1-го року навчання




Скачати 170.01 Kb.
Назва1-го року навчання
Дата конвертації14.07.2013
Розмір170.01 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Інформатика > Документы


Календарно - тематичне планування

з ПЗВ – декоративно-прикладного мистецтва

для 8-річного навчання в школі мистецтв

для 1 класу (0,1-8)

Підготувала: викладач-методист класу

образотворчого мистецтва

Михайло-Коцюбинської

школи мистецтв

Міла Свєтлая


Календарно - тематичне планування для 8-річного навчання в школі мистецтв з ПЗВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА для 1 класу на І семестр 20__ – 20__ н. р. підготувала викладач-методист класу образотворчого мистецтва Михайло-Коцюбинської школи мистецтв Міла Свєтлая

1 кл (0, 1 – 6) Декоративно-прикладна композиція

Тема 1-го року навчання : «Засоби і правила декоративно-прикладної композиції»

1 година на тиждень, 35 годин на рік



ур.

Дата

уроку

Навчальні завдання

Орієнтовні тематичні завдання

Назва роботи

Год.

Тема 1 : Правила створення декоративної композиції. Матеріали, фон. 5 годин.

3 години, 2 години.

1

03.09.



Вступна бесіда «Декоративна композиція в мистецтві». Тема1. Правила створення декоративної композиції. Завдання 1. Виражальні засоби композиції (ритм, симетрія, замкненість, контраст, формат). Сприйняття візерунків предметів побуту (фартух, хустка, скатертина). Розробка орнаменту з простих візерунків на прямокутному форматі (2,3,4 рапорта). Спрощення квітів, ягід та листя (ескіз). Вибір обмеженої кольорової гами з 3-6 кольорів. Заготовка матеріалів (скручування кульок з кольорового паперу). Початок роботи. Аплікація з жатих шматочків (кулька) кольорового паперу, тонований фон. 1/4л.1/8л.

Аплікація «Орнамент»

1


2

10.09.


Тема1. Правила створення декоративної композиції. Завдання 1. Формування з жатих шматочків паперу спрощених квітів, ягід та листя в орнаменті взовж головної лінії (зиг-заг, хвиляста, пряма). Продовження роботи. Аплікація з жатих шматочків (кулька) кольорового паперу, тонований фон. 1/4л.1/8л.

Аплікація «Орнамент»

1


3

17.09.



Тема1. Правила створення декоративної композиції. Завдання 1. Заповнення фону ритмичними елементами – викладення фону кульками з паперу. Закінчення роботи. Аплікація з жатих шматочків (кулька) кольорового паперу, тонований фон. 1/4л.1/8л.

Аплікація «Орнамент»

1


4

24.09.



Тема1. Правила створення декоративної композиції. Завдання 2. Розробка візерунками предметів побуту (таріль, кришка, блюдце) в округлому форматі. Урахування ритмів в ескізі. Прийоми розпису. Вибір обмеженої кольорової гами з 3-6 кольорів. Початок роботи. Гуаш; коректор, тонований папір. 1/4л.1 2л.

Розпис

«Візерунки

на тарелі»

1


5

01.10.



Тема1. Правила створення декоративної композиції. Завдання 2. Прикрашання предметів побуту (таріль, кришка, блюдце). Округлий формат. Урахування рапортів (2,3,4,5,6). Прийоми розпису. Розробка привязки елементів візерунку (вусики, крапки, ягідки, стеблинки). Закінчення роботи Гуаш; коректор, тонований папір.

1/4л.1/2л.

Розпис

«Візерунки

на тарелі»

1


Тема 2 : Рапорт в декоративній композиції. Розрахунок рапортів в різних

форматах (коло, прямокутник, смуга). 8 год.

2 години, 2 години, 2 години, 2 години.

6

08.10.



Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 1. Колективна робота – орнамент в смузі (кожен учень розробляє 2 однакових рапорта квадратних або прямокутних, які потім складаються в панно). Розробка декоративної форми тварин за народними мотивами Опішнянського, Косівського розпису на квадратномк форматі (2 рапорта). Виконання розпису без попередьного рисунка олівцем. Вибір обмеженої кольорової гами з 2-4 кольори. Початок роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис «Казкові тварини»

1


7

15.10.



Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 1. Декорування тваринних мотивів (по частинах фігури, по контуру, довільними ритмами). Розробка контуру фігур за потребами. Оформлення рамки (лінійна, оранментальна). Закінчення роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис «Казкові тварини»

1


8

22.10.


Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 2. Колективна робота – орнамент в смузі (кожен учень розробляє 2 однакових рапорта квадратних або прямокутних, які потім складаються в панно).). Розробка декоративної форми рослин за народними мотивами Опішнянського, Косівського розпису на квадратномк форматі (2 рапорта). Виконання розпису без попереднього рисунка олівцем. Вибір обмеженої кольорової гами з 2-4 кольори. Початок роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис «Казкові рослини»

1


Осінні канікули

9

05.11.



Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 2. Декорування рослинних мотивів (по частинах фігури, по контуру, довільними ритмами). Розробка контуру фігур за потребами. Оформлення рамки (лінійна, оранментальна). Закінчення роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис «Казкові рослини»

1


10

1.11.



Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 3. Розробка на тарілі візерунку з ягідним мотивом (смородина, калина, горобина). Розрахунок рапортів в колі (2,3,4,5,6,8). Декорування рослинних форм (квітів, ягід, листя) за народними мотивами Городецького розпису. Вправи з розпису на папері. Вивчення кольорів розпису. Початок роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис

«Таріль з калиновим візерунком»

1


11

19.11.



Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 3. Розробка форми тарелі декором (по колу, в центрі). Стилізація мотіву квітів, ягід, листя за народними мотивами Городецького або Косовського розпису. Свідоме використання обмеженої кольорової гами. Продовження роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис

«Таріль з калиновим візерунком»

1


12

26.11.


Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 3. Використання декоративного контуру на кожному елементі за правилами Городецького або Косовського розпису. Додавання крапок як завершального мазка на кожному елементі. Продовження роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис

«Таріль з калиновим візерунком»

1


13

03.12.


Тема 2. Рапорт в декоративній композиції. Завдання 3. Деталізування розпису. Прописка ягід і листя як букетиків (концентричний ритм). Оформлення композиції дрібними елементами привязки (вусики, намисто, сяйво, папороть). Закінчення роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Розпис

«Таріль з калиновим візерунком»

1


Тема 3 : Декорування форми предметів. Симетрія і асиметрія візерунків. 3 год.

2 години, 1 година.

14

10.12.


Тема 3. Декорування форми предметів. Симетрія і асиметрія візерунків. Завдання 1. Розробка форми предмета (посуд) візерунками за народними мотивами Гжельського розпису в 2-х кольорах. Розміщення візерунків по формі (шия, тулуб, носик, ніжка). Тонування шаблонів. Вибір кольорової гами. Початок роботи. Шаблони. Гуаш; коректор; кольоровий клей;1/4л.

Розпис

«Український посуд»

«Гжель»

1


15

17.12.



Тема 3. Декорування форми предметів. Симетрія і асиметрія візерунків. Завдання 1. Розробка розпису деталями. Обмежена кольорова гама. Оформлення прив,язки. Закінчення роботи. Шаблони. Гуаш; коректор; кольоровий клей; 1/4л.

Розпис

«Український посуд»

«Гжель»

1


16

24.12.

підсум.

занят.


Тема 3. Декорування форми предметів. Симетрія і асиметрія візерунків. Завдання 2. Розробка форми предмета (серветка, сніжинка) візерунками за народними мотивами мережива , різьблення в 1-му кольорі. Розрахунок сегментів кола (4,6,8). Білила, коректор, кольровий папір; коло від 1/8л.1/4л.

Підсумкове заняття за ІІ семестр. Тестування. Огляд робіт. Повторення правил орнаменту, поняття рапорту.

«Сніжинка»

«Серветка»

1


Зимові канікули


Календарно - тематичне планування для 8-річного навчання в школі мистецтв з ПЗВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА для 1 класу на ІІ семестр 20__ – 20__ н. р. підготувала викладач-методист класу образотворчого мистецтва Михайло-Коцюбинської школи мистецтв Міла Свєтлая

1 кл (0, 1 – 6) Декоративно-прикладна композиція

Тема 1-го року навчання : «Засоби і правила декоративно-прикладної композиції» (продовження)

1 година на тиждень, 35 годин на рік



ур.

Дата

уроку

Навчальні завдання

Орієнтовні тематичні завдання

Назва роботи

Год.

Тема 4 : Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. 8 год.

1 година, 3 години, 4 години.

Зимові канікули

17

14.01.


Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 1. Вправи у підборі кольорів по кольоровому колу (основні, похідні, теплі, холодні, протилежні, близькі). Поняття світлотного контрасту. Поняття кольорового контрасту. Гуаш; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

Вправи «Кольорові пари»

1


18

21.01.



Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 2. Вивчення можливостей ахроматичної гами в ДПК. Розробка форми і кольору 1-го предмету складної конфігурації (посуд) за спостереженням (натура, фото, рисунок) в декоративні. Збереження характерних вигинів форми, пропорцій. Лінійний рисунок. Початок роботи. Туш, перо, пензель; тонований фон; кольоровий клей; коректор; гуаш; 1/4л. 1/2л.

«Чайник.

Ахроматична гама»

1


19

28.01.


Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 2. Розробка декоративної форми предмета (посуд) ахроматичними кольорами з використанням модуля (позитив-негатив). Продовження роботи. Туш, перо, пензель; тонований фон; кольоровий клей; коректор; гуаш; 1/4л.1/2л.

«Чайник. Ахроматична гама»

1


20

04.02.

Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 2. Розробка додаткового декору на предметі (на темній половині – світлий та навпаки). Оформлення роботи рамкою (орнаментальна, лінійна, візерунчаста). Закінчення роботи. Туш, перо, пензель; тонований фон; кольоровий клей; коректор; гуаш; 1/4л.1/2л.

«Чайник. Ахроматична гама»

1


21

11.02.



Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 3. Вивчення можливостей теплої гами в ДПК. Розробка форми і кольору 1-го предмету складної конфігурації (кімнатна рослина) за спостереженням (натура, фото, рисунок) в декоративні. Збереження характерних вигинів форми, пропорцій. Лінійний рисунок. Початок роботи. Гуаш; акварель; тонований фон; 1/4л.1/2л.

«Квітка в горщику. Тепла гама»

1


22

18.02.



Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 4. Розробка декоративної форми предмета (посуд) групою теплих кольорів з використанням модуля (позитив-негатив). Продовження роботи. Гуаш; акварель; тонований фон; 1/4л.1/2л.

«Квітка в горщику. Тепла гама»

1


23

25.02.



Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 4. Розробка докоративних контурів кожного елемента композиції (градація кольору за тоном або контрастні кольори за тоном). Продовження роботи. Гуаш; акварель; тонований фон; 1/4л.1/2л.

«Квітка в горщику. Тепла гама»

1


24

03.03.


Тема 4. Варіативне кольорове рішення в декоративній композиції. Завданя 4. Додатковий декор на предметі (на темній половині – світлий та навпаки). Оформлення роботи рамкою (орнаментальна, лінійна, візерунчаста). Закінчення роботи. Гуаш; акварель; тонований фон; 1/4л.1/2л.

«Квітка в горщику. Тепла гама»

1


Тема 5 : Декоративне спрощення об’ємних форм. Народна глиняна, сирна

іграшка. 4 год.

2 години, 2 години.

25

10.03.



Тема 5. Стилізація в декоративній композиції. Завданя 1. Бесіда з демонстрацією народної глиняної іграшки. Розробка ескізу іграшки-тварини за народним мотивами Димківського, каргопільського, Косівського розпису. Стилізація форми іграшки (козлик, баранчик, павич, олень, кінь) в певні гамі (згідно розпису). Початок роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

«Ескіз іграшки-тварини»

1


26

17.03.


Тема 5. Стилізація в декоративній композиції. Завданя 1. Стилізація форми і кольору предмету за спостереженням натури (натура, фото, рисунок). Увага на природні фігурні вигини форми. Намагання передати настрій образу (веселий, сумний). Закінчення роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

«Ескіз іграшки-тварини»

1


27

24.03.

Тема 5. Стилізація в декоративній композиції. Завданя 2. Стилізація форми і кольору предмету за спостереженням натури. Намагання передати настрій образу (веселий, кумедний). Увага на природні фігурні вигини форми. Початок роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

«Ескіз іграшки-ляльки»

1



Весняні канікули

28

07.04.



Тема 5. Стилізація в декоративній композиції. Завданя 2. Стилізація форми і кольору предмету за спостереженням натури. Намагання передати настрій образу (веселий, кумедний). Закінчення роботи. Гуаш, картон; акварель, папір; 1/4л.1/2л.

«Ескіз іграшки-ляльки»

1


Тема 6 : Підсумкова робота за рік. Закріплення композиційних навичок. 6 год.

6 годин.

29

14.04.


Тема 6. Підсумкова робота. Завдання 1. Розробка сюжетно-просторової декоративної композиції з 1-3-мя фігурами людей (ярмарок, танок, народне свято) в певному колориті (контрастна насичена гама, нюансна гама, ахроматична гамі). Лінійний рисунок або робота від плями. Початок роботи. Гуаш; акрил; папір, кольоровий папір; туш, перо, тонований папір; 1/4л.1/2л.

Декоративна композиція

«На ярмарку»

1


30

21.04.


Тема 6. Підсумкова робота. Завдання 1. Розробка форми і кольору національного костюму за спостереженням (натура, фото, рисунок). Контрастна насичена гама або ахроматична гама. Продовження роботи. Гуаш; акрил; папір, кольоровий папір; туш, перо, тонований папір; 1/4л.1/2л.

Декоративна композиція

«На ярмарку»

1


31

28.04.



Тема 6. Підсумкова робота. Завдання 1. Розробка форми і кольору предметів композиції (посуд, одяг, продукти, тварини). Декорування форми предметів дрібним розписом (крапки, хвильки, квітки, смужки та ін). Продовження роботи. Гуаш; акрил; папір, кольоровий папір; туш, перо, тонований папір; 1/4л. 1/2л.

Декоративна композиція

«На ярмарку»

1


32

05.05.



Тема 6. Підсумкова робота. Завдання 1. Декорування дрібними візерунками частин людини (зачіска, щічки, вуса, чоботі) за народними мотивами українських промислів. Продовження роботи. Гуаш; акрил; папір, кольоровий папір; туш, перо, тонований папір;

1/4л.1/2л.

Декоративна композиція

«На ярмарку»

1


33

12.05.



Тема 6. Підсумкова робота. Завдання 1. Розробка декору (крапки, хвильки, квітки, смужки та ін) предметів навколишнього простору (дерева, земля, поле, небо, місток, озеро). Продовження роботи. Гуаш; акрил; папір, кольоровий папір; туш, перо, тонований папір; 1/4л.

^ 1/2л.

Підсумкове заняття за ІІ семестр. Тестування. Повторення правил і законів композиції. Огляд робіт.

Декоративна композиція

«На ярмарку»

1


34

19.05. підсум.

занят.



Тема 6. Підсумкова робота. Завдання 1. Виділення головних героїв композиції за рахунок деталізування за народними мотивами українських промислів. Закінчення роботи. Гуаш; акрил; папір, кольоровий папір; туш, перо, тонований папір; 1/4л.1/2л.

Підсумкове заняття за рік. Тестування. Огляд робіт. Повторення. Творче завдання на літо.

Декоративна композиція

«На ярмарку»

1


Літні канікули



Схожі:

1-го року навчання iconКонкурс серед учнів ІІ року навчання з професії «Кухар» на тему:...
В маріупольському професійному ліцеї сфери послуг І торгівлі (60) 23. 12. 2011р відбувся конкурс серед учнів ІІ року навчання з професії...
1-го року навчання iconПоложення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми...
Про загальну середню освіту ( 651-14 ), пункту 2 Плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх...
1-го року навчання iconНаказ
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2003 року №1494 "Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного...
1-го року навчання iconНовою концепцiєю навчання, починаючи з 50-х poкiв ХХ столiття, є...
Сам тepмiн «технологiя» стосовно навчаль­ного процесу було вперше вжито 1886 року американцем Дж. Саллi
1-го року навчання iconРозподіл кредитів з навчальних дисциплін
Співтоваристві, а з 1992/93 академічного року, між країнами членами Європейського Співтовариства І державами, щовідносяться до Вільної...
1-го року навчання iconМетодичні рекомендації розроблено з метою реалізації Порядку організації...
Ння рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних...
1-го року навчання iconПлан проведення ммо вчителів трудового навчання
Аналіз роботи ммо вчителів трудового навчання за І семестр 2010 року. Моніторинг участі вчителів у міських методичних заходах
1-го року навчання iconНаказ по Володимирівській загальноосвітній школі
Відповідно до наказу по навчальному закладу від 07 вересня 2012 року №187 був проведений моніторинг по впровадженню профільного навчання,...
1-го року навчання iconВеликобурлуцька районна державна адміністрація харківської області розпорядження
Г. та Г. вихованки В, 05. 05. 1995 року народження, заяву в від 17. 09. 2012 року, про виведення її зі складу дітей-вихованців, в...
1-го року навчання iconКонкурс «Вчитель року»
«Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей ї талантів у процесі навчання І виховання». На початку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка