Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»»




Скачати 41.11 Kb.
НазваТема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»»
Дата конвертації03.05.2013
Розмір41.11 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Опис досвіду роботи вчителя музичного мистецтва Ревтова І. B.

1.Тема досвіду: ««Використання IKT у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»»

2.Провідна ідея досвіду.

Використання комп’ютерних технологій на уроках музичного мистецтва забезпечує вирішення завдань всебічного розвитку природних, творчих здібностей учнів, а саме: фантазії і художньої уяви; асоціативного сприйняття і мислення на основі художнього і музичного матеріалів, розуміння поняття ритму в природі і мистецтві. Використання комп’ютера на уроці створює можливості для розвитку зорової пам’яті, фантазії, формування у дітей естетично-гармонійного світосприйняття.

^ 3.Мета даного досвіду полягає у:

- створенні оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках музичного мистецтва;

- створенні атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;

- розвитку соціальної та громадянської компетентності дитини;

- створенні навчально-методичного комплексу, дидактичних матеріалів та системи використання інформаційних технологій і мультимедійних засобів навчання, яка базується на комплексному використанні у навчальному процесі уроків музики всіх можливостей технічного забезпечення гімназії.

Весь процес оволодіння музичними уявленнями, поняттями, термінами умовно можна поділити на 3 етапи:

1 етап - чую (спостереження за музичним матеріалом, цілеспрямоване свідоме сприйняття музики);

2 етап - бачу (висновок із цих спостережень у вигляді теоретичного узагальнення – визначення, терміну, знаку, поданого на мультимедійній дошці; схеми, нотного прикладу, таблиці, ілюстрації, які сприяють кращому усвідомленню, запам’ятовуванню теоретичного поняття) ;

3 етап - виконую (практичні види діяльності – спів, музикування, рухи, творчість).

^ 4.Технологія реалізації провідної педагогічної ідеї та її складових:

На уроках музичного мистецтва я використовую комп’ютер, інформаційні технології та мультимедійні засоби навчання в поєднанні з традиційними засобами навчання під час засвоєння нових знань (уроки вивчення нового матеріалу, урок - концерт, розробка пісенного репертуару), узагальнюю і систематизую знання (захист творчих тем, ансамблеві заняття тощо), приділяю увагу розробці голосових партій, проведенні демонстраційного експерименту, при здійсненні контролю знань, вмінь і навичок (використання фонограм, акапельний спів з метрономом тощо).

^ 5.Методичні розробки з досвіду (теми)

- Конспекти уроків музики з використанням ІКТ

- Розробки методичних вокальних вправ і таблиць

- Презентації, розроблені для супроводу уроків

- Банк цифрових ресурсів створений для навчання музики (аудіо-записи, таблиці, наочні посібники, нотні приклади), Виступи з проблемами на РМО.

- Також я впроваджую роботу з музичними конструкторами: MusicShake,

MAGIX Music Maker. Редакторами-Секвенсорами : JetAudio, Cubase, FL Studio, що розвивають технічні навики учнів при роботі з музичним матеріалом.

Даний досвід спрямований на посилення, продуктивності навчального процесу уроку музики та розвиток особистості учня, підготовку до використання комп'ютерних технологій та дистанційної освіти в пізнавальній та практичній діяльності.

Уміле поєднання комп’ютерних технологій і традиційних методів викладання муз. мистецтва дають бажаний результат: високий рівень виконавчої майстерності й усвідомлення їх практичного застосування.

Дана система апробується протягом 3-х років в 5-8-х класах гімназії. Викладання здійснюється за відповідними програмами для 5-8 класів. Реалізація досвіду дозволила досягти позитивних результатів.

^ Результати досвіду 2012-2013 н. р.:




Клас

Прізвище

Районний огляд

Обласний огляд

4-б

Опара В.

І місце

 

6-б

Кім О.

І місце

І місце

7-б

Качура А.

І місце

 

10-а

Бабаніна Л.

І місце

 

10-а

Ковальова А.

І місце

 

10-а

Романенко Д.

І місце

І місце

10-б

Гавриленко І.

І місце

І місце

10-б

Заворотня Н.

І місце

 


Мої учні є переможцями обласних конкурсів "Зорепад", "Зоряниця", обласного конкурсу "Таланти твої, Україно", приймають участь у концертних програмах Районного Будинку Культури.

Схожі:

Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconТема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва,...
Зії І художньої уяви; асоціативного сприйняття І мислення на основі художнього І музичного матеріалів, розуміння поняття ритму в...
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconТема досвіду: «Використання ikt для створення сучасного уроку музичного мистецтва»
Азії І художньої уяви; асоціативного сприйняття І мислення на основі художнього І музичного матеріалів, розуміння поняття ритму в...
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconПлан вступ розділ 1 театралізована діяльність, як засіб розвитку...
Гра- драматизація як засіб розвитку акторських здібностей дітей. Зміст роботи по розвитку акторських здібностей дітей засобами гри...
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconПлан роботи районного методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва на 2009-2010 н р
«Формування особистості, здатної до навчання І самовдосконалення, активізація пізнавальної активності, розвиток творчих здібностей...
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconПлан роботи на 2012-2013 н р. Планування участі у шкільних та позашкільних заходах
«Розвиток творчих здібностей, як засіб формування всебічного розвитку особистості»
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconТирлич Василь Максимович
Продовжувати формування творчих здібностей дітей. Розширювати навички сприймання й оцінки творів мистецтва. Вчити виконувати композицію...
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconТема досвіду: «Використання технологій Веб 0 як засіб формування...

Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconПроектно – дослідницька діяльність – основа розвитку творчих здібностей...

Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconДосвіду
Організація дослідницької діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках
Тема досвіду: ««Використання ikt у викладанні уроку музичного мистецтва, як засіб розвитку творчих здібностей гімназистів»» iconПсихологічні основи уроку музичного мистецтва як джерела духовного розвитку
Безсумнівно, музика – мистецтво звуків. Вона красою висвітлює дух нескінченного життя. Жодне з мистецтв так безпосередньо не діє...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка