Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат




НазваКалендарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат
Сторінка1/5
Дата конвертації02.07.2013
Розмір0.52 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3   4   5

“Затверджено”




Директор ОШ № 57 ___________
Календарно-тематичний план

з трудового навчання


для 5-ого класу

Варіант для дівчат

Складено у відповідності з програмою для загальноосвітніх


навчальних закладів “Трудове навчання для 5-9 класів” (2010р.)

Викладач трудового навчання ____________________

2010-2011 н. р.




уроку

Дата

уроку

Назва теми уроку

Теоретичне

навчання


Практичне

навчання

Досягнення

учнів



















1

А

Б

Безпека праці в шкільних майстернях.

Поняття про


технологію

Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання у початковій школі. Завдання предмету трудового навчання.

Правила внутрішнього розпорядку в майстерні.

Правила безпечної праці.

Поняття про технологію. Основні види технологічної діяльності у побуті: приготування їжі, прання, виготовлення одягу, ремонт квартири тощо.

Використання знарядь праці у процесі технологічної діяльності (ножиці, голка, швейна машина, збивачка, міксер, щітка, пилосос і т.д.)


Ознайомлення із

обладнанням майстерні.

Вивчення правил внутрішнього розпорядку в майстерні і загальних правил безпечної праці.


Називає: правила внутрішнього розпорядку в майстерні та

правила безпечної праці;

Характеризує: технологію як перетворюючу діяльність.

^ Наводить приклади: технологічної діяльності у побуті.

Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні




^ Розділ 1. Технологія виготовлення виробів з текстильних і нетканих матеріалів

ручним способом (за зразком) (5 годин)



2

А

Б

Технологія

виконання

аплікації з

волокнистих матеріалів


Об’єкти технологічної діяльності. Загальні відомості про технологічний процес.

Складання послідовності технологічних операцій.

Правила безпечної праці . Організація робочого місця, санітарно-гігієнічні вимоги.

Планування роботи з виготовлення виробу.

Вивчення правил безпечної праці і організації робочого місця, санітарно-гігієнічних вимог


Характеризує: технологію аплікації;

Складає: план роботи з виготовлення виробу;

Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні

3

А

Б

В

Види

конструкційних матеріалів


Види конструкційних матеріалів для виготовлення аплікації: тканина, нитки, пряжа, неткані матеріали.

Добір матеріалів.

Добір матеріалів.

Розрізняє: матеріали, які потрібні для роботи;

Розпізнає: тканини, нитки, пряжу;

Обґрунтовує: підбір конструкційних матеріалів залежно від призначення виробу;

Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні.


4

А

Б

Виготовлення деталей

аплікації


Способи розмічання (за шаблоном, через копіювальний папір, способом перенесення). Копіювання малюнка на основу.

Виготовлення деталей аплікації (за шаблоном).

Виготовлення деталей аплікації (за шаблоном).

Характеризує: способи розмічання;

Виконує: Виготовлення деталей аплікації (за шаблоном);

Розраховує: необхідну кількість матеріалів.

Дотримується: правил безпечної праці і організації робочого місця.


5

А

Б

З’єднання

деталей


Способи механічного з’єднання деталей (зв’язування, зшивання, склеювання, на цвяхах).

Закріплення деталей аплікації.

Закріплення деталей аплікації.

Називає: Способи механічного з’єднання деталей

Розрізняє: механічні способи з’єднання деталей;

Дотримується: правил безпечної праці і організації робочого місця.

6

А

Б

Оздоблення виробу

Виготовлення та оздоблення виробу.



Тематична





Виготовлення та оздоблення виробу.


Виконує: Виготовлення та оздоблення виробу;

Дотримується: правил безпечної праці і організації робочого місця..


^ Розділ 2. Конструювання та виготовлення виробів із

текстильних і нетканих матеріалів (10 год.)


7

А

Б

Методи

проектування:

фантазування


Методи проектування: фантазування. Використання біооформ у створенні виробу. Міні маркетингові дослідження (анкетування).

Ескізні малюнки як складова процесу конструювання. Загальні відомості про процес конструювання виробу, його етапи.


Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері).

Характеризує: художнє конструювання як етап створення виробу;

^ Виконує: анкетування (визначення потреби у виробі);

Застосовує: метод фантазування у створенні нових об’єктів.

Уявляє і відтворює: фантастичний образ об’єкта на папері.


8

А

Б

Короткі

відомості про текстильні

волокна


Конструкційні матеріали та їх вибір. Короткі відомості про текстильні волокна. Будова тканини (основа, піткання, пруг). Лицьовий і виворітній боки тканини.


Ознайомлення із різними видами волокон, пряжі, тканини за колекціями зразків. Визначення ниток основи і піткання, лицьового і виворітного боків тканини.

Характеризує: будову тканини, властивості ниток основи і піткання.

Розпізнає: лицьовий і виворітний бік тканини;

Добирає: матеріали для виготовлення виробу;

Дотримується: організації робочого місця.

9-11

А

Б

Технологія виконання з’єднувальних швів


Технологія виконання ручних швів: «уперед голку» «за голку», «петельний», «козлик».

Застосування швів. Їх графічне зображення. Послідовність та технічні умови виконання швів.


Організація робочого місця для виконання ручних швів.

Вправи на виконання ручних швів.

Виготовлення зразків швів

Визначає: технологію виконання ручних швів «уперед голку» «за голку», «петельний», «козлик».

Організовує: робоче місце для виконання ручних робіт;

Виконує: ручні шви «уперед голку» «за голку», «петельний», «козлик».

Дотримується: правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог.

12

А

Б

Планування роботи з виготовлення

виробу


Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. Добір інструментів, (пристосувань). Планування роботи з виготовлення виробу. Послідовність виготовлення виробу.

Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги та організація робочого місця.

Вибір матеріалів для виготовлення виробу.

Складання плану роботи з виготовлення виробу.


^ Визначає і пояснює: складові технологічного процесу виготовлення виробу, їх послідовність;

Вибирає: матеріали для виготовлення виробу;

^ Складає: план роботи з виготовлення виробу.

Дотримується: організації робочого місця.

13

А

Б

Отримання деталей

заданої

форми


Деталь. Загальні відомості про способи отримання деталей заданої форми із різних матеріалів (різання, пиляння, штампування, лиття).

Отримання деталей заданої форми


^ Називає: способи отримання деталей заданої форми;

Виконує: Отримання деталей заданої форми;
Дотримується:
правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог.


14-15

А

Б

Виготовлення виробу


Послідовність виготовлення виробу. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги та організація робочого місця.


Виготовлення виробу аплікації з волокнистих матеріалів

Виготовляє: виріб;

Організовує: своє робоче місце;

Дотримується: правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог.


16

А

Б

В

Презентація результатів проектної

діяльності


Технологічні вимоги до якості виробів.

Основні правила презентації виготовленого виробу.
Тематична


Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.


Характеризує: вимоги до якості;

Виконує: перевірку якості виробу.

Презентує: виготовлений виріб;

Здійснює: самооцінку результатів діяльності.

  1   2   3   4   5

Схожі:

Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconКалендарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для хлопців
Узагальнення знань отриманих учнями на уроках трудового навчання у початковій школі. Завдання предмету трудового навчання
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconУ вас виникли труднощі під час календарно-тематичного
«Програм трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5—9 класи» (нова редакція), які допоможуть учителю трудового...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат icon1-го року навчання
Календарно тематичне планування для 8-річного навчання в школі мистецтв з пзв декоративно-прикладного мистецтва для 1 класу на І...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат icon2-го року навчання : «Стилізація природних форм»
Календарно тематичне планування для 78річного навчання в школі мистецтв з пзв декоративно-прикладного мистецтва для 2 класу на І...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconКалендарно-тематичний план практичних занять з дисципліни «сестринська...
Модуль «Основні обов'язки та професійні дії медичної сестри педіатричного відділення»
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconКалендарно-тематичний план занять курса за вибором для студентів...
Установка внутрисосудистых устройств (кава-фильтров, стент-фильтров и пр.) как метод профилактики тэла
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconКалендарно-тематичний план практичних занять з хірургії для студентів...
Гнійні захворювання легень. Класифікація. Особливості клінічного перебігу, диференційна діагностика. Методи консервативного І хірургічного...
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconКалендарно-тематичний план лекцій з дисципліни «педіатрія» для студентів...
Особливості адаптації недоношених новонароджених. Організація виходжування та годування недоношених дітей
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconНавчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів 5 9 класи
Навчальна програма з трудового навчання для 5 – 9 класів підготовлена робочою групою у складі
Календарно-тематичний план з трудового навчання для 5-ого класу Варіант для дівчат iconКалендарно-тематичний план практичних занять на циклі «Педіатрія,...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка