Урок із застосуванням комп’ютерних технологій




Скачати 35.72 Kb.
НазваУрок із застосуванням комп’ютерних технологій
Дата конвертації12.07.2013
Розмір35.72 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Інформатика > Урок
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій


Побудова графіків функцій методом перетворень.

Провела

вчитель математики

Конюхівської СЗОШ І-ІІІ ст.

Барабаш Г.М.
Тема: Побудова графіків функцій методом перетворень.

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про функції; розвивати творчі здібності учнів шляхом розв’язування вправ; прищеплювати любов до математики, виховувати естетичні смаки, культуру мовлення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв’язування вправ

Обладнання: комп’ютер, презентація до уроку, папка з роздатковим матеріалом , презентація «Де ми зустрічаємося з графіками?».

Нестандартний урок з використанням комп’ютерних технологій

Хід уроку.

І. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Взяти ручку іншого кольору та перевірити правильність виконання завдання. Правильні розв’язки ви можете побачити на екрані та на столі в папці з темою уроку.





ІV. Розв’язування вправ.

1.Пригадаймо елементарні перетворення, які можна виконувати над графіками.

(переміщення по осі ОХ, ОУ та симетричне відображення).

А) у=х2+3 (переміщуємо параболу у=х2 на 3 одиниці вверх по осі ОУ)




^ Б)у=(х+3)2(переміщуємо параболу у=х2 на 3 одиниці вліво)




В)у=2х+1

Будуємо графік у=2х+1 і відбиваємо відносно осі ОХ симетрично ту частину, яка розміщена під віссю ОХ

При вивченні даної теми ви навчилися не тільки будувати графіки, а й за допомогою графіків визначати функцію.

Завдання 1. ( по групах)

Визначити та записати функції, графіки яких зображено на екрані та на столі в папці.

(Вийти до дошки записати відповідь та подивитись розв’язання на екрані)




Завдання 2. Дано функція у =-3х2 . Як перемістити осі так, щоб утворився графік функції у =-3(х-4)2 +1.
(відповіді на екрані).




Завдання 3. Побудувати в зошитах графіки функцій, використовуючи перетворення та спрощення формул функцій.
1)

(Розв’язання : х≠0



2)

х2-4х+3, х≥0

у=

х2+4х+3, х<0
а) х2-4х+3=0

х1=1

х2=3

(m=-b/2a=2

n= 4-8+3=-1

(2;-1)-вершина параболи

3) у=

Відповідь: Побудову графіка визначає такий ланцюжок перетворень:





4)

А)у=х2+4х

у=-х2-4х (об’єднання двох парабол)

Відповідь на екрані

VІ. Застосування графіків.

Ви переконалися, що комп’ютер полегшує нашу роботу (ви швидше справилися з цим самим завданням).Але це не дає нам право повністю виключити математику. Ми знаємо відомий вислів «Математика- гімнастика розуму»


VІІ. Підсумок уроку.

VІІІ. Рефлексія.

Які асоціації у вас викликав сьогоднішній урок?


ІХ. Завдання додому: придумати дві функції та побудувати їх графіки.

Схожі:

Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconУрок №18. Тема
Тема: Комп’ютерні мережі. Принципи побудови та основні поняття локальних мереж. Основні поняття комп’ютерних мереж. Локальна та глобальна...
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconПотреби сучасного життя зумовлюють пошуки нових форм організації...
Використання комп'ютерних технологій та Інтернету є одним із інноваційних засобів вивчення літератури, який дозволяє стимулювати...
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconВпровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний...
Використання комп’ютерних технологій у навчально-виховній І проектній діяльності
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій icon«Впровадження комп'ютерних технологій у роботу шкільних бібліотек»....
Ці слова є основою у роботі нашої бібліотеки. Особливо актуальний цей вислів сьогодні у час інноваційних технологій
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconНавчальна література 0 загальний відділ
Злобін, Г. Г. Основи інформатики, комп'ютерної техніки І комп'ютерних технологій для студентів економічних спеціальностей: підручник...
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconВикористання ікт на уроках української мови та літератури Вступ
Бурхливий розвиток засобів інформатизації (комп’ютерів, комп’ютерних комунікацій, будь-яких електронних пристроїв), а отже, поява...
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconПрограма
Національна академія управління. Факультет комп’ютерних наук. Кафедра інформаційних технологій та математики
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconКонтрольна робота
Застосування комп’ютерних технологій у верстці та оформленні різних видів друкованого видання
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня
Педагогічні умови застосування медіаосвітніх технологій у підготовці магістрів комп’ютерних наук
Урок із застосуванням комп’ютерних технологій iconЯкі види фізичних процесів ви знаєте?
Тести з теми: «Використання інформаційних та комп’ютерних технологій для автоматизації виробництва»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка