віковим особливостям, запитам та інтересам даного дитячого угрупування. Участь школярів у виборі теми.

  1. Форма проведення заходу.

Доцільність саме цієї форми. ЇЇ відповідність психофізичним особливостям школярів. Врахування в обраній формі можливостей всіх чи більшості учнів.

  1. Мета заходу.

ЇЇ чіткість, конкретність, спрямованість на підвищення рівня розвитку вихованості учнів.

^ Мета відвідування:


  1. Підготовка заходу.

Наявність і продуманість плану чи програми підготовки.

Конкретність доручень учням, доведення до них кінцевої мети заходу, змісту організаторської діяльності в процесі підготовки, їх прав та обов’язків.

Місце даного заходу в загальній системі виховної роботи.

Спрямовуюча роль класного керівника у ході підготовки заходу.

Тактовна допомога учням.

Роль органів самоврядування під час підготовки й проведення заходу.

Забезпечення в процесі підготовки згуртованої, злагодженої роботи колективу, формування стосунків співробітництва, взаємодопомоги, вимогливості .

  1. ^ Проведення заходу.

Гуманність і демократичність взаємовідносин педагогів, активу з усіма учасниками заходу.

Точність і організованість початку.

Естетичне оформлення.

Підготовка учнів до активного сприйняття нової інформації.

Змістовність заходу, достовірність, науковість, емоційна насиченість фактичного матеріалу, зв’язок з життям, опора на життєвий досвід учнів.

Дотримання регламенту, доцільність його використання.

Участь представників громадськості, батьків у проведенні заходу, ефективність їхньої участі.

Доцільність вибору методів і методичних прийомів.

Чи оптимально обрано форму проведення заходу (бесіда, ранок, лекція, година спілкування, конференція тощо)

Роль педагога в проведенні заходу. Його педагогічна майстерність.

Увага, зацікавленість, дисциплінованість учнів.

Наявність елементів дискусії, проблемності, відвертої розмови про хід проведення заходу. Раціональне використання наочності, ТЗН.

Спрямованість заходу на розвиток особистості, загальнолюдських рис, на підвищення загальнокультурного рівня розвитку.

Дотримання під час заходу санітарно - гігієнічних вимог, правил пожежної безпеки, ТБ.

Запобігання перевтомі та врахування особливостей фізичного розвитку учнів.

Зовнішній вигляд учнів.

Дисципліна.

  1. ^ Загальні висновки.

Досягнення мети, реалізація розвиваючих, виховних, пізнавальних можливостей заходу.

Ставлення учнів до заходу. Ступінь їх задоволення.

Що дає виховний захід для розвитку учнів? Формування у них:

  • громадської позиції, власної гідності, морально-вольових якостей, уявлень, відповідальності за свої дії;

  • естетичних почуттів та смаків;

  • трудових навичок та шанобливого ставлення до людей праці;

  • санітарно-гігієнічних, спортивних навичок тощо.

  • Що вдалося краще, що гірше? Цікаві знахідки педагога.



Визначення якості та оцінки заходу


№ Основні параметри аналізу


Високий

( 5 )

Достатній

( 4 )

Середній

( 3 )

Критичний

( 2 )

  1. Постановка мети.













  1. Врахування рівня вихованості.













  1. Місце заходу в системі.













  1. Роль вихователя, кл. керівника













  1. Роль органів самоврядування.













  1. Організація діяльності учнів.













  1. Місце, оформлення, ТЗН.













  1. Своєчасність початку













  1. Дозування часу.













  1. Своєчасність початку.













  1. Участь батьків.













  1. Реалізація санітарно-гігієнічних вимог













  1. Запобігання перевтомі.













  1. Зовнішній вигляд.













  1. Дисципліна.













  1. Цілеспрямованість.













  1. Зв”язок із життям .













  1. Врахування запитань, які хвилюють.













  1. Врахування індивідуальних та вікових особливостей.













  1. Емоційна насиченість.













  1. вплив на розширення світогляду.













  1. Оптимальність вибору форми.













  1. Пед. майстерність класного керівника.













  1. Обмін думками.













  1. Рівень самостійності учнів.













  1. Досягнення мети.













  1. Виконання плану.













  1. Чи був захід цілісною системою
























Оцінка заходу _________ (необхідно розділити загальну суму балу

на кількість параметрів оцінювання – 28. )
Висновки та рекомендації_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хто відвідував____________________ Ознайомлений_____________________

Схожі:

Заходу Її актуальність І вмотивованість iconЗаходу: "Посвята у читачі"
Мета заходу: Виховувати у дітей любов до книги. Розвивати читацький інтерес, логічне мислення. Познайомити дітей з правилами користування...
Заходу Її актуальність І вмотивованість iconТема заходу: «Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?»
Мета заходу: спонукати учнів поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін
Заходу Її актуальність І вмотивованість iconМетоди контролю та самоконтролю вихованості учнів нестерук В. В....
Актуальність. Управління цілісним педагогічним процесом неможливе без зворотного зв’язку, який несе характеристику його результативності....
Заходу Її актуальність І вмотивованість iconПоложення про проведення спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя» Вступ
...
Заходу Її актуальність І вмотивованість icon«Веселий ярмарок українських страв»
Обладнання: аудіо запис веселої української народної музики, столи для кулінарних бригад, скатертини, посуд, страви, ріг достатку,...
Заходу Її актуальність І вмотивованість iconТема заходу

Заходу Її актуальність І вмотивованість icon2 Загальна характеристика революції
Введення. Актуальність теми
Заходу Її актуальність І вмотивованість iconТема заходу та категорія, яка запрошується для участі в роботі

Заходу Її актуальність І вмотивованість iconЗаходу
Підготувала муравльова о в. – викладач ясинуватського будівельного технікуму транспортного будівництва
Заходу Її актуальність І вмотивованість iconДонецький педагогічний коледж Педагогіка
Актуальність проблеми диференційованого навчання на сучасному етапі розвитку школи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка