Затверджую




Скачати 65.82 Kb.
НазваЗатверджую
Дата конвертації23.04.2013
Розмір65.82 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Додаток 3

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова науково-методичної ради

КЗ «ЗОІППО» ЗОР

____________________В.Я.Ястребова

Протокол №__ від «__»___________2010 р.


ПРОГРАМА

дослідно-експериментальної роботи

у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІ ст. № 6 м. Енергодар

з проблеми

«Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу методом моделювання»
Виконавці: педагогічний колектив загальноосвітнього навчального закладу І-ІІ ст. № 6 м. Енергодар (зареєстровано за адресою м. Енергодар, вул. Будівельників, буд.20, телефон 3-21-27).

^ Науково-методичне забезпечення експерименту здійснюється Комунальним закладом «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради в особах завідувача кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя, кандидата педагогічних наук, доцента Лупінович С.М.; доктора педагогічних наук, професора кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Денисенко Н.Ф.

^ Мета експериментальної роботи: розробка і реалізація механізму інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній навчальний заклад № 6 м. Енергодар, ранньої інтеграції цих дітей в соціальне середовище з урахуванням їхніх типологічних та індивідуальних особливостей.

^ Завдання експериментальної роботи:

  • розробка принципів інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами на основі визначення умов їх перебування в ЕЗОШ № 6;

  • забезпечення організаційно-педагогічних умов;

  • надання корекційно-реабілітаційної допомоги;

  • розробка змісту і методів корекційно-розвивального навчання;

  • сприяння батькам в їхньому становленні в якості організаторів адекватних умов особистісного розвитку дитини;

  • моніторинг процесів, які протікають, програмування розвитку системи з наступною розробкою рекомендацій для всіх блоків підсистеми моделі, яка розробляється;

  • пропаганда дефектологічних знань з метою підтримки процесів інтеграції;

  • консолідація зусиль державних структур і громадських організацій для вирішення проблем задоволення особливих освітніх потреб дітей з обмеженими можливостями здоров'я;

  • розробка методичних рекомендацій для педагогічних працівників шкіл залучення та для батьків.

Гіпотеза. Інтеграція в суспільство, ефективний розвиток життєвої компетентності дітей з функціональними обмеженнями можливі за умови створення інноваційного освітньо-реабілітаційного простору, суб’єкти якого творчо взаємодіють і координують зусилля в розв’язанні проблеми комплексної реабілітації.

^ Очікуваними результатами експериментальної роботи є:

  • розробка і апробація моделі інтегрованого навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку, яка передбачає створення сприятливих умов для індивідуального, різнобічного розвитку дитини та її соціалізації в суспільство;

  • створення умов для гуманістичного навчання і виховання, розвитку толерантності серед дітей;

  • навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку разом зі здоровими однолітками, що стимулює реалізацію їхніх потенційних можливостей, сприяє подальшій інтеграції в інші колективи, соціальне середовище;

  • формування у педагогів та батьків нового розуміння проблем дітей з особливостями психофізичного розвитку, опанування новими технологіями навчання, виховання і психологічної підтримки зазначеної категорії дітей, а також їхніх здорових однолітків.

Терміни проведення експерименту. Реалізація завдань експерименту буде проводитися в декілька етапів:

    1. Організаційно-підготовчий – 2010 – 2011 рр.

    2. Апробаційно-впроваджувальний –2012– 2013 рр.

    3. Аналітико-узагальнювальний – 2014 – 2015 рр.


^ ЕТАПИ ЕКСПЕРИМЕНТУ


Завдання

Термін

  1. Організаційно-підготовчий – 2010 - 2011 рр.

Розробка програми та складання плану дослідницької діяльності на 2010-2015 рр.

Грудень 2010 р.

Затвердження складу учасників експериментальної роботи, визначення їх функцій щодо виконання програми роботи

Грудень 2010 р.

Розробка програми тренінгів, семінарів щодо підготовки фахівців для класів інклюзивного навчання

Січень 2011 р.

Визначення засад інтегрованого навчання

Лютий-березень 2011 р.

Проведення тренінгів для учасників експерименту (на постійній основі).

Упродовж етапу

Проведення проблемних семінарів

Упродовж етапу

Визначення кількісного та якісного складу дітей з особливостями психофізичного розвитку, які навчаються в ЕЗОШ № 6

Грудень 2010 р. – січень2011 р.

Визначення критеріїв рівня розвитку дітей в ЕЗОШ №6

Упродовж етапу

Визначення методик вивчення особистості дітей з особливостями психофізичного розвитку, показників та оцінювання їх розвитку

Упродовж етапу

Вивчення колективів інтеграції: провести анкетування батьків і педагогів, дослідження впливу інклюзивної моделі освіти на учасників експериментальної роботи

Упродовж етапу

Визначення компенсаторно-корекційного змісту (планами роботи закладу освіти, індивідуальними планами для кожної дитини), технологій інтегрованого навчання і виховання

Березень-грудень 2011 р.

  1. ^ Апробаційно-впроваджувальний ­ 2012 – 2013 рр.

Розробка методичних рекомендацій для педагогічних працівників експериментального закладу з питань змісту та технологій інтегрованого навчання

Січень-травень 2012 р.

Підготовка, апробація методичних матеріалів, дидактичних матеріалів для дітей, вчителів, батьків

Упродовж етапу

Розробка критеріїв та механізмів оцінювання впливу експерименту на його учасників. Провести дослідження впливу інклюзивної моделі освіти на учасників проекту

Упродовж етапу

Вивчення динаміки розвитку дитини та ступеню її досягнень в умовах інтегрованого навчання. Вивчення буде здійснюватися на основі: форм спостережень, контрольних зрізів, звітів вчителів та асистентів вчителів (за наявності).

Упродовж етапу

Визначення результатів роботи, опитування цільових аудиторій щодо інтегрованих класів. Вивчення буде здійснюватися на основі розроблених опитувальників для вчителів, батьків, соціальних працівників, асистентів вчителів (за наявності), адміністраторів тощо.

Упродовж етапу

Розробка змісту та методів допомоги дітям з особливостями психофізичного розвитку та їхнім сім’ям. На постійній основі здійснюватимуться консультації фахівців, педагогів. Розробка індивідуалізованих навчальних програм. Створення ресурсно-тренінгового центру, послугами якого можуть скористатися педагоги, батьки, представники громадських організацій та інші

Упродовж етапу

Вивчення впливу (на основі щомісячних вчительських звітів) трансформаційних змін на дитячі колективи

Упродовж етапу

Проведення семінарів, конференцій з питань інклюзивного навчання

Упродовж етапу

  1. ^ Аналітико-узагальнювальний ­ 2014 – 2015 рр.

Узагальнення впливу інклюзивного навчання на особистісний розвиток дітей

Січень-березень 2014 р.

Аналіз результатів і висновків проведеного моніторингу експериментальної роботи

Квітень-червень 2014

Оформлення звіту про підсумки експерименту, опис одержаних результатів

Вересень-жовтень 2014 р.

Аналіз та узагальнення експериментальних матеріалів, розробка методичних рекомендацій, навчально-дидактичних матеріалів

Листопад-грудень 2014 р.

Підготовка до друку наукових та методичних матеріалів за підсумками експериментальної роботи

Січень 2015 р.

Розробка методичних рекомендацій щодо практичного застосування моделі інклюзивного навчання

Лютий-травень 2015 р.

Підготовка та проведення підсумкової конференції за результатами експериментальної роботи

Червень-грудень 2015 р.


Обговорено і затверджено на засіданні кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (протокол № 9 від 07.11.2010 р.).
Завідувач кафедри реабілітаційної педагогіки

та здорового способу життя,

кандидат педагогічних наук, доцент С.М.Лупінович

Схожі:

Затверджую icon«затверджую» «затверджую» Президент федерації Т. в о. начальникауправління...
Змагання проводяться 20 квітня 2013 року на території Сумського р-ну, в урочищі «Зелений Гай»
Затверджую iconЗатверджую Затверджую Начальник управління Начальник Сумського освіти...
Хі обласна універсіада вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації (незалежно від відомчого підпорядкування) проводиться...
Затверджую iconЗатверджую затверджую
України від 18. 08. 1999 року №300, Державного стандарту базової повної середньої освіти, затвердженого постановою кму від 14. 01....
Затверджую iconЗатверджую

Затверджую iconР затверджую

Затверджую iconК затверджую

Затверджую iconЗатверджую

Затверджую iconЗатверджую погоджено

Затверджую iconЗатверджую Старобабанівська загальноосвітня

Затверджую icon«Затверджую» Директор днз

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка