Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи




Скачати 400.16 Kb.
НазваЗагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи
Сторінка1/3
Дата конвертації07.03.2013
Розмір400.16 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы
  1   2   3


ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1

КІРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Матеріали з досвіду роботи
Ситник Ірини Григорівни

вчителя початкових класів

Кіровське 2011

ЗМІСТ


  1. Відомості про педагогічного працівника………………...………………….……………………………... 3

  2. Анотація досвіду роботи вчителя…………………………………………………………………............... 4

  3. Відгук на педагогічну діяльність вчителя керівника закладу освіти ……..…..………..…….....….…….. 8

  4. Відгук на професійну діяльність вчителя керівника міської циклової предметної комісії……............. 10

  5. Самоаналіз досвіду роботи педагога ..………..…………………....………...…………..………………. 12

  6. Результативність педагогічної діяльності працівника в міжатестаційний період.... …......……………… 22

  7. Участь вчителя у педагогічних та методичних заходах з фахової майстерності .…...……………..…. . 33

  8. Психолого – педагогічна характеристика ………..……………..………..………………………………… 39

  9. Нагороди досягнень учнів та вчителя ……………………………………………………………............... 42

  10. Сертифікати публікацій …..……………………..…………………………………………………………. 43



Відомості про педагога


  1. Прізвище, ім’я, по батькові Ситник Ірина Григорівна

2. Рік народження 1972

  1. Освіта вища, Слов’янський державний педагогічний

інститут, 1998 рік

  1. Спеціальність за дипломом педагогика та методика початкової освіти

  2. Місце роботи загальноосвітня школа I-III ступенів №1

Кіровської міської ради Донецької області

  1. Посада вчитель початкових класів

  2. Стаж безпосередньої педагогічної роботи 19,5 років

  3. Стаж роботи на даній посаді 19,5 років

^ 9. Результати попередньої атестації перша кваліфікаційна категорія 2006 рік

10. На що претендує вища кваліфікаційна категорія


Директор школи Л.В.КОЛІСНИЧЕНКО

^ Анотація досвіду роботи

вчителя початкових класів

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Кіровської міської ради

Донецької області
Ситник Ірини Григорівни
Ситник Ірина Григорівна – висококваліфікований спеціаліст, творчий ініціативний педагог, виявляє високий рівень професіоналізму, досконало володіє методикою викладання предметів у початковій школі.

Вчитель працює над проблемою «Інтерактивні технології формування життєвих компетентностей». Метою якої є:

  • підвищення розумової та пізнавальної активності;

  • створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває себе успішним, інтелектуально спроможним;

  • набуття життєво необхідного досвіду.

Для цього ефективно використовує інноваційні технології в своїй практиці, а саме: технологію роботи в парах, роботу в малих групах, «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Навчаючись - вчуся», аналіз ситуації, рішення проблем, «Дерево рішень»; симуляції або імітаційні ігри, розігрування ситуації за особами.

В.О. Сухомлинський відзначав: «В однієї дитини потік думок тече бурхливо, стрімко народжуючи все нові і нові образи, в іншої, - як широка, повноводна, могутня, таємнича в своїх глибинах, але повільна ріка». Ситник І.Г. приймає дитину такою, якою вона є, і допомагає розвиватися їй вільною, освіченою людиною. Вона завжди пам’ятає, що кожна дитина неповторна, має свої індивідуальні особливості росту і розвитку.

Ірина Григорівна активний член методичного об’єднання вчителів початкових класів та шкільної творчої групи щодо функціонування учнівського самоврядування. Вона постійно виступає з доповідями та цікавими пропозиціями.

Неодноразово брала участь в засіданнях міського круглого столу, де ділилася своїми думками щодо наступності між дошкільним та шкільним навчанням.

Ситник І.Г. - переможець конкурсу «Вчитель року – 2007»(міський рівень).

Приймала активну участь в обласному конкурсі по створенню посібника майбутньому першокласнику «Дорога до знань». Підготувала розділ за темою: «Природа – навколо нас».

Вчитель забезпечує високу результативність та якість своєї роботи. Її учні неодноразово брали участь та перемагали в олімпіадах, конкурсах різного рівня:


  1. Міжнародний конкурс ім. П. Яцика (2008 – 2009 рік) Вінтон Марія посіла ІІ місце (міський рівень).

  2. Міська олімпіаді з природознавства (2009 – 2010 навч. рік) Гришуніна Юлія посіла ІІ місце.

  3. Міська олімпіаді з української мови у 2009 – 2010 році Вінтон Марія посіла ІІІ місце.

Ірина Григорівна підготовила та провила для вчителів школи і міста такі відкриті уроки:


  1. Інтегрований урок «Зустріч зими»(Читання, праця, Я і Україна) – 2007рік

  2. Навчання грамоти. «Звуки [р], '], буква р» – 2010 рік

  3. Українська мова. Чарівні слова. Г. Бойко «Чай хазяєчка мала…» – 2010 рік

  4. Математика. Урок – презентація. «Знаходження невідомого доданка» – 2010 рік


Велику увагу приділяє виховній роботі з учнями. Яскраво пройшли свята: «Прощавай, початкова школо!», «Посвята у першокласники», «Новорічна казка».

Вдосконалює свою професійну майстерність засобами освітньої діяльності з використанням інформаційно – комунікаційних технологій. Закінчила дистанційні курси «Шкільний веб – сайт» (Видавничої групи «Основа», Харків). Створила власний сайт у мережі Інтернет «Началка» (http://sytnikirina.ucoz.ru/), яким користуються вчителі, батьки, учні. На ньому також розміщені власні розробки уроків та позакласних заходів.

Ситник І.Г. має друковані роботи:


  • «Організація роботи зі словниковими словами в початкових класах» - ця робота надрукована в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» (№12/2010), а також розміщена на порталі «Учительський журнал он-лайн» (Видавничої групи «Основа»).




  • Інтегрований урок «Зустріч зими»(3 клас, читання, Я та Україна, трудове навчання) - розміщено на порталі «Учительський журнал он-лайн» (Видавничої групи «Основа»). Підтверджено сертифікатами.

Ситник І.Г. – творча особистість, виявляє високий рівень професіоналізму. Вона відповідальна, дисциплінована, вимоглива до себе, користується авторитетом серед учнів, батьків, учителів.

Директор школи Л.В. Колісниченко

^ Відгук на педагогічну діяльність

вчителя початкових класів

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Кіровської міської ради

Донецької області
Ситник Ірини Григорівни
Ситник Ірина Григорівна працює в загальноосвітній школі №1 м. Кіровське з серпня 1991 року.

Під час своєї роботи виявила досконалі знання програми і змісту навчального матеріалу. Вчитель володіє інформацією щодо змін та доповнень до програми початкових класів, чітко співвідносить матеріал підручника з вимогами програми, які стосуються знань, умінь та навичок учнів.

Ірина Григорівна вміло використовує навчальний матеріал під час уроку, враховуючи індивідуальні особливості кожного учня класу та учнівського колективу вцілому. При підготовці до занять аналізує попередні уроки, доводячи доцільність обраних методів і прийомів навчання та змісту уроку. Система вправ та завдань на уроках спрямована на те, щоб навчити дітей вчитися, зберегти і розвинути пізнавальні потреби учнів, забезпечити засоби, необхідні для засвоєння основ наук. Вчитель вважає необхідним, щоб під час її уроків дитина відчула, що навчання - це радість, а не тільки обов'язок, навчанням можна займатися з задоволенням.

В роботі Ірини Григорівни чітко прослідковується системний підхід до опанування учнями новими знаннями з кожного предмета. Вчитель творчо використовує передовий педагогічний досвід, новітні інтерактивні технології. Проблема над якою вона працює: «Інтерактивні технології формування життєвих компетентностей» актуальна на сучасному етапі розвитку освіти. Ірина Григорівна вдало застосовує передові технології при вивченні нового матеріалу на уроках читання, російської та української мов, математики. Її уроки викликають цікавість в учнів, ведуть до успіху, стають джерелом розумового задоволення та душевної радості. Ірина Григорівна створює на уроках насичене інтелектуальне середовище, використовує варіативні та альтернативні завдання, здійснює особистісно-орієнтований підхід до кожного учня, створює позитивну мотивацію, що сприяє розвитку пізнавальної самостійності та глибокому засвоєнню навчального матеріалу, викликає прагнення до пошукових дій.

Доцільне використання ТЗН та наочності на різних етапах уроку, допомагає учням в засвоєнні навчального матеріалу, формує вміння виділяти головне, бачити загальну закономірність та робити висновки.

Ірина Григорівна вчить дітей застосовувати здобуті на уроках знання в житті. Добирає матеріал, який позитивно впливає на почуття, волю та свідомість учнів. На основі здобутих знань та досвіду учнів формує соціальні, комунікативні, полікультурні та інформаційні компетентності.

Вчитель забезпечує високу результативність своєї праці, проводить моніторингові дослідження якості знань учнів. Її вихованці успішно навчаються в старших класах. Ірина Григорівна постійно підвищує свою професійну майстерність шляхом самоосвіти, добре володіє комп’ютером. Бере активну участь в роботі методичних об’єднань школи, міста, виступає з доповідями, проводить відкриті уроки, майстер – класи, виховні заходи.

Ситник Ірина Григорівна здатна до особистісного творчого зростання.

Директор школи Л.В.Колісниченко

^ Відгук на професійну діяльність

вчителя початкових класів

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Кіровської міської ради

Донецької області
Ситник Ірини Григорівни
Ситник Ірина Григорівна - вчитель першої кваліфікаційної категорії, педагогічний стаж – 19 років. Вона постійно працює над удосконаленням свого фахового рівня. Працює над проблемою «Інтерактивні технології формування життєвих компетентностей».

Ключовим питанням у педагогічній діяльності Ірини Григорівни є розвиток дітей молодшого віку у процесі засвоєння навчального матеріалу. Велику увагу вчитель звертає на такі ознаки: якість знань, уміння застосовувати їх у навчальній роботі, на практиці, орієнтування у матеріалі, темп і легкість засвоєння нового матеріалу, міцність запам'ятовування та інше. При цьому враховуються індивідуальні особливості учнів.

У своїй педагогічній діяльності вчитель використовує інтерактивні технології: навчання через гру, технологію кооперативного навчання, технологію колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, технології обробки дискусійних питань.

Ситник Ірина Григорівна розробила методичні поради «Організація роботи зі словниковими словами в початкових класах».

Ірина Григорівна - талановитий, творчий вчитель; постійно вдосконалює свою педагогічну майстерність. Для вчителів міста дала відкриті уроки:

  • з навчання грамоти «Вивчення звуків [р], [р'] та позначення їх буквами Рр»;

  • з математики «Урок – презентація. «Знаходження невідомого доданка».

Учитель приймає участь у засіданнях предметної науково-методичної комісії.

Керівник ПНМК Н.В. Стародуб


^ Самоаналіз педагогічної діяльності
«Опанування нового, плекаючи старе – шлях до справжнього вчителя»

Конфуцій

Формування життєвих навиків розглядається сьогодні як необхідний компонент освіти. Це вимагає використання освітніх технологій, які активізують учнів, на відміну від передачі абстрактної, готової інформації відірваної від життя й життєвого досвіду.

На мою думку, перспективний шлях розвитку освіти - впровадження інноваційних, рефлексивно - предметних, ігрових технологій. Я вважаю, що найефективнішими технологіями навчання життєвим навичкам є проектні, ігрові та тренінгові технології. Вони ставлять дитину в позицію творця, а не виконавця чужої волі.

Впроваджую різноманітні інтерактивні форми як у цілому, так і їхні окремі елементи, які більш раціональні на різних етапах уроку.

Найбільше дітям цікаві технології ситуативного моделювання, які передбачають створення моделі навчання учнів у грі, тобто побудова навчального процесу за допомогою залучення учнів у гру. Дітям також подобається потрапляти в так звані «ігрові оболонки». Наприклад: учні попадають у якийсь дивний світ, де вони повинні пройти випробування, щоб когось знайти або врятувати. Кожне випробування - це завдання на розвиток певних навичок. Гра в цьому випадку виступає «міфом», захисним шаром тренінгової роботи, який надає цій роботі привабливості й інтересу в очах учасників. З цією метою розробила й провела уроки - ігри: «Подорож у казку» (1 клас, читання по темі «Усна народна творчість»); «Польоти в сні й наяву» ( 1 клас, математика по темі «Склад чисел»). Сюжетно-рольові ігри допомагають мені залучати дітей у різні сфери соціального життя, різні літературні твори, казки, поєднувати казкових і реальних персонажів. На своїх уроках намагаюсь використовувати 2-3 короткочасні ігрові ситуації або весь урок будую у вигляді сюжетно-рольової гри. Наприклад, на математиці ділю клас на три команди (по рядах). Кожна команда - це окрема ракета. Учні - космонавти. Кожний ряд одержує маршрут польоту на Місяць - картки із прикладами. Який ряд швидше розв’яже приклади, та й ракета швидше долетить до Місяця. Такі ігри дають можливість познайомити учнів з різними професіями, виховують повагу до праці, відповідальне відношення до будь-якої справи, вчать дітей працювати в команді. У грі дитина починає відчувати себе членом колективу, справедливо оцінювати дії та вчинки своїх товаришів.

Велику увагу приділяю дидактичним іграм. Склала й проводжу на уроках математики два - три рази на місяць, починаючи з першого класу, зорові диктанти. Частіш за все вони проходять у формі ігор: «Хто більше запам’ятає?», «Фотограф», «Не помилися», «Не підведи свою команду!», «Знайди помилку».

Такі ігри сприяють розвитку зорової, оперативної (короткочасної) пам’яті. Учні вчаться умінню аналізувати, порівнювати малюнки, геометричні фігури, знаки, установлювати закономірності, знаходити порушення даної закономірності.

Щоб заохотити дітей до навчання використовую на уроках математики цікаві розминки, але обов’язково пов’язані з основною темою уроку. Деякі з них беру з методичних посібників, а деякі «народжуються» під час підготовки до уроку.

Дітям завжди подобаються і віршики про дні тижня, і віршовані задачі, і лічилки. Дуже важливо, що в учнів такі завдання розвивають гнучкість мислення, ділову активність.

Геометрична гра «Бусинка» дуже подобається учням. На аркуш картону наклеюю вирізані з кольорового паперу геометричні фігури – квадрат, прямокутник, трикутник і коло. У правому верхньому куті роблю отвір і закріплюю в ньому яскраву нитку з бусинкою на кінці. Прикладаючи бусинку до фігури, показую крапку на геометричній фігурі. За допомогою натягнутої нитки роблю відрізки, кути, сторони фігур. За допомогою цієї гри діти вчаться мислити та аналізувати.

Багато дидактичних ігор будую на матеріалі різного ступеня складності. Наприклад, даю самостійну роботу у вигляді гри «Хто перший?». Якщо це гра, то учні почувають себе вільно, тому впевнено й з інтересом починають працювати. Кожний одержує картку із завданням. Наприклад, добре підготовленим учням пропоную розв’язати завдання по короткому запису, скласти по ній вираз. Учням, які недостатньо засвоїли тему, - скласти завдання по короткому запису й закінчити його розв’язання. Той, хто перший виконає завдання швидко й правильно, може вважати себе спортсменом - переможцем. Це дає можливість здійснити індивідуальний підхід, забезпечити участь в одній грі учнів з різним рівнем знань.

Уроки читання є безмежним полем для творчості вчителя. З різноманітної кількості нових інтерактивних технологій викладання матеріалу на уроках читання використовую постановку й розв’язування певної проблеми саме на початку уроку. Це активізує учнів, допомагає їм логічно мислити. Дітям подобається гра «Інтрига». Суть її полягає в тому, щоб потрапивши в казковий світ, підводне царство, космічний простір визначити тему уроку, а це допомагає відчути задоволення від процесу навчання.

«Мозковий штурм» допомагає мені використовувати досвід учнів з метою вирішення проблем, одержувати несподівані, але оригінальні відповіді.

Діти полюбляють читання - гру «Піраміда», яка дозволяє розширити поле зору дітей та швидкість читання.

Задіяти всіх учнів у роботі дозволяє мені «Стратегія невеликих груп». Цікаві завдання можна провести на етапі «Словникова робота». Це нові технології М.Ганькиної «Світлофор» і «Американські гірки». Цей вид роботи дуже корисний і цікавий. Діти, особливо 1-4 класів, люблять усе кольорове і яскраве, тому, коли бачать перед очима текст оздоблений червоним, жовтим, зеленим кольором, зацікавлюються й починають працювати більш активно. Ціль вправи «Світлофор» - це автоматичний розподіл учнями слів на склади й наступна робота з ними. Тепер кожний урок читання - це «похід по сигналах світлофора». Вправа «Американські гірки» заснована на тому ж принципі, тільки робота ведеться не зі словами, а із цілим текстом. Ліва сторона тексту оздоблена червоним кольором, охоплює тільки перші слова, права - зеленим, інші слова пропозиції - жовтим. А далі сковзаємо по стовпчиках і рядам. Підсумок уроку часто проводжу по методу «Рефлексія». Учні дають відповіді на три питання:

Що я вмію? Що я знаю? Що я ціную? (на основі сьогоднішнього уроку).

Такі інтерактивні методи допомагають мені подолати байдужність і відчуженість дітей, згуртувати й підбадьорити, довільно захопити й розговорити їх, навчити читати швидко й розуміти зміст прочитаного, брати участь в обговоренні. Вправи по читанню розділила для зручності на чотири групи: для розвитку свідомого читання, для формування правильності читання, для розвитку швидкості читання, для розвитку виразності читання. Ці вправи завжди на уроці. Використовую їх або безпосередньо самі вправи, або вигадую до них «ігрові оболонки». Завдяки цьому, якість знань з читання протягом року у 4 – Б класі підвищилась на 4% і склала 90%.

Метою проведення ігор на уроках російської мови є формування фонематичного слуху, орфографічної грамотності, розвитку зв’язної мови. Враховуючи варіативність окремих ігор, опираючись на здатність роботи класу й окремих учнів, вибираю необхідні для уроку завдання, а саме «На що схожа буква?», «Це цікаво» (скоромовки, загадки, прислів’я й ін.), «Словник» (крилаті слова й вираження, походження слів). У першому класі, щоб діти краще запам’ятали букву, пропоную їм пофантазувати. На що вона схожа, викласти її з паличок для рахунку, вискубти з паперу, вирізати, показати за допомогою людини. Учні дописують елементи букв, яких не вистачає, відіграючи «Розставте правильно букви», «Напівбуква ».Такі ігри добре впливають на інтелектуально пасивних учнів, вони активізують власну діяльність.

Для формування орфографічної грамотності використовую, на мій погляд, найефективніші прийоми навчання. Одним з них є підвищення грамотності - розвиток орфографічної пильності при колективній роботі над помилками. Починаю її з перевірки робіт у зошитах. Використовувала різні прийоми виправлення помилок. А тому що діти в силу своїх розумових і психологічних особливостей потребують індивідуального, диференційованого підходу, у більшості дітей я не виправляю невірно написану букву , а лише її закреслюю, у більш сильних учнів підкреслюю все слово з помилковим написанням. Моя ціль - допомогти учневі замислитися над орфограмою й виправити її. У більш слабких учнів виправляю й надписую вірну відповідь. Завдяки такому прийому роботи, учні підвищили свою грамотність (протягом 2009 – 2010 року) на 1,5%.

Аналізуючі досвід своєї роботи вважаю, що одним з важливих прийомів навчання є коментоване письмо. Використовую індивідуальні картки, в які включаю слова на досліджувані орфограми. Велику увагу приділяю словниковим словам. Я беру всі слова, які вивчаються в навчальному році, і ділю їх на групи слів близьких за змістом. Кожну групу слів пишу на окремому аркуші й працюю окремо із групою два тижні за наступною схемою:

1 день - списування з дошки;

2 день - читання з дошки по складах;

3 день - написання слів під диктовку, але орієнтир залишається;

4 день - промовляння слів без зорового орієнтира;

5 день - словниковий диктант;

6 день - робота за картками.

Картки роблю у формі предмета, відповідного до теми. Якщо ці слова відносяться до групи «Овочі», то картки у вигляді «огірка», до групи «Школа» - у вигляді «зошиту», до «Транспорту» - у вигляді «тролейбусу» і т.д. На уроці це займає 1-2 хвилини, а грамотність підвищується суттєво. На кінець учбового року, у класі, який я випустила, не було жодної дитини, яка б мала початковий рівень з російської мови навчання.

Роботу над словниковими словами проводжу також і на уроках української мови. Склала методичні поради «Організація роботи зі словниковими словами в початкових класах».Ця робота надрукована в журналі «Відкритий урок:

розробки, технології, досвід» (№12/2010), а також розміщена на порталі «Учительський журнал он-лайн» (Видавнича група «Основа»).

Під час навчання учнів велику увагу приділяю розвитку мови учнів. Вважаю, що на сьогоднішній день уже знайдена ідеальна інтерактивна форма роботи з розвитку мови - це дискусія. Уже з першого класу додаю в словниковий запас дітей фрази: «Я вважаю», «На мій погляд», «Я з вами не згодний» і т.д. Це є тренінгом коммуникативних навичок, а також яскраво демонструє результати багатогранної роботи з формування зв’язної мови, сприяє виробленню власних цінностей, створює атмосферу співробітництва.

Велике значення у своїй роботі я приділяю інтегрованим урокам. Інтеграція - це вимога часу. Головна моя ціль - допомогти дітям виробити цілісне бачення навколишнього світу й самого себе. Зайняти певну життєву позицію стосовно природи й суспільства. Формуючи цілісне бачення миру, дитина поступово розуміє, яким він прагне бути, що для нього найголовніше в житті. Мною розроблені та проведені уроки: «Свято птахів»(4 клас, читання, Я та Україна, праця), «Моя Країна – Україна»(3 клас, читання, Я та Україна), «Людина починається з добра»(2 клас, читання, образотворче мистецтво). Один з таких уроків – «Зустріч зими»(3 клас, читання, Я та Україна, трудове навчання) розміщено на порталі «Учительський журнал он-лайн» (Видавничої групи «Основа»). Такі нестандартні уроки дають мені можливість як учителеві, разом з учнями охопити значний по змісту навчальний матеріал, досягати формування міцних, осмислених міжпредметних зв’язків, уникнути дублювання у вивченні низки питань.

Інтерактивні методи навчання дозволяють залучити до роботи всіх учнів класу, сприяють виробленню соціально важливих навиків роботи в колективі, взаємодії, дискусії, обговорення. При застосуванні інтерактивного навчання поглиблюється мотивація.

Як показали результати, після запровадження мною інтерактивних методів навчання на уроках математики, російської та української мов можна констатувати помітне зростання здібностей школярів:

- учні набули культури дискусії;

- виробилося вміння приймати спільні рішення;

- поліпшились вміння спілкуватися, доповідати;

- діти навчилися аналізувати та узагальнювати.

Завдяки інтерактивним технологіям у класі, який випустила у 2009 – 2010 навч. році, ми досягли гарних результатів у навчанні:

високий рівень - 17% учнів;

достатній рівень -52% учнів;

середній рівень - 31% учнів;

початковий рівень – відсутній.

Але у процесі застосування інтерактивного навчання постійно виникали різні проблеми та труднощі:

  • часто молодші школярі не вміють слухати інших, об’єктивно оцінювати їх думку, рішення.

  • труднощі в малих групах: лідери намагаються “тягнути” групу, а слабші учні відразу стають пасивними.

Для подолання складності застосування інтерактивних технологій я ретельно аналізувала свою роботу. Мені вдалося за допомогою різних спостережень, ігор, форм спілкування як в урочний, так і позаурочній час здобути довіру дітей, встановити з ними контакт, зрозуміти їхні задуми, переживання. А це все допомагає знайти правильний підхід до кожної дитини. Але, на жаль, наприклад, бути «лідером» в групі навчилися не всі діти, тому що дитяча творчість заснована і на наслідуванні.

Через актуальність проблеми, над якою працюю, мої виступи обговорюються на методоб’єднаннях. Були підготовлені доповіді: «Інтерактивні технології формування життєвих компетентностей», «Формування життєвих компетентностей через сюжетно-рольові ігри».

Виступи на засіданні круглого столу «Наступність між дошкільною й шкільною ланкою освіти» теж стосувалися моєї проблемної теми - «Життєва компетентність учнів 1- го класу на початок навчального року».

Позакласна робота є добрим помічником у реалізації багатьох навчальних і виховних завдань. У своїй роботі приділяю цьому багато часу, виховна робота допомагає досягти кращого засвоєння школярами досліджуваного на уроках матеріалу.

Виховну роботу в класі я планую враховуючи сучасні вимоги до розвитку особистості дитини - розумної, творчої, активної. Засвоєння, збереження й розвиток традицій і звичаїв українців - важливий спосіб зміцнення національної свідомості. У народі є повір’я: той, хто забув звичаї своїх батьків, карається людьми й богом. Знання про свої родини охоплюють походження батьків, їх соціальний стан, місце й роль у сімейній ієрархії, сімейні зв’язки. Із цією метою вже з учнями 1 класу починаємо збирати фотографії самих старших членів родини: прабабусь, прадідів та інших членів родини. Діти не тільки приносять, але й вчаться розповідати про членів своєї родини. Ця робота цінна тим, що діти вивчають свій родовід. Я намагаюся підкреслити, що за давнім українським звичаєм неодмінно треба було знати про всю родину до 7-го коліна. Батьки разом зі мною отримали задоволення від сімейних свят «Моя родина» та «Мої батьки».

Мій клас завжди бере участь у всіх загальношкільних заходах. З радістю діти приймали участь у «Шевченківських читаннях», конкурсі інсценованої пісні та української казки.

З батьками дітей у мене склалися партнерські відносини. Вони моя надійна підтримка й опора. Проводжу дискусії, засідання «Круглих столів», обговорення. Мною були проведені дискусії на теми: «Чим з того, що ви виховали у своїй дитині, ви можете пишатися?», «Які якості, на ваш погляд, повинні мати батьки, щоб правильно виховувати дітей?».

Це все створює умови для зближення батьків класу.

В самоосвітній діяльності використовую не тільки фахову та спеціальну літературу, але велику увагу приділяю сучасним новітнім інформаційним технологіям. Закінчила дистанційні курси «Шкільний веб – сайт» (Видавничої групи «Основа»). Як і всі інші педагоги, я багато працюю. Але на питання, що зроблено, чого я досягла мені важко було відповісти. Мабуть, не звертала уваги на результати своєї діяльності. З цього з’являлась нерішучість, невпевненість у своїх діях. Курси допомогли мені зосередитись на досягнутому, систематизувати накопичене, тим самим ліквідувати цю прогалину, а також дали мені багато в особистому розвитку. Мені здається, що я стала сильнішою, як особистість. Приємно було спілкуватися з людьми, які переймаються тими ж проблемами, що і ти. Розуміння того, що є однодумці, творчі і невгамовні вчителі, підбадьорює, заряджає енергією, з’являється бажання бути вчителем, який використовує передові технології. Я досягла своєї мети – створила персональній сайт(http://sytnikirina.ucoz.ru/), осучаснила свою творчу лабораторію. На моєму сайті можна знайти багато різної цікавої інформації і для дітей, і для батьків, і для вчителів. Крім того у мене з’явились нові цілі, які дозволять йти уперед, удосконалюючи професійні вміння.

Підводячи підсумок, хочеться ще раз відзначити, що проаналізувавши свою роботу, знову переконалася в правильності вибору проблеми, над якою працюю.

Мій педагогічний світ - це світ інтерактивних технологій, за допомогою них я можу реалізувати будь-яку навчальну або виховну задачу, максимально наблизившись до життєвих ситуацій, а в таких умовах розвиток життєвих компетентностей учнів досягає найвищого результату.
  1   2   3

Схожі:

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconСтатут
Донецька спеціалізована з інформаційних технологій загальноосвітня школа і–ііі ступенів №61 донецької міської ради донецької області...
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи icon1 Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської...
Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Краматорської міської ради Донецької області створена у 1985 році
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconВ ідділ освіти Петровської районної у місті Донецьку ради Донецька...
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Поширення солей у природі та їхнє практичне значення
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи icon«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської...
«Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І – ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconМангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області
Назва Мангуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Першотравневої районної ради Донецької області
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconСтаробабанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Уманської районної...
Використання І впровадження досвіду роботи та підвищення рівня організації навчально-виховного процесу
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconВідділ освіти петровської районної у місті донецьку ради донецька...
Реалізація стандарту потребує змін у діяльності вчителя, виконання нових функцій у процесі професійно-педагогічної роботи в сучасній...
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconДосвіду
Шевченківського навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Звенигородської...
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи icon«затверджен о» Відділом освіти Виконавчого комітету Славутицької...
Славутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Славутицької міської ради Київської області – це середній загальноосвітній навчальний...
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 кіровської міської ради донецької області матеріали з досвіду роботи iconДонецької міської ради Донецької області
Донецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №106 профільного та допрофільного навчання учнів філологічним напрямком (профіль...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка