А к а з




Скачати 200.06 Kb.
НазваА к а з
Дата конвертації06.03.2013
Розмір200.06 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
Н А К А З
07.06.2012 № 97


Про підсумки методичної

роботи за 2011-2012 н.р.
Методична робота в ЗОШ №2 організована відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інструктивних та нормативних документів Міністерства освіти і науки України, наказу №165 від 13.09.11 «Про організацію методичної роботи в ЗОШ №2 на 2011-2012 навчальний рік» та плану роботи закладу.

Педагогічний колектив школи у 201-2012 навчальному році розпочав роботу над науково-методичною проблемою «Формування творчої особистості вчителя та учня з дотриманням умов збереження здоров’я» та спрямував свої зусилля на вирішення таких завдань:

. удосконалення методичної та експериментально-дослідницької підготовленості вчителів, оволодіння ними ІКТ;

впровадження інноваційних форм та методів роботи, підвищення якості навчально-виховного процесу;

підвищення самоосвіти, самоконтролю і самооцінки роботи кожного вчителя;

організація науково-дослідницької роботи учнів;

підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів.

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли директор школи, заступники директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань,творчих груп учителів.

Протягом року відбулося 6 засідань методичної ради, де розглядалися питання щодо організації та проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад, підготовки до педрад, організації вивчення стану виконання навчальних програм, проведення предметних тижнів, підготовки до ДПА, організації профільного навчання, ознайомлення з новим стандартом базової середньої освіти.

Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, інших методичних заходів. На засіданнях методичної ради розглядалися матеріали ППД з досвіду роботи вчителів школи, проходили схвалення авторські програми, програми гуртків.

. Діяли шкільні методичні об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук (керівник Горбунова Л.І.), класних керівників (керівник Петренко Л. А.) та творчі групи: «Сучасний урок» (вчителі 1-4 кл., керівник Смоліговець Л.Г.), «Інтелект» (вчителі математики, фізики, інформатики, керівник Шалабай Т.І.), «Творчий пошук» (вчителі біології, хімії, географії, керівник Хрульова В.О.), «Від творчого вчителя – до творчого учня» (вчителі трудового навчання, образотворчого мистецтва, фізкультури, керівник Симонов О.В.).

Педагоги шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін продовжували працювати над темою «Формування духовних цінностей, національної свідомості учня». У школі проведені заходи, присвячені Дню українського козацтва, Дню української писемності та мови, Дню рідної мови. Проходив тиждень суспільно-гуманітарних наук, який розпочався виставкою творчих робіт «Зв’язок поколінь» (Костенок Н.М.). Було проведено відкриті уроки, цікаві змістовні заходи. Найбільш результативними та якісно проведеними були літературний КВК у 5 класі «Сторінками прочитаних книг»(Мекшун І.М.) та турнір правознавців у 9-х класах «Підліток і право»(Заікіна В.М.).

На базі школи було проведено загальноміський теоретичний семінар для вчителів-словесників «Можливості сучасного підручника» (Горбунова Л.І.)

Учні брали участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах. У ІІ етапі призові місця зайняли такі учні:

  • Репех Катерина (українська мова та література - І місце; світова література - ІІІ місце);

  • Ольховик Наталія (правознавство - ІІІ місце; російська мова - ІІ місце );

  • Сохінова Валентина (англійська мова - ІІІ місце; російська мова - ІІІ місце);

  • Сусло Роман (історія - ІІ місце).

Учні нашої школи брали участь у конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням (переміг на ІІ етапі Лазебний Дмитро (7 клас) в номінації «Історія України і державотворення», а також зайняв ІІІ місце в ІІІ етапі цього конкурсу; в номінації «Література» Маховик Марина (11-Б кл.) – ІІІ місце). У ІІ Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.Тараса Шевченка на ІІ етапі перемогу здобула Репех Катерина, а також зайняла ІІІ місце в ІІІ та заключному етапах цього конкурсу. За результатами року за особливі досягнення нагороджений медаллю Лазебний Дмитро, за чисельні досягнення – Репех Катерина. Ці учні стали стипендіатами міського голови.

У 2011-2012 навчальному році творча група вчителів художньо-естетичного циклу «Від творчого вчителя - до творчого учня» працювала над удосконаленням методики викладання, розвитком творчого потенціалу кожного педагога, впровадженням у практику нових педагогічних технологій, які сприяють розвитку компетентного підходу до викладання предметів художньо-естетичного циклу. Учні брали участь у І та ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання та образотворчого мистецтва. Учениця 8 класу Слав Дарина зайняла ІІІ місце на ІІ етапі в олімпіаді з образотворчого мистецтва.

Цікаві заходи було проведено в рамках тижня математики, інформатики, фізики: урок-гра у 8 класі «Морський бій» (О.А. Салтикова), урок-гра в 6 класі «Х фактор»

(Л.М. Норенко), урок-гра у 8 класі «Чарівна «пекельна» фізика» (Т.І. Шалабай).

Учні 2-11 класів брали участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру – 2012» (6 призерів), 3 - 10 класів – конкурсі «Колосок»(11 призерів) та конкурсі «Левеня»(сертифікат учасника отримали 2 учні).

Усього призових місць в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін зайняли 16 учнів школи.

У 2012-2013 н.р. ШМО, творчим групам учителів-предметників необхідно чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми, працювати над підвищенням рівня якості знань учнів, підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з інформатики, хімії, трудового навчання, активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах, урізноманітнювати форми проведення засідань методичних об’єднань, творчих груп.

Створення в навчальному закладі нового освітнього середовища сприяло формуванню інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу, вдосконаленню методичного забезпечення навчального процесу, систематизації інформаційно–аналітичного матеріалу. В основу організації навчально–виховного процесу покладено діяльнісний підхід до реалізації співвідношення традиційних і нових прийомів і методів роботи, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів, сприяють формуванню фахової майстерності педагогів та забезпечують виконання навчальних програм. Відбувається оновлення структури уроку на засадах особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів.

Хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, розглядався на засіданнях шкільної методичної ради. Було проведено Місячник педагогічної майстерності вчителів, під час якого педагоги демонстрували свої надбання, ділилися досвідом роботи з колегами. Атестовано 5педагогів:

^ Набок Ольга Іванівна, вчитель початкових класів, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

Атрощенко Світлана Петрівна, вчитель хімії, біології, екології,- встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії»;

^ Петренко Людмила Анатоліївна, вчитель історії, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст першої категорії»;

Салтикова Олександра Анатоліївна, вчитель математики, фізики, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст першої категорії»;

^ Набок Надія Геннадіївна, вчитель біології, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному педагогічному званню «Старший вчитель».

У школі відпрацьовані наступні стилі управління методичною роботою:

- діалог,

- позитивна оцінка пропозицій,

- зворотний зв’язок,

- консенсус, компроміс,

- ототожнення особистих цілей з цілями школи;

- вплив, заснований на діагностиці;

- колегіальне вирішення проблем;

- сприятлива атмосфера;

- самоуправління, самоконтроль;

- позитивне ставлення.

Важливу роль в реалізації методичної проблеми школи відіграють педради. Особливо вдало проходять педради з нетрадиційними формами проведення: круглий стіл, панорама творчих ідей, методичний аукціон, тренінг.

Головна їх функція – вироблення курсу діяльності колективу.

Позитивно сприятливий клімат педагогічного колективу створюється завдяки психологічним заняттям просвітницького змісту, тренінгам, які проведено практичним психологом: «Психічне здоров’я педагога: як його зберегти», «Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників», «Упевненість у собі як показник компетентності вчителя», «Сперечаймося цивілізовано».

У методичному кабінеті постійно функціонує виставка матеріалів, що розкривають систему роботи педагогів, аналізують результати навчальної роботи, використання нових навчальних технологій, зразки для проведення контрольних робіт (тематичних та семестрових), розробки виховних заходів, розвивальних ігор. Ці матеріали розкривають основні питання роботи з оновлення освітнього середовища навчального закладу, містять рекомендації щодо форм і методів пізнавальної роботи з учнями, оновлення структури уроків, методики їх проведення. Практична реалізація завдань, спрямованих на підвищення результативності роботи педагогів, відбувається в усіх організаційних формах: масових, групових, індивідуальних, традиційних і нетрадиційних. В учительській для педагогів представлено інформацію на постійно діючих стендах: «На допомогу вчителю», «Увага, атестація», «Вісті з уроку» ,«Консультація», «Радимо прочитати», «Сучасний урок», «Радимо відвідати», «План роботи», «Шлях до майстерності», «Соціально-психологічна служба інформує», «Педрада», «Школа молодого учителя», «Виховна робота».

У 2011-2012 навчальному році педагоги закладу долучалися до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів: 3 педагоги пройшли навчання за програмою Інтел; вчителі Живець Ю.О., Салтикова О.А.. брали участь в апробації підручників з географії, алгебри, геометрії (10 клас); практичним психологом Джумою І.В. проводилися тренінгові заняття серед учнів 9-х класів в рамках програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя; продовжувалася робота по впровадженню рейтингової шкали оцінювання навчальних досягнень учнів при підведенні підсумків навчальної діяльності учнів за семестр та рік на рівні навчального закладу.


Додаток
Аналітичний звіт

про зміст науково-методичної роботи та рівень її організації

в ЗОШ №2 у 2011-2012 навчальному році



І. Загальні відомості

1.

П.І.Б. заступника

Костенок Н.М.

2.

Адреса офіційного діючого веб-сайту закладу

slavutich-sch2.ucoz.ru

3.

Адреса офіційної електронної скриньки

Pochta124@gmail.com

4.

Телефон методичного кабінету

2-16-11

5.

Мобільний, домашній телефон заступника

2-40-75; 0999286088

6.

Кількість комп'ютерів та наявність доступу до мережі Інтернет в методичному кабінеті закладу

-

7.

Самооцінка ступеня матеріально-технічного забезпечення методичного кабінету (“повне”, “часткове”, “відсутнє”)

повне

8.

Картотека (каталог матеріалів, паспорт, медіатека, облік ППД тощо) методичного кабінету закладу (кількість видів)

2 (паспорт, облік ППД)

9.

Наявність банку публікацій педагогів закладу у фахових виданнях та на освітніх веб-сайтах

+

10

Наявність банку даних або портфоліо вчителів, які мають педагогічні звання

+

Кількість

11.

Класів (груп)

14

12.

Учнів

308

13.

Випускників, які нагороджені золотими і срібними медалями

1 срібна

14.

Учнів-стипендіатів міського голови

2

15.

Профільних класів (груп)

2

16.

Класів з поглибленим вивченням предметів

-

17.

Гуртків, секцій

3

18.

Учнів, які їх відвідують

48

19.

Факультативів, спецкурсів, курсів за вибором

14

20.

Учнів, які їх відвідують

199

ІІ. Кадрова політика

21.

Педагогів (станом на 31.05.2011 р.)

31

22.

Педзвання «вчитель-методист»

-

23.

Педзвання «старший вчитель»

1

24.

Спеціаліст «вищої категорії»

7

25.

Спеціаліст «І категорії»

13

26.

Спеціаліст «ІІ категорії»

4

27.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

7

28.

Педагогів, атестованих у поточному навчальному році

5

29.

Педагогів, які пройшли курси підвищення кваліфікації у поточному навчальному році

9

30.

Загальна кількість педагогів, які мають сертифікат програми Intel@Навчання для майбутнього

14

31.

Нагрудний знак «Відмінник освіти України»

2

32.

Звання «Заслужений учитель України», «Заслужений працівник освіти України»

-

Організаційно-методична робота

33.

Керівників міських методичних об'єднань

2

34.

Керівників міських творчих груп

-

35.

Керівників міських майстер-класів або спецпроектів

-

36.

Публікацій у фахових виданнях

-

37.

Робіт-учасників// дипломантів педагогічної виставки «Освіта Славутича-2012»

10/8

38.

Матеріалів, що пройшли експертизу науково-методичної ради КОІПОПК

-


^ Підсумки методичної роботи з педагогічними кадрами у 2011-2012 н.р.




Показник

Зміст роботи

39.

Науково-методична проблема, етап та рік реалізації. № протоколу засідання науково-методичної ради, де останній раз звітувалися про підсумки реалізації науково-методичної проблеми закладу.

«Формування творчої особистості вчителя та учня з дотриманням умов збереження здоров’я»

1-ий рік

№6 від 22.05.12р.

40.

Завдання методичної служби на поточний навчальний рік (3-5 основних завдань)

1. Удосконалення методичної та експериментально-дослідницької підготовленості вчителів, оволодіння ними ІКТ.

2. Впровадження інноваційних форм та методів роботи, підвищення якості навчально-виховного процесу.

3. Підвищення самоосвіти, самоконтролю і самооцінки роботи кожного вчителя.


41.

Розпорядчі документи (накази, листи, розпорядження, плани роботи), що забезпечують діяльність та розвиток методичної служби, підготовлені протягом поточного навчального року (реквізити, назви)

Накази:

№165 від 13.09.11 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2011-2012н.р.»

№97 від 07.06.2012 «Про підсумки методичної роботи з педагогічними кадрами в 2011-2012н.р.»

Річний план роботи школи, затверджений 31.08.2011

План роботи методичного кабінету (протокол №1від 06.09.2011)

Паспорт методичного кабінету

Положення про методичний кабінет.

Плани роботи МО та творчих груп.

42.

Діагностичні заходи, які організовувались методичною службою (анкетування, опитування, тестування тощо): кількість заходів, мета діагностики, цільова аудиторія, узагальнюючий документ

Заходи: 3 анкетування, 1 опитування

З метою пошуку нових тенденцій в управлінні методичною роботою та нестандартних підходів до управління; з метою виявлення труднощів у викладанні та надання методичної допомоги молодим спеціалістам; з метою виявлення рівня володіння ІКТ, прогнозування результату.

Педагогічний колектив, молоді спеціалісти.

Узагальнюючі документи: інформації, Банк даних учителів


43.

Моніторинг (контрольно-аналітична діяльність) за участі методичного кабінету (методичної служби): кількість вивчень, мета контролю, цільова аудиторія, узагальнюючий документ

12

Мета: - вивчення рівня навчальних досягнень з математики та української мови у 5-х, 10-х класах (довідка)

- класно-узагальнюючий контроль у 4-му класі (наказ)

  • вивчення стану викладання англійської мови, біології, української мови та літератури, світової літератури, основ здоров’я, захисту Вітчизни, фізичної культури (накази)

  • вивчення роботи факультативів, курсів за вибором з метою оцінки її ефективності та впливу на розвиток творчого потенціалу учнів (довідка)

  • контрольні зрізи з основ наук за І і ІІ семестри з метою визначення коефіцієнтів якості і результативності навчання (узагальнюючі таблиці, порівняльні діаграми)




44.

Діяльність методичної ради (для ДНЗ - ради методичного кабінету, ініціативної групи методичного кабінету): кількість засідань, кількісний склад, основні питання, що розглядалися.

^ 6 засідань методичної ради

12 членів методичної ради

Розглядалися питання щодо організації та проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад, підготовки до педрад, організації вивчення стану виконання навчальних програм, проведення предметних тижнів, підготовки до ДПА, ознайомлення з новим стандартом базової середньої освіти.


45.

Діяльність педагогічної ради: кількість засідань, з них тематичних. Вказати тематику засідань, узагальнюючі документи.

^ 9 педрад, з них тематичних – 3:

«Використання досягнень педагогічної науки та ППД для досягнення ефективності навчально-виховного процесу».

«Забезпечення наукового рівня педагогічного процесу за допомогою творчого вираження особистості учнів та вчителів на основі впровадження активних інноваційних технологій навчально-виховного процесу».

«Виховний аспект уроку як засіб формування морального, фізичного здоров’я учнів».

Протоколи педрад

46.

Результати проведених семінарів (психолого-педагогічних, практикумів, теоретико-практичних, з елементами тренінгу тощо): кількість заходів, тематика, цільова аудиторія, узагальнюючий документ

3

тренінги «Психічне здоров’я педагога: як його зберегти”, «Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників», «Упевненість у собі як показник компетентності вчителя»

1 – семінар-тренінг «Сперечаймося цивілізовано»

Педагогічний колектив

Узагальнені матеріали, рекомендації


47.

Діяльність шкільних методичних об'єднань (кафедр, інших об'єднань): загальна кількість ШМО, кількість проведених засідань, з них тематичних. Вказати найбільш результативні та якісно проведені засідання, зазначивши назву, керівника ШМО та тематику заходів.

ШМО – ^ 2,

проведено засідань - 9, з них тематичних – 4

Найбільш результативні засідання:

«Використання мультимедійних технологій на уроках», «Тестування як метод діагностики навчальних досягнень учнів» (керівник Л.І.Горбунова).


48.

Діяльність творчих груп: кількість, проблематика роботи, керівники, практичні результати діяльності (збірки, рекомендації, публікації, посібники тощо). Вказати найбільш результативні та якісно проведені засідання, зазначивши назву, керівника ТГ та тематику заходів.

4

Творча група вчителів хімії, біології, географії, основ здоров’я «Творчий пошук»

Удосконалення уроків шляхом особистісно орієнтованої системи навчання, застосування комп’ютерних технологій, творчий розвиток учня, забезпечення охорони здоров’я на уроках (керівник В.О.Хрульова).

Творча група вчителів математики, інформатики, фізики «Інтелект»

Інтерактивні методи навчання на уроках математики, фізики, інформатики (керівник Т.І.Шалабай).

Творча група вчителів початкових класів «Сучасний урок»

Фізичне здоров’я дитини (керівник Л.Г.Смоліговець).

Творча група вчителів музичного та образотворчого мистецтва, фізичної культури, захисту Вітчизни, трудового навчання «Від творчого учителя до творчого учня»

Удосконалення методики викладання, розвиток творчого потенціалу кожного педагога, впровадження у практику нових педагогічних технологій, які сприяють розвитку компетентного підходу до викладання предметів (керівник О.В.Симонов).

Найбільш результативне та якісне засідання: Розвивальний компонент уроку. Вчити слухати, бачити, відчувати. «Розумова гімнастика» (керівник Смоліговець Л.Г.)


49.

Діяльність інших підструктур у загальній структурі методичної роботи закладу (робота з малодосвідченими педагогами, робота спец. методичних проектів, динамічних та фокусних груп, консиліумів тощо): кількість заходів, тематика, цільова аудиторія, узагальнюючий документ

Школа наставника (робота з молодими спеціалістами)

5 відкритих уроків з теми «Ми подорожуємо», індивідуальні бесіди (за потребою).

Плани-конспекти уроків


50.

Загальноміські (обласні, всеукраїнські, міжнародні) методичні заходи, організовані на базі закладу (ММО, семінари, майстер-класи, відкриті огляди тощо): кількість, тематика, цільова аудиторія та організатори (учасники) від закладу


Загальноміський теоретичний семінар для вчителів-словесників « Можливості сучасного підручника»

Вчителі-словесники міста Славутича

Керівник методичного об’єднання вчителів української мови та літератури

(Л.І.Горбунова)

51.

Місячники (декади, тижні) професійної майстерності: кількість проведених відкритих заходів (уроків, занять). Вказати найбільш результативні та якісно проведені, зазначивши тематику та П.І.Б. педагога

42 заходи

Найбільш результативні: - урок-гра у 8 класі «Морській бій» (О.А. Салтикова).

- Урок-гра в 6 класі «Х фактор» (Л.М. Норенко).

- Урок-гра у 8 класі «Чарівна «пекельна» фізика»

(Т.І. Шалабай)

- Літературний КВК у 5 класі «Сторінками прочитаних книг» (І.М. Мекшун)

- Турнір правознавців у 9-х класах «Підліток і право» (В.М. Заікіна)


52.

Участь в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів, напрями роботи, до яких долучалися педагоги закладу

Пошукова робота «Життя і діяльність Антонія Печерського» (вчитель В.М.Заікіна);

«Партизанський рух в Україні у роки Великої Вітчизняної війни» (учитель Л.А.Петренко).

53.

Участь у фахових конкурсах (на рівні закладу, міста, області): кількість та П.І.Б. учасників, тематика, результативність

____________

54.

Підписка на фахові видання: назви видань, які виписуються для заступника, вихователя-методиста з різних джерел фінансування

Інформаційний збірник МОН України.

Інформаційно-методичний збірник.

Журнал «Практика управління закладом освіти»

Журнал «Педагогічна майстерня»


55.

Інформація, представлена для педагогів в учительській (методичному кабінеті): тематика постійно діючих стендів, назви змінних рубрик. Випуск методичних бюлетенів (газет) та інформаторів, організація тематичних виставок, укладання методичних рекомендацій тощо

«На допомогу вчителю»

«Увага, атестація»

«Вісті з уроку»

«Консультація»

«Радимо прочитати»

«Сучасний урок»

«Радимо відвідати»
«План роботи»

«Шлях до майстерності»

«Соціально-психологічна служба інформує»

«Педрада»

«Школа молодого учителя»

«Виховна робота»

Тематична виставка: «Калейдоскоп педагогічної творчості».


56.

Активність оприлюднення результатів професійної діяльності, ППД педагогів закладу: навчально-методичні, наукові, інформаційні розробки, навчально-методичні посібники, наукові статті; методичні рекомендації, електронні публікації на освітніх сайтах

(бібліографічний опис розробок).

Електронні публікації (розробки уроків) на сайті школи, міського методичного центру.


57.

Умотивованість професійної самоосвіти педагогів, наявність портфоліо (методичних папок, книжок). Вказати найбільш змістовні портфоліо, зазначивши тематику та П.І.Б. педагогів

Педагоги мають портфоліо.

Найбільш змістовні портфоліо: В.М.Заікіної, Н.М.Сивець, Т.І.Шалабай.


58.

Психологічна підтримка методичної роботи: психологічні заняття просвітницького змісту, заходи на об’єднання зусиль колективу, створення позитивно сприятливого клімату. Їх періодичність, результативність.

Позитивно сприятливий клімат колективу створюється завдяки психологічним заняттям просвітницького змісту, тренінгам, консультаціям, індивідуальним бесідам (за необхідністю, планом роботи).


59.

Результативність (якісний показник) навчальних досягнень учнів (вихованців).

32%

60.

Результативність роботи з обдарованими учнями (кількість учасників та переможців ВУО, МАН, конкурсів; кількість сертифікатів інтерактивних конкурсів)

ВУО: Учасників - 79; призерів – 16 (міський етап)

МАН: Учасників - 1 ; призерів – 1 (міський етап)

Конкурс імені П.Яцика Учасників – 9; призерів-0

Конкурс імені Т.Г.Шевченко Учасників -1; призерів-1 (ІІІ, ІV етап - ІІІ місце)

Конкурс, присвячений Шевченківським дням Учасників – 2; призерів - 2 ( міський етап), 1 (обл. етап)

«Хімія у моєму житті» Учасників - 1; призерів - 0

«Колосок» Учасників - 14; призерів - 11

«Кенгуру» Учасників - 29; призерів - 6

«Левеня» Учасників-2; сертифікат учасника - 2

«Русский медвежонок» Учасників - 7; сертифікат учасника - 7

«Є Славутич на землі…» Учасників - 5; (II місце диплом)

«Правничий квест» Учасників - 5; (V місце)

Конкурс самоврядних проектів: диплом за участь

Інші конкурси, турніри, змагання та проекти: «Розумники і розумниці» I місце; «У нас зі Славутичем одне серцебиття» - диплом за участь

61.

Найважливіші проблеми в організації та управлінні методичною роботою в закладі на даному етапі

Залучення учнів та педагогів школи до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах, робота в МАН.

62.

Висновок про результативність проведеної роботи

Методична робота у 2011-2012 навчальному році проводилась на достатньому методичному рівні

63.

Пропозиції щодо форми звіту

Аналітичні таблиці

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка