Опис проекту «Ми-партнери»




Скачати 28.02 Kb.
НазваОпис проекту «Ми-партнери»
Дата конвертації23.04.2013
Розмір28.02 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Опис проекту

«Ми-партнери»

Автори: Лапіна О. О., Безверха М. О.

Актуальність: Партнерство-це спілкування з однолітками у мережі Інтернет, обмін думками та знаннями, тим, що цікаво дітям даного віку.

Школа – це не тільки місце , де учні отримують знання та спілкуються з друзями, але й місце, де вони проводять достатньо багато часу та мають певні досягнення. В школі проходять різні зустрічі, свята, заняття в різних секціях та клубах. Але все найцікавіше в шкільному житті дитини залежить від того, як вона вміє організувати своє дозвілля, як ставиться до доручень та інших дітей . Клас – це невід’ємна частинка школи.

Тема проекту була обрана для того, щоб більше інформації отримати про рідну школу , її історію та про свій клас, а також поділитися інформацією з своїми однолітками зі школи-партнеру з Великої Британії.

^ Навчальні предмети: англійська мова, історія, географія, українська мова та література, інформатика, музика, малювання.

Учасники: учні 5-А класу.

Мета:

  • систематизувати та збагатити знання учнів з англійської мови за темою «Школа. Клас.»;

  • розвивати життєві навички та вміння жити разом в колективі, працювати в групах та бути єдиною командою;

  • розвивати навички роботи в мережі Інтернет;

  • розвивати навички роботи з додатковою літературою, словниками;

  • виховувати відповідальність, організованість, дисциплінованість, повагу до думок інших;

  • вчити створювати книжку-розкладинку та відеофільм про школу.

Очікуємі результати:

  • вміння брати інтерв’ю

  • вміння працювати в групі

  • вміння працювати з додатковою літературою та словниками

  • вміння робити повідомлення за темою та доносити інформацію до аудиторії

  • вміння проводити екскурсію по школі

Вхідні знання та навички:

  • навички діалогічного та монологічного мовлення за темою

  • навички малювання та дизайну

  • естетичні навички

  • граматичні навички (Present and Past Simple Tences)

Матеріально-технічне забезпечення: підручники англ. мови “Blockbuster 2”, словники, буклет про історію школи, магнітофон, відеокамера, мультимедія, комп’ютер.

^ Оцінювання знань та вмінь проводилось за формою оцінювання проекту, групової оцінки та самооцінки.

Кінцевий продукт: книжка-розкладинка «Моя школа», відеогід про школу, сценарій вистави «Ми-партнери».

^ Опис проекту:

Враховуючи особливості дітей даного лінгвістичного класу, їх бажання спілкуватися з партнерами , розповісти про себе та школу була обрана тема проекту. Діти вирішили спробувати себе у ролі гідів та створити фільм про школу на англійській мові. Вони показали свої мовні навички, які удосконалювались впродовж роботи над проектом. Учні 5-А класу вчились брати інтерн’ю у першого директора школи Павленко Г. О. , теперішнього директора Ковпак С. В. , заступника директора з профільного навчання, бібліотекаря тощо. Діти відвідали шкільний музей, дізналися про історію школи, запросили до себе на урок першого директора школи Павленко Г. О.

Працюючи над проектом учні об’єдналися в групи: репортери, дизайнери, знатоки та мовознавці. Зібравши матеріал діти написали статті для буклету та відеогіду.

Внаслідок роботи діти дізналися багато нового та цікавого про свою школу та поглибили свої знання з теми та предмету.

Презентація:

Презентація проекту «Ми-партнери» була представлена на конкурс - захист проектів.

^ Формою презентації проекту була обрана вистава, учасниками якої стали всі діти, які працювали у даному проекті. Для створення сценарію презентації працювала група сценаристів, яка склала вірші та пісню для вистави. Сценарій виступу був створений у віршованій формі на англійській, українській та російській мовах. Виступ дітей супроводжував створений відеогід, який демонстрували завдяки засобам мультимедія. Виступ дітей нікого не залишив байдужим.

По завершені роботи з проектом учні обсудили результати своєї діяльності та оцінили свою роботу. Кожен учень визначив свої особисті досягнення, а також оцінив свій внесок у реалізацію проекту.

Схожі:

Опис проекту «Ми-партнери» iconДокладний опис проекту
Назва проекту «Розробка та запровадження системи створення сприятливих інвестиційних умов в м. Тростянець в пріоритетних сферах розвитку...
Опис проекту «Ми-партнери» iconПлан навчального проекту Автор навчального проекту
Стислий опис: Міжпредметний проект, який охоплює завдання декількох предметів державної навчальної програми. Діти працюють над проектом...
Опис проекту «Ми-партнери» iconДокладний опис проекту
Дирекція Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування
Опис проекту «Ми-партнери» iconДокладний опис проекту
Дирекція Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування
Опис проекту «Ми-партнери» iconВикористання інтернет-послуг в маркетинговій діяльності
Постачальники, споживачі, агенти, дистриб'ютори, партнери, центри досліджень, урядові установи
Опис проекту «Ми-партнери» iconВикористання інтернет-послуг в маркетинговій діяльності
Постачальники, споживачі, агенти, дистриб'ютори, партнери, центри досліджень, урядові установи
Опис проекту «Ми-партнери» iconПрактична робота №4. Створення, збереження, запуск проекту за заданим зразком
Мета роботи. Відпрацювати навички запуску Visual Basic, створення проекту за зразком, запуску проекту на виконання та збереження...
Опис проекту «Ми-партнери» iconКурсового проекту
Зміст пояснювальної записки (перелік питань, що розробляються у проекті): Культурологічна та естетична актуальність, об’єкт проекту,...
Опис проекту «Ми-партнери» iconДошкільної ланки Лозуватської школи- сад даний проект освітньої роботи. Опис проекту
Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує нас (вихователів) на педагогіку нового часу: надання пріоритету соціально – моральному...
Опис проекту «Ми-партнери» iconСистема роботи над описом зовнішності людини в 7 класі
Опис зовнішності людини може бути діловим, науковим та художнім. Діловий опис використовується здебільшого в судовій практиці під...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка