Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття




Скачати 63.35 Kb.
НазваКонспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття
Дата конвертації15.07.2013
Розмір63.35 Kb.
ТипКонспект
uchni.com.ua > Інформатика > Конспект
Конспект заняття в гуртку «Квілінг»
Тема заняття: Ознайомлення з технікою обробки паперу – квілінг. Виготовлення квіткової композиції в техніці квілінг.

Мета заняття:

1. Навчаюча:

• познайомити гуртківців з технікою квілінг;

• навчити гуртківців володіти техніками роботи з папером, інструментами, пристосуваннями, необхідними у роботі; навчити виготовляти основні квілінгові форми.

2. Виховна:

• формувати стійкий інтерес до початків мистецтва папероскручування;

• виховувати естетичний смак; уміння підбирати кольори для контрасту;

• виховувати уважність, старанність, терпіння у роботі.

3. Розвиваюча:

• створити умови для розвитку особистості кожного гуртківця, розкриття його творчих здібностей у даному виді роботи;

• розвивати образне та просторове мислення, уяву, увагу;

• розвивати моторику рук.

Матеріали: картон, двосторонній кольоровий папір, клей полімерний або ПВА.

Інструменти: ножиці, дерев’яні палички, або стержні, пензлики.

^ Тип заняття: комбіноване.

Наочність, обладнання: зразки аплікацій, зразки основних квілінгових форм, таблиці з поясненням термінів, таблиця з правилами техніки безпеки, технологічні картки виготовлення квілінгових форм (див. додатки).
^ Хід заняття:

1. Організаційний момент:

• Привітання.

• Перевірка присутніх.

• Заповнення гурткового журналу.

2. Мотивація навчання, повідомлення теми та мети:

• Налаштування гуртківців на плідну роботу.

• Доведення до гуртківців теми та цілі заняття.

3. Робота над темою заняття. Сприйняття гуртківцями нового матеріалу:

На стенді вивішені картини виготовлені в різних техніках аплікації:

- аплікація з накладенням деталей;

- аплікації в техніці оригамі;

- аплікації в техніці мозаїки;

- аплікації в техніці контурного вирізування;

- аплікації в техніці квілінгу.

Зразки аплікацій:

pict9405 3447589842_d8580073de 054924c5bf

crw_1959 pb240001
Слово керівника гуртка:

  • Діти, перед вами картини-аплікації з паперу виконані в різних техніках.

  • Визначте, в яких техніках виконані аплікації?

Виникла проблемна ситуація: в основному діти визначили до яких технік віднести аплікації, а деякі залишилися без назв техніки.
Слово керівника гуртка:

- ^ Діти, на що ви звернули увагу? Чим відрізняються аплікації, яким ви не знайшли назви? Яке виникає запитання?

Відповіді дітей:…..

- Чи всі техніки відомі вам, чи є нова техніка, яку ми ще не знаємо?

Слово керівника гуртка:

- ^ Знайдіть спільне і які відмінності у всіх робіт.

Керівник гуртка фіксує на стенді спільне і відмінності.

Слово керівника гуртка:

Спільне: всі роботи виконані з паперу; на всіх роботах зображений природний елемент; всі роботи складаються з деталей, виконаних з кольорового паперу приклеєного на основу; об’ємні роботи виконані з двостороннього паперу.

Відмінності: є роботи пласкі, є об’ємні; у пласких роботах деталі вирізані по контуру, накладені поверх, викладені у вигляді мозаїки; в об’ємних роботах деталі виконані в техніці оригамі; є роботи, деталі яких виконані зі смужок.
- Тож, який можна зробити висновок?

Відповіді дітей:

  • Кожна аплікація отримала свою назву, крім однієї роботи. Це, мабуть, нова техніка, яку ми ще не знаємо, роботи в такій техніці, в якій ми ще не працювали.

Слово керівника гуртка:

- ^ Значить, сьогодні ми будемо знайомитись на занятті з новою технікою;

- дізнаємось, як ця техніка називається;

- дізнаємось чим вона відрізняється від інших, в чому її особливість.

- Що ви про неї можете сказати з першого погляду? В чому її особливість?

Відповіді дітей:

- виконана з двокольорового паперу;

- виконана зі смужок паперу;

- зображені квіти.

Слово керівника гуртка:

- Така техніка роботи з папером має назву “Квілінг” або папероскручування (також квіллінг англ. Quilling - від слова quill (пташине перо)) -- це мистецтво виготовлення виробів з паперових смужок методом скручування.

- А ви хочете навчитися виконувати такі аплікації?

Слово керівника гуртка:

Тоді сьогодні на занятті ви навчитесь основним прийомам цієї техніки. Але для того, щоб приступити до роботи нам потрібно знати, які матеріали нам знадобляться: двосторонній папір; ножиці, клей полімерний, дерев’яна паличка з розрізом, один картон-основа. А також необхідно згадати ТБ при роботі з ножицями.

Відповіді дітей:

- Не тримайте ножиці лезами до верху;

- не залишайте ножиці з відкритими лезами;

- не ріжте на ходу;

- не підходьте до товариша під час роботи;

- передавай ножиці кільцями вперед.

Слово керівника гуртка:

- Молодці, діти! Давайте тепер познайомимося з інструкцією (див. додаток 4). Таблиця з правилами техніки безпеки буде вам нагадувати про дотримання цих правил.

3.Практична робота по темі:

1)Формування вмінь виготовляти основні квілінгові форми:

- демонстрація зразків квілінгових форм;

- пояснення послідовності виконання роботи.

Керівник гуртка розповідає і показує виконання основних деталей. Діти повторюють за ним.

^ Основні форми квілінгу:

  1. Щільна спіраль : (рисунок 1)

pic_0120

- вирізати з паперу смужку (товщина смужок 0,5 см);

- скрутити її на стержень і кінець приклеїти;

- дати підсохнути;

- обережно зняти з палички.

  1. Вільна спіраль: (рисунок 2)

pic_0106

- вирізати з паперу смужку;

- накрутити її на паличку;

- зняти з палички;

- дати спіралі вільно розкрутитися і приклеїти кінець;

- дати підсохнути.

З вільної спіралі можна отримати різні варіанти листків:

«Око» - стисніть куточки, в протилежні сторони, надавши деталі форму ока; (рисунок 3)

pic_0115

«Листок» - загніть куточки в різні сторони; (рисунок 4)

pic_0043

«Стрілка»- верхню частину загніть в середину;(рисунок 5 )

pic_0122

«Крапля» - верхню частину загніть так, щоб вийшло три куточки (рисунок 6)

pic_0123

Пухнаста квітка: (рисунок 7)

img_6632

- відміряти і відрізати дві смужки, перша 1-2 см, друга 4-5 см, вони можуть - бути різних кольорів;

- наріжте більшу смужку бахромою;

- склейте їхні кінці, щоб вийшла одна смужка;

- скрутіть тугу спіраль і прикріпіть кінець;

- обережно зніміть і розпушіть квітку.

2)^ Застосування отриманих знань та вмінь:

- після практичної колективної роботи по формуванню вмінь, гуртківці виготовляють деталі для квітів в техніці квілінг за власним задумом.

Слово керівника гуртка:

- Ви навчилися виконувати основні форми квілінгу, тепер спробуйте самостійно виконати квіткову композицію в техніці квілінгу.

^ САМОСТІЙНА РОБОТА

Гуртківці виготовляють деталі для композиції, потім викладають на картон-основу аплікацію з цих деталей та за допомогою клею приклеюють їх.

При потребі гуртківці використовують технологічні картки виготовлення квілінгових форм (див. додаток 1 ).

4.Узагальгнення, систематизація осмислення знань та навичок:

Слово керівника гуртків:

- Чи виникали труднощі при виконанні робіт? (Якщо виникали, то які?)

- Кому робота здалася цікавою, чим цікавою?

- Як називається техніка з якою ми сьогодні познайомилися?

- Які основні квілінгові форми ви вивчили?

- Яким інструментом ми користувалися?

- Хочете продовжити знайомство з даною технікою?

ПРОВЕДЕННЯ ВИСТАВКИ РОБІТ.

Обговорення гуртківцями їх роботи (самооцінка, оцінювання виробів товаришів).Обмін враженнями.

5.Підсумок заняття:

Керівник гуртка звертає увагу на акуратність та естетичне оформлення робіт, відзначає ступінь оволодіння технікою «Квілінг», відмічає вміння дітей проявляти творчість в оформленні робіт.

Схожі:

Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconЗаняття подорож у царство Золотої рибки
Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconТема заняття
Мета заняття Оволодіти практичними навичками І вмінням працювати із законодавчими актами
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconТема заняття
Мета заняття Оволодіти практичними навичками І вмінням працювати із законодавчими актами
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconПрактичні заняття 4, 5 Практичне заняття №4
Мета заняття: набуття практичного досвіду розв’язання систем лінійних рівнянь усталеного режиму роботи електричної мережі методом...
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconКонспект відкритого заняття з англійської мови на тему “ Winter holidays...
Мета: навчити дітей вірно висловлюватися за темою заняття; познайомити їх з особливостями святкування зимових свят в англомовних...
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconКонспект заняття № з фізичного виховання Для 6 класу Тема: Гімнастика
В. п. – руки перед грудьми, 1 -2 відведення зігнутих рук назад, 3 -4 – відведення прямих
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconЗаняття №2
Для самостійної роботи студентів при підготовці до практичного (семінарського) заняття
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття icon7. Критерії оцінювання
Для програм рекомендований розподіл годин: 60 практичні заняття, 40 теоретичні заняття
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconКонкурс «Знавець рідної мови» Художнє читання Практичні заняття «Повторимо...
Практичні заняття «Повторимо правила дорожнього руху», «Заняття в рамках військово-патріотичного виховання»
Конспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття iconУкраїнська мова. Вчитель Віра Петрівна Коваленко
Як пов’язати епіграф з темою заняття? (Учні за допомогою вчителя формують мету заняття)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка