«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як




Скачати 27.64 Kb.
Назва«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як
Дата конвертації21.05.2013
Розмір27.64 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
В умовах реформування загальної середньої освіти в Україні однією з основних задач, які постають перед викладачами є підвищення рівня компетентності учня, поєднання знань із внутрішньою позицією особистості, розвиток у нього здатності керуватися відповідними знаннями в суспільному та повсякденному житті. Щоб досягти цього потрібні нові педагогічні підходи та технології.

13 грудня в Комсомольській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням економіки та права пройшов семінар - практикум на тему «Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні і вдома, і на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на якісно новому рівні вивчати різні курси історії. Вони надають інформацію в зручній для учнів формі – у вигляді графіків, таблиць, діаграм, екранних картинок, а також для статичної оцінки історичних фактів і проведення порівняння різних об`єктів за якимось параметром.

Як зазначила Л. Ворона, керівник семінару - практикуму: «Виконуючи функцію інформативного супроводу історії, комп`ютер здатний істотно полегшити процес оволодіння учнями як репродуктивними уміннями, так і загальнологічними (систематизацією, класифікацією, аналізом і синтезом), а також рефлексивними (умінням опрацьовувати статистичні дані, здійснювати збір, упорядкування і аналіз інформації). Історія як наука характерна тим, що в ній переважають методи прямого спостереження, реєстрації і класифікації фактів. Проте та статична і фрагментарна інформація, яка отримується в результаті використання таких методів, не дозволяє в повній мірі відновити, реконструювати певний фрагмент історичного процесу. А це в свою чергу не дає можливість відділити випадкове від закономірного, суб`єктивне від об`єктивного в ході розвитку того історичного явища, яке вивчається».

Л. Процюк, вчитель історії, познайомила присутніх з новими документальними фільмами, адже одним із найбільш ефективних методів удосконалення загальноосвітнього процесу у контексті викладання історії в школі є використання учбових мультимедіапродуктів, а також доступ до інформації завдяки використанню глобальних комп`ютерних мереж, і в першу чергу мережі INTERNET.

«Викладання суспільно-гуманітарних дисциплін повинно відповідати сучасності. Нові методики їх викладання мають ураховувати сучасні вимоги до застосування інформаційних технологій. У навчальних закладах комп’ютерні технології повинні привести до поступового формування нового покоління, тих, хто в найближчому майбутньому буде користуватися новими інформаційними технологіями як звичайним засобом для розв’язання різноманітних завдань у побуті, навчанні, повсякденному житті, на виробництві та в інших сферах діяльності людини. Використання НІТ надає широкі можливості для суттєвого підвищення якості навчального процесу, підвищує як рівень засвоєння знань, так і інтерес до навчання в цілому. Уроки із застосуванням НІТ набувають іншого характеру та стилю, потребують нових методичних підходів», - зауважила А. Дарнікова, вчитель історії ЗОШ № 6.

Т. Магуріна, вчитель історії гімназії ім. В. О. Нижниченка, познайомила присутніх з Національною програмою «Відкритий світ». У вересні місяці Комсомольська ЗОШ І – ІІІ ст. № 1 стала учасницею даного проекту і представляє все місто. Метою якого є створення єдиного національного інформаційного середовища, в якому за допомогою новітніх ІКТ усіх учасників навчально – виховного процесу (учнів, учителів, батьків, адміністраторів освіти) буде забезпечено доступ до мультимедійних баз даних

Комп’ютерні технології можна використовувати у навчальному процесі для підвищення його ефективності та розвитку учнів. Деякі програмні засоби можуть допомогти вчителю розвивати в учнів загально – навчальні та спеціальні навички, а також навички мислення високого рівня значно швидше й ефективніше, ніж під час використання традиційних засобів.

Розвиток цивілізації вимагає від кожної людини широкого спектра знань та вміння їх використовувати. Тому в сучасній школі формуються тенденції нового підходу викладання матеріалу.

Схожі:

«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconВикористання персонального комп’ютера на уроках фізики
Залежно від того або іншого виду діяльності існують різні можливості використовувати комп'ютерні або інформаційні технології, що...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconСучасні комп ' ютерні мережі
Крім того, приділена увага таким перспективним технологіям як дистанційна освіта в Internet, мови програмування для Internet, Web-дизайн...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconУрок №18. Тема
Тема: Комп’ютерні мережі. Принципи побудови та основні поняття локальних мереж. Основні поняття комп’ютерних мереж. Локальна та глобальна...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconСам вдома
Отже, ти залишився один удома. Батьки та інші дорослі члени сім’ї на роботі, у гостях чи де-небудь. У тебе з’явилася можливість чимось...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconПерелік електронних засобів навчального призначення (езнп) Для науково-методичного...
Комп'ютерні презентації та відео про історію становлення І розвитку інформатики у світі та в Україні
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconЕлектронна бібліотека
Дуже важливо, щоб бібліотеки співпрацювали з розробниками інформаційних технологій, знаходилися у постійному творчому пошуку. Формати...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconВикористання ікт на уроках української мови та літератури Вступ
Бурхливий розвиток засобів інформатизації (комп’ютерів, комп’ютерних комунікацій, будь-яких електронних пристроїв), а отже, поява...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconРобоча навчальна програма дисципліни "Комп’ютерні системи" для спеціальності: 091500
«Комп`ютерні системи та мережі». Дисципліна «Комп’ютерні системи» щільно пов'язана з такими дисциплінами, як «Системне програмування»,...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconПотреби сучасного життя зумовлюють пошуки нових форм організації...
Використання комп'ютерних технологій та Інтернету є одним із інноваційних засобів вивчення літератури, який дозволяє стимулювати...
«Впровадження нових інформаційних технологій у практиці викладання історичних предметів» в ході якого члени групи з’ясували, що сучасному світі потреба в комп’ютерних технологіях постійно зростає – вони необхідні І вдома, І на робочому місці, крім цього, комп`ютерні технології дають можливість на як iconПрограма
Національна академія управління. Факультет комп’ютерних наук. Кафедра інформаційних технологій та математики
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка