Тема: подорож до країни п’ятикласників




Скачати 42.69 Kb.
НазваТема: подорож до країни п’ятикласників
Дата конвертації21.04.2013
Розмір42.69 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
РОЗВИВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

З УЧНЯМИ 4 КЛАСУ
ТЕМА: ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ П’ЯТИКЛАСНИКІВ
МЕТА: діагностувати соціальну зрілість школярів, ставлення до

школи, розвивати мотивацію навчання;

активізувати пізнавальні процеси: увагу, логічне та

нестандартне мислення; виявляти сподівання та тривоги, пов’язані з переходом до середньої школи; виховувати

доброзичливість у ставленні до однокласників.
МАТЕРІАЛ: плакат «Валіза»; демонстраційні картки; зошити, ручки;

аудіотехніка, компакт-диск з музичними супроводами.

^ ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти сидять на півколом. На дошці кольоровий напис: «Подорож до країни п’ятикласників».

ПСИХОЛОГ: - Сьогодні ми відправимося у незвичайну подорож – до країни п’ятикласників. У дорогу зазвичай беруть з собою валізу з найнеобхіднішими речами.

(На дошці розміщений плакат із зображенням валізи)

  • Як ви думаєте, що варто взяти з собою у 5 клас? Що потрібно, аби бути хорошим учнем ? Щоб у 5-му класі жилося цікаво і весело?

Пропозиції дітей записуються на ватмані.

  • А тепер ми з’ясуємо, які із названих рис найважливіші. Для цього вам потрібно пройти випробування і зрозуміти, завдяки яким рисам ви з ним упоралися.


І. ВПРАВА «НАДІЙНИЙ ВОДІЙ»

Уявіть собі, що ви всім класом зібралися помандрувати, шлях далекий, складний, дорога з перешкодами. Вам необхідно обрати 5 надійних водіїв, кому б ви довірили вас везти.
1-й варіант:: перед дорогою вам пропонують чітку схему вашого шляху , яку необхідно намалювати. При бажанні малювати можуть не лише водії, а й всі охочі.

Діти виконують завдання типу графічного диктанту.

- Які риси допомогли вам виконати це завдання? (уміння слухати, орієнтуватися у просторі, уважність, довіра)

(Звучить музика «Песенка о вреде курения»)

2-й варіант: - «Водій» - керує своєю машиною: говорить, що робити, дбайливо ставитись до неї. «Машина» уважно слухає свого господаря та чітко виконує його вказівки.

Вправа виконується в парах. «Машині зав’язують очі. У приміщенні хаотично розставлені стільці. Потрібно пройти весь шлях перешкод без зіткнень.

  • Як ви вважаєте, хто виявився найкращим господарем для машини? Чому?

  • Яка риса допомогла виконати це завдання? (вміння слухати, орієнтуватися у просторі, взаєморозуміння).

  • Ви правильно назвали важливу рису – взаєморозуміння.

  • Її і покладемо у вашу валізу

(Картка кріпиться до плакату)

ІІ ВПРАВА. «РОЗУМОВА ГІМНАСТИКА»
- А зараз вам потрібно буде розгадати незвичайні «хитрі» загадки та загадочки.

1) Якого каменя не буває у морі?

2) Якою косою не можна косити?

3) Що важче кілограм заліза чи кілограм пуху?

4) Летить зграя гусей. Один попереду, двоє позаду. Один посередині, двоє по боках. Троє вряд. Скільки гусей летіло?

5) Коли троє дорослих, двоє дітей і одна собака, що сховалися під однією парасолькою, не намокнуть?

- Що ж допомогло вам знайти правильні відповіді на ці питання?

(Розум, кмітливість)

Картка з надписом « кмітливість» прикріплюється до «валізи».
ІІІ ВПРАВА «СИНТЕЗ». (Утвори нові слова).

На дошці написане слово «автомобіль».

Із букв заданого слова потрібно утворити нові слова.

Звучить музика- «Неприятность эту мы переживем».

Учні виконують завдання у зошитах протягом 2 хвилин. Потім зачитують за бажанням.

  • Які риси допомагали вам впоратися із цим завданням?

(вміння думати, уважність)

Картка кріпиться до «валізи».
^ ВПРАВА-РУХАВКА «БРОУНІВСЬКИЙ РУХ»

Діти, рухаючись під музику в пари, потім у трійки, потім у 2 групи рівні за кількістю (6-7 осіб).

Звучить музика «Неприятность эту мы переживем»

^ ІУ ВПРАВА «СКЛАДИ ПРИСЛІВ’Я»

Діти об’єднані у 2 групи. Кожній групі роздаються «ромашки», на яких написані слова.

Потрібно якнайшвидше скласти зі слів прислів’я.

  1. «Голова без розуму, що ліхтар без свічки»

  2. «Мудрим ніхто не вродився, а навчився».

  • Яка риса допомогла вам виконати це завдання? (вміння думати, спритність, організованість…).

До валізи прикріплюється картка «організованість».
^ У ВПРАВА «РОЗШИФРУЙ АНАГРАМИ»

  • Аби ви зрозуміли, які ще риси є важливими для успішного навчання, пропоную вам ще одне випробування – розшифруйте анаграми, щоб вийшло слово.

Демонструються картки: «пилитоовість», «растанність».

Ось ми і зібрали найважливіші речі до нашої валізи.

  • А тепер давайте пофантазуємо про те, що вас очікує у 5-му класі. Заплющте очі, сядьте зручно і спробуйте уявити те, що я буду говорити (звучить музика «Ты да я да мы с тобой»).

  • Уявіть, що сьогодні 1 вересня, ви прийшли до 5-го класу. Уявіть себе: який ви, з ким спілкуєтеся, чим займаєтеся. А тепер уявіть, що ви на уроках: що відбувається в клас?

  • Хто з учителів веде урок, що вас питають, чого вимагають? Знайдіть у школі таке місце, де ви почувалися б гарно, зручно, безпечно. Уявіть дорослих, з якими вам було б приємно, спокійно та цікаво спілкуватись…

А тепер ми будемо повертатися назад, у 4 клас.

Я буду рахувати до 5.На рахунок «5» ви повільно розплющте очі і опинитеся в класі.

- А тепер розкажіть, що вам вдалося уявити? (Діти за бажанням розповідають).

- А зараз розділіть аркуш у зошиті навпіл. Ліву частину підпишемо «Я – сьогодні», праву – «Я – у майбутньому».

Опишіть спочатку себе зараз – який ви, які у вас риси характеру. А потім – у майбутньому, які зміни з вами відбудуться; яким ви станете у 5 класі?

(Під час виконання вправи звучить музика «Улыбка»)

  • Сьогодні ми з вами здійснили уявну подорож до 5 класу. Ми склали до валізи багато важливих рис, які вам потрібні будуть у 5 класі.

І надалі ця валіза буде поповнюватися записами про нові важливі риси, які ви мрієте і будете собі розвивати.
ВПРАВА –РЕФЛЕКСІЯ.

Скажіть, що вам запам’яталося у нашому занятті, що найбільше сподобалося?

Вправа «Коло дружби».

Схожі:

Тема: подорож до країни п’ятикласників iconСьогодні, діти, ми розпочнемо веселу подорож до незвичайної країни,...
Отже ми розпочинаємо подорож до країни Світлофорії. Але для того, щоб вирушити в путь, нам потрібно вибрати транспорт. Які види транспорту...
Тема: подорож до країни п’ятикласників icon«Подорож до країни Казки»
Дорогі друзі! Сьогодні ми разом з п’ятикласниками відправимось відправимось у подорож до країни «Казки». Для цього потрібно добре...
Тема: подорож до країни п’ятикласників iconПлан тижня “подорож до країни психологія

Тема: подорож до країни п’ятикласників iconТема: «Подорож в Країну Знань», 5-6 клас
Ведучий: (звертається до команд) Наше свято любителів цікавої математики розпочинається з розминки гри «Подорож в Країну Знань»
Тема: подорож до країни п’ятикласників iconТема. Закони Джунглів І світ людей
Ми знову маємо можливість здійснити подорож до прекрасної й екзотичної країни, де цвітуть дивовижні квіти, наповнюючи повітря своїм...
Тема: подорож до країни п’ятикласників iconТой космонавтом хоче буть…
Ми пропонуємо вам відправитися у подорож у столицю країни професій-Місто майстрів
Тема: подорож до країни п’ятикласників icon1. Привіт, шановні гості! Здоров’я, щастя, сміху! Веселе свято на порозі І нам І вам на втіху. 2
Діти! Сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож до Країни здоров’я І розкриємо таємниці про те, що потрібно робити для того щоб зберегти...
Тема: подорож до країни п’ятикласників iconУрок: Позакласне читання Тема: «Подорож осіннім лісом»
Сьогодні проводимо урок позакласного читання. На уроках читання ми вивчаємо розділ «Цікава книга природи». Тому сьогодні я пропоную...
Тема: подорож до країни п’ятикласників iconТема: Гуманне ставлення до людини
Діти, давайте на уроці помандруємо до Країни Права. Де головні жителі цієї Країни – діти. Згадаймо, які права вони мають?
Тема: подорож до країни п’ятикласників iconЗаняття з математики Подорож до країни математики Підготувала : Корнієнко...
Заняття можна провести Із залі або в групі, прикрашеній ілюстраціями про математику. Діти заходять до зали, сідають
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка